http://www.ramzey.com.tr/e_katalog/a.asp
adresinden: motosiklet; chopper 250; ve km saati grubunu seç. Aşağıda istediğin ürünün kdv dahil fiyatının 5.41 TL olduğunu göreceksin. Selamlar.
D34103 KİLOMETRE TELİ 5,41 TL
http://www.ramzey.com.tr/e_katalog/a.asp
adresinden: motosiklet; chopper 250; ve km saati grubunu seç. Aşağıda istediğin ürünün kdv dahil fiyatının 5.41 TL olduğunu göreceksin. Selamlar.
D34103 KİLOMETRE TELİ 5,41 TL
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
motorunuza marka vermeden yağ değişimi şu şekilde 1,7 lt mineral yağ (kesinlikle sentetik yağ değil) 15/50 rodaj süresinde olanlar, 20-50 rodajı tamamlamış olanlara uygundur. Markalı yağ almaya dikkat edelim. azaferturkmen kardeşim senin motor işin ne oldu merak ettim.
250 cc motor alacaklar bence araştırmalarına dikkat etmeli.ramzey qm250 2006 üretimi
en azından lastiklerin raf süresi dolmuştur.yani lastikleri değiştirmek gerekir bu motoru yeni alacaklar için.2010 yılı yeni üretimler görüyorum bence son dönem üretimlere bakmalarında fayda var.
Dostum meğer bayii, motoru istanbul fabrikadaki depodan alırken mekanik eksiklikleri varken almışlar. Taşıma sırasında ön çamurluk ve çantalar kırık gelmiş. Fabrikada siyah çanta ve çamurluk değil kırmızı yollamış ellerinde siyah renk kalmadığı için. Bunlarda geleni boyattılar. İşin bu kadar uzamasının sebebi buymuş. Ömer usta mekanik parçayı temin etmiş (artık neyse o parça daha öğrenemedim) bugün gelince takacak 2 gün içerisinde herşey hallolacak diye ümit ediyorum. Bugün yarında ruhsat işini halledeceğiz inşallah. Böle şeyler hep beni bulur alıştık artık.
Yarın plaka işlemleri için sabah saatine randevu alındı sonunda galiba motoru alacağım... Bir ay sonra... Motorda tek eksik ekzos flaşlarıymış onlarda Ankara da yok bakalım ne zaman bulunacak temin edilecek... Bildiğiniz bir yerde varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim...
Zafer 533 656 90 90
Yanlış yazdım galiba ekzos flanşı... nerden bulunacaksa artık onu bekliyoruz...
Hayırlısı olsun güzel kardeşim ben motorumun 20 bin km bakımlarını yaptım sübabları sübab yaylarını marş motoru kömürü marş zinciri silindir contalarını değiştirdim. Baştan aşağıya bir ciddi bakıma sokmuştum az önce yoldan deneme sürüşünden geldim ve yazıyorum motor 10 numara 135 km hıza ulaşabildim yanımdaki arkadaşımın km göstergesini baz alarak anladım. Gaz yemesi ve gaca tepkisi harika oldu. Emme sübap değerini 0,08 eksozu 0,10 mm ayarladım. Sanırım bu değer en verimli değer. Bujileri güzelce bakımladım yağını değiştirdim zincir gerginiliğini düzelttim. Fren hidroliğini boşaltıp tazeledim. Kışa hazır bir duruma geldi kurban bayramında da Edirne Çanakkele gezisi organize ettik kısmetse hava durumuna göre davranacağız. Hepinize iyi akşamlar dilerim. Motorumuz iyi arkadaşlar kimsenin lafına bakmayın ilgi ve dikkat olunca keyif almamak mümkün değil.
Razmey 250 sinde aşırı yakıt sorunu olanlar ve karbüratör ile problemi olanlar burdan msj atsınlar kendi sitesinde bu motorun karbüratörü nerdeyse 500 tl gibi uçuk bi rakam. motorun sıfır fiyatının nerdeyse 4/1 i karbüratör parası.fabrikasına sordum bu karbüratörü ramzeyin bu modeli için özel ürettirip getirtiyorlarmış ve muhadili de yokmuş ancak ben bir yerden çok randıman veren bir karbüratör buldum.dileyen arkadaşlara duyuruyorum.
slm arkadaşlar, 2 seferdir motoru çalıştırıyorum,bunda bi sorun yok ama ne zaman vites atıp hareket edecek olsam,motor stop ediyor.daha doğrusu vitese geçer geçmez stop etti 2 sefer.biraz bekledikten sonra normal şekilde hareket etti.acaba ısınma sorunu olabilir mi ??? bide deri çanta taktırmak istiyorum ama 150 tl dediler ama hiç güzel değildi,alternatifi olan varsa? tşk.
merhaba BEYCİVAN kardeşim. Birşey sorucam. Sen 2 motoruda kullandığından ötürü; Ramzey mi ? mondial mi? alırsın SIFIR alcak olsan ???
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Abi ben ramzeyi yine tercih ederim. Nedenine gelince abi ramzeyin iki kişi yokuşlardaki tırmanışı daha atik ve randımanlı alt viteslere geçme isteği daha zayıf ön tekerleği kalın olduğu için manevra kabiliyeti daha zayıf ve direksiyonu dolayısıyla daha ağır. Kaldırıp koparması biraz zor bakımı temizliği biraz daha ilgi istiyor. Mct 250 ise tel jantıyla toprak yollarda gezinmeyi bırak düz yolda bile üzerindeki akortların bozulması uzun sürmedi abi. Ama birbirinden çok uzak motorlar olduğu söylenemez. Parça kalitesi olarak ise ramzey kaliteli pahalı mondial ise ucuz. Artılar ve eskiler bunlar abi. Abi sana bir şey sorsam ben ramzey 250 nin karbüratöründe iğne memelerinde büyüme gördüm ve yakıtta artış oldu. Bu deliği daraltmanın yolu sizce ne olabilir. Yani yeni bir karbüratör 480 tl civarında. Hepinize saygılar.
Bence genişleyen memeyi söküp, muadili varmı diye aramak lazım. Yoksa tornaya müracaat.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
abi murat 131 lerin karbüratörü büyük ihtimal uyuyor ama torna işi olmaz neden dersen abi memede büyüme var küçük olsa büyütmek için klavuzla deliği mikrometrik açılır ama bir motorcu motor yakıta yüklensin sürat yapsın diye büyütmüş ancak eşit büyütmemiş motor şu an huzursuz çalışıyor.tavsiyen için teşekkür ederim abi şimdiden iyi bayramlar.
Sonunda dün motoruma kavuştum. 3 sene önce ehliyetimi almıştım ve sadece ehliyeti alırken bir 8 çizdirdiler. O zamandan beri kullanmıyordum. Fakat kendime güvenim tamdı motoru Kral motordan alıp önce pazar yerinde bir git-gel dur-kalk yaptım kullanımı çok rahattı. Sonra Sincan dan İstanbul yoluna çıktım kalabalık trafiğe girdim oradan Kızılay a geçtim. Çok iyi deneyim oldu yokuşta durmam icab etti yokuşta motoru çok rahat kaldırdım. Ancak tüm yol boyunca çok heyecanlıydım bir kaç kez stop ettirdim tabii Sorun olduğunu düşündüğüm bir kaç şey var ilki jikle çok sallanıyo altındaki vida düştümü ne şimdi ona inip bakacağım bide sol tarafında dışa yağ lekeleri attı... bir yağlanma var motor sebebini anlamadım 35 kilometre yol yaptım sadece. Fakat çok keyifli ve heyecanlı bir sürüştü
Ulus ta yiba çarşısının yanında bir serviste jikleye vida taktırdım. Ayrıca çok fazla benzin harcıyor gibi geldi bana sanki motor jiklede gibiydi onuda orada ayarlattım. yani rolantide devri çok yüksekti halledildi belki de ondan çok yaktı bilemiyorum test edip göreceğiz daha 55 km yaptım tam bir acemiyim fakat iki kişide bindik bugün hiçte fena gitmiyorum zamanla heyecanımı daha çok atacağım bugün çok daha rahattım. Artçım bile dönüşte gidiştekinden daha iyi olduğumu söyledi her kilometre bir tecrübe oluyor benim için... Arkaya topcase önerini yakında uygulayacağım Beycivan kardeşim... Öğreneceğiz artık böyle böyle nerde ne var ne yapmak gerek... Sizlerin tecrübeleriyle...
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Naci abi çok teşekkürler... Sayenizde çok şeyler öğrendik... öğreniyoruz...
Sevgili arkadaşlar şimdiden hepinizin bayramını kutlarım.sanırım bayramın ilk mesajı benden oldu bu gece işyerime gelen çok sayısa bilgisayara format atmaktan eve gidemedim bu saate kadar işyerimde durmak zorunda kaldım. Zafer kardeşim motorun hayırlı olsun jikle düğmene vida taktırman yerinde olmuş. Aklında olsun jikle çekili iken motoruna gaz verme.Motorun ısınsın jikleni kapa öyle devam et. Kapalı hava filtre kutusu yüzünden bu motor pek fazla jikleye ihtiyaç duymuyor. motorun şu anda rodajda eğer uygun açamazsan ileride yapılcak bişey yok. Öyle gider. Gittiğin yolusunu kafanda böl yarısını tam gaz yarısını sakin git o motor açılsın. Çok fazla yüklenme sık sık vidalarını anahtarla sık. Motorundan fazla gelen yağ için aklıma gelen bende geçen ay olduğu gibi hadi para kazansın muhabbetim var diye arkadaşa götürdüm çırak bi koymuş arkadan usta bir koymuş oldu mu sana 3 lt yağ.Motorun her yeri yağ oldu paçalarıma kadar sıçradı bi boşalttım 3 lt yağ dedim bir daha tamam dost arkadaş falan yok yine kendim yapacağım.fazla yağ krank tarafından dövülürken fazla basınçtan blok keçelerini zorlar sübap tepelerine kadar çıkar bende alttan boşalt bir ölç 1.7 lt olsa kafi geliyor. hepinize hayırlı aksamlar şu anda hdoğan207 kardeşim de istanbuldan yanıma geldi misafirim oldu bayramda çanakkale gezisinde beraber olucaz kendiside 3 4 ay önce yeni 250 qm aldı henüz 1800 km de açılmadı onun için yardım almaya gelmişti kendisini salmadım bütün forum kardeşlerimize selamlarımızı iletiriz.
Bayramınız kutlu ve mübarek olsun.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)