Merhaba,
Orijinal parça konusunda İzmir'de Burak 21 var telefonu : (232) 483 40 38
Ya da isterseniz şu sitedeki listeye de göz atabilirsiniz:
http://www.kawasaki.com.tr/Yetkili-satici.html
Saygılarımla.
Merhaba,
Orijinal parça konusunda İzmir'de Burak 21 var telefonu : (232) 483 40 38
Ya da isterseniz şu sitedeki listeye de göz atabilirsiniz:
http://www.kawasaki.com.tr/Yetkili-satici.html
Saygılarımla.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Motorun hayırlı olsun. Türkiyeden alacağın yüksek fiyatlı parçalarda Ebay ile karşılaştırma yapmanı tavsiye ederim.
Linkini eklediğim konuda ne demek istediğimi anlarsın.
VN 800 Motorunuzun bakımı için işinize yarayabilecek detaylar mevcut.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...uzeltildi.html
Merhaba Arkadaşlar VN 900 ün forumunu nerede bulabilirim?
Bu belki işine yarar
http://www.motosiklet.net/forum/moto...0-classic.html
Aralık ayının başında almış olduğum 2004 model VN 800'ümle ilk kez (nispeten) uzun yol yapma fırsatım oldu.
125 km kadar yol yaptım ve ardından yakıt aldım. 6,38 lt. aldı ve karşılığında 27,50 tl ödedim.
Bu durumda şehir dışında ; 27,50 / 125 = 22 kuruş gibi bir tüketim söz konusu. Bence çok iyi bir değer.
Aynı zamanda Shadow 600 sahibiyim ki o da 18 kuruş civarı yakıyordu.
Diğer VN 800 kullanıcısı arkadaşlarımızı da yakıt tüketim değerlerini paylaşırlarsa mutlu olurum.
Saygılarımla.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
2300 km şehirler arası yolda, motor artçılı ve yüklü olarak ortalama 100-120 kmh hızda, 115 lt kadar benzin yaktı. 520 tl civarı bir para tuttu diye hatırlıyorum. 100km mesafede 5 lt x4,5 tl= 22,5 tl gibi bir rakam çıkıyor.
çok teşekkür ederim yaz gelmeden arka fren balatalarını değiştirmem gerekiyo frene bastığım zaman çok ileride tutuyo buda pek güven vermiyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
teşekkür ederim taner bey attığınız linke bakıcam
Arka fren telinin sonunda, arka cantın orada bir somun ile fren ayarı yapılıyor. Onu bir- iki tur sıkarak fren sertliğini ayarlamayı dene.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
Kırmızı ile işaretlediğim yerdeki somun ile fren ayarını bir kontrol et
Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için bu tarz konuları paylaşmak çok güzel taner bey bu arada tanıştığımızada memnun oldum
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için bu tarz konuları paylaşmak çok güzel taner bu arada tanıştığımızada memnun oldum
Bende memnun oldum. Motor için linkten kullanıcı kitapçığını indirebilirsiniz. Bulundurmakta fayda var.
https://www.kawasaki.com/ServiceManuals/ChooseVehicle
Çantaları önceki motorumdan aktardım. Şahsi fikrim deri yan çantanın cruiserlara çok yakıştığı yönünde.
Sosis çanta, sissy barın arkasına takılan (ben bavul çanta diyorum onlara ) çantalardan ise (işlevselliklerini kabul etmekle birlikte) hazzetmiyorum. Motosikleti görüntü olarak "boğuyorlar" bence.
Alet edevat konusunda sizinkine benzer çok tavsiye aldım, ancak açıkçası çok basit işler dışında elim tamirat işlerine o kadar ermiyor benim.
Saygılarımla.
Ön çamurluğun üzerinde, farın altına takılan çantalar. Radyatör altına , marş motoru üzerine gelecek şekilde de takabilirsin.
VN 800 ile 1.000 km'yi geride bıraktım, motor hakkında bir kaç kelam edebilecek duruma geldiğimi düşünüyorum;
-Son derece konforlu bir cruiser, yolda yağ gibi akıyor adeta. Rüzgar camını ekledikten ve manetleri değiştirdikten sonra tadından yenmez oldu iyice.
-Müthiş bir ivmelenmesi var, çok çabuk hızlanabiliyor.
-Vites aralıkları eski motorum Shadow 600'e göre daha geniş.
-Gördüğüm en yumuşak debriyaja sahip. Vitesler şakır şakır geçiyor.
-Şehir dışı yakıtı çok başarılı : Km'de 22 krş. yakıyor.
-Virajlarda bence cüssesine göre şaşırtıcı derecede başarılı.
-Motorumun üzerinde susturucular dahil hiç ellenmemiş Kawasaki'nin Orijinal egzozları var. Başlarda ses olarak çok garipsesem de, bir süre kullandıktan sonra önemli artıları olduğuna karar verdim: - Bu biraz da tercih meselesi tabii ki -
*Titreşim yüksek hızlarda bile hemen hemen “0”
*Uzun yolda baş ağrısı derdiniz kalmıyor.
*Sürekli kulaklıkla motosiklet kullanan bir sürücü olarak, sürüşe rahatlıkla konsantre oluyorum.
Biraz da eksi yönler :
-Yakıt, şehir içinde ağlatıyor, 1 depo ile maximum 177 km görebildim
-Arka fren kampana olduğundan, özellikle şehir içinde temkinli sürmekte yarar var.
-Soğuk havalarda bazen jikle açsanız bile çalışmakta nazlanabiliyor. Ön far otomatik olarak yandığından marş almaz ise kontağı kapatıp tekrar açmakta fayda var. Yoksa kısa sürede aküyü yiyebilirsiniz.
-Sıkışık trafikte kullanmak sıkıntılı. Yapısı gereği aralara girmeye uygun bir motosiklet değil.
Kullandıkça görüşlerimi paylaşmaya devam edeceğim.
Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Ek bilgi olarak benzin deposu 12,5 lt ana + 2,5 lt. yedek depo şeklinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Yaptığım denemeler sonucunda lastik basınçlarını ön:32 arka:36 şeklinde ayarlamaya karar verdim.
Lastikler Dunlop'un D404 modeli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------
Lastik havası 32-36 fazla değil mi?
Ben lastik basıncını 28 olarak biliyorum. Bence bunu bir araştır. O basınç çok fazla olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)