Tunç bide şu facebook ayarlarından herkeze açsan şu albümüde bizde faydalansak be? buralara koysak şenlendirsek topacı?
Tunç bide şu facebook ayarlarından herkeze açsan şu albümüde bizde faydalansak be? buralara koysak şenlendirsek topacı?
ANGARAJ
Ben sadece katalizör iptali ile bu güç artışının sağlanabilesine çok ihtimal vermiyorum. Cross modelinin egzantrik mili de değişik olabilir. Eğer gerçekten katalizörden kaynaklanıyorsa o zaman gerçek ten çok başarısız bir katalizör kullanlmış demektir. Motorun gücünün üçte birini yemiş.
Motorun gücü artsa bile 130 -140 km hıza çıkabilmek için muhtemelen tekerlek dişlisini küçültmek gerekecektir. Tabi motoru sınırlayan şey motor devri ise...
işte cross ta ki olay bu tımanma ve engebe eğer dişlilerle oynanırsa hızda kesin bir fark ama güç te kesin bir düşüş söz konusu olucaktır benim düşüncem bu evet hız istiyoruz ama bu motorar ne kadar yol güvenliği olur onu bilemem en mantıklısı sm modelinin cantlarını siparişi verilmesi ve egzos değişimi bile çok farkettirir diye düşünüyorum hem hard cross yapıcam diyorsanız bence ozaman oynayalım yoksa bu değişimlerle kesin araç benzini çok yiyecektir gelelim facee koydum resimleri ama bildiğiniz resim paylaşım sitesi varsa oraya ekliyeyim ordan bakınız isteyen arkadaşlar faceden ekliye bilir yanlız kim olduklarını belirtsinler
Duyuyorum... Sesler duyuyorum... "Al artık... Al da kurtul artık...(ulan al şunu )"
Tezahüratlar duyuyorum... "Hadi Polat haydi Polat haydiiii... Tam zamanı tam zamanı şimdi...."
Gazı açıyorum... Allahım bulutlardayım!
oradan anadolu ağzı! ile birisi sesleniyor bana, "kendine gel olum, altı üstü 250lik ! "
Valla ben de çok direttim ama 2 ayrı ülkeden 2 aynı cevap gelince ikna oldum bende. Kam mili farklı olsaydı bilirlerdi elbet. Büyük ihtimalle cidden başarısız katalizör kullanımı söz konusu. Bir tane de değil, fabrikanın dediğine göre 2 adet varmış susturucuda...
Ben bu motorun hard-core arazide kullanılmasının sıradan bir kullanıcı için can sıkıcı sorunlara sebep olacağını düşünüyorum. Bu isveçli yarış ekibine birisi yazmıştı zaten, güney amerikadandı sanırım yazan. Eleman 10~20 tane motor almış, bir kaç tanesinin arka amortisörü patlamış. İsveçliler de "zaten orjinal amortisörden bişey beklemeyin, biz fast-ace diye bir marka kullanıyoruz, hiç sorun yok" demişler. Ebay dan uygun fiyatlara var ama hangi modelin uygun olduğunu bulmak gerek. Egzoz felan kırılabiliyor görüldüğü üzere, sert arazide. Ama ben uğraşırım diyen adama sorun değil tabi. Bir de bu anlattıklarım harbi profesyonel sürücülerin altında kalan motorların başına gelenler. Ben sanmıyorumki arazide tıngır mıngır takılırken egzoz düşsün, amortisör patlasın....
@Tunç motorun kullanım/servis klavuzu var mı sende? Orada arka amortisör için ne yazıyor, kaç mmlik felan filan ?? Bir de dişli oranlarını söyleyebilirmisin? Ön dişli kaç, arka dişli kaç ?
Face i de halledemedim bende. Sen bence direk buraya paylaş mümkünse.
#sürenadam
bende eksozun etkisi farkettiğini yeni uygulama ile anladım benim 200gy nin egsozu boşalttırdım , ucuna da bir kromajlı uç , ses abartılı yüksek devirlerde ama güçde farketti yüksek devirde ısınma bile azaldı
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
söylerim de yanım dada gözlüklerim yok şu sıralar net book ka bakmaktan gözlerim çok zorlanıyor akşam evde gözlerimi dinlendirdikten sonra gözlükle bakar yazarım eğer yazıyorsa ama arka amortisör alçaltılıyor bu patlma muhabeti bu kola tenekesi gibi şeyden mi oluyor yani o kola kutusunu değiştirsek markasını daha asitsiz gazsız kullansak
şimdi o adamlar gibi hard yapamıyacağımıza göre bu motorlar haydi haydi yetecektir yanlız kıl olduğum noktalardan biri tur dönüşü geniş aynı zongsen lerdeki gibi
Kitapcık pdf filan ise bi yollasana bana da. Bir de biryerde görmüştüm galiba, bu aletlerde dönüş açısını ayarlamak için ayar vidası gibi birşey vardı sanırım. İşte bunların hepsi kitapçıkta yazar. O ayar varsa(gördüğüm motor bizim shineray idiyse) tur dönüşünü biraz daha azaltabilirsin
#sürenadam
imageshack.us sitesine yükleyebilirsiniz ama üye olmanız gerekmekte.
Birde isminizi bilmiyoruz ki tamamını nasıl ekleyelim
ANGARAJ
abdurrahim tunç tepe face gaccal kardeş şimdi ben verdğin isteye girip resimleri atmaya çalışayım
dün nazar deydi motorun lastiği patladı şişirdik 2 3 saat hala şişikti sonra tekrar indimi bilmiyorum latik patladıktan sonra farkettik ki 2 tane teli kırılmış aldığım eleman kırmış telleri karbüratörün orda bir baş parmak büyüklünde boru var açıkta duran çözemedik nereye gidiyor yoksa öylemi diye plakayaı çıkartınca teknik servisine götürdüğümde bakalım ne diyecekler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
gacal eklemişsin diğer arkadaş kim merak ettim acep syanurmu
Tunç mesaj attım sana face den istek gönderdiğimde, yazdım syanur diye...
Geçmiş olsun bu arada. Teller kolay şekilde hallolur da o boruya takıldım doğrusu.. bir resmini çekeydin aslında. Bakalım servis ne diyecek
#sürenadam
polat ö...n mi yani yok önce seni kabul ettim profil resminle aynı resim vardı
yanlız kardeşler şunu hissetim benim eski ihitiyarı kulanırken 3 gün aradan sonra arada baya bir fark var her konuda gerçi ihtiyar ameliyat olması estetisyene gitmesi lazım eklem yerlerinde problemler boy göstermeye başladı tamam xtream hızsız mızsız diyoruz da gücü altında hissediyorsun koltuk konforu olursa xtream iyi gösterge 99 da kadar arkadaşlar yani 13 140 yaparsanız dahi 99 da yakalıcaksınız yada xx olucaktır gösterge acep mondi siteye bu aleti koymadan önce göstergeye bakıpmı koydu bir birlerine abi göster ge 99 a kadar hız ne koyalım koy 90 işte diye bir muhabetmi döndü
Fotolarda benden...
Son fotoğrafta biraz ruhunuzu gıdıklasın bakalım...
ANGARAJ
@gaco Şu sonuncusunu koymasan ölürsün dimi... illa bir sanat havası katacaksın olaya, illa Cevat Kelle'liğini göstereceksin....
Tunç, o bendim evet Diğer arkadaşı da sadece o resimde yahışıhlı çıktığı için heryerde aynı resimi kullanıyor. Tespiti kolay...
Senin gösterge ne iş ben anlamadım... 99'a kadar gösterge mi olurmuş ya! sen 99a dayandın da mı söylüyorsun yoksa gösterge 2 haneli gibi mi duruyor??
#sürenadam
daha 90 na çıka bildim 99 u görüp te ne olduğuna bakmam lazım kontağı açtığında gösterge kendini okuyor sıra ile km sini 99 a çıkartıyor sonra sıfırlıyor km sinide öyle mph filan kısmını da evet 2 haneli gibi duruyor km saati kanımca 99 dan sonra xx diyecek yada o1 den başlayıp ileri gidecek sen kafadan 100 koyacaksın bilemiyorum ama kanımca bu aletin yapıcağı son hız rodaj dan sonra 140 olurmuş gibi geliyor yokuş aşa filan olursa da 160 görür belki
benim ut de rodaj dan sonra yokuş aşağıya doğru hızlanıp devirli kulandığımda 130 ibresini de geçtiğini gördüm saat 6 yönüne geldi ibre
bir kere tek başıma birkere de arkadaşla bir dahada hiiiç görmedim aslında bir vasıta takibi ile doğru ölçümü yapmak daha mantıklı geliyor
dediğim gibi emin değilim nerdeyse benim motorla yaptığım hızı yapıyor ama daha hızlı ve sakin gibi duruyor
gps ne laaa uydudanmı alıcaz hızmızı
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
bu gün bir sitede edindğim bir bilgi 1kw =1,36 hp sonuca göre 16,32 hp ediyor motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
hatta wr125 15 hp değilmiydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
tork tada gücü hesapladığımda 10.471 kw çıkıyor
sitedeki değerler yanlış olduğu anlaşılıyor tutmuyor birbirlerini ? peki hangisi doğru bilin bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------
ahanda bir hesap ta şu 12 kw ve 2o nm devri 5729 çıkmakta harbi sayfada zırvalamışlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)