Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12741
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Arkadaslar supab ayarinin ne gibi zararlari vardir veya faydalari gecen lerde ayar yaptirdim 500 km kadar kullandikdan sonra gene tik tik ses yapmaya basladi gibi ya bana ole geliyo yada normal bi ses isininca birde bu ses sanki daha artiyo motor isininca


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12742

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    arkadaşlar millet 120-130 basıyorum diyor benim motor 110u geçmiyor düzde sizce nedendir 1.80 boy kilo 80 herşeyi orjinal

  3. #12743
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Alıntı scarface123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar millet 120-130 basıyorum diyor benim motor 110u geçmiyor düzde sizce nedendir 1.80 boy kilo 80 herşeyi orjinal
    walla bendede oyle 110da kaliyor motora kapanirsan 120 yapiyo ama normalde yapmiyo

  4. #12744

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    nasipse bajaj pulsar almayı düşünüyorum boyut olarak driftten cok daha heybetli oturusu olsun gidisi olsun cok hosuma gitti gidon yükseltmeli olanını kullandım harika gerçekten

  5. #12745
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı scarface123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasipse bajaj pulsar almayı düşünüyorum boyut olarak driftten cok daha heybetli oturusu olsun gidisi olsun cok hosuma gitti gidon yükseltmeli olanını kullandım harika gerçekten
    gidonun yükseltilmiş olarak nasıl buldunuz, ilk üretim yapılarak ilk deneyen kişi bendim, daha sonra satışa sunuldu, kaç cm olanı denediniz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  6. #12746
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Alıntı scarface123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence siz çok geriye oturuyosunuz o yüzden ağrıtmıyor ama gidona uzak kalıyor buda rahatsız bi sürüş oluyor doğru pozisyonda oturuyorum bu seferde sele rahatsız oluyor sıkıntı büyük :D
    Drift tam commuter değil commuter - sport touring karışım bir motosiklet gidona bakarsanız sport touring motorlar gibi 'M' gidon mevcut siz bu motora normal commuter gibi oturursanız tabi'ki rahat edemezsiniz, selenin en ucuna değiyorsunuz ve nasıl ifade etsem bilemiyorum sizin o 2 tane yuvarlak ( diyeyim bari ) depo'ya değiyor, işte bu pozisyon bu motor için yanlış pozisyon Drift sürerken biraz geriye oturup hafif eğilmeniz gerek Drift tasarım açısından bunu gerektirir, ilk zamanlar bende sizinle aynı sıkıntıyı çekmiştim kısa süre sonra çaktım köfteyi

    Alıntı onurgençoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlarda balansor sistemi olmasina ragmen boyle yani ?
    Titreşim'mi ? Titreşim ne arar la Drift'te

  7. #12747

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    3.5 cm yukseltilmis olani mahalleden bi arkadasin

  8. #12748
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Tamam benim deneyip arkadaşın satış yaptığı olandan galiba, alüminyum olan dansa doğrudur.

  9. #12749

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    evet siz kullaniyomusunuz oturus pozisyonu nasil motosikletin normal halinin cok fark varmi bana drifttten rahat geldi

  10. #12750
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı scarface123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet siz kullaniyomusunuz oturus pozisyonu nasil motosikletin normal halinin cok fark varmi bana drifttten rahat geldi
    evet kullanıyorum, dirseklere baya bir etkisi var, önceden dirsekler dik kullanırken şimdi rahat bir şekilde kullanıyorum, öne yığılma yok.
    bende driftten pulsara geçmiş birisiyim.

    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  11. #12751

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    cok guzel alkah nazardan saklasin suan icin hedefim pulsar fazlada cc buyultmek istemiorum pulsar beni idare eder diye dusunuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    kdiner hocam driftten pulsara bindiğinizde ne hissettiniz birisi 3bin diğeri 7 bin hakkını veriyormu motor drift çok ufak kalıyor bu aletin yanında baya heybetli maşallah
    kdiner bunu beğendi.

  12. #12752
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    pulsar 5. motorum, diğer dört motorum çin malı idi ve hepsinden de memnundum,pulsara binince daha önce ben motora binmiyor muşum dedim, hızı ivmelenmesi gayet başarılı ve ben pulsarı allah kaza bela ve bir aciliyet olmadığı sürece satmayı düşünmüyorum. dirift kademeli olarak 100km hıza çıkıyor, pulsarın ilk üç vitesi bir anda 100km hıza çıkıyor, drift 5. viteste 110km hızda biraz bağırarak gidiyor ama pulsar 5. vites te normal gidiyor, 6. vitesi söylememe gerek yok, pulsar tabi ki hakkını veriyor. paran varsa yüksek cc motor alabiliyorsun ama yoksa paramıza göre motor alıyoruz.
    cenkito bunu beğendi.

  13. #12753

    Üyelik
    14 Ekim 2014
    aynen oyle hocam ama bazen çok param olmadığı için şükrediyorum cok hevesli birisiyim bi anda 600 lük 1000lik motor alabilirdim ve sonu tabiki hüsran halimize şükredelim
    kdiner bunu beğendi.

  14. #12754
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    arkadaslar motoru senteye nasıl getiririz subob ayarı için birde eksoz ve emme subuob degerleri kaçtır driftlerde

  15. #12755
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı truck123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar motoru senteye nasıl getiririz subob ayarı için birde eksoz ve emme subuob degerleri kaçtır driftlerde
    Şurda yazmışım 14'lük lokma ile motoru saat yönünün tersinde çevirerek senteye getireceksin. Emme subabı gözünle görülecek şekilde çok hafif oynama ve tık tık ses yapacak oynattıkça, egzoz subabı çok azıcık daha gevşek olacak daha fazla tık tıklayabilir egzoz subabı çok ısındığından biraz daha boşluk gerekiyor. Subab ayar vidasını gevşetip sıkarken çok ince bir 8'lik kapalı anahtar kullanman lazım. Ben bisiklet tamir takımlarından çıkma bir aleti kullanıyorum.
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pistonun 2 tane üst ölü noktası var, subap ayarını iki sibobun da gevşek durduğu turdaki üst ölü noktada yapıcan. Sol kapağın üzerindeki gözetleme deliğinde T işaretini gördüğün zaman üst ölü noktadadır. o T'nin yanında bi çizgi var onunla gözetleme deliğinin kenarındaki çizgi hizada olacak. Motoru senteye almadan yanlış bir ayar yaparsan motoru dağıtırsın.

  16. #12756
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şurda yazmışım 14'lük lokma ile motoru saat yönünün tersinde çevirerek senteye getireceksin. Emme subabı gözünle görülecek şekilde çok hafif oynama ve tık tık ses yapacak oynattıkça, egzoz subabı çok azıcık daha gevşek olacak daha fazla tık tıklayabilir egzoz subabı çok ısındığından biraz daha boşluk gerekiyor. Subab ayar vidasını gevşetip sıkarken çok ince bir 8'lik kapalı anahtar kullanman lazım. Ben bisiklet tamir takımlarından çıkma bir aleti kullanıyorum.
    saolasın mengü birde ben filler çakısı aldım bugun 0.05 0.10 0.15 diye gidiyor degerler bu degerler hangileri olmalı dirft için ayarlamak için birde bu t çizgine geldiginde en üst noktadamı oluyor süboblar eksoz sübobı eksozun yanında olan sübob digeride emme sübobu oluor degilmi

  17. #12757
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı truck123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saolasın mengü birde ben filler çakısı aldım bugun 0.05 0.10 0.15 diye gidiyor degerler bu degerler hangileri olmalı dirft için ayarlamak için birde bu t çizgine geldiginde en üst noktadamı oluyor süboblar eksoz sübobı eksozun yanında olan sübob digeride emme sübobu oluor degilmi
    Subaplar dediğin gibi, emmeyi 0.05 ile ayarla 0.05 sentili ayar vidası ile sıkıştır sonra ayarı sabitle egzozu da 0.05 ile ayarla ama sıkma sentil aradan çok rahat geçsin sonra da bi önceki mesajımda yazdığım gibi gözle ve sesle kontrolleri yap. T çizgisinde üst ölü noktada olur. Ayarı yaptıktan sonra lokma kolu ile motoru yavaş yavaş çevir subaplarda gereğinden fazla boşluk olmadığını yavaş yavaş çevirirken kontrol et, üst ölü noktaya getirememiş bile olsan bunu yaparak motorunu zarar görmekten koruyabilirsin. Sorun varsa tekrar ayarlarsın.

  18. #12758

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Mıchelın pilot street ön arka 270 lira montaj dahil fiyat çektiler iyi midir ?

  19. #12759
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapması lazım bir kaç defa gps ile ölçmüştüm 1 kere 119 da kaldım bi kere 123 te
    kalmıştım
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Subaplar dediğin gibi, emmeyi 0.05 ile ayarla 0.05 sentili ayar vidası ile sıkıştır sonra ayarı sabitle egzozu da 0.05 ile ayarla ama sıkma sentil aradan çok rahat geçsin sonra da bi önceki mesajımda yazdığım gibi gözle ve sesle kontrolleri yap. T çizgisinde üst ölü noktada olur. Ayarı yaptıktan sonra lokma kolu ile motoru yavaş yavaş çevir subaplarda gereğinden fazla boşluk olmadığını yavaş yavaş çevirirken kontrol et, üst ölü noktaya getirememiş bile olsan bunu yaparak motorunu zarar görmekten koruyabilirsin. Sorun varsa tekrar ayarlarsın.
    Saol mengu iki subobda farkli ayarda olmasi gerekmiyormu eksoz 0.05 se emme .010 falan yapsak ayarlasak olmazmi hafiften tik tik ses yapiyor jafiften gevseklik var gibi bu ses sogukken azda sicakkken baya artiyo tis tis tis yapmaya basliyo motor birde motor gaza yuklenince vuruyo gibi benim tahminimce normalde olabilir. Belki bi tarafi gevsek bi tarafi siki sanirim suboblarin aslinda 600 700 km once ayarlanmisti ama ben biraz fazla belki zorladigimsan olabiir diye dusunuyorum

  20. #12760
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı truck123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol mengu iki subobda farkli ayarda olmasi gerekmiyormu eksoz 0.05 se emme .010 falan yapsak ayarlasak olmazmi hafiften tik tik ses yapiyor jafiften gevseklik var gibi bu ses sogukken azda sicakkken baya artiyo tis tis tis yapmaya basliyo motor birde motor gaza yuklenince vuruyo gibi benim tahminimce normalde olabilir. Belki bi tarafi gevsek bi tarafi siki sanirim suboblarin aslinda 600 700 km once ayarlanmisti ama ben biraz fazla belki zorladigimsan olabiir diye dusunuyorum
    0.1 çok olur 0.08 yapman lazım egzozu.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)