tesekler bilgiler için..sabah jant şeritlerini çıkardım..kabarma yaptı bi kaç yerindende çıktı..niye böyle oldu anlamadım ayrı bi yöntemi mi var bunun yapıştırırken..??
arkadaşlar sabahları ilk vites geçişinde ki o ''tak'' sesini önlemek için motoru çalıştırıp ısıttıktan sonra vites boştayken debriyajı sıkıp 10-15 metre motoru iterseniz debriyaj plakaları yağlanmış olur ve vites rahat geçip ''tak'' sesi gelmez.
ayrıca alt sakal arayan arkadaşlara da tavsiyem çok gereksiz bi parça o sakal neden diye soracaksanız sakalın arkasında kalan ızgara seklinde ki yer karter oluyo ve yağı soğutmak için ızgara şeklinde yapılmış dikkat ederseniz diğer motorlarda öyle bişey yok.
yani orayı bi şeylerle kapatarak yağın soğumasını engellemiş dolayısıyla motorun daha çabuk soğumasını engellemiş oluyosunuz.
benden söylemesi...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
viteste olan o tak bence tamamiyle debriyaj ayarıyla alakalı çünki bende böyle bir şey yok ayrıca kesinlikle motoru durduk yere ısıtma gibi bir huyumda yok
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
usta orda hava geçsin diye 2 adet kanal var. bu alt sakalın fiyatı 35 lira, olmassa çıkarır atarım. eray usta ben pek anlamıyorum motordan o yüzden bilğilendirdiğin için saol. çok etkiler mi sence karteri ?
belo abi grenajın ismini söylediğin için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi 22-03-2012 - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21-03-2012 22:29 ----------
buda benim canavar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Bunlarda Drift almak isteyen ama tipini sesini merak edenler için çektiğim nacizane videoları.
1.video kamera aparatlarımız olmadığı için arkamdaki arkadaş fotoğraf makinesi ile ibreyi çekti. 110 km ye yakın gösterdi ibre ama ne kadar doğrudur orasını bilmiyorum. belki geçek hızı 90 belki 130 dur ben ibrenin yalancısıyım.
http://www.youtube.com/watch?v=hjjw5TaeOg0
2.videoda motorun sesini ve tipini merak edenler için.
http://www.youtube.com/watch?v=Ez4y_mGlf_0
arkadaşlar o koltuk arası açık olan motosiklet benm motorun resmi neden açık die sorarsanız ben 2 el olarak aldım aldğım da koltuk altındaki takoslar kesikti o yüzden öle resmi kesen arkadaş bravo
o tak sesi bende de var sabah motoru çalıştırıp vitese taktım mı motor öne gidiyo ama ısındıktan sonra yapmıyo
Aynı ses ve öne gitme sorunu bendede sabahları oluyor. Acaba bütün motorlarda oluyor mu bu problem?. Mesela Honda CBF150 de ?
bu sabahları ilk çalıştırmada çıkan tak sesi ile ilgili açıklamayı yapmıştım daha evvel ki sayfalara bakıp görebilirsiniz.
ayrıca bu uygulamayı yapıpda olumlu yada olumsuz sonuçlarınızı buraya yazarsanız sevinirim.
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
o tak sesi kle 500 de vardı ve hatta took diye ses geliyordu ama nedense hiç kafama takmamıştım
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
Bende de var bu ses. motora zarar verir mi ? bide video cektikten sonra farkettim video sesinde net anlaşılan cırcır böceği gibi ritmik olarak bi ses geliyo normalde duymuyorum öyle bi ses nedendir acaba ?
arkadaslar motorun kafa grenajına carbon fiber kapladım daha şık oldu..sabah feyzioglu motorda jant şeridi altım.yapıştırdım kaliteli şerit yapıştırırken bile belli oluyo rahat ve esnek yapıştırılıyo..bi kaç resim
çok güzel olmuş yanlız tavsiyen o grenajdakşi lastik fitili sök at bu motorda bi tek o fitili sevmedim
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
çok sessiz ya bu topik nerdesiniz ??
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)