Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14121
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı süleyman5808 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stop etme olayı soğuk sıcak fark etmiyordu fakat dediğim gibi başka bi Cdı ile deneyince anigaz verdimi biraz sonradan da gelse devir stop etmedi hafif bi düzelmede oldu aslında 8 bini biraz geçti motor ama kasıp bırakma hissi aynı, bu arada sübap ayarına bakmadık diğer Cdı beyni biraz düzeltince durumu beyindendir diye bakmadı usta ama yeni Cdı beyni ile de düzelmesse kesin baktırıcam ısrarcı olup, servis konusunda benim ilçemde zaten servis yok en yakın servis 40 km uzakta ordaki ilçede de tek orası var ama bugün ankara da başka bir servisi arayıp durumu anlattım sübaplara bakılması gerekir dedi sübaplar sıkıysa yaparmış zaten sübap sıkıysa sübap sesi gelmez dedi başkada bi ihtimal kalmamış zaten dedi Cdı değişince geçmezse sübaplara baktırıcam artık..
    Doğrudur benim motorumda da zaten gram ses yoktu sübaplar zamanlamayı ayarlamıyor bi bakıma kesiciye girme hissi veeriyor
    PULSAR 200RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14122

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur benim motorumda da zaten gram ses yoktu sübaplar zamanlamayı ayarlamıyor bi bakıma kesiciye girme hissi veeriyor
    Aynen tam kesici hissi veriyor, aslında statör değişince çok canlandı devir felanda 9 bine çok yaklaştı fakat kasıp bırakmayaydı iyidi :-)

  3. #14123

    Üyelik
    17 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Cebefe
    Arkadaşlar bu motor kalkışlarda motor ısındıktan sonra neden titrer? (Zincirin olduğu taraftan tıkır tıkır ses gelmesi) .debriyaj teli ve zincir gerginliği ayarlandı. Sonuç aynı.

  4. #14124

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Alıntı Bay Balta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motor kalkışlarda motor ısındıktan sonra neden titrer? (Zincirin olduğu taraftan tıkır tıkır ses gelmesi) .debriyaj teli ve zincir gerginliği ayarlandı. Sonuç aynı.
    Bende de aynı sorun var ama ben normaldir diye bi şey yapmadım.Eğer bu bi sorunsa ben de baktirim bi.

  5. #14125
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift

  6. #14126

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Zincir orta sehpaya değiyor olabilir, benim motorda değiyor mesela.

  7. #14127
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Bay Balta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motor kalkışlarda motor ısındıktan sonra neden titrer? (Zincirin olduğu taraftan tıkır tıkır ses gelmesi) .debriyaj teli ve zincir gerginliği ayarlandı. Sonuç aynı.
    derdini sade ve açık şekilde yaz, derman olayım (tek dert yaz)

  8. #14128

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    derdini sade ve açık şekilde yaz, derman olayım (tek dert yaz)
    Hocam arkadaştaki sorun bende de var bu yüzden ben de anlatsam olur herhalde.
    Şimdi diyelim yolda gidiyorum 1. viteste. Çektim debriyajı ikiye attım. Yavaş yavaş bırakırken debriyajı motor bir titremeye başlıyor ki 2 saniye sonra şanzımanı yerden toplarım herhalde diyorsun. Bu yüzden tam bırakmadan tekrar sıkıyosun debriyajı. Sonra bi daha aynı şey. İki üç denemeden sonra biyerde tak diye oturuyo dişliler. Bu sefer yine için gidiyo lan o nasıl kavrama diye.
    Dert bu dermanı bekliyorum.Diğer arkadaştaki sorun tam olarak bu mu bilmiyorum.

  9. #14129

    Üyelik
    17 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Cebefe
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    derdini sade ve açık şekilde yaz, derman olayım (tek dert yaz)
    sorunumuz motorun kalkışlarda titreyerek hareket etmesi. motor ısındıktan sonra kalkışlardaki titreme daha fazla. (motor soğukken yok denecek kadar az)

  10. #14130
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı sh@de123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam arkadaştaki sorun bende de var bu yüzden ben de anlatsam olur herhalde.
    Şimdi diyelim yolda gidiyorum 1. viteste. Çektim debriyajı ikiye attım. Yavaş yavaş bırakırken debriyajı motor bir titremeye başlıyor ki 2 saniye sonra şanzımanı yerden toplarım herhalde diyorsun. Bu yüzden tam bırakmadan tekrar sıkıyosun debriyajı. Sonra bi daha aynı şey. İki üç denemeden sonra biyerde tak diye oturuyo dişliler. Bu sefer yine için gidiyo lan o nasıl kavrama diye.
    Dert bu dermanı bekliyorum.Diğer arkadaştaki sorun tam olarak bu mu bilmiyorum.
    vites değiştirirken ara-gaz vermeyi denedin mi ? Yığılma gibi mi yapıyor motor ?

    ilk vitese atışta bir ses seda çıkıyor mu ?

    vites yükseltirken veya düşürürken aynı olay mı oluyor ? 4'ten 3 'e atsan yine aynısı mı oluyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

    Alıntı Bay Balta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorunumuz motorun kalkışlarda titreyerek hareket etmesi. motor ısındıktan sonra kalkışlardaki titreme daha fazla. (motor soğukken yok denecek kadar az)
    Kalkışta titremesi bence normal, aşırı derecede ses çıkarmadığı müddetçe sıkıntı yoktur diye düşünüyorum.

    Mondial, sağolsun, toplu malzeme alıp, parça parça motor satıyor. Bu durumda depoda beklemiş malzeme çok oluyor haliyle. Yani 2016 yılında 2012 akü veya lastik görebilirsin sıfır motosiklette.

    Ben aynı şekilde baskı-balatanın bazı Mondial marka motorlarda daha sıfırken bile arızalı olduğunu gördüm.

    Isındıktan sonra titremenin artışıda bunu destekler nitelikte.

    Çok rahatsız isen bu durumdan hem BASKI hem de BALATA değişimi yapmanı öneririm. 50 - 100 lira arasında maaliyeti vardır. Hatta hazır değiştirmişken 5 yaylı olan orjinal model yerine CG200'lerde kullanılan 6 yaylı modellerden alabilirsin.

    ekleme: yukarıdaki zincirin olduğu taraftan gelen tıkırtı ve titremeyi yeni gördüm. Tam olarak baskı kısmındaki bozukluk bunun sebebi. Mesela yürüme hızında giderken 1. vites değil 2 ye tak, debriyajı yarım absılı iken hızlanmaya çalış. Tam olarak ön dişli ve zincirin olduğu yerden gelen tıkırtıdan bahsediyorsun. Baskı yayların bozuk.

    Ama sadece kozmetik bir zararı var, o tıkırtı ile 20 bin km gidebilirsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

    Alıntı Furkan Tarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5.300 km'yi devirmiş bulunmaktayım.

    arka fren pedalım 1000.kilometreden beri yamuk değiştirmedim. 3 sefer üstüne düştü folloş oldu pedal arka frene bişe diyemiyorum.
    ön fren eskiden çabuk kitliyodu şimdi rahat sıkıyorum tek kişi gezerken iyi.
    Motorda hala acayip derecede yığılma var hala düzelmedi, Gaz açınca şahlanıyor kesince yığılıp kalıyor hiç azalmadı.
    Baba motor yakıyo mu ne? 10 tllik atıyorum akşama bitiyor 50-60 km gezebiliyorum normal mi anlayamadım ama aylık 300 tl yakıt parası çok bana.
    lastikler ufaktan korkutmaya başladı. Geçenlerde bi yürek yeyip cbr125 ve ben virah yapmaya gittik oğuzlara. Nasıl bir kafa yaşıyorsam en son cbr 120 ile falan giriyordu viraja ben 80-90 idim o berbat lastiklerle, Viraj dediysem de gidiş geliş berbat ve çok keskin bir zemin. 5den 4e motor yan yan kaya kaya giriyoruz .


    Geçen bu 200'lük denen dalgadan kullandım. Full setmiymiş neymiş. Usta alet köpek. Deli gibi çıldırmış. Daha karbüratör falan değişmemiş ama harbiden manyak bişeydi.

    1.viteste 43 yapıyor gps'e göre göstergem 30 gösteriyordu(yan sanayi delta force-berbat-). İnanamadık yzf125 ile yan yana 1de kesiciye soktuk. benimki daha gidiyodu o 1.de 40 gösteriyor ibre sonra kesicide.

    bu ara biraz bakımsız kaldı. Eksoz koruma kapağından tıngırdama sesi gelmeye başladı çözemedim. rölanti düşükken istop ediyor hafif artırınca 2.000 E çıkıyor falan ilginç.


    Performans konusunda gayet başarılı bir alet. 3.500'e alınabilecek en yakışıklı motor.

    Şu lanet olası yığılma olmasa süper. Gerçi teker yapmaktan arka takozu falan da bitirdik ama anlamadım. diğer driftlerde yığılma yok bi bende var. Gaz kesince artcım içimden geçiyor resmen öyle bi yığılma.

    Yorumum budur iyi forumlar
    motoru orta sehpaya al, ön tekeri elinle bir çevir. Rahat rahat dönebiliyor mu? Ön fren merkezi dolayısı ile motor kendiliğinden fren yapıyor olabilir .

    Aynı şekilde arka tekeri de çevir? Bunlardan biri motoru kasıyor olabilir.

    10 TL benzin ile 60 km gidebilmen iyi bir rakam. Drift 3,5 ile 4 litre yakar helalinden.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

    Alıntı truck123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir dalgalanmasi sorununu cozen varmi driftin neden yapar 7 8 bin arasi oluyor
    motorda devir okuyucu var, o arızalı. Değiştirsen bile 1 - 2 ay sonra yine aynısını yapacak. Fazla takılmadan bu şekilde kullanmaya devam edeceksin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    Alıntı fatih581 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 8.500'de 14model 6'lı debriyaj balatası var yeni taktırdım sabahları motor soğukken boştan 1'e taktığım zaman tak diye bir ses geliyor motor 5-10cm gibi ileri atıyor kendini debriyaj balatasinin ne alakası olabilir ki?
    ıslak model debriyaj balatalarının hepsinde bunu yapar. BMW dahi olsa yapar. Motorda bir sıkıntı yok.

    Ya motor viteste iken debriyajı sıkıp marşa basacaksın ya da motoru boşta çalıştıracaksın ayakların ile yarım metre ileri ittirip vitese atacaksın. O zaman o tak sesi gelmez.
    You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
    The older I get, the faster I was.

  11. #14131
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Yazin kalin yag deneyiniz sesi yuzde 80 kesiyor 15 50 castrolde bi ara bende takilmistim isindigi zaman yapiyordu kalin yag oldumu nadir yapiyor benimkinde 10 40 sicaklarda ses yaptiriyo

  12. #14132

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Beyler bı sıkintı var cozemiyoruz nedir anlamadim bi turlu. Motor tek kisiykn kalkarken zorlaniyor sirsaliyo cirpiyo bi anda atiyo one iki kisi oldunmu daha sakat bi anda on falan kaldiriyo. Motorun sesi kalkmaya calisirkn debriyaji cekip birakiyomusum gibi geliyo kalkislarda nedir bu yardim lutfen

  13. #14133
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Motoru açık elektriğe çevirdik. Problem ortadan kalktı şuan. Ama marş dişlisini kırmışım galiba bazen marşa basınca çok gürültülü bir ses geliyor. garantiden istedik bekliyoruz.

    6.500'ü devirdik. Motor iyi dayanıyor bana. Çin motor sıkıntı diyenleri dinlemeyin canavar gibi alet

  14. #14134

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Şanzıman gidikmis amk. 1.ve 2.vites dişlileri kirilmis. Daha 4 ay oncede rulman dagitmisti bu nedir anlamadim. Millet motorunun ustunde tepiniyo yok on kaldircm yok arka kaydircam diye bisey olmuyo biz elimizde bezle geziyorz olan bizimkine oluyo

  15. #14135

    Üyelik
    30 Mart 2016
    Arkadaşlar yan çantada bağlayabileceğim bagaj demiri bulamıyorum internettede baktım tükendi diyor. Yardımcı olabilecek varmı

  16. #14136
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Marş debriyajı değişti. Çatur çutur kullanmaya devam

  17. #14137
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Motor 15 bine geldi arkadaslar sanki biraz cekisten dusme var motorda bu aralar 100 oluyor 100 den sonra zorlaniyor eskiden 110 direk goruyodu nerelere bakmam lazim ben diyorum siboplardan belkidir cevremde adamlar 130 140 yapanlar varmis bole duyunca deli oluyorum bu duruma yardiminizi bekliyorum

  18. #14138

    Üyelik
    22 Eylül 2016
    arkadaslar ben bu yaz mh drift alcam ama köyde kullancam yani sıkıntı verirmi cunku biraz kotu yollari var bi yardimci olsaniz

  19. #14139

    Üyelik
    18 Ekim 2016
    selamınaleyküm aranıza yeni kattılıyorum mh drift kullanıcısı olarak motorda yaşadığım sorunları sızınle paylaşıp fikir sahibi olmak istedim öncelikle motorda devir yükseldiği zaman far ve park lambaları patlatıyo plaka lambasıda patlamış şimdi sıra göstergeye geldi oda pır pır ediyo zahten bu 9 volttan 15 volta kadar olan led farlar var ondan taktım şimdilik ona bi zararı yok ama git gide daha farklı sorunlar açıcak gibi sizce neden kaynaklanır kesin olarak oturduğum semtte motorsıkletten anlayan bi allahın kulu yok tamir konusunda o yuzden kendim yapmam gerek birde uzun yolda dip gaz gidince sürekli olarak hava filtresinin içi yağ doluyo servise sordum oda bişey olmaz yapar hava soğutmalı motorlarda dedi yardımlarınızı bekl

  20. #14140

    Üyelik
    18 Ekim 2016
    Şehir
    çorum/samsun
    Motosikleti
    mondial mh drift 125 2015
    Selamun aleykum arkaslar benim motor cok sık zincir gevsetiyo acaba bunun sebebi ne? Bu zincir gevşekligi icin alttaki somunlari sikmamiz yeterli mi baska ne yapmam lazim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)