Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1481
    smyRRna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    150MR VULTURE & AS 150T1 Scooter
    "ACİL" Herkese iyi akşamlar , denebilecek bir sorun ile karşı karşıyayım. Bugün motosiklet aldım, sürücü ile arkalı önlü yaklaşık 150KM geldikten sonra (biz arabadayız) birden sağa çekmesi gerekti. Motor marş almadı , basarken vites göstergesi falan gitti. Vurdurduk biraz ilerledi durdu, aküyü söktük yeni akü almaya giderken jigle açıp tekrar vurdurduk. Motosiklet biraz garip çalıştı , şu an motosiklet ayak marşı hareket bile etmiyor bildiğiniz sıkıştı. Akü sıfır değiştik , elektrik aksam gösterge falan var fakat marş almıyor. yolda gelirken birden teklemeye başladı dedi çocuk. Arka teker kitlemedi yani , sebep nedir. MOTORU daha bugün aldım ve sinirden kudurmak üzereyim, yardımcı olan herkesin işi rast gelsin...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1482

    Üyelik
    23 Eylül 2017
    merhabalar yeni yılın ilk mesajı da benden gelsin.

    Öncelikle aranıza eni katıldım ve başımdan gecen olayları anlatmak isterim ve sorularım olucak.
    04,01,2018 de 150 mr vulture modelini sıfır olarak satın aldım.Bayiden yenı çıktım felaket bir yağmur yağmaya başladı ve üstüne benzin bitti sağolsun aldığım bayideki arkadaşlar 2 litre benzin var diyip sadece borulara yetecek kadar bir benzin koymuşlar ve o yağmurda 5km motoru benzinliğe ittirmek zorunda kaldım.Ertesi gün sabahtan hevesle geldim botorumun marşına bastım biraz ısıttım yola koyuldum derken hop stop etti ve çalışmadı bir şekilde çalıştırıp yakındaki servise kadar gittim hiç bir sorun yokmuş gibi ve orda birkaç ayar yaptılar ben yola koyuldum derken hop yine stop etti ve ben yine 2-3 km bu sefer sevise ittim.Sonra anlaşıldı ki musluktan benzin gelmiyor.Depo kapağında depoya hava girmesi gereken delik çok küçük olduğu için benzin gelmiyordu ve onu biraz genişletip olayı çözdük.Bu gün artık tamamen gezmeye odaklandım lakin birkaç bence(sıkıntı) fark ettim.

    Sorularım
    1-gidon gerçekten çok sert geldi kollarım ağrıdı sizce sıfır olduğu için normal olabilir mi yoksa bir sorun mu var?
    2- yolda giderken ufak bir bozuk yerden geçsem bile motor inanılmaz derecede savuruyor ve gidonda ağır olduğu için zapdetmem çok zor oluyor bu da lastiklerden midir yoksa gidondan dolayı olabilir mi?

    (Biraz uzunca bir yazı oldu başımdan geçenleri anlatmak istedim yardımcı olursanız sevinirim tekeriniz düz bassın)

  3. #1483
    smyRRna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    150MR VULTURE & AS 150T1 Scooter


    Selamlar Mondial 150MR Vulture'm böyle bir sorun yaşıyor.

    2. olarak Ön far muhafazası yok ortalıkta, tur camı falan da takabilirim. Uyumlu olan var mıdır?

  4. #1484
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı smyRRna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=UWs_eH7gMLA

    Selamlar Mondial 150MR Vulture'm böyle bir sorun yaşıyor.

    2. olarak Ön far muhafazası yok ortalıkta, tur camı falan da takabilirim. Uyumlu olan var mıdır?
    Senin sorununla alakalı olmayabilir ama benim motorun da krank tarafından tak tak ses geliyordu düşük devirlerde, 3-5 gün o şekilde kullanmaya devam ettim ve yolda giderken motor stop etti ve seninki gibi marş da basmamaya başladı. Marş rublesi ve rotor değişti, düzeldi sorunum. Seninkinde de problem marş rublesinde olabilir belki.

  5. #1485
    smyRRna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    150MR VULTURE & AS 150T1 Scooter
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin sorununla alakalı olmayabilir ama benim motorun da krank tarafından tak tak ses geliyordu düşük devirlerde, 3-5 gün o şekilde kullanmaya devam ettim ve yolda giderken motor stop etti ve seninki gibi marş da basmamaya başladı. Marş rublesi ve rotor değişti, düzeldi sorunum. Seninkinde de problem marş rublesinde olabilir belki.
    Bu hafta gidiyor motor , 2 ihtimal var. Biri dediğiniz gibi elektriksel bir problem ve ayak marşının dişlisini de kırmış olma ihtimalimiz...

  6. #1486
    asde06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Mondial Mr 150 Vulture
    motorun orjinal lastikleri iyi değil, değiştirmek gerek..

  7. #1487
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    sıfır çin malı alıp sıkıntı çekenler ağlamasın. 2006 model ybr bile alsanız sıkıntısız binerdiniz o paralara.

  8. #1488
    smyRRna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    150MR VULTURE & AS 150T1 Scooter
    2006 Model Çin Malı Scooterım var hala köpek gibi gidiyor. Üzgünüm Japon almadım, pişman değilim. Aldığım fiyat belli Arabam var zaten keyif için devam edeceğim. 700TL'ye komple motor yaptırırım. 20.000KM arkama bakmam

  9. #1489
    Ned Low - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    World's End
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250

  10. #1490

    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mondial -one 150
    merhaba gidon çok sertse bi lastiklerin havasını kontrol et havası azsa gidon sert olur eğer havada sıkıntı yoksa gidonun şase bağlantı yerinde bilyalar yani rulmanlar yağsızdır onlar yağlanınca düzeler

  11. #1491

    Üyelik
    11 Nisan 2018
    abilerim bi konuda danışmak istiyorum mondial vultre 150 yaklaşık 5 ay önce sıfır aldım ama 1 hafta önce ilk defa bir sorunla karşılaştım bi anda motor 7500rpm de teklemeye başladı ve 120 net gören motor 105 civarı kesiciye giriyor gitmiyor bildiğin tekliyor bi anda böyle olmaya başladı servis e gittim adam karbüratör hava ayarı ve egzoz geri dönüşümünü iptal etti bide ön dişli 15t di 16t ile değişti motor böyle teklenme sorunu başına gelen varmı bide orj dişli ile 120 kesici yapıyodu motor daha da gitmıyodu dedilerki karbüratör yetmiyor şimdi de karbüratör değiştirmeyi düşünüyorum 200 lük karbüratör attırmalıyım sizce?
    yer izmir

  12. #1492
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı atmaca3535 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abilerim bi konuda danışmak istiyorum mondial vultre 150 yaklaşık 5 ay önce sıfır aldım ama 1 hafta önce ilk defa bir sorunla karşılaştım bi anda motor 7500rpm de teklemeye başladı ve 120 net gören motor 105 civarı kesiciye giriyor gitmiyor bildiğin tekliyor bi anda böyle olmaya başladı servis e gittim adam karbüratör hava ayarı ve egzoz geri dönüşümünü iptal etti bide ön dişli 15t di 16t ile değişti motor böyle teklenme sorunu başına gelen varmı bide orj dişli ile 120 kesici yapıyodu motor daha da gitmıyodu dedilerki karbüratör yetmiyor şimdi de karbüratör değiştirmeyi düşünüyorum 200 lük karbüratör attırmalıyım sizce?
    yer izmir
    Bujiye baktınızmı kararma,tırnak arasında açılma vs mevcutmu ? Yeterli ateşlemeyi sağlamadığındada son hız düşer hatta motor yeterli atesleme olmadığı için boğuluyormuş gibi yapar.Karbüratör önceden yetiyorken şimdi nasıl olurda yetmez ya ayarı bozulur yada tıkanır temizlenir ayar yapılır gider neden egsoz dönüşümünü iptal ediyorki
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  13. #1493

    Üyelik
    01 Mayıs 2018
    Arkadaşlar 150 mr vulture görüntü için nasıl bir sır dayanağı takabilirim görüntü bozulmasın istiyorum

  14. #1494

    Üyelik
    12 Temmuz 2018


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,

    Farımı değiştirdim,büyüttüm ( 150 kt farı taktırdım ).
    Ön ve arka sinyallerimi değiştirdim ( beyaz lead sinyal taktırdım )
    Arka port bagajı çıkarttım.

    Bu tip modifiyeler düşünen arkadaşlar içi fotoğraflar aşağıdaki gibidir.

    http://i.hizliresim.com/ZVg1la.jpg
    http://i.hizliresim.com/DRVkjO.jpg
    http://i.hizliresim.com/EqnEjA.jpg
    http://i.hizliresim.com/2kmQpq.jpg
    http://i.hizliresim.com/B0m9jg.jpg
    Hocam öncelikle çok beğendim motorun halini. merak ettiğim iki şey var : Birincisi farı değiştirip oradaki plastik korumayı çıkartınca alttaki kablolar çok sırıttı mı? ikincisi depoyu kapattınız galiba, nerede kaplattınız ve depoyu sökmek gerekti mi?

  15. #1495

    Üyelik
    12 Haziran 2017
    Bu motoru kullanacaklar ön dişliyi 17 yapsınlar kesinlikle

  16. #1496
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    elimde mr150 için özel olarak yapılmış 5mm plakadan lazer kesim kaynaksız port bagaj ve sissybar modelleri mevcut arkadaşlar.

  17. #1497

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mct 250 honda titan,mr 150 ydi satıldı
    ben bu motoru bir buçuk sene kullandım iki kere akü değiştirdim bir kere kollektör bir defada regülatör değiştirdim 4850 kilometre kullandım beni hem üzdü hem sevindirdi.ama uzun yolda 110 kilometreyi geçemedim ne kadar basarsan bas 110 dahası yok.dişli değiştirmeden sattım bu sefer japon veya kore malı almayı düşünüyorum.çin malı asla.daelm daystar 250 veya hayosung gv 250 düşünüyorum herkezin tekerine taş değmesin.

  18. #1498
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Konu hort !

    Aslında genel bir konu da olabilir bu.


    Bu makina titriyor; güzel güzel titriyor. Çin motorlarında titreşimden dolayı gevşeyip düşecek yerler neresidir? Yani bu motorun nerelerini sıkmam gerekiyor?

  19. #1499
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu hort !

    Aslında genel bir konu da olabilir bu.


    Bu makina titriyor; güzel güzel titriyor. Çin motorlarında titreşimden dolayı gevşeyip düşecek yerler neresidir? Yani bu motorun nerelerini sıkmam gerekiyor?
    Egzoz bağlantı civataları ve egzoz korumayı, plakalığı falan ara ara kontrol etmekte fayda var.

  20. #1500
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz bağlantı civataları ve egzoz korumayı, plakalığı falan ara ara kontrol etmekte fayda var.
    plakayı ediyorum da egzozu etmemiştim; bir bakayım 2 bin km dir hiçbişi yapmadım motora neredeyse


    bununla ilgili konu vardı ama bazı forumlarda farklı görüşler okudum. Zincir temizleme - yağlama ile ilgili.

    Zinciri gazyağı/dişfırcası ile temizleyin sonra yağlayın diyorlar. Temizlik olayını her defasında yapmasak olur mu?
    Bir de sprey yağ olarak ne önerirsiniz
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)