Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Keeway Outlook 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Özellikler OUTLOOK 150
    Uzunluk ( mm ) 2070
    Genişlik ( mm ) 715
    Yükseklik ( mm ) 1260
    Teker Mesafesi ( mm ) 1360
    Yerden yüksek ( mm ) 185
    Net Ağırlık ( kg ) 125
    Motor Tipi Tek Silindirli, 4 Zamanlı, Su Soğutmalı
    Maksimum Güç 14 hp / 7500 rpm
    Maksimum Tork 13.3Nm/ 6000 rpm
    Ön Fren Disk
    Arka Fren Disk
    Ön Teker Ölçüleri 100/80-16
    Arka Teker Ölçüleri 120/80-16
    Yakıt Depo Kapasitesi ( L ) 7,4
    Ateşleme Sistemi CDI
    Maksimum Yük Kapasitesi ( kg ) 160
    Çalıştırma Sistemi Elektrik Marş
    Debriyaj Sistemi Otomatik
    Akü 12V

    http://www.keewayturkiye.com/outlook.htm
    Özgürlük iki teker üzerindedir...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Merhabalar.

    Bu motorun sahibiyim. Şuan itibari ile ikinci haftamızı geçirmekteyiz. Sorusu olan arkadaşlara yada bu modeli düşünen arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

    Kısaca değinmek gerekirse , bu motoru almamda en büyük etken büyük tekerlekleri olması idi. Çift disk fren ile güvenli ve aynı zamanda su soğutmalıdır.

    Olası gelişmeleri yada yaşadığım sorunları burada an be an kayıt etmekte isterim.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  3. #3

    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tricity
    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
    Deneyimlerini, fotoğraflarını paylaşmanı bekliyorum

  4. #4
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Evet fotoğraf olayını iyi hatırlattınız.

    Ben biraz sonra gideyim , bir kaç kare fotoğrafını çekeyim. Fotoğraf bahanesi ile de siler temzilerim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------

    Bir takım Fotoğraflar eklenmiştir.


    http://deushost.com/i/wbXLEd.JPG

    http://deushost.com/i/hccvuH.JPG

    http://deushost.com/i/eBWHry.JPG

    http://deushost.com/i/K0r1G4.JPG

    http://deushost.com/i/FEuobE.JPG

    http://deushost.com/i/c3AIJO.JPG

    http://deushost.com/i/Wghohh.JPG

    http://deushost.com/i/AFslwK.JPG

    http://deushost.com/i/m4NSFm.JPG
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  5. #5

    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tricity
    Şık, rahat ve konforlu gözüküyor özellik olarak da çok iyi seni üzmeyeceğine inanıyorum

    Fakat benim bütçemi aşıyor

  6. #6
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    @carcary:Bütçe meselesi bana bu motoru bir sene sonra aldırdı. Seni çok iyi anlıyorum. Herşey için düşüne düşüne en sonunda karar kıldım. Nacizane önerim , sabır ile yavaş yavaş hareket etmen.

    En kısa zamanda ayağını yerden kesmen dileği ile...
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  7. #7
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Birazda ilk zamanlarda gelen sıkıntılarından bahsedelim. Bunları kronik sorun olarak değil , daha çok ne ile karşılaşacağınızı bilmeniz için yazıyorum.

    Bu motoru alırken , satıcı arkadaşların sanırım uzun süre ticaret yapma zevklerine engel oldum. Hemen hemen binden fazla soru , rica ve istek ile benim gibi kıl bir adama ikinci kez satış yapabileceklerini sanmıyorum. Kesin sopa ile döverler.

    Evet öncelikle motor önümde kutusundan açılsın dedim. Kırmadılar. Gerçekten kutusunda motoru getirip önümde açtılar. Kutusunda tamamen kurulu geliyor. Sadece ön tekerlek montajsız. Yağını ve suyunu yine gözümün önünde koydular. İlk koydukları yağ rodaj yağı adı altında biraz kalın bir yağ. İlk 500 KM sonunda beni bekliyorlar. Yağı değişecek.

    Daha öncesinde Vespa deneyimim (arkadaşıma ait) olduğundan karşılaştırabileceğim yegane şey bu motosiklet idi. Bu yüzden bana göre eksi ve artılarını buna göre yazıyorum.

    Süspansiyonları süper rahat. Ancak bu sert amortisörlere alışmış benim gibi yani kullanıcıların özellikle kasis , ince çukur gibi İstanbul yollarına aşina olanların daha dikkat etmesi gereken bir özellik. Çukurları rahatsız olmadan atlatıyorsunuz , ama amortisörlerinizin inip çıktığı anda siz de denizde dalgaya kapılmış taka gibi sallanabiliyorsunuz.

    Yine motoru teslim alma konusunda aşırı sıkıştırdığım ve plakası çıkıp , motoru teslim etmeye cuma akşam 21:00 gibi sırf benim için satış ofislerini açık tuttukları için , belli belirsiz şeyleri kullandıkça fark ettim.

    Misalen tamamen benim aceleciliğimden olduğuna emin olduğum düşük rolanti devrini , iki gün sonra giderek düzelttirdim. Yine aynı şekilde gaz elciğindeki boşluğu da aldırdım. Daha sonrasında arkadaşımın Vespasına geçip , karşılaştırmalı aynı yolu gittim ve benim motorumun ön freninin ne kadar az tuttuğunu anladım. Vespa ile neredeyse arka tekerleği kaldıracak kadar sağlam tutan ön fren , bende sadece yavaşlamamı sağlıyordu. Tabi kilitlenip benim takla atmama sebep olacak bir frenden ziyade , arka fren ayarında olması işime yararmış. Sanırım ilk servise gittiğinde frenlerin ayarı tam yapılacak.

    Antifriz konabilir mi diye servisine sormayı düşünüyorum. Radyatör kısmı güzel bir yerde ama ulaşması zor ve bir kişinin anında elini sokup , açıp kapatabileceği bir kapağa sahip yerde değil. Elbette , servis ve kullanım kitabının dediği şu aşamada geçerli olacak.

    Arkada tam bir portbag için yer bulunmakta. 30 litrelik bir bagaj tam manası ile bu motor için hayat kurtarıcı bir ek olacaktır. Tekerlek boyu sebebi ile çok küçük olan sele altı bagajı , içine sadece zincir , bez ve eldiven alacak kadar büyük. Arka tarafa , ihtiyaca göre sökülüp takılabilen bir sistem olması , eve elleri kolları sallayarak çıkmamızı sağlar.

    İlerleyen aylarda belki de önümüzdeki bahar , İridyum buji sistemine geçmeyi düşünüyorum. Motoruna göre en az 5 beygir kazanç sağlaması açıkçası ilgimi çekti. Ateşleme bobinleri ile birlikte kit halinde satılan bu yeni teknolojiye sıcak bakmaktayım.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  8. #8
    Şeyh Şamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    http://

    http://

    '' Kuturkutur '' Kardeş; motorun ve açtığın topik hayırlı olsun !..

    Yazılarında, keeway alacaklar için faydalı bilgiler vermişsin..

    Yeni motorunu; güle güle,sağlıkla, kazasız ve belasız kullanmanı dilerim..

    Tekerin düz bassın..
    Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..Ne elbiseler gördüm içinde insan yok..

  9. #9
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    canım ağbim iyi dileklerin için çok çok teşekkür ederim. Beni çok sevindirdin...
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  10. #10
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Arayacaklara yada bilgi sahibi olacaklar için User Manual.

    http://www.divshare.com/download/12288486-62f
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  11. #11
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    İlk 500KM Rodaj Bakımına gidiyorum. İzlenimlerimi aktarırım.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  12. #12
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    İlk 500 bakımı ve yapılanları sıralayayım.

    Öncelikle Motorumu aldığım İthalatçı TEKAY motordan çok memnunum. Satış ekibinden teknik servisine kadar çok başarılı. Zaten aynı zamanda Suzuki Distribütörü. Bu yüzden kaliteli hizmet veriyorlar. Yerleri İstanbul Yenikapıda.

    Öncelikle yağ değişimi yapılıyor. Klasik olarak üzerinde gelen fabrikasyon çıkışı bir rodaj yağı var. Yağ boşaltılırken baktığımda petrol yeşili bir kıvamda idi. Aşırı siyah , sarı yada başka bir renk gözüme çarpmadı. 10w40 yağ kondu. Yağ gözümün önünde açıldı ve o şekilde kondu. Karter tapasını çıkarttığınızda , elinize bir süzgeç gelmekte. Karter tapasının üzerinde bir yay kafesinin içinde durmakta. Yağ filtresi görevini bu yapmakta. Yağ süzgeci tertemizdi. Ancak yağ boşatma sırasında , hava tutuldu. Tekrar yerine o şekilde takıldı.

    Bu arada motorun bakımını beklerken , yanımda yeni satılan bir Outlook 150nin akü montajını da gördüm. Ben kendiminkini fatura , ödeme gibi bilgiler verirken , kaçırmışım. Aküsü sulu tip akü imiş. Sulu tip akülerle ilgili olarak muhakkak , akü kapaklarının altına oring konması gerektiğini düşündüğümden , takılmakta olan akünün oringlere sahip olduğunu gördüm. Kendi akümü de açıp , baktığımda aynı durumda olduğunu gördüm.

    Velhasıl , benzin filtresi kontrolünde yapıldıktan sonra , lastik havalarının biraz inik olduğunu fark ettik. Benim hiç bir zaman anlayamadığım ama ustanın , dur bir ölçelim diyerek baktığı arka teker havasını da bir miktar şişirerek ayarlamaları bitirdik.

    Sonraki 500 KM lik devam eden biraz daha hızlı rodaj süresinde olası bilgileri sizinle paylaşmaya devam edeceğim.

    İlginç bir şekilde elcikte benim pek hoşuma gitmeyen bir boşluk oluşmakta. Orada iken bu boşluğu gidermeyi gördüm ama ortalama 100KM sonra minik minik boşluk miktarı tekrar artmakta. Bunu sadece bir uzun vidaya bağlı iki somun ayarlamakta olduğundan somunların kaydığını düşünmekteyim. Somunun arkasına adını bilmediğim ama şekli C harfine benzeyen , somunların kaymasını önleyen stoperlerden takmak istiyorum. Bilen filan varsa mesaj atsın , somun civata satan bir yerden hemen takacağım.

    Şimdilik gelişmeler böyle.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  13. #13
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Rodaj sonrası teknik servisteki ustayı sorularımla bayılttıktan sonra , pazar günü klasik ritüeline dönüşen temizlik işine girdim.

    Ustanın dediğince , "motor ve iç kısımlara foşur foşur su tutmadıktan sonra görünen her yeri basınçlı olmayan normal bahçe hortumu ile yıkayabilirsin."

    Tabi ben bu gazla pazar günü elime iki bez ve bahçe hortumunu alır almaz. Havanında tatlı bir esinti ile iş yapmaya çok elverişli hale gelmesini fırsat bilerek koştum motorun yanına.

    Önce genel olarak sadece tekerlere , ayak konulan yere ve elektronik aksamın bulunmadığına emin olduğu yerleri güzelce sus tutup akıcı kirleri temizledim.

    Daha sonrasında yumuşak sıvı el sabunu ile grenajlarını , jantlarını ve çamurluklarını güzelce köpükle kapladım. Birinci durulamanın ardından jantlardaki siyahlıkların gitmediğini fark ettim. Temiz bez ile ikinci kez parmaklarımın girdiği her köşeyi , daha ince temizledim.

    Tekrar duruladığımda motor cidden inanılmaz güzelleşmişti. Hatta parıl parıl parlıyordu.

    Kuru bez ile ıslak kalan en son damlayı da aldıktan sonra , motor ile verilen avadanlıktan , yıldız tornavida ile , gördüğüm ve elimin yettiği tüm vidaları minik kalan boşluklarını almak için sıktım. Bu konu tüm teknik servislerle ve burada okuduğum tüm forum sayfalarında önerilen birşeydi. Her ne kadar motorunuzu pamuk gibi kullansanız da , plastik aksamları tutan gerçekten bir kaç vidadan başkası tutmuyor. Bu vidaların zamanla gevşemesi , ilerde çeşitli tıkırtılar hatta titreşim sonucu oluşan zırıltıların oluşmasına sebebiyet vermekte.

    Önemli işi de bitirdikten sonra , motoru tekrardan gölgeye koydum ve yarına hazır hale getirdim.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  14. #14
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Bu motosiklet ile ilgili bir eksiklikte bence hanesinden buraya yazılabilir. Konumuz ise yan ayak.

    Bu motosikletin yan ayak tertibatı açıldığında , o pozisyonda kalmıyor. ("Bu modeller böyle" diyerek teknik servisin yanıtını aldım.) Yani siz motordan inip yada inmeden yan ayağı açtığınızda motoru da o hareket hızında yatırıp ayağın üzerine denk getirmeniz gerekiyor. Ayağınızın altında ayak kayıp kapandığında yada bir aksilik olduğunda , motoru gözlerinizin önünde yere atmışçasına düşürmeniz içten bile değil.

    Bu yüzden bu motorun yan ayak olayı tamamen "bence" kullanışsız.

    Yan ayağı değiştirebilirsin diyebilirsiniz. Ancak uygun ayak tertibatı ve onun montajı açıkçası şu ara bana çok sıcak gelmemekte.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  15. #15
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Yahu akla gelecek en son şey bozuldu.

    Bu ufaklığın gösterge panelinin arasına incelikle iliştirilmiş , pek bir küçümen digital saati vardır. Hatta öyle küçümen ki , 24 saatlik dilimleri gösteremiyor , onikiden sonra bire geçiyordu.

    Şimdi ilk digit kısmı silindi. Titreşim mi ? Nem mi bilinmez.

    Yahu ne güzel bakıyorum , şimdi kolumda saat mi taşıyacağım senin yüzünden ?
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  16. #16

    Üyelik
    28 Haziran 2010
    dur daha yeni başlıyorsun

  17. #17
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Önce güzel şeylerden bahsedelim.

    Dijital saat olayı düzeldi. Anlık titreşimden dolayı olduğunu düşündüğüm bir olay gibi geliyor. Saat tamamdır.

    Gelelim diğer olaylara.

    Bugün itibari ile gelen soğuk hava ve arkasından gelen yağmuru düşünerek sabah olması gerekenden on dakika erken çıktım. İyi ki de çıkmışım. İstanbul`da ilk defa bu kadar çok rüzgara karşı durduğum için üşüme hissettim. Yollar Anadolu yakasında kupkuru iken , köprüyü geçtikten sonra arabaların şeritlerinin haricinde ıslaklıkların olduğunu gördüm. Levent Show TV binasını geçtikten sonra olan iş yerime dönmek üzere iken (tamamen benden kaynaklı bir şekilde) normal bir şekilde yola çıkan , gayet sakin hızda beni görüp duran bir minibüsü ben görüp , süratimi iyi ayarlamamam ve ani bir şekilde frenlere asılmam sonucu ortalama 5 metre hızla popomun üzerine düştüm.

    Bu süper komik düşüşüm sonucu ne yazık ki , motorum yan yattı ve fren kolunu kırdı. Ancak düşen yerler üzerinde sadece ön bölümde 2 cmlik bir çiziğin haricinde üzüntü yaratan bir durum yoktu.

    Hızlıca kalktım. Önce kendimi sonra motoru kontrol ettim. Motor stop etmemişti. Dikkatlice sağıma soluma bakarak , kenara çektim. Motoru durdurdum. Arka fren kolu kırıldığından , yaptığım hareketin yanlış olduğunu o an anladım. Ancak fren kolu kökünden kırılmadığı için hala fren ve marş işlemini yerine getiriyordu.

    Tekrar rahat bir şekilde çalıştıktan ve abuk bir ses duymadığımdan tekrar motoruma atlayıp , kapalı garaja girdim. Önce kendime tekrar bir hasar kontrolü yaptım. Belki düşüpte kanayan yada kırılan bir yerim vardır fark etmemişimdir. Ancak korumalıklarım sayesinde korumalıklar dahil çizik bile yoktu bende. Ancak giydiğim alt eşofman bariz çamurlu yüzeye düşme izlerini taşıyordu.

    Adam gibi baktığımda ve inanamaz bir şekilde sadece kırılan fren kolumun haricinde hasar olmadığını motorda gördüm. Farlar , stoplar , diğer herşey iyi.

    Haliyle iş yerine çıkıp , çaktırmadan üstümü değiştirdikten haldır haldır servisle görüşüp , sabah sabah adamlara olayı anlattım. Saolsunlar Tekay ve özellikle Recep Usta telefonda rahatlattı. Bakalım yarın benim görmediğim onların gördüğü neler çıkacak.

    Durum budur.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

    Elbette gördüğüm eksiklikleri de burada yazmaktan çekinmiyorum.

    Aynaları bu motora yakışmıyor. Açıkçası küçük ve alçak. Benim boyum 1.87cm ve aynalara bakmak için kafamı eğmem gerekiyor. Öyle dimdik oturdum mu , çok rahat ama arka aynalar için kafayı bariz eğmek gerekiyor. Ancak aynaların gidona bağlantı aparatı çok güzel düşünülmüş. Gidon üzerinde sabitleme vidası bir nevi , altında bir tane daha vida varmış gibi ince ayar yapmanızı sağlıyor. Sonrasında da sıkıcı sabitlemenize yarıyor. Ancak bir 5 cm daha uzun olsa ve aynalar adam gibi açılarını ayarlatabilse , dünyalar benim olacak.

    Orta sehpa kapandığında demirin demire vurması gibi çok şiddetli bir ses çıkarmakta. Bu sese sebep olan yerlere kuvvetli yapışkanı olan yumuşak malzemeler kestim. Gözükmeyecek şekilde yapıştırdım. Ama motorun altında bir kaç yere daha vuruyor sanırım. Onlar için daha kalın malzemeden tampon görevi yapacak şeyler yapmayı düşünüyorum.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  18. #18
    Şeyh Şamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Motorunla uzun yol yaptınmı? Yaptıysan performansı nasıl?

    Yokuş veya rampa tırmanışlarından memnunmusun?

    Artçın ile birlikte yol yaptınmı?

    Artçı performansı olumsuz etkiledimi?

    Motorunun lastikleri hangi marka?

    Biliyorsun lastik son derece önemli.. Lastiğin nyloon olmaması lazım..

    Aksi halde dönüşlerde , ıslak zeminde veya sert frenlemede olumsuzluk

    yaşamana neden olabilmektedir..

    Tekerin düz bassın.

    Bu arada geçirdiğin ufak çaplı kaza içinde geçmiş olsun !..

    En büyük kazan bu olsun !..
    Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..Ne elbiseler gördüm içinde insan yok..

  19. #19
    kuturkutur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2007
    Şehir
    Altunizade ile Zeynepkamil arası
    Motosikleti
    Keeway Outlook 150
    Şeyh Şamil ağbim Selamlar.

    Füze gibi sorularına hızlıca karşılık vereyim

    Motorunla uzun yol yaptın mı? Yaptıysan performansı nasıl?
    Motorumla yaptığım uzunyol 75km.Bu uzun mu yada uzun olarak kabul görür mü bilmiyorum. Ancak bu yolu tek başıma yaptım. Kolay bir şekilde geçtim.Ayrıca bu bayram nazlı yarimle bir Şile turu düşünüyoruz. Bu en uzun artçıl seyahatim olacak gibi.

    Yokuş veya rampa tırmanışlarından memnun musun?
    Tek başıma iken yokuş ve rampaların hiç birinde sorun yaşamadım. Yokuş ortasında trafik sebebi ile durduğumda sorunsuz bir şekilde kalkış yaptım. Titreme , zorlanma yada stop etme sıkıntılarını yaşamadım.

    Artçın ile birlikte yol yaptın mı?
    İlk 500KM rodajını bitirdikten sonra artçı almaya başladım. Bu süre birmeden kimseyi bindirmedim ve 50km/h geçmedim. 500Km sonrasında değişen yağ ve bakımından sonra motor bir serpildi sanki. Artçı almaya başladıktan motorumdan öyle soğuma yada yavaşladı bu diyeceğim bir durum olmadı. Ancak sarfiyat biraz arttı. haliyle kalkışlar filan daha yüksek devirlerde olmaya başladı

    Artçı performansı olumsuz etkiledi mi?
    Yukarıda da dediğim gibi artçım nihayetinde sevgili kişisi olduğundan bu aralar motosiklet çok zorlanıyor veya seninle iken devir arttı gibi hayati tehlike içeren cümleler kurmuyoruz Ancak artçımla ilgili olumsuz tek şey , küçük aynaları sebebi ile , ara sıra sevgili kişisinin kolları yada omuz başının kadraja girmesi.

    Motorunun lastikleri hangi marka? Biliyorsun lastik son derece önemli.. Lastiğin nyloon olmaması lazım. Aksi halde dönüşlerde , ıslak zeminde veya sert frenlemede olumsuzluk
    yaşamana neden olabilmektedir..

    Motorumun Lastikleri ne yazık ki nyloon. Zaten geçirdiğim kazada nyloon lastik yüzünden. Bugün o kadar yağmurda ne motosikletler gördüm , biride yavaş yada temkinli gitmiyordu. Sonra şirketin önüne gelen motokurye arkadaşların lastiklerine baktım. Çoğu metzeller , michellin gibi kalite lastiklerdi. An basiti kauçuk ve all weather lastiklerdi. İlk sırada lastik değişimi var. Ancak 16 jant olması lastikleri uygun fiyata bulma olayını zora sokuyor.


    Tekerin düz bassın.

    Bu arada geçirdiğin ufak çaplı kaza içinde geçmiş olsun !..

    En büyük kazan bu olsun !..

    İlgi ve alakan için çok teşekkür ederim. Dikkatli bir şekilde kullanmaya daha da gayret göstereceğiz gibi.
    Özgürlük iki teker üzerindedir...

  20. #20
    Şeyh Şamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Alıntı kuturkutur adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Motorumun Lastikleri ne yazık ki nyloon. Zaten geçirdiğim kazada nyloon lastik yüzünden.

    Bugün o kadar yağmurda ne motosikletler gördüm , biride yavaş yada temkinli gitmiyordu.

    Sonra şirketin önüne gelen motokurye arkadaşların lastiklerine baktım. Çoğu metzeller , michellin gibi kalite lastiklerdi. En basiti kauçuk ve all weather lastiklerdi.

    İlk sırada lastik değişimi var. Ancak 16 jant olması lastikleri uygun fiyata bulma olayını zora sokuyor.

    Motosiklette; koruyucu kıyafetler kadar ve belkide daha önemlisi '' lastiklerdir ''

    Çünkü; fren mesafeni, yola tutunmanı, virajda savrulmanı veya savrulmamanı,

    kullanım tekniğin ile birlikte lastikler belirlemektedir..

    Eylül itibariyle sonbahar mevsimine girdik.. Sonrası ise kış mevsimi..

    devamlı şekilde motor kullanacaksan!..

    Ne yap ne et, NYLOON lastiklerini; metzeller veya michelin ile değiştir derim..

    Firmalar kampanyalı satışlarla, peşin fiyatına uzun vadede uygulamaktalar..

    Karar senin..

    Keyifli sürüşler..
    Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..Ne elbiseler gördüm içinde insan yok..


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler