Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #14341
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Alıntı Sadistic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model 135cc mh drift im var,

    162cc (62mm piston, silindir ve üst kapak) veya 181cc (65.5mm piston, silindir ve üst kapak) yapma konusunda karasız kaldım. Sizce hangisi daha stabil ve uzun ömürlü olur?

    Bir de conta mevzusu var. Mondial orjinal üst kapak contası 1 milimetre ve kağıttan yapılma(orta yuvarlak kenarı metal). Yan sanayi conta 0.5 milimetre sac conta hangisini kullanmalıyım? Silindir ile blok arasına çift conta atmam gerekiyor mu?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Tahminim 162cc daha uzun ömürlü olur. Çünkü 150mh drift adı altında geçen motorla 125mh drift aynı motor bloklarına sahipler sadece içi farklı. ve 150 drift 162cc. Yani 162 cc yaparsanız orijinalinden ve kaldırabileceği yükten pek şaşmazsınız.

    Conta olayında bir fikrim yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, motorda yediğim rüzgar hakkında muzdariptim. Şuan çok iyi oldu. Cbf 150 uzun ön cam aldım. 4 tane de uzun civata, somun o kadar. Kafadaki orjinal camı çıkarıp, cbf 150 camının üstüne koyarak aynı yerlerden deldim. Sonuç bu, beni memnun ediyor. Görselliği de fena olmadı. https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Erilzn.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Eri8Yh.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriWWy.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriedM.jpg
    Gerçekten güzel olmuş. Uzun turlara çıkmadan önce değerlendirilebilir. Şehir içide orijinal olan, uzun yollarda bu.
    Sadistic ve Blackeagletr bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #14342

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    Kuba Xcg150, Cbf 250, Monero xf200, Belderia 250
    tşk ederim yanıtınız için, conta olayı için farklı ustalara sordum çok farklı şeyler söylüyorlar bazıları silindir ile karter arasına 2 conta at diyor, bazısı üst kapağa 2 adet sac metal conta at diyor iyice kafam karıştır

    bu arada yan sanayi sac conta ile orjinal contanın resimlerini atayım
    orjinal 1mm, yan sanayi olan 0.5mm

    orjinal



    yan sanayi


  3. #14343
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Ben orjinal parçalarla 162cc yapar bırakırdım.
    Daha üstü için muhabbet uzuyor, çift conta atma muhabbeti giriyor işin içine. Hiç gerek yok tat kaçırır. Yine tercih senin.
    Sadistic bunu beğendi.

  4. #14344

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    Kuba Xcg150, Cbf 250, Monero xf200, Belderia 250
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben orjinal parçalarla 162cc yapar bırakırdım.
    Daha üstü için muhabbet uzuyor, çift conta atma muhabbeti giriyor işin içine. Hiç gerek yok tat kaçırır. Yine tercih senin.
    dediğiniz gibi 62mm silindir piston ve üst kapak aldım bekliyorum takmak için ama orjinal conta bulamadım. Bir de karbüratörüm pz26 yeterli olur mu ?

  5. #14345
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/mondial-150-mh-drift-silindir-alt-ust-conta-takimi

    Karbüratör iyi bir ayarla muhtemelen yeter, baktın yetiştiremedi o zaman alırsın karbüratör.

  6. #14346

    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, motorda yediğim rüzgar hakkında muzdariptim. Şuan çok iyi oldu. Cbf 150 uzun ön cam aldım. 4 tane de uzun civata, somun o kadar. Kafadaki orjinal camı çıkarıp, cbf 150 camının üstüne koyarak aynı yerlerden deldim. Sonuç bu, beni memnun ediyor. Görselliği de fena olmadı. https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Erilzn.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Eri8Yh.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriWWy.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriedM.jpg
    Tur camı bir tuhaf olmuş ama işlevi güzel olmuştur muhtemelen ama ben ne kadar sen gibi rüzgar yesem de genç işi motor sevdiğim için takmam. Bu arada benim motorun benzin filtresi olayı halloldu ama artçıyla beraber geçen yokuş çıktık motor sanki belli bir ritimde tekleyip durdu düz de biraz daha az tekliyordu ve 105 gördü zaten artçılı 105 normal ama neden tekliyor anlamadım tek başımayken bir sorun yok. Bu durum biraz canımı sıktı.

  7. #14347
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Ankara
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tur camı bir tuhaf olmuş ama işlevi güzel olmuştur muhtemelen ama ben ne kadar sen gibi rüzgar yesem de genç işi motor sevdiğim için takmam. Bu arada benim motorun benzin filtresi olayı halloldu ama artçıyla beraber geçen yokuş çıktık motor sanki belli bir ritimde tekleyip durdu düz de biraz daha az tekliyordu ve 105 gördü zaten artçılı 105 normal ama neden tekliyor anlamadım tek başımayken bir sorun yok. Bu durum biraz canımı sıktı.
    Bana sorarsan hiç görünüşüyle tipiyle alımıyla ilgilenmiyorum. Zaten motor şekil güç olarak beni tatmin etmiyor, Hyosung ve pulsardan sonra. Sadece şehir içi işimi görsün diye aldım. O yüzden çantaymış, rüzgarlıkmış, kuryelerin kullandığı el korumaymış hepsini takarım, işlev önemli bana �� Tercih meselesi
    2010 Kanuni Breton 21.000km | 2013 Kuba XR 125 8.000km | 2012 Hyosung GT250R 25.500km |2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km | Motolux Rossi 50 (King 139) | Mondial Mash 150 6.000km | Mondial Drift 135 4000km Devam

  8. #14348

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yok.
    Arkadaşlar portbagaj demirinin arası kaç cm ?


  9. #14349

    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana sorarsan hiç görünüşüyle tipiyle alımıyla ilgilenmiyorum. Zaten motor şekil güç olarak beni tatmin etmiyor, Hyosung ve pulsardan sonra. Sadece şehir içi işimi görsün diye aldım. O yüzden çantaymış, rüzgarlıkmış, kuryelerin kullandığı el korumaymış hepsini takarım, işlev önemli bana �� Tercih meselesi
    Anladım beni de tatmin etmiyor bu hız valla biraz ilerde rx3i 'ye geçeceğim gibi gözüküyor.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)