Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #14381
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koltuğu nasıl rahat değil abi yaa bu yoruma çok şaşırdım gerçekten. Ben bi Mt 25' cbr 250' ye fln bineyim dedim taş gibi geldi. Tab bir scooter enduro rahatlığı yok ama bence iyi.

    Valla benim de fikrim koltuğun rahat olmadığı yönünde. Motor genel olarak rahat değil yani. Koltuk dar, arkaya doğru iyice daralıyor, oturma poziyonu hafif de olsa bir commuter için yatık kalıyor, pegler geride kaldığı için dizler de aynı şekilde bir commutera göre kırık. Bu rahatsızlık 25-30 km sonra belli ediyor kendini. 5-10 kmlik mesafelerde yormuyor.

    Yani fiyatı belli zaten bunları hoş görüp sorunsuzluğuna pay verip almak lazım zaten, 4500 kağıda almıştım ben, çok koymuyor rahatsızlığı o yüzden.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #14382
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla benim de fikrim koltuğun rahat olmadığı yönünde. Motor genel olarak rahat değil yani. Koltuk dar, arkaya doğru iyice daralıyor, oturma poziyonu hafif de olsa bir commuter için yatık kalıyor, pegler geride kaldığı için dizler de aynı şekilde bir commutera göre kırık. Bu rahatsızlık 25-30 km sonra belli ediyor kendini. 5-10 kmlik mesafelerde yormuyor.

    Yani fiyatı belli zaten bunları hoş görüp sorunsuzluğuna pay verip almak lazım zaten, 4500 kağıda almıştım ben, çok koymuyor rahatsızlığı o yüzden.
    Allah Allah bi ben rahat buluyormuşum motoru o zaman. 80 km durmadan gittim hiçbir şey olmadı bana yani. Sadece yol yorgunluğu oldu ama ne bir yerlerim ağrıdı ne de bir yerlerim uyuştu. Bir günde 240 km de yaptım molalarımda da bir şey olmadı o molalar da sadece navigasyona bakmaya flndı.

  3. #14383

    Üyelik
    16 Şubat 2020

    125 mh drift motor sesi

    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi

  4. #14384
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    normal değil biz oglana almıstık gecen yıl jodaj sonrası 130 ları goruyordu alet

  5. #14385
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    Hayırlı olsun, sıfır motorda egzoz zamanla kurum bağlar ve sesi hafiften toklaşır, böyle bir durumsa normaldir. Motora bir şey çarpıyor tanımından ne olduğunu çıkarmak mümkün değil, buji sesi ya da normal başka bir ses olabilir, tamircinize ya da anlayan birine dinletin.

    Düz yolda benimki de 110-115 arası sürat yapıyor. Yokuş aşağı 140'lara geliyor. 6000kmde. Motora biraz daha zaman verin, km ne bilmiyorum ancak muhtemelen henüz 500-1000km arasında, fazla zorlamayın.
    2010 Kanuni Breton 21.000km | 2013 Kuba XR 125 8.000km | 2012 Hyosung GT250R 25.500km |2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km | Motolux Rossi 50 (King 139) | Mondial Mash 150 6.000km | Mondial Drift 135 6000km Devam ER-5, ya da Bandit 600/650 bekleniyor...

  6. #14386

    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Km 1300 de şuan dediğim gibi çok zorlamıyorum ama garip bir şekilde sanki motor tam gücünü veremiyor gibi bana adana mondial servis yolu görüldü teşekkür ederim hepinize

  7. #14387
    CoppeR` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial MH Drift 150
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar sizlere bir kaç bilgi paylaşmak istedim hepimizin bilmesi ve yeri geldiğinde yapabileceği bilgi vermek istedim.

    arka fren ayar somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...jP.jpg</a></a>
    karbüratör rolanti ayar civatası
    http://<a href="http://hizliresim.co...bv.jpg</a></a>
    motor kısmından debriyaj ayar somun kısmı
    http://<a href="http://hizliresim.co...4v.jpg</a></a>
    zincir gerdirme somun kısmı (önce lastık kısmı somununu gevşetmeliyiz sonra gerdirme işlemi)
    http://<a href="http://hizliresim.co...vB.jpg</a></a>
    sele kilit kısmı ve kask kilitleme merkezi
    http://<a href="http://hizliresim.co...nV.jpg</a></a>
    benzin musluk göstergelerinin gösteriliş şekli
    http://<a href="http://hizliresim.co...39.jpg</a></a>
    motor jikle ayar kolu
    http://<a href="http://hizliresim.co...mZ.jpg</a></a>
    motor yağ filtre kısmı somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...VD.jpg</a></a>
    motor pis yağı çıkartma civatası (17 anahtarla açılır)
    http://<a href="http://hizliresim.co...O7.jpg</a></a>
    motor yağ gösterge tıpası ve yağ doldurma kısmı.
    http://<a href="http://hizliresim.co...0l.jpg</a></a>
    sele kısmının altında ve stop lambasına yakın yerde bulunan küçük bölme
    http://<a href="http://hizliresim.co...9N.jpg</a></a>
    hava fitresinin olduğu kısım
    http://<a href="http://hizliresim.co...d9.jpg</a></a>
    marş rolesi diğer bir adıyla marş otomatiği
    http://<a href="http://hizliresim.co...76.jpg</a></a>
    sigorta kutusu (yedek sigortada içinde mevcuttur)
    http://<a href="http://hizliresim.co...bZ.jpg</a></a>
    motordan hava fitresine giden fazla yağı tahliye eden hortum
    http://<a href="http://hizliresim.co...l7.jpg</a></a>
    akünün bulunduğu kısım artı kutup başına dikkat edin saşi yaptırabilirsiniz benim yaptığım gibi bir işlem yapabilirsiniz.
    http://<a href="http://hizliresim.co...bL.jpg</a></a>
    sağ sol sinyal rolesi
    http://<a href="http://hizliresim.co...Y8.jpg</a></a>
    avadanlık motor için gerekli olan anahtarların konulduğu kısım.
    http://<a href="http://hizliresim.co...mA.jpg</a></a>
    koldan ayarlamak için debriyaj ayar somunu
    http://<a href="http://hizliresim.co...8A.jpg</a></a>
    ön far arar civatası yıldız anahtarla ayar yapılıyor.
    http://<a href="http://hizliresim.co...9Y.jpg</a></a>
    bunlarda benden olsun.
    http://<a href="http://hizliresim.co...Yj.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...Jp.jpg</a></a>
    http://<a href="http://hizliresim.co...N5.jpg</a></a>
    Fotoğraflar için çok teşekkürler, Drift 150 kullanıyorum gösterilen yerler aynı mıdır? Motorda avadanlık olduğunu bile bilmiyordum, fabrikasyon olarak içinde anahtar vs. oluyor mu içinde?

  8. #14388
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Alıntı CoppeR` adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraflar için çok teşekkürler, Drift 150 kullanıyorum gösterilen yerler aynı mıdır? Motorda avadanlık olduğunu bile bilmiyordum, fabrikasyon olarak içinde anahtar vs. oluyor mu içinde?
    Fabrikasyon olarak gelmiyor. Kendin bir takım hazırlayıp koyacaksın ihtiyaç duyuyorsan.


    Biraz renklendirelim şurayı Havaların düzelmesi ile birlikte bir temizlik ve bakım yaptım. Ancak bir ya da iki ay sonra nasip olursa değiştireceğim motoru.





    CoppeR` bunu beğendi.

  9. #14389
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Çağatay1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler öncelikle merhaba yeni bir motor sever olarak aranıza katıldım bir iki sorum olucak sizlere motoru sıfır aldım ve rodajını gayet iyi tamamladım ilk motorum olduğu için özenle baktım rodaj bitiminde ilk bakımı yaptırdım ve ondan sonra motorun sesi inanılmaz değişti bu normal mi bir de motora sanki bir şey çarpıyor gibi ses geliyor 5 viteste 8 bin devirde 100 105 arası görüyor daha da fazla gitmiyor düz yolda bu normal mi
    Gayet normal motorun daha açılma süreci olacak rodajdan sonra. Ve orjinal dişliyle 115 fln görürsün düzde 9000 rpm de. Ben dişli büyüttüm 119-120 arasına ıkınarak geliyor. Tabii bunun bir sürü engeli var hava, lastik, zincir yağı... 130 gidiyor gibi palavralara inanmayın muhtemelen gösterge yanlış gösteriyor veya yalan söylüyor veya da redline' a girip motoru mahvediyordur. Ben yokuş aşağı 10000 rpm e geldim ve gazı saldım orda da 128 fln gördüm daha fazlasına gönlüm el vermedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Alıntı falldown adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur tabi ki de ama bunun için biraz zaman var daha
    Bu ay 500 kusur lira görüntü modifiyesi için harcadım
    Motor modifiyesi için de maaşı aldıkça parca parca almayı düşünüyorum her ay
    Önümüzdeki ay karbüratör manifold filtre
    Bi sonraki ay ateşleme kablosu iridyum buji çekoslavak zincir on arka dişli
    Bi sonraki ay silindir piston segman takımı
    Sonrasında silindir üst kapak....
    Ee hepsini aldık topladık bi de üstüne rodaji var bunun. Kısaca kafadan ancak yaza biter benim modifiye.
    Abey naptın motoru neleri yaptın? Ben de bu güzel ekonomimiz yüzünden motor almaktan vazgeçip Drift' i yüklemeyi düşünüyorum. Yorumlarını alayım?

  10. #14390
    CoppeR` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial MH Drift 150


    Arkadaşlar 150 Drift'im daha 80 kilometrede ama şu resimdeki parça motor ısınırken kendi kendine kırıldı, normal midir? Başına gelen var mı?

  11. #14391
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Benimki de çatlak. Motorumun bir düşmesi ya da kazası yok, muhtemelen kendiliğinden kırılmıştır benimki de.

  12. #14392
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı CoppeR` adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://st1.myideasoft.com/idea/bm/6...ion=1571150191

    Arkadaşlar 150 Drift'im daha 80 kilometrede ama şu resimdeki parça motor ısınırken kendi kendine kırıldı, normal midir? Başına gelen var mı?
    Ben düştüğüm için kırdım onu öyle bir şey başıma gelmedi yani.

  13. #14393
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Bu cc yükseltme olayı ile ilgili biraz araştırma yaptım. Ya orjinal üst kapak takılacak silindir pistona göre tornada oyulup genişletilecek. Yoksa piston üst kapağa çarpıyor. Çift conta atılarak çözenler var ama bir süre sonra motor conta yakıyor.

    Bu usta çok güzel anlatıyor.

    https://youtu.be/p23r79psjOA

    Anladığım kadarıyla en sağlıklısı 250cc üst kapak, 65.5mm 250cc silindir piston, 250cc karbüratör almak, gücün aktarımı yetersiz olursa da 250cc ye uygun debriyaj almak. Tercihe göre bunlar 200cc ye göre yapılabilir.

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...ilindir-takimi
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/m...-kapak-orjinal
    https://www.bizimmotor.com/cg-250-30...rator-shengwey

    Tabi bir de yeni conta takımı.

    Ancak bu kadar gücü orjinal krank kaldırır mı bilemedim. Herhalde gücü 18-19 beygire çıkıyor, 250cc çin cgleri baz alırsak. Drift'in krankı kaldırıyor anladığım kadarı ile, krank ile ilgili sorun görmedim.

    Bakalım bu Corona salgını uzun sürerse, işler güçler düzelmezse motoru büyütemeyip, bu işe girişeceğim.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)