Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Eylül 2014, 19:02
#10961
atamert35 adlı üyeden alıntı
Benim vitesler gayet iyi 2400 kmde motor. Debriyaj kullanmadan Aragazla vites yukseltip dusuruyoum. Motor anlamiyo bile. Vites değişimi debriyaja bastıktan sonra yapılırsa yani debriyaji sıkıp sonra vites atarsak sert. Fakat viteste iken aşağıdan pedalı hafif iterek debriyaji acarsaniz ve debriyajla gazı aynı anda kapatip vites gecmeden gaz vermezseniz daha iyi vites değişir. En azından bende böyle. Bu şekilde yapıyorsanız bir de böyle deneyin.
sizin dediğiniz gibi biraz zor ya benim vitesler hiç sert değil boşa ve 1 e rahat atıyorum ancak tek sorunum ara sıra 5 te duruyorum nadirde olsa 5-4-3 derken diş diş e denk geliyor ileri ittirmeden geçmiyor :D
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Reklamlar
-
03 Eylül 2014, 19:02
#10962
almpoz adlı üyeden alıntı
merhabalar bende bir drift kullanıcısıyım benim şöyle bir sıkıntım var bu motorun vites geçişleri acayip sert niye böyle ve çözümü varsa bilen söylerse çok yardımcı olur.debriyaj telini yağlamayla falan çözülmüyor.Castrol yağ koyduruyoruz ama genede bir iş görmüyor dişlilerdemi bir sıkıntı var acaba? 5 ten 1 e yavaşça düşürürken gelen sesler içler acısı resmen her vitesta tak tak tak diye ses geliyor vitesi yükseltip alçaltıcam diye ayakkabıyı eskittim acayip sert ya kırmızı ışıkta duracakken bile vitesi boşa atamıyorum.Debriyajda sert zaten anlamadım gitti yani.Arkadaşın yamaha 125 liğe biniyorum kuş tüyü gibi vites.Hondaya bindim yine aynı bu mondial z-one lar bile yumuşacık vitesleri bir yardım edin.
ben drifti sıfır almıştım sizin ki gibi sert geçiyordu 2800 km de vites geçişleri yumşadı şu anda hiç bir şekilde sert geçme olayım yok, motorunuz yeni ise biraz bu şekilde devam edecektidişliler yerine oturduktan sonra düzelecektir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
03 Eylül 2014, 19:05
#10963
beyler sormadan edemicem ne tür müzik dinlersiniz :D
-
03 Eylül 2014, 19:05
#10964
benim motorum 4.400 de şuanda en son 4000 bakımında bayide tamirci debriyaj telinin içini yağladı biraz pislik çıktı.Ama faydası olmuyor.Atamert35 abi onu öyle yapmaktansa vitese ve debriyaja iyi bir ayar verip kullanmak daha mantıklı yani ybr kadar olmasada onun yumuşaklığını sağlamak mümkünmü? 1-2 resim çektim debriyaj sıkılıyken bu dereceye geliyor.
-
03 Eylül 2014, 19:06
#10965
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sizin dediğiniz gibi biraz zor ya benim vitesler hiç sert değil boşa ve 1 e rahat atıyorum ancak tek sorunum ara sıra 5 te duruyorum nadirde olsa 5-4-3 derken diş diş e denk geliyor ileri ittirmeden geçmiyor :D
bu bendede vardı şimdi yok denecek kadar az, bu olay bende genelde 4-5 viteslerde aniden durduğum anda oluyordu, dediğim gibi şimdi 1000 de 1 yani.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
03 Eylül 2014, 19:07
#10966
Vites in degismesi ancak dişlide ki yük sıfır olunca gerçekleşir. Kilit dişli motordan veya tekerlekten tahrik edilirse vites değişmez. Debriyaj motorun tahrigini keser. Motorun tahrigi kesildiği "anda" vites degismezse tekerlek tahrik edeceği için yine kilitlenme olur. Biz vites pedalıni iterken tahrigi kesersek en uygun "anda" vites değişir.
Tahrik kesmek illa debriyajla olmaz. Yine pedalı yukarı iterek gazı kapatinca vites kolay bir şekilde değişir.
Eğer debriyaj tam ayrilmazsa ne olur?
Tahrik kesilmedigi için disliler kilitli pozisyonda olmayı tercih eder.
-
03 Eylül 2014, 19:08
#10967
manetinizde boşluk varsa debraj ayırmayı tam yapamaz manetteki boşluğu aldınızmı
edit 120 saniye canımı sıkmaya başladı.
-
03 Eylül 2014, 19:08
#10968
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
beyler sormadan edemicem ne tür müzik dinlersiniz :D
damar abi..................
-
03 Eylül 2014, 19:10
#10969
artı şöyle bir durum var benim viteslerde 2 den 3 e geçerken bazen geçmiyor kitlenip kalıyor tekrar 1 e düşürüp sonra tekrar yükseltmek gerekiyor bunu sık sık yapmaya başladı.Motoru toplayan bayi birşeyleri eksikmi yaptı acaba diye aklımdan geçmiyor değil yani.8 aydır kullanıyorum zevk alarak biniyorum ama 4-5 ay sonra böyle bir sorunun çıkması beni honda modellerine yönlendirecek böyle giderse.
-
03 Eylül 2014, 19:10
#10970
abi gel türkçe rap dinleyek :D
-
03 Eylül 2014, 19:11
#10971
Debriyaj ayarını yaparken manette çok az bir boşluk-mutlaka boşluk olmali-kalsin. Eğer normal bir debriyaj ise tam ayırır. Eğer yeni ise zamanla alisir.
-
03 Eylül 2014, 19:12
#10972
almpoz adlı üyeden alıntı
artı şöyle bir durum var benim viteslerde 2 den 3 e geçerken bazen geçmiyor kitlenip kalıyor tekrar 1 e düşürüp sonra tekrar yükseltmek gerekiyor bunu sık sık yapmaya başladı.Motoru toplayan bayi birşeyleri eksikmi yaptı acaba diye aklımdan geçmiyor değil yani.8 aydır kullanıyorum zevk alarak biniyorum ama 4-5 ay sonra böyle bir sorunun çıkması beni honda modellerine yönlendirecek böyle giderse.
yaklaşık 1.5 sene dir 23 bin km dir sıkıntı yaşamıyorum ben o arada takılması motosiklet şanzımanında senkromeç olmadığı için diş diş e denk geliyor boşluğu bulmadığında takılı kalıyor
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
03 Eylül 2014, 19:13
#10973
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
beyler sormadan edemicem ne tür müzik dinlersiniz :D
Dupstep..
yakinda kaskın içine bir kulaklık sistemi yapacaktim. Bu soruyla paylaşayım dedim.
-
03 Eylül 2014, 19:16
#10974
dubstep olarak skrlex dinliyorum sadece
-
03 Eylül 2014, 19:19
#10975
almpoz adlı üyeden alıntı
artı şöyle bir durum var benim viteslerde 2 den 3 e geçerken bazen geçmiyor kitlenip kalıyor tekrar 1 e düşürüp sonra tekrar yükseltmek gerekiyor bunu sık sık yapmaya başladı.Motoru toplayan bayi birşeyleri eksikmi yaptı acaba diye aklımdan geçmiyor değil yani.8 aydır kullanıyorum zevk alarak biniyorum ama 4-5 ay sonra böyle bir sorunun çıkması beni honda modellerine yönlendirecek böyle giderse.
bende ilk başlarda dediğiniz olay meydana geliyordu ve vites geçişleride kemikli idi 2800km den sonra viteste kilitlenme hiç yok desem yeri ve vites geçişlerim şu anda çok iyi şık diye geçiyor. vites geçişlerini motor kısmından somunları gevşetin önce bir somun yönüne doğru gevşeterek yapın sıkın deneyin olmadi mi sonra diğer somun yönüne doğru yapın debriyaj kolunada bakın erken mi kavrıyor geç mi kavrıyor size uyan nasılsa o şekilde ayarlayıp bakın kolay gelsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
abi gel türkçe rap dinleyek :D
rep olarak hoşuma gidenleri dinliyorum uydu yayınında bir tane türkce rep tv var bazen ona takılıyorum, slow, hareketli, damar yeterki hoşuma gitsin yabancıda olur ama kulağıma hoş gelmesi yeterli.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
03 Eylül 2014, 19:21
#10976
massaka karanlık,massaka eşkiya,dr fuchs nefret geri geliyor,dr fuchs düşünceler 2.cemre bunları bir dinleyin massaka gangsa rap yapıyor fuchs 95 ten beri rapla ugraşıyor
-
03 Eylül 2014, 19:59
#10977
Selamlar ben uzunca bir süre Drift - Ybr vb. modeller arasında git gel yaptıktan sonra son olarak Drift'e karar verdim artık, lakin kışın ( ocak - şubat ) gibi almayı düşünüyorum şuan aklımda önemli bir soru var, sıfır drift'mi alsam 2.El'mi ?
2. El alırsam üzerine direk michelin pilot street yada sporty lastik takacağım + bazı aksesuarlar ekleyeceğim ( sakal - jant şeridi vb. ) Ancak sıfır alırsam sadece plaka çıkartıp öyle kendi lastikleri ile bineceğim + birde serviste bakım tutarı kafamı kurcalıyor.
Hani 4.000 - 5.000 km'de 2. El bir drift almak bana çok daha mantıklı geliyor yani 2.500 tl'ye bugün 2. el bir drift kışın bu daha'da düşer, şuan bile sıfırla arasında 1.000 lira fark var ( plaka - ruhsat vb. Masraflar dahil )
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
-
03 Eylül 2014, 20:04
#10978
A.s h.g niz drift makul bi seçenek tek sorun apaçilerin çok kullandığı bir motordur yorulmamış olması gerekir
-
03 Eylül 2014, 20:11
#10979
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
A.s h.g niz drift makul bi seçenek tek sorun apaçilerin çok kullandığı bir motordur yorulmamış olması gerekir
Hoşbulduk, size özel mesaj attım orada eskiden drifti olan arkadaşımdan bahis ettim zaten almaya'da muhakkak onunla gideceğiz
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
03 Eylül 2014, 20:12
#10980
cevabınızı yazdım mesaj bölümü çok yukarda kalıyor çok geç farkediyorum :S
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)