Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Arkadaşlar, Kawasaki VN 800 kullananlar burada buluşalım.

    Ben, VN 800'ü yeni aldım, ama daha teslim almadım bile, motor serviste.

    DIMENSION

    Overall length 2,370 mm
    Overall width 825 mm
    Overall height 1,170 mm
    Wheelbase 1,625 mm
    Road clearance 160 mm
    Seat height 710 mm
    Dry weight 225 kg
    Curb mass front 107 kg
    Curb mass rear 137 kg
    Fuel tank capacity 15.0 L
    Minimum Turning Radius 2.9 m

    ENGINE

    Type 4-stroke, SOHC, V 2-cylinder
    Cooling system Liquid-cooled
    Bore and stroke 88.0 x 66.2 mm
    Displacement 805 mL
    Compression ratio 9.5
    Maximum horsepower 40.5 kW (55 PS) @ 7,000 rpm
    Maximum torque 64 N-m (6.5 kg-m, 47.0 ft-lb) @ 3,500 rpm
    Carburetion system Carburetors, Keihin CVK36
    Starting system Electric starter
    Ignition system Battery and coil (transistorized)
    Timing advance Electronically Advanced (digital igniter)
    Ignition timing From 5° BTDC @1,000 rpm to 37.5° BTDC @6,750 rpm
    Spark plug NGK CR7E or ND U22ESR-N
    Cylinder Numbering Method Front to rear, 1-2
    Firing Order 1-2
    Valve timing:
    Inlet open 22° BTDC
    Inlet close 78° ABDC
    Inlet duration 280°
    Exhaust open 72° BBDC
    Exhaust close 28° ATDC
    Exhaust duration 280°
    Lubrication system Forced lubrication (wet sump)
    Engine oil type SE, SF or SG class
    Viscosity SAE10W-40, 10W-50, 20W-40, or 20W-50
    Capacity 3.2 L

    DRIVE TRAIN

    Primary reduction system type Gear
    Primary reduction ratio 2.184 (83/38)
    Clutch type Wet multi disc
    Transmission type 5-speed constant mesh, return shift
    Gear ratios:
    1st 2.250 (36/16)
    2nd 1.600 (32/20)
    3rd 1.230 (32/26)
    4th 1.000 (29/29)
    5th 0.857 (24/28)
    Final drive system type Chain drive
    Final drive reduction ratio 2.875 (46/16)
    Overall drive ratio 5.382 @Top gear

    FRAME

    Frame type Tubular, double cradle
    Caster (rake angle) 34°
    Trail 149 mm
    Front tire type Tubeless
    Front tire size 80/90 21 48H
    Rear tire size 140/90-16 71H
    Front suspension type Telescopic fork
    Front wheel travel 150 mm
    Rear suspension type Swingarm (uni-trak)
    Rear wheel travel 100 mm
    Front brake type Single disc
    Rear brake type Drum

    ELECTRICAL SYSTEM

    Battery 12 V 10 Ah
    Headlight type Semi-sealed beam
    Headlight bulb hi/lo 12 V 60/55 W (quartz-halogen)
    Tail/brake light 12 V 5/21 W x 2
    Alternator type Three-phase AC
    Alternator rated output 23.5 A/14 V @8,000 rpm


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Yaw, Türkiye'nin medar-ı iftiharı olmuş, motosiklet denince akla ilk gelen, koccaaa motosiklet.net'te Kawasaki VN 800 kullanan 1 kişi bile yok mu yani ?

    Bu motoru kullanan arkadaşlar...Bildiklerinizi, tecrübelerinizi yazın, bir şeyler öğrenebilelim

  3. #3
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    merhabalar, 96 model vn800 sahibiyim. oncesinde, sirasiyla xt350, xjr1200, baghira 660, virago 750, bandit 600 ve final olarak vn 800 kullanicisi oldum. bu minval uzerine vn800 hakkindaki tecrubelerimi aktariyorum.

    gorunum: gayet iri, heybetli, bilinen bir ornegi ile 'dragstar' a benzeyen, cok saglam, guven veren, yakisikli bir dizayna sahiptir.

    motor: 805.00 cc cift silindir v2 motora sahiptir.
    guc: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7000 RPM
    Tork: 62.80 Nm (6.4 kgf-m ) @ 3300 RPM

    zincir aktarmali, 5 vitestir. Motoru; beygir / tork gucu bakimindan segmentinde en ust basamaktadir. Zincir aktarmali oldugu icin beygir / tork egrileri yuksektir. Sinifi 'Power Cruiser' olarak gecer. kuru agirligi 225 kg. olan 800'luk bir chopper icin cok atiktir. Suratlenmesi ve ust devirlere ulasmasi cussesine ve tipine bakan pek cok kisiyi sasirtir.
    Ama sahip oldugu yuksek tork ile de dimdik yokuslari artci ile birlikte 2. (eger devirli gelmisseniz 3.) viteste rahatlikla cikar. her ne kadar sanzumani 5 viteste olsa devrinizi yukseltmediginiz muddetce adeta yuruyus hizinda bile keyifle, teklemeden rahatsizlanmadan gider. Sehir icinde dur kalk haric hic vites degistirmeden direk 3. viteste bastan sona gezebilirsiniz. devir araliklari cok genis ve puruzsuzdur. (hani bazi motorlarda ve bazi durumlarda 3. vites dar gelir, 4'e atarsiniz bol gelir ya bunda oyle bi duruma rastlamadim henuz) su sogutmalidir yaz ayiydi, sicakti, trafikti pek umursamaz. (hava sogutmali olan virago
    750'nin yaz aylarinda sehir ici trafiginde sicaktan arka silindiri defalarca kestigine sahit olmustum)

    virajlarda hissedilir derecede yatar, ben cok keyif aliyorum, turu genis bir motor ama, oyle hop diye donmek biraz zorluyor tecrube istemekte. ama dar trafikte maalesef ki cok kivrak degil. yapisi genis oldugu ve sizi de uzerinde gayet yayvan olarak agirladigi icin cok dar alanlarda (makasa girerken gibi) tecrube ve kendine guven ister.
    onde tek disk arkada kampana fren kullanmakta, virago 750'nin onde cift disk kullanmasi bana ayri bir guven vermekteydi vn800 de tek disk gorunce sasirmistim netekim arka fren destegi olmadan sadece on frenle durmamakta, sadece yavasliyor. ama zincirli aktarmali olmasinin bir meyveside burada cikiyor, motor freni gayet guclu cogu zaman (ani / panik fren harici) tek basina yeterli kalabiliyor.

    sadece bir kere panik freni yaptim, sol seritte giderken sagda bekleyen otobusun onunden yani kor noktadan onume biri atladi, gacirt diye asildim on frene ve icimden yere yapistim iste dedim (adama carpacagima dusmeyi goze almistim) lakin enteresandir on tekerlek kendini kilitlemesine ve sola yatmasina ragmen (daha once ayni frenle ayni sekilde baghira ve xjr1200 ile dusmusken) motor dengede, dimdik ama on tekeri kayar vaziyette gitti ve durdu. o an egilip depomu opmustum. demek tek disk yaparken bildikleri bi durum varmis. Bir de eklemeliyim ki standart on lastigi normalden cok kalin, tam bir bobber lastigi kullanmakta belki bunun da dengesine etkisi oluyordur bilmiyorum.

    kullanimi: fabrika cikisi hali ile, cruiser gidona sahip olarak gelir. oturus pozisyonu benim gibi 1.86'lik birisi icin bile gercekten cok uygun. mesela virago 750 (virago 1100 ile ayni saseye sahiptir) deyken uzun bacaklarimi rahat ettiremezdim ama vn800'de yorulmak nedir bilmiyorum. tum manetler, dugmeler, ve pedallar gayet iri olarak tasarlanmislar. ilk basta biraz tuhaf gelmisti ama zamanla gercekten ne kadar rahat olduklarini fark ettim. gerci zevk meselesi oldugu icin aksesuar ve dugme / gosterge kismini atliyorum o yuzden..

    yakit: ekonomik suruste (ki genelde dusuk devirle giderim) 4.0 - 4.8 lt / 100 km. gibi bir fabrika verisi olsa da benim motorum acik hava filtresine ve custom eksozlara sahip hali ile 5.3 - 5.6 lt. / 100 km. gibi bir tuketim sergilemektedir. tabii bu dedigim saatte max. 100- 110 km. giderken.


    teknik durum: insanlarin devamli 'yaa zincirli chopper'mi olur ?' serzenislerine karsin yabanci tum vn800 forumlarina dadandim ve sana da yollayabilecegim pek cok adres buldum. sadece periyodik bakimlari ile 160 -180 ve 200.000 km'lere gelmis nice vn800 ler gicir gicir fotolari ve yol / gezi albumleri ile elimde. ses yapar diyorlardi ama yaptigi en ufak bir sirilti yada zincir singirdamasi yok. (olsada duyulabilir mi bilmiyorum kendi sesinden).

    aksine cok seri devirlenebiliyor ve motor freni gayet okkali. ha bir de zincir bakimi ile mi ugrasicaksin diyorlardi ki, ben hergun motoru mu cilaliyor kendime bakim yapacak yerini ariyorum benim icin zevk. ama bir de su var vn800 oyle 10.000 - 12.000 hatta 15.000 devir gormuyor ki her 200 km.de bir zincir yaglamak gereksin. 5.000 devir ortalama ile giden bir zincir yagmur camur gormedikten sonra oyle biktirici bir bakim falan istemiyor.

    dezavantajlari: keskin donusu yok, zincir aktarmali olmasi sebebi ile butun yuk motorda oldugu icin hirpalayarak surulurse motoru cok erken yipratacaktir.yani drag yapmak, aniden tam gaz kalkmak ve sonrasinda hemen gazi birakip motor frenine yuklenmek vn800'un canina okuyacaktir. (bi burasi var zaten en hayati nokta olarak!)

    yedek parca sorunlu denmekte ama kaza olmadiktan sonra akilli kullanilirsa 150.000 km'lerin hic de zor olmadigi bir motordan bahsediyoruz. ha oldu bir kaza oldu o zaman 1,5 ay beklenecek ki yurt disindan parca gelsin.

    __bir arkadasa yardimci olmak yazmis bulundugum bu aciklamayi aynen buraya kopyaladim. Bu arada @maverick izmirdesiniz gordugum kadari ile, ben de izmirdeyim. bir arkadasta da vn800 var. 3 olduk bile yani sevindiim.
    ogzcngdk bunu beğendi.
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  4. #4
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    Alıntı Maverick35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, Kawasaki VN 800 kullananlar burada buluşalım.

    Ben, VN 800'ü yeni aldım, ama daha teslim almadım bile, motor serviste.
    heyecanli bekleyis! peki hangi modelini aldin, classic mi yoksa resmini koydugun sport mu?
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  5. #5
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    birazda susleyeyim












    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------

    veeeee


















    Uploaded with ImageShack.us
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  6. #6
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Son yazımı yazdıktan sonra bir daha foruma girmemiştim "VN 800'e ilgi yok" diye
    Benim ki Classic modeli, fotoyu ben koymadım Elint koymuş.

    Gerçekten de iri bir motor, cüssesinden beklenmeyecek kadar atik.

    Köşelerden dönerken çok zor, çok geniş dönüyor, tur yok.Ben dönüşünü kamyona benzetiyorum

    Daha sadece 2 özelliğini keşfedebildim; Biri, diyelim ki 3. viteste giderken, araba sollayacağız, sol şerit dolu yavaşladık.Yol durumu uygun olunca öyle "Ben gazı açayım, uzayıp gideyim" diyemiyor insan.Vites mutlaka 3'ten 2'ye, hatta gerekirse 3'ten 1'e atılmalı
    İkinci özelliği, şehir içinde çok vites değiştirmeye gerek yok, bana 2. vites yetecek

    Sesi çok hoşuma gidiyor.Memlekete gelirken motoru da getirdim, dün ilk defa çıkarıp bindim.Çok göz alıcı, sesi baktırıyor...Gök gürültüsü gibi

    FullThrottle,

    Benim tanıdığım 2 kişide vardı bu motordan.Biri, Orkun, VN 800'ü sattı, 1300'lük aldı
    Bir de Salih adında bir arkadaşta var.
    Belki benim motoru da bilirsin, AFN plaka, 2003 model Bordo.

  7. #7
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    aa evet gordum sanki! ben de af plakayim!

    izmir'de 2. vites gayet net bir sekilde yetiyor lakin bahsettiginiz ani hizlanma gerektiren durumlarda 3'ten 1'e atmayin cunku 1. vitesin devir araligi kisa oldugu icin hemen 2yi ister. onun yerine 2ye dusup, yarim debriyajla birlikte gaz acin, motor hemen devirlenir fazla degil 2 saniye sonra debriyaji tam olarak birakin (power cruiser olmasinin bir avantaji da burada, yarim debriyajla gaz verdiginizde neredeyse 2 saniye icinde motorun devrini kavradigini ve debriyaja ihtiyac duymadigini goruyorsunuz.) ben acaba debriyaji yermiyim diye cekiniyordum baslarda ama sonra alistikca olayi fark ettim. yani o yarim debriyajla gaz verdigim sira vn800 devirlendikce sanzuman kendi kendine ve rahatca debriyajin kavrama noktasindan kurtuluyor. yani hizlanicam diye bagara bagira giderek debriyaji siyirmiyor.

    ben cok keyif aliyorum vn800'den, cok basarili ve gercekten ruhu olan bir motor. beraber turlamak dilegiyle
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  8. #8
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    arkadaşlar 1 ay önce en500 aldım vn800 de benimkinin abisi sayılır bir sorum var motoru yeni aldıgım için çok kafama takılıyor ön farı elimizle aşağı yukarı ittirdiğimizde farın birazcık hareket etmesi bilerek yapılmış birşey midir günlerdir kafama takılıyor uyku uyutmadı meret
    mac555 bunu beğendi.
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  9. #9
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    en500 kullanmadim ama onceki motorlarimdan bandit'te ayni sekil fari oynatabiliyorken vn800 de boyle bir oynama yok. farin baglanti vidasindaki paydan kaynakli bir oynama o. dert etmene gerek yok, istersen sıkar kazik gibi yaparsin istersen bu sekil elinle ufak oynatabilecegin bir pay birakirsin. mesela arkana cok agir bir artci alirsan o ufak oynama payinin cok ise yaradigini ve farinin bozulan ayarini bir hamlede kurtardigini goreceksin. far, sinyal, sis fari, gibi aksesuarlar ufak oynama paylarina sahiptirler.. motor kasise girdiginde kendi kendilerine oynamasin yeter.
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  10. #10
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    vayyy vn800 sahibi kardeşlerimiz burada toplanıyoruz demek herkesin bayramını kutlarım
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  11. #11
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı fullthrottle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en500 kullanmadim ama onceki motorlarimdan bandit'te ayni sekil fari oynatabiliyorken vn800 de boyle bir oynama yok. farin baglanti vidasindaki paydan kaynakli bir oynama o. dert etmene gerek yok, istersen sıkar kazik gibi yaparsin istersen bu sekil elinle ufak oynatabilecegin bir pay birakirsin. mesela arkana cok agir bir artci alirsan o ufak oynama payinin cok ise yaradigini ve farinin bozulan ayarini bir hamlede kurtardigini goreceksin. far, sinyal, sis fari, gibi aksesuarlar ufak oynama paylarina sahiptirler.. motor kasise girdiginde kendi kendilerine oynamasin yeter.
    bu bilgilendirme cok iyi oldu teşekkür ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------

    Alıntı fullthrottle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en500 kullanmadim ama onceki motorlarimdan bandit'te ayni sekil fari oynatabiliyorken vn800 de boyle bir oynama yok. farin baglanti vidasindaki paydan kaynakli bir oynama o. dert etmene gerek yok, istersen sıkar kazik gibi yaparsin istersen bu sekil elinle ufak oynatabilecegin bir pay birakirsin. mesela arkana cok agir bir artci alirsan o ufak oynama payinin cok ise yaradigini ve farinin bozulan ayarini bir hamlede kurtardigini goreceksin. far, sinyal, sis fari, gibi aksesuarlar ufak oynama paylarina sahiptirler.. motor kasise girdiginde kendi kendilerine oynamasin yeter.
    son bir soru daha , kafama takılmasından dolayı bir kaç kere ben onu kendim oynattım fakat zaten geriye ittirdiginizde gene kendi yerine geliyor bıraktığınız an , bu daha fazla esnemesine neden olmaz değilmi teşekkür ederim
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  12. #12
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    Alıntı Alper41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son bir soru daha , kafama takılmasından dolayı bir kaç kere ben onu kendim oynattım fakat zaten geriye ittirdiginizde gene kendi yerine geliyor bıraktığınız an , bu daha fazla esnemesine neden olmaz değilmi teşekkür ederim
    eger surus halinde iken far oynamiyor ise herhangi bir yalama durumu olmayacaktir. ama iciniz rahat etsin ve daha saglikli olsun alin bir anahtar sıkıverin vidasini
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  13. #13
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Alıntı Maverick35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Köşelerden dönerken çok zor, çok geniş dönüyor, tur yok.Ben dönüşünü kamyona benzetiyorum

    Daha sadece 2 özelliğini keşfedebildim; Biri, diyelim ki 3. viteste giderken, araba sollayacağız, sol şerit dolu yavaşladık.Yol durumu uygun olunca öyle "Ben gazı açayım, uzayıp gideyim" diyemiyor insan.Vites mutlaka 3'ten 2'ye, hatta gerekirse 3'ten 1'e atılmalı
    Ağırsiklet gövdeye ivme kazandırabilmek için tork değeri yüksek tutulmuş, dolayısıyla torkun tatminkar noktasında motosikleti hareketlendirmenin kolay yolu vitesi düşürmektir. Torkla bereaber beygir gücüde olsa zaten tadına doyum olmazdı ama bu seferde firenlemedeki başarısızlık gündeme gelecekti.Arka kampana ön tek disk frenle ani duruşlar mesele aman dikkat edin.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #14
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Viceroy sağolasın, zaten fazla hız yapılacak bir motor değil, daha çok keyif motoru (Benim izlenimim)
    Öyle "ya şuna kızdım, buna takıldım, hadi bir yol yapıp gazlayayım, stres atayım" denecek bir motor değil.Keyifli olacaksınız, günü yaşamak hedef olacak, çekeceksiniz sağa 4. viteste 70-80 pa ta ta pa ta ta...

    Cuma günü Alaşehir'den çıktım, doğru İzmir'e, bizim klübün toplantısına katılıp, oradan Turgutlu'ya dost meclisine...Oradan da geriye Alaşehir'e Eve girdiğimde saat 01:30 'du.

    İlk uzun yolum ve motora doğru dürüst ilk binişim...Fazla sıkıntı çekmedim, gördüğüm tek problem: benzin göstergesinin olmayışı, ya her gidilen yerde benzin almak lazım yada sürekli km hesabı yapmak lazım.

    Fullthrottle, İnşallah bir gün turlarız Sana PM attım.

  15. #15
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    benim hava filtrem k&n custom performans filtresi ve vance&hines eksoz kullaniyorum. bu sekilde uzun yolda (mesela efese yada cesmeye giderken) daimi artcim ile 100 km / 4.60 lt yakiyorum. sehir icinde ise bu 5.20lt hatta 5.50lt. ye cikabiliyor. benzin aldigimda sayaci sifirliyorum bu sekilde bir depo ile sehir icinde 200km giderim var demektir. uzun yolda ise 250km. buna gore cok da zor bi hesabim yok pm takipte eski mt'de kocaman kirmizi bir sekilde gelen mesaji bildirirdi.. simdi dikkat etmezsem kaciriyorum mesajlari..
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  16. #16
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    O zaman, bir depoyla şehir içi: 200-Km, şehir dışı 250-Km diyebiliriz.

    Peki, ben ne yakarım, ne kadar gidebilirim ?

  17. #17
    krmuzgun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800 Drifter
    Merhabalar;
    Ben de İzmir'li VN800 kullanıcısıyım,fakat benim kumarbaz bir Drifter.
    Şehir içi kullanımı baya zor.En büyük problemim kırmızı ışıkta dururken arkadan çarpıyorlar,en son flama yaptırdım bakalım çözüm olucakmı.
    Yakıt tüketimine gelince şehir içi 200 ile 250 km arasında yol yapıyor bir depo ile.Yedek depo benzin göstergesi yokluğuna iyi bir alternatif(gerçi yolda benzin bitip teklemeye başladığı zaman geçiş biraz sıkıntılı oluyor).
    Bir de benim kumarbazın arka frende disk acaba drifter olmasındanmı kaynaklanıyor ?
    Marşa basıp sesini dinlediğim her sefer biraz daha aşık oluyorum...

  18. #18
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Bizim de arka frenler disk.

    Kırmızı ışıkta dururken vurma, kırmızı yandığında ilk 7-8 arabanın geçip gitmesi...İzmir'de çok büyük problem

    Benim en çok korktuğum; sarı yandığında yavaşlıyorum, bu yavaşlama esnasında bir aracın bana arkadan çarpması.Diyeceksiniz ki "Eee sen doğrusunu yapıyorsun, sarı yanınca yavaşlanır, neden korkuyorsun?" Maalesef, güzel ülkemde, sarı yanınca gaza inadına daha fazla basılıyor, öndeki araç yavaşlarsa hatta kırmızı yanıp dursa bile korna basılıyor

    Krmuzgun, Balçova AGORA'da 2-3 hafta önce bir Drifter görmüştüm, kırmızı renkliydi ve gayet havalı, aksesuarlı bir motordu, senin motor olabilir mi ?

  19. #19
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    istanbul, izmir, datça, alaçatı ,bodrum.
    Motosikleti
    Mz Baghira 660
    benim arka fren kampana yili ile ilgili. 1996 benimki, el classico! izmirde bana nereyi tavsiye edersiniz bakim ve servis icin?
    ''kopuzaki'' - chopper opera'z / izmir

  20. #20
    krmuzgun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800 Drifter
    Sanırım benim motor.


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)