Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14381
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla benim de fikrim koltuğun rahat olmadığı yönünde. Motor genel olarak rahat değil yani. Koltuk dar, arkaya doğru iyice daralıyor, oturma poziyonu hafif de olsa bir commuter için yatık kalıyor, pegler geride kaldığı için dizler de aynı şekilde bir commutera göre kırık. Bu rahatsızlık 25-30 km sonra belli ediyor kendini. 5-10 kmlik mesafelerde yormuyor.

    Yani fiyatı belli zaten bunları hoş görüp sorunsuzluğuna pay verip almak lazım zaten, 4500 kağıda almıştım ben, çok koymuyor rahatsızlığı o yüzden.
    Allah Allah bi ben rahat buluyormuşum motoru o zaman. 80 km durmadan gittim hiçbir şey olmadı bana yani. Sadece yol yorgunluğu oldu ama ne bir yerlerim ağrıdı ne de bir yerlerim uyuştu. Bir günde 240 km de yaptım molalarımda da bir şey olmadı o molalar da sadece navigasyona bakmaya flndı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14382

    Üyelik
    16 Şubat 2020

    125 mh drift motor sesi

    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi

  3. #14383
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    normal değil biz oglana almıstık gecen yıl jodaj sonrası 130 ları goruyordu alet

  4. #14384
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    Hayırlı olsun, sıfır motorda egzoz zamanla kurum bağlar ve sesi hafiften toklaşır, böyle bir durumsa normaldir. Motora bir şey çarpıyor tanımından ne olduğunu çıkarmak mümkün değil, buji sesi ya da normal başka bir ses olabilir, tamircinize ya da anlayan birine dinletin.

    Düz yolda benimki de 110-115 arası sürat yapıyor. Yokuş aşağı 140'lara geliyor. 6000kmde. Motora biraz daha zaman verin, km ne bilmiyorum ancak muhtemelen henüz 500-1000km arasında, fazla zorlamayın.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #14385

    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Km 1300 de şuan dediğim gibi çok zorlamıyorum ama garip bir şekilde sanki motor tam gücünü veremiyor gibi bana adana mondial servis yolu görüldü teşekkür ederim hepinize

  6. #14386
    CoppeR` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial MH Drift 150
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar sizlere bir kaç bilgi paylaşmak istedim hepimizin bilmesi ve yeri geldiğinde yapabileceği bilgi vermek istedim.

    arka fren ayar somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...jP.jpg</a></a>
    karbüratör rolanti ayar civatası
    http://<a href="http://hizliresim.co...bv.jpg</a></a>
    motor kısmından debriyaj ayar somun kısmı
    http://<a href="http://hizliresim.co...4v.jpg</a></a>
    zincir gerdirme somun kısmı (önce lastık kısmı somununu gevşetmeliyiz sonra gerdirme işlemi)
    http://<a href="http://hizliresim.co...vB.jpg</a></a>
    sele kilit kısmı ve kask kilitleme merkezi
    http://<a href="http://hizliresim.co...nV.jpg</a></a>
    benzin musluk göstergelerinin gösteriliş şekli
    http://<a href="http://hizliresim.co...39.jpg</a></a>
    motor jikle ayar kolu
    http://<a href="http://hizliresim.co...mZ.jpg</a></a>
    motor yağ filtre kısmı somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...VD.jpg</a></a>
    motor pis yağı çıkartma civatası (17 anahtarla açılır)
    http://<a href="http://hizliresim.co...O7.jpg</a></a>
    motor yağ gösterge tıpası ve yağ doldurma kısmı.
    http://<a href="http://hizliresim.co...0l.jpg</a></a>
    sele kısmının altında ve stop lambasına yakın yerde bulunan küçük bölme
    http://<a href="http://hizliresim.co...9N.jpg</a></a>
    hava fitresinin olduğu kısım
    http://<a href="http://hizliresim.co...d9.jpg</a></a>
    marş rolesi diğer bir adıyla marş otomatiği
    http://<a href="http://hizliresim.co...76.jpg</a></a>
    sigorta kutusu (yedek sigortada içinde mevcuttur)
    http://<a href="http://hizliresim.co...bZ.jpg</a></a>
    motordan hava fitresine giden fazla yağı tahliye eden hortum
    http://<a href="http://hizliresim.co...l7.jpg</a></a>
    akünün bulunduğu kısım artı kutup başına dikkat edin saşi yaptırabilirsiniz benim yaptığım gibi bir işlem yapabilirsiniz.
    http://<a href="http://hizliresim.co...bL.jpg</a></a>
    sağ sol sinyal rolesi
    http://<a href="http://hizliresim.co...Y8.jpg</a></a>
    avadanlık motor için gerekli olan anahtarların konulduğu kısım.
    http://<a href="http://hizliresim.co...mA.jpg</a></a>
    koldan ayarlamak için debriyaj ayar somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...8A.jpg</a></a>
    ön far arar civatası yıldız anahtarla ayar yapılıyor.
    http://<a href="http://hizliresim.co...9Y.jpg</a></a>
    bunlarda benden olsun.
    http://<a href="http://hizliresim.co...Yj.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...Jp.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...N5.jpg</a></a>
    Fotoğraflar için çok teşekkürler, Drift 150 kullanıyorum gösterilen yerler aynı mıdır? Motorda avadanlık olduğunu bile bilmiyordum, fabrikasyon olarak içinde anahtar vs. oluyor mu içinde?

  7. #14387
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı CoppeR` adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraflar için çok teşekkürler, Drift 150 kullanıyorum gösterilen yerler aynı mıdır? Motorda avadanlık olduğunu bile bilmiyordum, fabrikasyon olarak içinde anahtar vs. oluyor mu içinde?
    Fabrikasyon olarak gelmiyor. Kendin bir takım hazırlayıp koyacaksın ihtiyaç duyuyorsan.


    Biraz renklendirelim şurayı Havaların düzelmesi ile birlikte bir temizlik ve bakım yaptım. Ancak bir ya da iki ay sonra nasip olursa değiştireceğim motoru.





    CoppeR` bunu beğendi.

  8. #14388
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    Gayet normal motorun daha açılma süreci olacak rodajdan sonra. Ve orjinal dişliyle 115 fln görürsün düzde 9000 rpm de. Ben dişli büyüttüm 119-120 arasına ıkınarak geliyor. Tabii bunun bir sürü engeli var hava, lastik, zincir yağı... 130 gidiyor gibi palavralara inanmayın muhtemelen gösterge yanlış gösteriyor veya yalan söylüyor veya da redline' a girip motoru mahvediyordur. Ben yokuş aşağı 10000 rpm e geldim ve gazı saldım orda da 128 fln gördüm daha fazlasına gönlüm el vermedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Alıntı falldown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur tabi ki de ama bunun için biraz zaman var daha
    Bu ay 500 kusur lira görüntü modifiyesi için harcadım
    Motor modifiyesi için de maaşı aldıkça parca parca almayı düşünüyorum her ay
    Önümüzdeki ay karbüratör manifold filtre
    Bi sonraki ay ateşleme kablosu iridyum buji çekoslavak zincir on arka dişli
    Bi sonraki ay silindir piston segman takımı
    Sonrasında silindir üst kapak....
    Ee hepsini aldık topladık bi de üstüne rodaji var bunun. Kısaca kafadan ancak yaza biter benim modifiye.
    Abey naptın motoru neleri yaptın? Ben de bu güzel ekonomimiz yüzünden motor almaktan vazgeçip Drift' i yüklemeyi düşünüyorum. Yorumlarını alayım?

  9. #14389
    CoppeR` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial MH Drift 150


    Arkadaşlar 150 Drift'im daha 80 kilometrede ama şu resimdeki parça motor ısınırken kendi kendine kırıldı, normal midir? Başına gelen var mı?

  10. #14390
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Benimki de çatlak. Motorumun bir düşmesi ya da kazası yok, muhtemelen kendiliğinden kırılmıştır benimki de.

  11. #14391
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı CoppeR` adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://st1.myideasoft.com/idea/bm/6...ion=1571150191

    Arkadaşlar 150 Drift'im daha 80 kilometrede ama şu resimdeki parça motor ısınırken kendi kendine kırıldı, normal midir? Başına gelen var mı?
    Ben düştüğüm için kırdım onu öyle bir şey başıma gelmedi yani.

  12. #14392
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Bu cc yükseltme olayı ile ilgili biraz araştırma yaptım. Ya orjinal üst kapak takılacak silindir pistona göre tornada oyulup genişletilecek. Yoksa piston üst kapağa çarpıyor. Çift conta atılarak çözenler var ama bir süre sonra motor conta yakıyor.

    Bu usta çok güzel anlatıyor.

    https://youtu.be/p23r79psjOA

    Anladığım kadarıyla en sağlıklısı 250cc üst kapak, 65.5mm 250cc silindir piston, 250cc karbüratör almak, gücün aktarımı yetersiz olursa da 250cc ye uygun debriyaj almak. Tercihe göre bunlar 200cc ye göre yapılabilir.

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...ilindir-takimi
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...-kapak-orjinal
    https://www.bizimmotor.com/cg-250-30...rator-shengwey

    Tabi bir de yeni conta takımı.

    Ancak bu kadar gücü orjinal krank kaldırır mı bilemedim. Herhalde gücü 18-19 beygire çıkıyor, 250cc çin cgleri baz alırsak. Drift'in krankı kaldırıyor anladığım kadarı ile, krank ile ilgili sorun görmedim.

    Bakalım bu Corona salgını uzun sürerse, işler güçler düzelmezse motoru büyütemeyip, bu işe girişeceğim.

  13. #14393
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cc yükseltme olayı ile ilgili biraz araştırma yaptım. Ya orjinal üst kapak takılacak silindir pistona göre tornada oyulup genişletilecek. Yoksa piston üst kapağa çarpıyor. Çift conta atılarak çözenler var ama bir süre sonra motor conta yakıyor.

    Bu usta çok güzel anlatıyor.

    https://youtu.be/p23r79psjOA

    Anladığım kadarıyla en sağlıklısı 250cc üst kapak, 65.5mm 250cc silindir piston, 250cc karbüratör almak, gücün aktarımı yetersiz olursa da 250cc ye uygun debriyaj almak. Tercihe göre bunlar 200cc ye göre yapılabilir.

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...ilindir-takimi
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...-kapak-orjinal
    https://www.bizimmotor.com/cg-250-30...rator-shengwey

    Tabi bir de yeni conta takımı.

    Ancak bu kadar gücü orjinal krank kaldırır mı bilemedim. Herhalde gücü 18-19 beygire çıkıyor, 250cc çin cgleri baz alırsak. Drift'in krankı kaldırıyor anladığım kadarı ile, krank ile ilgili sorun görmedim.

    Bakalım bu Corona salgını uzun sürerse, işler güçler düzelmezse motoru büyütemeyip, bu işe girişeceğim.
    Abi 250 cc krank olsa belki ben de düşünebilirim bu işi ama baktım bulamadım. Hep orjinal krank var.

  14. #14394

    Üyelik
    19 Nisan 2020
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    Arkadaşlar merhaba bende 2015 model 125 drift kırmızı var benzin depomda rötüş yapmam gereken yerler var fakat boya kodunu bulamıyorum müşteri hizmetlerini aradım biz boya yapmıyoeuz montaj yapıyoruz dediler bu konuda yardımcı olabilecek var mı

  15. #14395
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cc yükseltme olayı ile ilgili biraz araştırma yaptım. Ya orjinal üst kapak takılacak silindir pistona göre tornada oyulup genişletilecek. Yoksa piston üst kapağa çarpıyor. Çift conta atılarak çözenler var ama bir süre sonra motor conta yakıyor.

    Bu usta çok güzel anlatıyor.

    https://youtu.be/p23r79psjOA

    Anladığım kadarıyla en sağlıklısı 250cc üst kapak, 65.5mm 250cc silindir piston, 250cc karbüratör almak, gücün aktarımı yetersiz olursa da 250cc ye uygun debriyaj almak. Tercihe göre bunlar 200cc ye göre yapılabilir.

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...ilindir-takimi
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...-kapak-orjinal
    https://www.bizimmotor.com/cg-250-30...rator-shengwey

    Tabi bir de yeni conta takımı.

    Ancak bu kadar gücü orjinal krank kaldırır mı bilemedim. Herhalde gücü 18-19 beygire çıkıyor, 250cc çin cgleri baz alırsak. Drift'in krankı kaldırıyor anladığım kadarı ile, krank ile ilgili sorun görmedim.

    Bakalım bu Corona salgını uzun sürerse, işler güçler düzelmezse motoru büyütemeyip, bu işe girişeceğim.
    Kendi motorunu modifiye eden birisi olarak bir kaç öneride bulunayım. 65.5 silindir takınca 250 cc olmaz 180 civarı olur tahminim. Eğer böyle bir şeye girisecekseniz üst kapak kesinlikle alın çünkü subap ve emme-egzoz kanalları daha geniş olacak daha rahat hareket edecek motor standart üst kapak üst devirlerde gazlarin rahat giriş cikisina engel olacak buda hararet yaptiracak özellikle motor içi basınç çok artıyor aşırı sıkıştırma oluyor çünkü. Karbüratör pz30 kodlu 30 mm çaplı hayli hayli yeterli gelecektir onun fiyatida 70-80 arası boşa fazla para vermeyin birde karbüratör boğazı alın 200 Luk mis gibi olur.

  16. #14396
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, motorda yediğim rüzgar hakkında muzdariptim. Şuan çok iyi oldu. Cbf 150 uzun ön cam aldım. 4 tane de uzun civata, somun o kadar. Kafadaki orjinal camı çıkarıp, cbf 150 camının üstüne koyarak aynı yerlerden deldim. Sonuç bu, beni memnun ediyor. Görselliği de fena olmadı. https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Erilzn.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Eri8Yh.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriWWy.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriedM.jpg
    Hocam selamlar, ön siperliğin boyu kaç cm? Hiç ölçtünüz mü? Bende taktırmayı düşünüyorum ama şu linkteki model ile aynı mıdır bilemedim. Ayriyetten işe yarıyor mu? Rüzgarı kesiyor mu? Uzun yolda kullanmak için alacağım. Görüşlerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

  17. #14397
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi motorunu modifiye eden birisi olarak bir kaç öneride bulunayım. 65.5 silindir takınca 250 cc olmaz 180 civarı olur tahminim. Eğer böyle bir şeye girisecekseniz üst kapak kesinlikle alın çünkü subap ve emme-egzoz kanalları daha geniş olacak daha rahat hareket edecek motor standart üst kapak üst devirlerde gazlarin rahat giriş cikisina engel olacak buda hararet yaptiracak özellikle motor içi basınç çok artıyor aşırı sıkıştırma oluyor çünkü. Karbüratör pz30 kodlu 30 mm çaplı hayli hayli yeterli gelecektir onun fiyatida 70-80 arası boşa fazla para vermeyin birde karbüratör boğazı alın 200 Luk mis gibi olur.
    Bilgi için teşekkürler. Dediğiniz gibi üst kapak şart, hararetin dışında zaten orjinal üst kapaktaki yanma odasına denk gelen kısım 65.5 silindirde dar geldiği için piston tepeye vurma yapıyormuş driftte. Üst kapak ve karbüratör şart. Ancak krank konusu şaibeli. Kranka girince de iş dallanıp budaklanıyor, insanın giresi gelmiyor bu işe

    Alıntı nevzatcelikk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba bende 2015 model 125 drift kırmızı var benzin depomda rötüş yapmam gereken yerler var fakat boya kodunu bulamıyorum müşteri hizmetlerini aradım biz boya yapmıyoeuz montaj yapıyoruz dediler bu konuda yardımcı olabilecek var mı
    Merhaba, sanayideki boyacılar birebir aynı rengi tutturabiliyor, boyanızın rengini orada tutturup spreye ya da fırçalı rötuş boyası olacak şekilde bastırabilirsiniz.

    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam selamlar, ön siperliğin boyu kaç cm? Hiç ölçtünüz mü? Bende taktırmayı düşünüyorum ama şu linkteki model ile aynı mıdır bilemedim. Ayriyetten işe yarıyor mu? Rüzgarı kesiyor mu? Uzun yolda kullanmak için alacağım. Görüşlerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
    Merhaba, hiç ölçmedim, motor da şuan yanımda değil yoksa ölçüp söylerdim hemen. Sizin attığınızla aynı gibi görünüyor boy olarak.
    İşe epey yarıyor, özellikle kışın çok faydasını gördüm, göğüse çarpan soğuk havayı komple kesiyor. Ancak şöyle bir dezavantajı var, kaska gelen rüzgar epey artıyor böylece. Bu da sesi biraz arttırıyor.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  18. #14398
    alone_chief - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial drift 150
    merhaba bende aranıza yenı katıldım drift 150 ile 2018 model
    bi kaç sıkıntı vardı onları paylasayım dedım
    farın ampulu patlamıs kısalar sureklı acık oldugu ıcın ılk calısmadakı zorlanmadan dolayı kısa omurlu oldugunu dusunuyorum.
    araya anahtar koymayı dusunuyorum.2018 model motorda parklar eskı tıp o kotu oldu.
    devır gostergesı arızalı henuz onu sokmedım.
    sınyaller led tamır olmasın dıe sokulecek yerı yok bozulunca at yenısını al
    bende calısmayan bır sınyalı soktum seffaf tarafını bıcakla ayırdım.
    içindeki ledin 1 patlamıs birbirine baglı oldugu için hepsı calısmıyor bende ıcıne serıt led dosedım 3 adet tam uydu sonra japonla
    yapıstırdım cok az ton farkı var.




  19. #14399
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı alone_chief adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba bende aranıza yenı katıldım drift 150 ile 2018 model
    bi kaç sıkıntı vardı onları paylasayım dedım
    farın ampulu patlamıs kısalar sureklı acık oldugu ıcın ılk calısmadakı zorlanmadan dolayı kısa omurlu oldugunu dusunuyorum.
    araya anahtar koymayı dusunuyorum.2018 model motorda parklar eskı tıp o kotu oldu.
    devır gostergesı arızalı henuz onu sokmedım.
    sınyaller led tamır olmasın dıe sokulecek yerı yok bozulunca at yenısını al
    bende calısmayan bır sınyalı soktum seffaf tarafını bıcakla ayırdım.
    içindeki ledin 1 patlamıs birbirine baglı oldugu için hepsı calısmıyor bende ıcıne serıt led dosedım 3 adet tam uydu sonra japonla
    yapıstırdım cok az ton farkı var.
    https://i.hizliresim.com/HJwsNb.jpg
    https://i.hizliresim.com/7Y9PlJ.jpg
    https://i.hizliresim.com/neKLr2.jpg
    https://i.hizliresim.com/5CxPw4.jpg
    Hoşgeldiniz. Kolay gelsin. Benimde arka sol sinyalimde problem vardı ama direk sarı leddir diyerek bakamayı düşünmemiştim. Ortada sarı cam katmanı varsa bende led yaparak çözeyim en iyisi problemimi.

  20. #14400
    alone_chief - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial drift 150
    Devir göstergesini yapmak için göstergeyi açtım 3 kablo var ölçüm yaptım genelde siyah eksi sarı artı olur ama siyah 12v
    Sarı şasi
    Yeşil 3.4v geliyor kabloyu takip ettim saçma bir şekilde akünün yanında boş bir soket var hiç birşey bağlı değil. Ama güc geldiğine göre deponun altında bi yerlere bağlı göstergeyi komple sökmedim çünkü çok kablo girişi vardı uğraşamadım.
    Topladım tekrar benzin gösterside gitti
    Far kısası Çalışmıyor parklar ampulleri patlak bundan dolayımı bilmiyorum kontak açtığımda sinyaller park şeklinde yanıyor


    Bu arada konuyu canlandırmaya geldim çanta koruma demiri takacam aradığım şeyleri 700küsür sayfa içinde bulamıyorum böyle bi arama varmı biliyorum Facebookdada aktif bir grup varmı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)