Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı - Sayfa 411
MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
RKS MOTOR
Bajaj Pulsar NS150

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Benelli TNT 250
  1. #8201
    hulusietli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2013
    Şehir
    ankara/polatlı
    Motosikleti
    mondial 125mh drift
    jigle nin en alt konumda olduğuna emin misin ? aynı sorunu bende yaşıyordum motorumu ilk aldığımda, 90 la giderken gaz verince tekleme yapıyodu ve yakıt sarfiyatı fazlaydı. meğer jigle orta konumdaymış :D bi kontrol et eğer bakmadıysan[COLOR="Silver"]


    AVM Forum
    Motomax
  2. #8202

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    yok yok en altta :D mertcan39 dura çalıştıra gezdim işte :D oda ustanın suçu jikleyi açtı bende ilk defa motor aldım ne bileyim jikleyi bindim gezdim karbüratörde pislik varmış sonra temizleyelim dedi jikle en aşağıda çalışmıyordu baya 20 km falan yaptm jikleyle son zaman çalışmadı zorla çalıştırdım motoru yaptırdım karbüratörü şimdi normal tek sıkıntı o şıkırtı castrol 15 40 yağ koydurdum 500 -- 1000 km de acaba yağlama sorunu olabilir mi yağ 1 litre koydurdum ..

  3. #8203
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı hulusietli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten selamın aleyküm..

    Uzun süreli takipten sonra aranıza katılmaya karar verdim motorumu almadan önce çok araştırdım, hepinizin emeği vardır seçim yapmamda. Bu nedenle hepinize teşekkür ederek aranıza katılmak istiyorum.

    2012 mayıs itibariyle drift kullanıyorum. zamanla kaynaşırız inşallah ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    http://img809.imageshack.us/img809/4465/qfqm.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    yorumlarınız benim için önemli arkadaşlar
    hoşgeldiniz aramıza

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok yok en altta :D mertcan39 dura çalıştıra gezdim işte :D oda ustanın suçu jikleyi açtı bende ilk defa motor aldım ne bileyim jikleyi bindim gezdim karbüratörde pislik varmış sonra temizleyelim dedi jikle en aşağıda çalışmıyordu baya 20 km falan yaptm jikleyle son zaman çalışmadı zorla çalıştırdım motoru yaptırdım karbüratörü şimdi normal tek sıkıntı o şıkırtı castrol 15 40 yağ koydurdum 500 -- 1000 km de acaba yağlama sorunu olabilir mi yağ 1 litre koydurdum ..
    yağlama sorunu olduğunu zannetmiyorum yağın normal olması gereken 1lt.motorda gevşek civata somun vs varmı kontrol et

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

    Alıntı oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 1025 km gezimi tamamladım dfrifte tek sıkıntı çıkarmadı bana
    tek sorun çocukta olsa2 kişi 2 çanta 80 geçmiyor
    http://s238.photobucket.com/user/ogu...slideshow/gezi
    bence normal yolda hava çok aşırı rüzgarlı veya rampa çıkmıyorsan 80km geçmemesi mümkün değil düzde 80km sürati rahat yapar km de sorun olabilir
    hulusietli bunu beğendi.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  4. #8204
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Şehir
    42
    Motosikleti
    Ns200
    Cep telefonundan nasıl ölçüyoruz bu hızı

    Googleye yazıyorum hep harita cıkıyor :(

  5. #8205
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Hız yapmak için yeni alan arkadaşlar çok acele ediyor nedense.motor daha 500 km yapmadan 120-130 yapmak isteyen arkadaşlar var.Önemli olan 3-5 bin km ye kadar en azından 1000-1500 km bir yağ değiştirerek motorunuzu korumanız.Her yağ değişiminden sonrada alttaki tıpanın ucundaki mıknatıstan demir tozlarını temizlemeniz daha önemli.Sonra kadrana odaklanmanız lazım.Bakım hız yapma hevesinden önce gelmesi lazım.
    [IMG][/IMG]

    Buda benim ufaklığın hız limiti
    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

  6. #8206

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoşgeldiniz aramıza

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------



    yağlama sorunu olduğunu zannetmiyorum yağın normal olması gereken 1lt.motorda gevşek civata somun vs varmı kontrol et

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------



    bence normal yolda hava çok aşırı rüzgarlı veya rampa çıkmıyorsan 80km geçmemesi mümkün değil düzde 80km sürati rahat yapar km de sorun olabilir
    arka bagaj rahat 20 kilo vardı depo ustu çantamda oyle arkamda çocuk ve gidiş %5 gibi çok yeri tırmanma en yuksek 105 gordum

  7. #8207
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Şehir
    42
    Motosikleti
    Ns200
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız yapmak için yeni alan arkadaşlar çok acele ediyor nedense.motor daha 500 km yapmadan 120-130 yapmak isteyen arkadaşlar var.Önemli olan 3-5 bin km ye kadar en azından 1000-1500 km bir yağ değiştirerek motorunuzu korumanız.Her yağ değişiminden sonrada alttaki tıpanın ucundaki mıknatıstan demir tozlarını temizlemeniz daha önemli.Sonra kadrana odaklanmanız lazım.Bakım hız yapma hevesinden önce gelmesi lazım.
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...gc.jpg</a></a>

    Buda benim ufaklığın hız limiti
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...jl.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...l1.jpg</a></a>
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...lm.jpg</a></a>
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...lz.jpg</a></a>
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...mw.jpg</a></a>
    Benim motor 5 vites sabit 5 devirde 65 diyor

    Düz yolda imkanı yok 8 deviri geçmiyor

    Yokuş aşağı yardırdım oda anca en fazla 8.400 devir felan dedi

    4 vitestede 8.500 devri geçiremedim

    Vallaha satacam ben bu motoru böyle giderse devir kesici varsa 2 vitestede girmesi lazım kesiciye

    Halı gibi yattım motorun üstüne rüzgarsız havada ama gene nafile

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Alıntı IsmetCan86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstersen Bizim Buraya Gel Gösteriyim Avatardaki Driftte Devir Kesici İptal Eden Beyin Var 12 Devire Bile Geliyor. + Rüzgarlı Yolda 3. Viteste Motora Dümdüz Yattınmı Hiçbir Sorun Olmaz Ama Kask Varken Dümdüz Yatılırmı Bilmem?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------



    70 İle Giderken Vitesi 5 Yapıyorsun Ondandır Hızlanırkan Motor Kesiciye Girmeden Vites Değiştirme 9-10 Devir Arasına Kadar Gelir.
    Öyle istediğim zaman 10 devri göremiyorum ki 3 vitese kadar görüyor 10 dd yi

    4 viteste yükleniyorum daha çok bu viteste hızını daha iyi alıyor diye ama nafile 5 vitese geçince devir yükselmiyor 8 devir belki yokuş aşağı kaptırıp gelirsem en fazla 8.500 dd

  8. #8208
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005
    siz neyi tartışıyorsunuz ben hala anlamadım. neyin devir kesicisi? drift de kesici olsa ne olmasa ne. altımızdaki çin malı bi motor 12 bin deviri görmek nedir yahu. ben ankara çevre yolunda 9 bin deviri gördüm motor feryat figan bağırıyor yavaşla diye. bu tip motorlar aşırı zorlamaya gelmez.

  9. #8209
    hulusietli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2013
    Şehir
    ankara/polatlı
    Motosikleti
    mondial 125mh drift
    eyvallah hoşgördük arkadaşlar..

  10. #8210
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Şehir
    42
    Motosikleti
    Ns200
    Alıntı astorojna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz neyi tartışıyorsunuz ben hala anlamadım. neyin devir kesicisi? drift de kesici olsa ne olmasa ne. altımızdaki çin malı bi motor 12 bin deviri görmek nedir yahu. ben ankara çevre yolunda 9 bin deviri gördüm motor feryat figan bağırıyor yavaşla diye. bu tip motorlar aşırı zorlamaya gelmez.
    Max gücünü 9 bin devirde veriyor bende 9 bin devir istiyorum

    8 bin devirde gitmek ile 9 devir arasında çok fark var bence

    Ama yok rüzgarı arkana alacan yok yokuş aşağı yardıracanda ölme eşşeğim ölme

    Sitesinde max hızı 110 diyor ondan olabilirmi

    5 vites sabit 8 bin devirde hızınız ne oluyor sizin arkadaşlar yarın bi ölçüm yapayım belki ibremde bir bozukluk vardır

  11. #8211
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Max gücünü 9 bin devirde veriyor bende 9 bin devir istiyorum

    8 bin devirde gitmek ile 9 devir arasında çok fark var bence

    Ama yok rüzgarı arkana alacan yok yokuş aşağı yardıracanda ölme eşşeğim ölme

    Sitesinde max hızı 110 diyor ondan olabilirmi

    5 vites sabit 8 bin devirde hızınız ne oluyor sizin arkadaşlar yarın bi ölçüm yapayım belki ibremde bir bozukluk vardır
    yanlış görmediysem 9 bin devirde 132 8 devirdede 120 civarı 120 düz yol 132 bayır aşşağı.
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  12. #8212
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    Yağı seven Cbf 150
    Sizin söylediklerinizi okuyunca benim motorun çok yaktığını ve yeterince hızlı gitmediğini düşünüyorum.100 km 4litre benzin yakıyor yav acayip tav oluyorum normalde 3 litre yakması geremez mi?

  13. #8213
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005
    Alıntı pompei adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin söylediklerinizi okuyunca benim motorun çok yaktığını ve yeterince hızlı gitmediğini düşünüyorum.100 km 4litre benzin yakıyor yav acayip tav oluyorum normalde 3 litre yakması geremez mi?
    çok yakıyor dostum. benim motorum km de şehir içi 16kr dışı 14 kr. yakıyor 10 liralık benzinle 61-62 km gidiyor litre (4,80)
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  14. #8214

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    tüm vidaları kontrol ettim hepsi sağlam zincirde iyi ve yağlı jiklede normal hala bulamadım şu şıkırtıyı motor rölantide çalışınca bi sorun olmuyor gaz verince şıkırtı yapıyor acaba devir saatinden mi geliyor ses ?

  15. #8215
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tüm vidaları kontrol ettim hepsi sağlam zincirde iyi ve yağlı jiklede normal hala bulamadım şu şıkırtıyı motor rölantide çalışınca bi sorun olmuyor gaz verince şıkırtı yapıyor acaba devir saatinden mi geliyor ses ?
    sen en iyisi adam gibi bir usta bul veya işten anlayan bir motorcu göster nedir ne değildir bir baktır. bu stresle yaşanmaz. şahsen sorun ne olursa olsun bulamassam uykum kaçar çok kere gece vakti motorun orasını burasını söktüğüm olmuştur.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  16. #8216

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    en iyisi bu bencede bizim arkadaşın babasıda usta ona gösterim kranklardan geliyor piston ve gömlek değişcek dedi eğer öyle olursa 150 cc motor taktırsam olur mu ?

  17. #8217
    victor_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    izmir / bergama
    Motosikleti
    mondial mh 125 drift
    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyisi bu bencede bizim arkadaşın babasıda usta ona gösterim kranklardan geliyor piston ve gömlek değişcek dedi eğer öyle olursa 150 cc motor taktırsam olur mu ?
    bence 1500 kmdeki motorun piston silindir ömrünün bitmesi saçma.. başka bir motor ustasına baktır sen bi.. hatta bulunduğun yerdeki tüm motorcuları bi gez bak bakalım geneli ne diyecek..

  18. #8218
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    ybr 125-->cbf 150,mh125 drift, cbf 150
    Amasya motosiklet festivaline gelecek olanlar var mi haftaya cumartesi

  19. #8219

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    11 cb600f,14 cbr500R,09 ybr125 city
    bence 130'lu hızlar hayal... nedenmi crf 250l 23 hp ve 135 km-h yapıyor. sizinkinin 2 katı güçlü-üstelik hemen hemen aynı ağırlık( full dolu 140 kg). dijital speedometer'li bi makine ile yan-yan gidin - ne demak istediğimi anlayacaksınız( örn: fazer- cbr600rr- r1 vs...). buna kalibrasyon hatası denir. İstisnasız tüm çinlilere mahsustur......
    600cc vs 500cc vs 125cc ... 3'ü bir arada...

  20. #8220
    victor_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    izmir / bergama
    Motosikleti
    mondial mh 125 drift
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence 130'lu hızlar hayal... nedenmi crf 250l 23 hp ve 135 km-h yapıyor. sizinkinin 2 katı güçlü-üstelik hemen hemen aynı ağırlık( full dolu 140 kg). dijital speedometer'li bi makine ile yan-yan gidin - ne demak istediğimi anlayacaksınız( örn: fazer- cbr600rr- r1 vs...). buna kalibrasyon hatası denir. İstisnasız tüm çinlilere mahsustur......
    yok yok hayal falan değil emin ol verdiğin örneğe bi örnekte ben vereyim ktm duke 200 dünyanın en kaliteli markalarından biridir kuşkusuz o güzelim motorda hız limitör var ve 140 ta kesiyo yani bu o firmanın güvenlik önlemi limitörü kaldırmış bazı videolar var youtube ta 160 rahat görüyor.. o kadar pahalı ve güzel bi motor üretici firma belli bi hızı ön görmüş bu yeterli demiş demek ki en iyi hızlandığı ve en rahat frenlemeye sahip olduğu hız 140.. yoksa ktm bilmezmiydi 180 yaptırmayı o 200cc lik 26 ps motora.. aynı hesap driftte de fabrika verileri 110 ama 120 yapıyo orjinali % 10 sapma olsa ki o kadar yoktur yinede iyi.. ama bikaç işlemle 130-135 görmek mümkün ama ne kadar mantıklı ne kadar güvenli.. durmak hayal bu motorla tek sorun bu bence.. ama zevk işte gençlik biraz farklılık isteği herkeste oluyor ve bütçe belliyse sonuç drift.. yada içindeki apache ruhunu bununla atar insan orasını burasını kurcalar değiştirir bundan sonra düzgün bi büyük motor alır orjinal biner motorunu kurcalamadan..


    Bajaj Pulsar ile Macera Dolu Süpriz Geziler

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)