[IMG]http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg
http://imageshack.us/scaled/medium/547/p5191823.jpg[/IMG]
koruma camları ne kadar ve nette nerede satıldığını bilen varmı
[IMG]http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg
http://imageshack.us/scaled/medium/547/p5191823.jpg[/IMG]
koruma camları ne kadar ve nette nerede satıldığını bilen varmı
http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg bu siperliği nerden bulurum
merhaba bu motorun vites sistemi nasıl -1-2-3-4-5 mı yıksa mct250 de olduğu gibi 1-boş-2-3-4-5 mi tşk ederim.
Güzel tercih. Bu motora uyan en güzel siperlik bence. Ben çok araştırdım yüksek siperlikler sonradan ekleme gibi duruyor ve hızı acaip etkiliyor. Resmini koyduğunuz naked motor siperliği diye geçiyor. Ben sahibinden. com sitesinden 100 liraya almıştım. Yazısız olanlardan isteyin yoksa "honda" yazısı pek hoş durmaz.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbf250-cbf-250-cbf500-cbf-500-on-cam-siperlik-cami-150487121/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Kardeşim ben de aynı sorunu yaşıyordum akü sanki zayıflıyor gibi geliyordu bana, marş günden güne daha zayıf basmaya başladı farlar sönük sönük yanıyordu. Kış gelince motorun deposunu boşaltıp aküyü falan da sökeyim dedim bir de ne göreyim? Akünün tahliye musluğu tarafındaki hücrelerden birinin suyu en dip seviyeye kadar düşmüş. Hemen saf su ekleyip aküyü şarj ettim taktım denedim eski haline döndü. Şimdi sorunsuz, bastımmı cayırt diye çalıştırıyor. Akünün başını yemeden bi kontrol edin isterseniz.
Arkadaşlar benim motordan tak tak ses geliyor vitesdeyken veya vites değistirdikten sonra yapıyor bu neden ola bilir arkadaşlar yardımcı olursaniz cok sevinirim
Merhaba herkese. Dün itibari ile ilk motorum Mondial 150 MR vulture ile başlangıç yapmış oldum. Trafik sigortası en düşük 343TL çıktı. Epey yüksek bir rakam. Siz motosikletlerinizi ne kadara sigorta yaptırdınız?
Selamunaleykum.
Arkadaş lar yeni bi mr kullanıcı si.olarak bişey sormak istiyor um. Motor larin soğuk havada zor çalıştığı nı biliyorum önce kullandığı m motor lardanda tecrübem var. Ama MR da biraz aşırı fazla oluyor bunun nedeni nedir. Forumu bastan.okudum atesleme bobinin değişmesi lazim demis bi arkadaşım baska bi çözüm getiren varmi bu işe . Çalıştırır ken jikleyi kaldiriyorum ve durdugumda devamli gaz vermesem istop ediyor. BaZen de ışıklarda istop edince baya zorluk çekiyor um trafik alt ust oluyor. Motor u 3000 deyken aldim su an 7000 de sanırım ilk sahibi subap ayari yapmamış motor a . Bunu yapmak gerekirmi. Bide 15 40 castrol yağ kullanıyor um. Forumdaki arkadaş lar genelde 10 40 tercih etmiş. Bunun zararı olurmu . Vites geçişleri de çok sert motor sicakken de ayni sekil. Bunun sebebi nedir . Teşekkür ler şimdiden.
Merhaba. Bugün bostancıdan dönerken akşam akşam debriyaj telim koptu. Otopark'a çektim. Teli alsam Ben takabilirmiyim? İlk motorum olduğu için pek fiyat bilgim yok. Tamircilerde işçilik dahil maliyeti ne kadardır? Aklımda bir fiyat bulunsun. Teşekkürler.
S.a foruma yeni uye oldum .drift mi alsam vulture mi alsam diye dusune dusune bayiye gittim ve kararim vulture oldu ama sebebini bilmiyorum.sizce dogru bir karar verdim mi acaba?
Ya bu forum eskiden böyle değil di. Birinin sıkıntısı olduğu zaman herkes Yardımcı olmak icin birbiriyle yarisirdi .Ya bu motor u fazla kullanan yok yada cok övdüğü müz iyiliksever motorcu ölmüş. :(((
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Şaşma kardeşim doğru yoldasın.
Motor elime daha yeni ulasti hic pisman degilim.yari yolda birakcak gibi degil.3000 liranin hakkini veren bir makine
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------
Sanirim artik akbabayi kullanan pek fazla kisi yok kullananlarinda forumdan haberi yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Dalbay sence rodaji nasil tamamlamaliyim?benim rodaj hakkinda hic bir fikrim yok yardimci olursan. sevinirim
Rodaj konusunu fazla abartmana gerek yok kardeşim. Sadece ilk 2000 km agresif kullanmamaya ve bakımlarını ihmal etmemeye çalış. 4000 km ye geldiğinde güzel bi sibop ayariyla daha da güzel olur makinan. Bazıları rodajda devamlı dip gaz gidilmesi gerektiği ni filan söyler motor daha atik vs olsun diye bence hikaye hepsi onların. 3 tane sıfır motor rodajini yaptım kimini sakin kimini agresif kullandim. Sonuc olarak degisen bişey olmadı. Fazla sıkıntı yapılacak bi durum değil bence.
Bilgilendirdigin icin tesekkur ederim eski yazilari okuyorumda sanki daha daha canliymisti forum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Bugun nasipse ekipman alicam (kask mont ve eldiven) maddi olarak beni zorlamayacak.butcem max 250 sizce nasil birseyler almaliyim?birde motora uyumlu olmasa disardan cok mu komik kacar?
Bugün 200 km hic durmadan ve 7000 devir den asagiya düşmeden sürdüm. Simdilik en uzun yol tecrübem oldu tam puan verdim. Mekanik kısmı Hiç sıkıntı çıkarmadı. Sadece oturduğum sele acayip rahatsız etti. Oda bi şekilde değiştirilir heralde. Havaların ısınmasını bekliyorum bakalım daha uzun yol yapıp oyle bi deneyecem ama güvenim tam motora.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
Kullandığım tek ekipman kask olduğu için fazla bilgim yok bu konuda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Bu arada ilgilenen olursa satıyor um canavarı. Keyfe keder satıyorum tabiki motorun elinde kalmış değilim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...54686971/detay
ya arkadaslar bugun babam dıreksıyonu kıtlemıs.unutup dıreksıyonu bı cevırmıs anahtar kırmıs ıcınde :D aksama kadar ugrasmıs cıkartcam dıye ve cıkarmıs ama anahtarın bırı gıttı acaba yedek yaptırabılırmıyım ?
1-boş-2-3-4-5
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
Meraba, çalıştırmadan önce jikleyi en yukarı kaldır ,çalıştır.Bir dakika sonra jikleyi en aşağıya indir sonrayola çık.İndirmeden yola devam edersen dediğin sorunları yaşarsın...Ben bu şekilde çözdüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
Evet yaptırabilirsin,Tıpkı normal bir kapı anahtarı yaptırır gibi anahtarcıya yaptırabilirsin.Yalnız şuna dikkat et: Yeni yaptıracağın anahtarın tutacak yeri kısacık olsun.Böylece bir daha unutup gidonu çevirince takılıp kırılma gibi bir durum olmaz..Ben öyle yaptım...
Rodajini bitiren arkadaş lar. Subap ayarını yaptırmayı sakın unutmayın. Motor un cekisine inanamayacaksiniz .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)