Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #14301
    ENİGMA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Alıntı FatihC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 0 km 150 MH Drift aldım. Lastik için tavsiye edebileceğiniz bir marka var mıdır?
    metzeller me22 şiddetle tavsiye ederim bende drift varken kullanmıştım ıslak kuru ve viraj performansı gayet güzeldi 20bin km kullandım


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #14302
    SonDarBe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial UAG 100C 2018 MODEL
    2018 125 Driftmi almalıyım
    2018 125 Drift Minör

    ikisinin arasında ufak tepek oynamalar dışında fark yok diye düşünüyorum aralarındaki fiyat farkı değecek kadar minör alınmalımı?
    sonuçta 125 Drift olan modelinde 135CC motor bloğu yer alıyor

  3. #14303

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Benim bildiğim normal Drift 150lik die geçer 162cc'dir. Minör ise 125cc. Ehliyetinin kurtarması ile alakalı. Ehliyetin 125cc ve üzerini kullanıyorsa bence 125'liğini almana gerek yok. Sonuçta sadece motor blok farklılıkları var die biliyorum.

  4. #14304

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim normal Drift 150lik die geçer 162cc'dir. Minör ise 125cc. Ehliyetinin kurtarması ile alakalı. Ehliyetin 125cc ve üzerini kullanıyorsa bence 125'liğini almana gerek yok. Sonuçta sadece motor blok farklılıkları var die biliyorum.
    125 te 135 cc 125 minörde 125 cc blok var

  5. #14305

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Benim baktığım zamanlarda sadeece 150'lik vardı o da 162cc blok barındırıyordu

  6. #14306

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim baktığım zamanlarda sadeece 150'lik vardı o da 162cc blok barındırıyordu
    150 driftler sonradan çıktı 162 cc dilrr vultre mcx bloğu vardı üstünde

  7. #14307

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Bilmiyorum tam olarak. Sadece heves edip alacaktım ama sonra İstanbul'a dönmem gerekirse (İzmir'deydim o zamanlar.) ne yaparım? Satmayada satamam die vazgeçmiştim

  8. #14308

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum tam olarak. Sadece heves edip alacaktım ama sonra İstanbul'a dönmem gerekirse (İzmir'deydim o zamanlar.) ne yaparım? Satmayada satamam die vazgeçmiştim
    135 cc güzel alet 90 bin km geçirdim üstündr 😂

  9. #14309

    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    Konya/Tuzlukçu
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    arkadaşlar herkese merhaba benim driftin arka lastik değişim zamanı geldi,kullanıcı arkadaşlardan lastik markası tavsiyesi bekliyorum,hemen hemen her zeminde kullanıyorum av merakım olduğu için dağ bayır gezdiğim zamanlarda oluyor hangi marka önerirsiniz şimdiden teşekkürler

  10. #14310

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı fevzikoyuncu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba benim driftin arka lastik değişim zamanı geldi,kullanıcı arkadaşlardan lastik markası tavsiyesi bekliyorum,hemen hemen her zeminde kullanıyorum av merakım olduğu için dağ bayır gezdiğim zamanlarda oluyor hangi marka önerirsiniz şimdiden teşekkürler
    pirelli duratraction hala üretimi var mı bilmem

  11. #14311

    Üyelik
    12 Ocak 2017
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    MH Drift 125
    Burası hala ölmemişse MH Minör alacağım, girişe koymak istiyorum motorun gidonunun uzunluğu kaç cm ? ( Ciddi soruyorum bunu dışarıda bırakmak istemediğimden. ) ÖM ile iletirseniz sevinirim.

  12. #14312

    Üyelik
    05 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki VanVan 125 L6
    Alıntı yalcinroden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burası hala ölmemişse MH Minör alacağım, girişe koymak istiyorum motorun gidonunun uzunluğu kaç cm ? ( Ciddi soruyorum bunu dışarıda bırakmak istemediğimden. ) ÖM ile iletirseniz sevinirim.
    Mondial'in sitesinde 71cm yazıyor.


  13. #14313
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Hava ayarı yapmak isteyen arkadaşlar;

    Motorun sağ tarafına geçin. ( yağ kapağının olduğu kısma)

    Karbüratörün o kısmında rolanti vidası var. Aynı hizada ancak karbüratörün altında bir vida var. Vidanın başı aşağıya bakıyor. Tornavida girmez oraya. Ben saatçi tornavidalarını keserek yaptım. Yada bits denilen küçük matkap tornavidalarıın ucu ile hava ayarı yapabilirsiniz.


    Hava ayarı yaoparken;

    Motor iyice ısındıktan sonra vidayı saat yönünde çevirmeye başlayın. Bir yerde rolanti bozulacak, motor tıkır tıkır yerine tık tık tık saymaya başlayacak.

    O noktada durup vidayı bu sefer ters istikamette döndürün. Önce rolanti düzelecek sonra yeniden bozulacak. Kaç tur döndürdüğünüzü sayın.

    Saat yönünde çevirirken rolantinin bozulduğu noktadan itibaren tersi yöne 3 tur çevirince rolanti yeniden bozuluyorsa, 1,5 tur daha saat yönünde çevirin ve bırakın.

    Bundan sonrası ince ayardır. Egsozda benzin kokusu varsa hava miktarını artırın.

  14. #14314

    Üyelik
    22 Eylül 2018
    S.a arkadaşlar bende yeni başladım 2. el olarak akü alacağım f/p olarak hangisini alayım

  15. #14315
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    selamlar arkadaşlar kışın lastik hava basınçları ön arka kaç psi olmalı bilgisi olan var mı? Kullanım kılavuzunda herhangi bir bilgi bulamadım.
    "Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."

  16. #14316
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    ben bu motordan minör modelini a1 ehlıyetı olan oglum ıcın satın aldım.5450tl ye ıstanbuldan sıfır aldım ve 150 tl naklıye ıle ankarada elımıze ulastı.ılk ay 560km de rodaj yag degısımı ıcın ankarada ıkı servıs buldum .bır tanesı 80tl cıvarı tutar dedı, dıgerı gel abı halledrız dedı.castrol power 10 40 yag alıp 45tl ye gıttıgımız ve fıyat vermeyen yetkılı servıs bızden 130tl rodaj bakım ucretı ıstedı.dedım ayıptır ya yag bızden yaptıgınız tek sey 17lık anahtarla cıvata sokup yagı bosaltıp yenı yag koymak bu ısı ben zaten kendı motorlarımda kendım yapıyorum garantı devam etsın dıye geldım sıze bızde boyl dedıler.06 motor selım usta.100tl bıraktık cıktık cok ıcıme oturdu.bu motorların rodaj bakımlarını kaca yaptırıyorsunuz ve ankarada onerebılecegınız ısı bılen durust mondıal servıs var mı ?tesekkurler

  17. #14317

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu motordan minör modelini a1 ehlıyetı olan oglum ıcın satın aldım.5450tl ye ıstanbuldan sıfır aldım ve 150 tl naklıye ıle ankarada elımıze ulastı.ılk ay 560km de rodaj yag degısımı ıcın ankarada ıkı servıs buldum .bır tanesı 80tl cıvarı tutar dedı, dıgerı gel abı halledrız dedı.castrol power 10 40 yag alıp 45tl ye gıttıgımız ve fıyat vermeyen yetkılı servıs bızden 130tl rodaj bakım ucretı ıstedı.dedım ayıptır ya yag bızden yaptıgınız tek sey 17lık anahtarla cıvata sokup yagı bosaltıp yenı yag koymak bu ısı ben zaten kendı motorlarımda kendım yapıyorum garantı devam etsın dıye geldım sıze bızde boyl dedıler.06 motor selım usta.100tl bıraktık cıktık cok ıcıme oturdu.bu motorların rodaj bakımlarını kaca yaptırıyorsunuz ve ankarada onerebılecegınız ısı bılen durust mondıal servıs var mı ?tesekkurler
    çok almış sadece yağ parası vermiştim ben
    mehmetseza bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  18. #14318
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    işte bunlar boyle yanlarında afganlı surıyelı calıstırırlar vergıden kacarlar mılletı soyarlar.100tl bızı uzmez bızı uzen aptal yerıne koymaya kalkmaları

  19. #14319

    Üyelik
    24 Kasım 2017
    Alıntı turan66 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a arkadaşlar bende yeni başladım 2. el olarak akü alacağım f/p olarak hangisini alayım

    Hocam ben de akü almayı düşünüyorum. Aldıysanız ne aldınız ve durumu nedir bilgilendirebilir misiniz. Veya diğer arkadaşlar fiyatı çok aşırı olmayan ama 3-5 ayda da ben bittim demeyecek f/p ürünü akü önerebilir misiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava ayarı yapmak isteyen arkadaşlar;

    Motorun sağ tarafına geçin. ( yağ kapağının olduğu kısma)

    Karbüratörün o kısmında rolanti vidası var. Aynı hizada ancak karbüratörün altında bir vida var. Vidanın başı aşağıya bakıyor. Tornavida girmez oraya. Ben saatçi tornavidalarını keserek yaptım. Yada bits denilen küçük matkap tornavidalarıın ucu ile hava ayarı yapabilirsiniz.


    Hava ayarı yaoparken;

    Motor iyice ısındıktan sonra vidayı saat yönünde çevirmeye başlayın. Bir yerde rolanti bozulacak, motor tıkır tıkır yerine tık tık tık saymaya başlayacak.

    O noktada durup vidayı bu sefer ters istikamette döndürün. Önce rolanti düzelecek sonra yeniden bozulacak. Kaç tur döndürdüğünüzü sayın.

    Saat yönünde çevirirken rolantinin bozulduğu noktadan itibaren tersi yöne 3 tur çevirince rolanti yeniden bozuluyorsa, 1,5 tur daha saat yönünde çevirin ve bırakın.

    Bundan sonrası ince ayardır. Egsozda benzin kokusu varsa hava miktarını artırın.

    Merhaba hocam. Ben de ne zamandır hava ayarı yapmayı planlıyorum. Ama bi türlü cesaret edip de giremedim. Size bir iki sorum olacak. Birincisi bu ayarın motorun çalışmasına etkisi olabilir mi. Çalıştırırken gaz kolu ile çok ince bi ayar çekip öyle çalıştırıyorum ancak. Başka türlü çalışmıyor. Gaza hiç dokunmadan marşa basarsam sadece marş alıyor çalışmıyor. Marşa basıp gaz verirsem bu sefer de motor boğuluyor. Marş sesi kesik kesik geliyor. Çok hassas bi şekilde gaz verip marşa basıp tam yerinde gazı biraz açınca çalışıyor. Bu durumun hava ayarı ile alakası olabilir mi? Bir de bu vidayı çevirirken stop edene kadar çevirip sonra çalıştırıp bir daha stop edene kadar mı ters yöne çevirmeliyim. Yoksa tam stop etmeden önce mi durmalıyım. Şimdiden teşekkür ederim. Gerçekten faydalı bilgiler veriyorsunuz genel olarak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    ++++++++++

  20. #14320
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Gajni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben de akü almayı düşünüyorum. Aldıysanız ne aldınız ve durumu nedir bilgilendirebilir misiniz. Veya diğer arkadaşlar fiyatı çok aşırı olmayan ama 3-5 ayda da ben bittim demeyecek f/p ürünü akü önerebilir misiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------




    Merhaba hocam. Ben de ne zamandır hava ayarı yapmayı planlıyorum. Ama bi türlü cesaret edip de giremedim. Size bir iki sorum olacak. Birincisi bu ayarın motorun çalışmasına etkisi olabilir mi. Çalıştırırken gaz kolu ile çok ince bi ayar çekip öyle çalıştırıyorum ancak. Başka türlü çalışmıyor. Gaza hiç dokunmadan marşa basarsam sadece marş alıyor çalışmıyor. Marşa basıp gaz verirsem bu sefer de motor boğuluyor. Marş sesi kesik kesik geliyor. Çok hassas bi şekilde gaz verip marşa basıp tam yerinde gazı biraz açınca çalışıyor. Bu durumun hava ayarı ile alakası olabilir mi? Bir de bu vidayı çevirirken stop edene kadar çevirip sonra çalıştırıp bir daha stop edene kadar mı ters yöne çevirmeliyim. Yoksa tam stop etmeden önce mi durmalıyım. Şimdiden teşekkür ederim. Gerçekten faydalı bilgiler veriyorsunuz genel olarak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    ++++++++++
    Vallaha epey geç bir cevap olarak, hakkını helal et :D

    Gaz vermeden marş alması rolanti ve hava ayarı ile alakalı. Ben genel olarak rolantiyi yüksek tutarım.

    Hava ayarı hususuna gelirsek, motor normal çalışırken vidayı çevirmeye başladınız. Bir yerde motorun sesi değişecek. Sanki stop edecekmiş gibi yavaş yavaş saymaya başlayacak motor. O noktada durmak kafi. Sonra tam tersi istikamete çevirmeye başlayacaksın. Atıyorum 4 tam tur sonra motorun sesi yine kötüleşti.

    2 kötü durumun arasında 4 tam tur var demek. 2 tam tur aksi yöne çevirerek orta noktayı bulursunuz.

    Bundan sonrası yaşadığınız şehrin rakımı vs ile alakalı ince ayar. Gazı aniden açınca motor yığılıyor ise havayı biraz açmak gerekir mesela. Egsozda benzin kokusu varsa havayı açmak gerekir. Egsozda kara duman varsa havayı açmak gerekir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu motordan minör modelini a1 ehlıyetı olan oglum ıcın satın aldım.5450tl ye ıstanbuldan sıfır aldım ve 150 tl naklıye ıle ankarada elımıze ulastı.ılk ay 560km de rodaj yag degısımı ıcın ankarada ıkı servıs buldum .bır tanesı 80tl cıvarı tutar dedı, dıgerı gel abı halledrız dedı.castrol power 10 40 yag alıp 45tl ye gıttıgımız ve fıyat vermeyen yetkılı servıs bızden 130tl rodaj bakım ucretı ıstedı.dedım ayıptır ya yag bızden yaptıgınız tek sey 17lık anahtarla cıvata sokup yagı bosaltıp yenı yag koymak bu ısı ben zaten kendı motorlarımda kendım yapıyorum garantı devam etsın dıye geldım sıze bızde boyl dedıler.06 motor selım usta.100tl bıraktık cıktık cok ıcıme oturdu.bu motorların rodaj bakımlarını kaca yaptırıyorsunuz ve ankarada onerebılecegınız ısı bılen durust mondıal servıs var mı ?tesekkurler
    Tam diyecektim ki iskitlerdeki malum servise mi gittiniz diye. Yıllar evvel ben o servis ile ilgili, o servise yetkili servislik veren tüm firmalar ile görüştüm. Başta Forumumuzun müdavimi Bajaj firması ve Mondial olmak üzere, tüm firmalar ile görüştüm. Oraya servislik vermeyin diye. Elimde video kayıdıyla, telefon kaydıyla gittim hem de.

    Ama önlem almak yerine, şikayetçi olduğum için ev adresim ve telefon numaram adım ile birlikte o işyeri ile paylaşıldı.

    Orasının servislikten başka her türlü işi var. Bu arada, Ankara'da Mondial servisi yok. Garantiyi yırtın atın. Ankara ili içindeki tüm servisler birbirinden kötü
    mehmetseza bunu beğendi.
    You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
    The older I get, the faster I was.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)