Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Ekim 2019, 22:39
#14341
Sadistic adlı üyeden alıntı
2016 model 135cc mh drift im var,
162cc (62mm piston, silindir ve üst kapak) veya 181cc (65.5mm piston, silindir ve üst kapak) yapma konusunda karasız kaldım. Sizce hangisi daha stabil ve uzun ömürlü olur?
Bir de conta mevzusu var. Mondial orjinal üst kapak contası 1 milimetre ve kağıttan yapılma(orta yuvarlak kenarı metal). Yan sanayi conta 0.5 milimetre sac conta hangisini kullanmalıyım? Silindir ile blok arasına çift conta atmam gerekiyor mu?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Tahminim 162cc daha uzun ömürlü olur. Çünkü 150mh drift adı altında geçen motorla 125mh drift aynı motor bloklarına sahipler sadece içi farklı. ve 150 drift 162cc. Yani 162 cc yaparsanız orijinalinden ve kaldırabileceği yükten pek şaşmazsınız.
Conta olayında bir fikrim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Gerçekten güzel olmuş. Uzun turlara çıkmadan önce değerlendirilebilir. Şehir içide orijinal olan, uzun yollarda bu.
Reklamlar
-
07 Ekim 2019, 22:44
#14342
tşk ederim yanıtınız için, conta olayı için farklı ustalara sordum çok farklı şeyler söylüyorlar bazıları silindir ile karter arasına 2 conta at diyor, bazısı üst kapağa 2 adet sac metal conta at diyor iyice kafam karıştır
bu arada yan sanayi sac conta ile orjinal contanın resimlerini atayım
orjinal 1mm, yan sanayi olan 0.5mm
orjinal

yan sanayi
-
08 Ekim 2019, 10:31
#14343
Ben orjinal parçalarla 162cc yapar bırakırdım.
Daha üstü için muhabbet uzuyor, çift conta atma muhabbeti giriyor işin içine. Hiç gerek yok tat kaçırır. Yine tercih senin.
-
08 Ekim 2019, 15:53
#14344
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Ben orjinal parçalarla 162cc yapar bırakırdım.
Daha üstü için muhabbet uzuyor, çift conta atma muhabbeti giriyor işin içine. Hiç gerek yok tat kaçırır. Yine tercih senin.
dediğiniz gibi 62mm silindir piston ve üst kapak aldım bekliyorum takmak için ama orjinal conta bulamadım. Bir de karbüratörüm pz26 yeterli olur mu ?
-
08 Ekim 2019, 18:23
#14345
https://www.kalyoncumotor.com/urun/mondial-150-mh-drift-silindir-alt-ust-conta-takimi
Karbüratör iyi bir ayarla muhtemelen yeter, baktın yetiştiremedi o zaman alırsın karbüratör.
-
09 Ekim 2019, 18:58
#14346
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Tur camı bir tuhaf olmuş ama işlevi güzel olmuştur muhtemelen ama ben ne kadar sen gibi rüzgar yesem de genç işi motor sevdiğim için takmam. Bu arada benim motorun benzin filtresi olayı halloldu ama artçıyla beraber geçen yokuş çıktık motor sanki belli bir ritimde tekleyip durdu düz de biraz daha az tekliyordu ve 105 gördü zaten artçılı 105 normal ama neden tekliyor anlamadım tek başımayken bir sorun yok. Bu durum biraz canımı sıktı.
-
10 Ekim 2019, 08:59
#14347
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Tur camı bir tuhaf olmuş ama işlevi güzel olmuştur muhtemelen ama ben ne kadar sen gibi rüzgar yesem de genç işi motor sevdiğim için takmam. Bu arada benim motorun benzin filtresi olayı halloldu ama artçıyla beraber geçen yokuş çıktık motor sanki belli bir ritimde tekleyip durdu düz de biraz daha az tekliyordu ve 105 gördü zaten artçılı 105 normal ama neden tekliyor anlamadım tek başımayken bir sorun yok. Bu durum biraz canımı sıktı.
Bana sorarsan hiç görünüşüyle tipiyle alımıyla ilgilenmiyorum. Zaten motor şekil güç olarak beni tatmin etmiyor, Hyosung ve pulsardan sonra. Sadece şehir içi işimi görsün diye aldım. O yüzden çantaymış, rüzgarlıkmış, kuryelerin kullandığı el korumaymış hepsini takarım, işlev önemli bana Tercih meselesi
2010 Kanuni Breton 21.000km | 2013 Kuba XR 125 8.000km | 2012 Hyosung GT250R 25.500km |2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km | Motolux Rossi 50 (King 139) | Mondial Mash 150 6.000km | Mondial Drift 135 4000km Devam

-
10 Ekim 2019, 17:51
#14348
Arkadaşlar portbagaj demirinin arası kaç cm ?
-
12 Ekim 2019, 00:55
#14349
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Bana sorarsan hiç görünüşüyle tipiyle alımıyla ilgilenmiyorum. Zaten motor şekil güç olarak beni tatmin etmiyor, Hyosung ve pulsardan sonra. Sadece şehir içi işimi görsün diye aldım. O yüzden çantaymış, rüzgarlıkmış, kuryelerin kullandığı el korumaymış hepsini takarım, işlev önemli bana Tercih meselesi
Anladım beni de tatmin etmiyor bu hız valla biraz ilerde rx3i 'ye geçeceğim gibi gözüküyor.
-
26 Ekim 2019, 19:27
#14350
Merhaba ikinci al almak istediğim minör drift 1700 km de. Satan kişi bu km ye yağ değiştirmemiş. Bu durum motora zarar verir mi?
-
28 Ekim 2019, 09:15
#14351
hıcbırsey olmaz degıstır yagını bın gıt
-
30 Ekim 2019, 19:24
#14352
cgs35 adlı üyeden alıntı
Merhaba ikinci al almak istediğim minör drift 1700 km de. Satan kişi bu km ye yağ değiştirmemiş. Bu durum motora zarar verir mi?
Bir şey olmaz ya al gitsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
Bu arada benim drift in km sayacı çalışmıyor ama hız göstergesi çalışıyor arkadaşlar bir yardımcı olun! Sayacı sıfırladım denedim felan ama yok kıpırdamıyor ikisi de.
-
30 Ekim 2019, 20:32
#14353
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Bir şey olmaz ya al gitsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
Bu arada benim drift in km sayacı çalışmıyor ama hız göstergesi çalışıyor arkadaşlar bir yardımcı olun! Sayacı sıfırladım denedim felan ama yok kıpırdamıyor ikisi de.
İçindeki numaraların dişleri kırılmış olabilir, yada onları yayı olması gerek o yerinden çıkmış olabilir. Her iki durumda da km saatinin açılması gerek.
-
30 Ekim 2019, 21:10
#14354
RideForLife. adlı üyeden alıntı
İçindeki numaraların dişleri kırılmış olabilir, yada onları yayı olması gerek o yerinden çıkmış olabilir. Her iki durumda da km saatinin açılması gerek.
Knk açtım ama tripmetreyi sıfırlayan kolu sökemedim ondan çıkaramıyorum nasıl sökcez bunu?
-
31 Ekim 2019, 09:37
#14355
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Knk açtım ama tripmetreyi sıfırlayan kolu sökemedim ondan çıkaramıyorum nasıl sökcez bunu?
Valla ben daha bırak km panelini kafayı bile sökmedim
. O yüzden bilemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Benimde şöyle bir problemim var; farıma elektrik gelmiyor. Ne uzunda ne kısada. Ayrıca uzun yapınca km panelindeki uzun ışığıda yanmıyor. Bunun sebebi nedir? Bizim motorlarda lambalar için ayrı sigorta mı var?
-
01 Kasım 2019, 19:14
#14356
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Valla ben daha bırak km panelini kafayı bile sökmedim

. O yüzden bilemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Benimde şöyle bir problemim var; farıma elektrik gelmiyor. Ne uzunda ne kısada. Ayrıca uzun yapınca km panelindeki uzun ışığıda yanmıyor. Bunun sebebi nedir? Bizim motorlarda lambalar için ayrı sigorta mı var?
Motorunuz kaç model ? Eğer 2016 ve öncesiyse, yani far açma/kapama düğmesi var ise, içi oksitlendiği için elektrik iletilemiyor olabilir. Far açma/kapama butonunun olduğu kütüğü söküp, içine bir göz gezdirip, gerekiyorsa WD40 ya da başka müdahalelerle oksiti yok etmek gerekebilir.
2010 Kanuni Breton 21.000km | 2013 Kuba XR 125 8.000km | 2012 Hyosung GT250R 25.500km |2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km | Motolux Rossi 50 (King 139) | Mondial Mash 150 6.000km | Mondial Drift 135 4000km Devam

-
01 Kasım 2019, 19:44
#14357
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Motorunuz kaç model ? Eğer 2016 ve öncesiyse, yani far açma/kapama düğmesi var ise, içi oksitlendiği için elektrik iletilemiyor olabilir. Far açma/kapama butonunun olduğu kütüğü söküp, içine bir göz gezdirip, gerekiyorsa WD40 ya da başka müdahalelerle oksiti yok etmek gerekebilir.
Motorum 2017 model hocam. 2017 yada 2016 fark eder mi? Haftasonu bir bakacağım.
-
02 Kasım 2019, 20:37
#14358
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Motorum 2017 model hocam. 2017 yada 2016 fark eder mi? Haftasonu bir bakacağım.
Dediğim gibi, belli bir modelden sonra, far açma kapama tuşu olmuyor, sürekli far yanıyor, benimki öyle mesela.
Far açma kapama tuşu varsa bakın, olmayan modelse, sorun başka birşeyde.
2010 Kanuni Breton 21.000km | 2013 Kuba XR 125 8.000km | 2012 Hyosung GT250R 25.500km |2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km | Motolux Rossi 50 (King 139) | Mondial Mash 150 6.000km | Mondial Drift 135 4000km Devam

-
05 Kasım 2019, 16:38
#14359
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Valla ben daha bırak km panelini kafayı bile sökmedim

. O yüzden bilemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Benimde şöyle bir problemim var; farıma elektrik gelmiyor. Ne uzunda ne kısada. Ayrıca uzun yapınca km panelindeki uzun ışığıda yanmıyor. Bunun sebebi nedir? Bizim motorlarda lambalar için ayrı sigorta mı var?
Çok şükür sadece km mekanizmasını buldum ve benim göstergeye taktım km yi de eski km ye ayarladım yola devam. Senin sorun arkadaşın dediği gibi far açma kapama düğmen varsa gidonda orayı bi wd 40 la yoksa kablolarda fln olabilir düğme yoksa motorcuya götürmelisin en iyisi
-
05 Kasım 2019, 17:04
#14360
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Çok şükür sadece km mekanizmasını buldum ve benim göstergeye taktım km yi de eski km ye ayarladım yola devam. Senin sorun arkadaşın dediği gibi far açma kapama düğmen varsa gidonda orayı bi wd 40 la yoksa kablolarda fln olabilir düğme yoksa motorcuya götürmelisin en iyisi
Hocam merhaba. Ben de gösterge ile ilgili sorun yaşıyorum. Şu an hız ve yakıt göstergesi çalışmıyor ve biraz da hasarlı gösterge. O yüzden değiştirmek istiyorum. Ancak birincisi fiyatı biraz fazla geldi orjinalinin. Siz sadece km mekanizmasını buldum deyince acaba nereden bulduğunuzu söylerseniz ben de çıkma vs. bulabilir miyim ucuz yollu
Bir de ikinci olarak diyelim ki gösterge buldum. Km yi şu anki km ye nasıl getireceğim. Siz nasıl yağtınız. En çok kafama takılan kısmı bu. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Yukarı Git