Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12781

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor hiç bi koşulda sağa sola çekmiyo. Sadece 50 km altı hızda gidonu bırakırsam sallar hatta gidonu tutmamakta ısrar ederseniz motoru devirmeye kadar gidecek gibi görünüyo o sallama. Kaza yapmadığınız halde motorun çekmesini anlamadım doğrusu.
    bende.............

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Drifte 45 lt topcase kullanan var mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12782

    Üyelik
    25 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir Ödemiş
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Arkadaşlar motorun zincirini,ön,arka dişlileri söküp temizleyip yağlayıp takmak istiyorum ancak hangi civata,somunları çıkarıp takacağımı bilmiyorum bu işlemleri yapan deneylikkullanıcılar varsa işlemleri resimleri ile atabilir mi?

  3. #12783

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Bu kapağı 8 numara anahtar ile söküyoruz karşımıza ön dişli çıkıyor



    sonra adı aklıma gelmeyen bu zımbırtıyı düz tornavida ile çıkartıyoruz takarken dikkat et izi var oraya otursun ve hareket yönünün tersine takıcan sonra zinciri çıkart motoru vitese tak 10 no ile dişliyi sök dişlinin kilit aparatı vardır önünde ilk onu çevirerek milden ayır sonra dişli gelicek arka tekerleği 17-19 no ile sök sonra tekerleği al arka dişlinin somunlarındaki gevşememesi için olan şeyleri düz tornavida ile kaldır 12-13 no ile sök bu kadar


  4. #12784
    ANATOLİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ BANDİT GSF 600S
    Arkadaşlar, dün itibari ile Mondial Drift almış bulunmaktayım. İzlenimlerimi ve yaptığım bakımları anlatayım:
    Motor baya bir süre yatmış(Eski sahibi Trafik kazasında vefat etmiş. Rabbim mekanını Cennet eylesin). İlk olarak yağını Motul 5100 15W50 ile değiştirdim. Motora gerek çalışme, gerek ise vites geçişleri konusunda müthiş bir rahatlık sağladı. Zincirini balata spreyi ile temizledikten sonra Motorun eski yağı ile yağladım. Bunu akşam yaptım. Çünkü zinciri yağladıktan sonra motora binerseniz emin olun yağın %30 nu geri atıyor. Aydın kardeşlerden vermiş olduğum Motor koruma demiri(yeni model)ve arka bagaj demirini monte ettim. Arka teker(lastik) yerine oturmamıştı ve yalpalama yapıyordu. Baya bir uğraştıktan sonra yerine oturtmayı başardım. Vidi 40 ile tüm civataları ve oynar bölümleri yağladım(Bu işlemi bir kaç kez yaptım)Motor bakımını yaptıktan sonra müthiş değişim gösterdi.
    Diğer motor kıyaslamalarıma göre; Kullandığım motorlar: Bajaj Boxer 150 Bm, Yamaha Ybr. Honda Cbf 150, Rks Titanic 150. Şimdi içtenlikle yazıyorum.
    Bu motorlar arasında hangisi derseniz; Köy yolları taşlık tepelik arazi yollarında kesinlikle Bajaj Boxer Bm 150 derim( Çok sağlam ve Torklu makina müthiş bir amortisör sistemi var.). Şehir içi Yamaha Ybr derim( Bisiklet gibi hafif sağlam ve kullanışlı). Şehir dışı kullanım ve sele rahatlığı Honda Cbf 150. (Uzun yolda yormuyor ve kullanımı ve koltuğu diğer motorların çok üzerinde. Bajaj'ı Didimden getirmiştim. Emin olun Çanağın ağrısından iki gün kendime gelemedim.)Rks Titanic; Şekil olarak güzel bir motor ama servis sorunu var dolayısıyla parça seramik piston olamasından dolayı fazla ısınmıyor. Mondial Drift; Çok süratli ve atak bir motor. Uzun yolda bir Cbf, şehir içinde bir Ybr olamaz. Ama ikisinden de biraz var bu motorda. Parçası ucuz ve bol. Cbf ve Ybr nin yan sanayiside öyle. Bajaj Boxer parça temini biraz zaman alıyor ama var. Rks içinse berbat diyebilirim.Yakıt olarak içlerinde Ybr'yi tek geçerim. Ybr'den sonra Bajaj geliyor. Cbf ve Rks hemen hemen aynı. Drift'i 4000 devir üzerinde ki artan her devir sonrası çok yakıyor. 4000 devirlerde kullanırsanız çok az yakıyor. Kısacası Mondial üsten eksantirikli ve atak bir motor olması, gerek parça temini gerek ise şekil olarak göze hitap etmesi nedeniyle aldım. Şu ana kadar memnunum. Parasını sonuna kadar hak eden bir motor bence.
    kdiner bunu beğendi.

  5. #12785

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    arkadaslar bugun inazumaya bindim gercekten muazzam bi motosiklet konforu paha bicilemez bizim sele teneke onun yaninda dimdik ve rahat oturus pozisyonu var ayaklar depoyu direk kavriyor vitesler sakir sakir frenler desen harika ama gel gelelim fiyatida bu o kadar pahali drift ile yola devam )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------

    driftin tek sevmedigim yani sele tasarimi dumduz geliyor berbat bi goruntu olusturuyor yoksa herseyiyle hosuma gidiyo

  6. #12786

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Mondial Drift
    şu mekanikten anlasam bende keşke motorda var birsürü sıkıntı ustaya bile tarif edemiyorum biraz görüntü ve performans için birşeyler yapıyım diyorum bilgi yok :(

  7. #12787

    Üyelik
    09 Şubat 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mt 25
    arkadaşlar ön ve arka teker için fabrika çıkışı hava ayarları ne kadar bileniniz var mıı ayrıca arka amartisore hava vuruyomusunuz arada ben 1 yıldır kullanıyorum hiç vurmadım da

  8. #12788
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı katee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ön ve arka teker için fabrika çıkışı hava ayarları ne kadar bileniniz var mıı ayrıca arka amartisore hava vuruyomusunuz arada ben 1 yıldır kullanıyorum hiç vurmadım da
    Ben 28 30 vuruyorUm. Kilo göre daha az da vurabilirsin.

    On tekere çok hava basarsan yolda Zıplar kafasi

  9. #12789
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Cbr 250yemi geçsem Suzuki İnazumayamı geçsem çok kararsızım siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz .)

  10. #12790
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250yemi geçsem Suzuki İnazumayamı geçsem çok kararsızım siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz .)
    SYM WOLF; PULSAR, KYMCO XCİTİNG 250 Rİ

    2013 model 10 binde sym veya xcitingi 7500 liraya alırsın.

  11. #12791
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SYM WOLF; PULSAR, KYMCO XCİTİNG 250 Rİ

    2013 model 10 binde sym veya xcitingi 7500 liraya alırsın.
    Scoter düşünmüyorum pulsarında sıfırı olmuş 9.000 tl benin için pulsarn bi anlamı kalmadı satarken zararı çok olur hiç japon motora binmedim

    Sym Wolfde güzel ama kullanan fazla yok yedek parça zaten yok 2 elinde gene 8.500-9.000 tlleri gözden çıkarmak gerek bi kere alıp uzun süre binmek niyetindeyim malum çinliden dilim yandı o kadar lastik aksesuar vardı arayan yok hepsi ölücü 2 eli ölü japon olsa neyse 2 elde Mondiale felan boka bakar gibi bakıyorlar Symde durum nasıl bilmiyorum 2 el aldığımızdan zararı çok fazla olmaz ama ne bileyim İnazumadaki göstergeleri çok beyendim

  12. #12792
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scoter düşünmüyorum pulsarında sıfırı olmuş 9.000 tl benin için pulsarn bi anlamı kalmadı satarken zararı çok olur hiç japon motora binmedim

    Sym Wolfde güzel ama kullanan fazla yok yedek parça zaten yok 2 elinde gene 8.500-9.000 tlleri gözden çıkarmak gerek bi kere alıp uzun süre binmek niyetindeyim malum çinliden dilim yandı o kadar lastik aksesuar vardı arayan yok hepsi ölücü 2 eli ölü japon olsa neyse 2 elde Mondiale felan boka bakar gibi bakıyorlar Symde durum nasıl bilmiyorum 2 el aldığımızdan zararı çok fazla olmaz ama ne bileyim İnazumadaki göstergeleri çok beyendim
    gidip 13 bin liraya sıfır SYM alırsan çok zarar edersin. 2. el 7500 veya 8000 e kapatırsan, e 2 sene de binsen. Satarken 6500 desen yani 1000 lira aşağısına satsan zararsız kapatırsın. Bu sebeple 2. el ve ucuz olanı al diyorum.

    Mondi olayı dediğin gibi, adam hem 2000 lira teklif ediyor hem de kredi kartına taksit istiyor amk huur çocuu. 2009 model 4 kere km sıfırlanmış hurda YBR lere 3500 veren mallar çin malı diye yanaşmıyor.

    Motordan çok memnunum, 2500 liraya sıfır aldım 2,5 sene önce. Bu paraya aldığım ve alabileceğim en iyi motordu, şu an 2000 liraya satsam neredeyse zararsız satmış olurum. Ancak yeni motoru kesinlikle çin malı almayacağım, çünkü satılık dediğim zaman at hırsızları ile muhatap olmak istemiyorum.

    Time_, Eylül gibi işlerim bitecek, döndüğüm zaman elimde para kalmış olursa bir 250'de ben alacağım. O zamana kadar sen benim denek'im ol, sen al, beğenirsen ben de alırım

  13. #12793

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    KEŞAN
    Dün 400 km yol yaptım gidiş geliş bi ara depoya doğru eğildim raampa aşağı 130 a geldi motosiklet ama sanki teklemeye başladı bi gidiyo bi çekiliyo geriye doğru neden acaba ?

  14. #12794
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı dadas607 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün 400 km yol yaptım gidiş geliş bi ara depoya doğru eğildim raampa aşağı 130 a geldi motosiklet ama sanki teklemeye başladı bi gidiyo bi çekiliyo geriye doğru neden acaba ?
    Karbüratör benzin yetiştiremiyodur ee hızın da 130'a gelmiş olsun o kadar dimi Bi dahakine benzin musluğunu yedek depo konumuna getir, normal depo konumunda benzin akışı biraz daha yavaş oluyor yüksek hızlarda tekleme yaptırabilir.

  15. #12795
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    2000 km bkımında ne gibi kontroller yapılıyor arkadaslar

  16. #12796
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidip 13 bin liraya sıfır SYM alırsan çok zarar edersin. 2. el 7500 veya 8000 e kapatırsan, e 2 sene de binsen. Satarken 6500 desen yani 1000 lira aşağısına satsan zararsız kapatırsın. Bu sebeple 2. el ve ucuz olanı al diyorum.

    Mondi olayı dediğin gibi, adam hem 2000 lira teklif ediyor hem de kredi kartına taksit istiyor amk huur çocuu. 2009 model 4 kere km sıfırlanmış hurda YBR lere 3500 veren mallar çin malı diye yanaşmıyor.

    Motordan çok memnunum, 2500 liraya sıfır aldım 2,5 sene önce. Bu paraya aldığım ve alabileceğim en iyi motordu, şu an 2000 liraya satsam neredeyse zararsız satmış olurum. Ancak yeni motoru kesinlikle çin malı almayacağım, çünkü satılık dediğim zaman at hırsızları ile muhatap olmak istemiyorum.

    Time_, Eylül gibi işlerim bitecek, döndüğüm zaman elimde para kalmış olursa bir 250'de ben alacağım. O zamana kadar sen benim denek'im ol, sen al, beğenirsen ben de alırım
    Piyon olmak istemiyorum Ucuzda değil hani baba parası değil alın teri

    10 liraya cbr 250 buldum japon sonuçta üzerindeki kanat felan güven veriyo sıfır pulsar yerine cbr 250 alsdam acaba dahamı mantıklı olur satarkende fazla değer kaybetmiyor

    Paranın gözü kör olsun deyip Mz leremi baksak 300 cc 2 zamanlı sonuçta fiyatıda 2-3 lira

  17. #12797
    hunter84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Şehir
    ----
    Motosikleti
    Bajaj Dominar UG & Mondial Drift + 93 PX 200
    Selamlar Herkese

    bugun bende dirft aldım daha teslim almadım plaka işleri var benim sormak istedigim lastik sizlere ben her motorumda Michelin lastik kullandım
    sizce Michelin mi alım drifte yada baska bi tavsiyeniz varmı

  18. #12798
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Tatava yapma michelin al geÇ.

    Pirelli de iyi diyolar.

    Hatta metzeller mt22 de güzel diyolar.

    Kış için irc winter grid başarılı diyolla

  19. #12799
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Michelin pilot street kendi kullandığım lastikler çok memnunum.
    Drift'te bu lastiği kullanan kimseden'de kötü bir yorum duymadım.

    Yağmur'da tutuşu mükemmel, kuru'da tutuşu'da mükemmel.
    Ben çok sınırlarında kullandığım için bazen parlak asfaltta kayma yapabiliyor ama epey sınırlarında kullanıyorum hani

  20. #12800
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Saçları dökülen egzoz'um bugün garantiden değişti ve yenisi takıldı.
    Yeni Gelen egzozu Mondial kat kat sarmış öyle göndermiş, tamirciye dedim amma sarmışlar be, oda dediki 'Mondial müşterilerine bakıyor abi '

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------



    https://www.facebook.com/mondialturk...type=2&theater

    Adamlar ne video yapmış bee
    malumbiri bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)