Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #841
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    Scarabeo 200 ie yakıtını birçok kez test ettim; depoyu tam doldurdum, 100km mesafe sonrası yeniden doldurdum. Bu şekil birkaç kez denedim aşağıdaki ortalamaları yakaladım.
    Uygulama olarak da bir de depoyu tam doldurdum, bir müddet kullanım sonrası sarı ışık yandığında doldurunca depo 6,730 lt ile doldu, demek ki depo 8,5tl bir hacme sahip olduğuna göre yaklaşık 1,8 tl yedek depo hacmi olmuş oluyor.

    Mevsim: Kış Şatları
    Yolcu Kilo/Boy: 96kg/1,83cm
    Yolcu Sayısı: Tek kişi (sadece sürücü)
    Mod: Economy
    Sürüş Stili: Hafif Hızlı
    Sürat: Karışık 60-110km
    Yol Durumu: Şehir içi
    Yakıt Tütekimi: 3,33lt/km - 3,73lt/km

    Bu motoru yakıt sarfiyatı bakımından tercih edecek arkadaşalara bilgi olması açısından faydalı olur kanaatindeyim.

    Alıntı Tolme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sakin kullanımda süratini 80-90km yi geçirmezsen 2,7-2,8lt tüketim var,sürat arttıkça tüketimte artıyor ama ben ne yaparsam yapayım 3,5lt nin üstüne çıkaramadım,bu bahsettiğim rakamda otoyolda devamlı 110-140 arası gittiğimde oldu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------



    çok güzel bir noktaya değinmişsin ,daha önce xmax im vardı oda 185kg idi ,gerçekten ağır bir motordu özellikle artçıda bindiğinde kıvraklığını yitiriyordu,özellikle kalabalık şehiriçi trafiğinde ızdırap olabiliyordu,arabaların arasından geçmeye tırsıyordum ,scarabeo bildiğim kadarıyla 145kg civarında ve çok kıvrak, dengeli ,kullanımıda bir okadar kolay ,şehiriçi trafikte de artık takılmıyorum,ben daha önce 16" scooter kullanmamıştım,meğerse ne rahatlıkmış ,virajlarda artık daha güvenli hissediyorum,yollardaki lanet tırtılları artık korkmadan güvenle geçebiliyorum,her yönü ile scarabeo katagorisinde bir numara bence

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

    kg mı yanlış yazmışım karanlıkta klavye kazaları olabiliyor 154kg olcaktı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #842

    Üyelik
    23 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda ps 150 i
    bende kaba taslak bir ölçüm yaptım 100 km de bu motorun sehir içi kullanımda sarfiyatı 3,5 lt dibine kadar bitirirsek benzini 240 km ancak gider

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    arkadaslar hepinize bir sorum var
    bu radyatör havalandırmasından ben sıcak hava falan hissetmiyorum o kadar dikkat ediyorum ama hissedilir bir sıcaklık fark edemedim sizde durum nedir

  3. #843
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Merhabalar Tolga bey,
    Neşeniz bol olsun.

    İfade ettiğiniz gibi şehir içi ortalaması kışın 3,5 lt, yazın da 3 lt civarında olacağını tahmin ediyorum. Zira kışın motorun ısınması için sarfiyatı bir miktar artacaktır.
    Fakat şunu da hatırlatmadan geçemeyeceğim, bu kuvvetteki motor için de yukarıdaki miktarlarda yakıt sarfiyatı fevkalade bir özelliktir; hem güç var hem ekonomik yakıt tüketimi söz konusu.

    Scarabeo kullanıcısı olarak sorunuza cevap teşkil etmesi açısından, konuyla ilgili olarak; radyatörlerin havalandırmasından çıkabilecek sıcak havayı diz örtüsü sayesinde ısınmada kullanmayı düşünmüştüm. Ancak şu kış aylarında uzun soluklu kullanmadan sonra da denemiş olmama rağmen sıcak hava geldiğini izlemleyemedim. Şunu da düşünmemiş değilim, belki havanın soğukluğu nedeniyle sıcak havanın üflemesini farketmiyor olabilirim. Ancak tam emin olamadığım için diz örtüsünü de almadım, zira kafamda tasarladığım sıcak ortamı bulamamış olmaktan dolayı çekimserim.

    İlaveten şunu da belirteyim ki, motoru bir müddet kullandıktan sonra koltuğun altına bir şeyler koymaya yeltendiğimde, koltuk altının çok sıcak olduğunu farkediyorum, yani motorun kullanımından dolayı sıcaklığı koltuk altında birikiyor. Oradaki sıcaklığı koltuğun öne bakan tarafına açılır/kapanır ızgaralar yapılmış olsaydı, kış aylarında motor sıcaklığından istifade edebilmiş olurduk. Bu duruma ilaveten de diz örtüsü kullanmakta yerinde olmuş olurdu.

    Gerçe bugün itibariyle de ilk cemre düştü ancak yine de soğuklar devam ederse, orjinal tucano urbano diz örtüsünü alacağım gibi görünüyor; özellikle de fuarda fırsat ürünü olarak verilebilir, beklentisi içerisindeyim.

    Bol keyifli sürüşler diliyorum.

    Alıntı tolga74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende kaba taslak bir ölçüm yaptım 100 km de bu motorun sehir içi kullanımda sarfiyatı 3,5 lt dibine kadar bitirirsek benzini 240 km ancak gider

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    arkadaslar hepinize bir sorum var
    bu radyatör havalandırmasından ben sıcak hava falan hissetmiyorum o kadar dikkat ediyorum ama hissedilir bir sıcaklık fark edemedim sizde durum nedir

  4. #844
    babatorik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200 ie
    Herkese merhabalar,

    Yakıt tüketimi konusunda :

    Uzun süredir ölçüm yapmadım. 10 - 15 bin civarında ölçüm yapmıştım en son. Depoyu tamamen fulleyip boşaltarak 245 km. gittim birkaç kez.

    Yani 8.5 litre benzin ile 245 km gidiliyor/ km de 16 kuruşa tekabül ediyor. Şu sıralar yakıt tüketimim biraz arttığının farkındayım. Bunun sebebi

    Diz örtüsü, hava filtresinin kirliliği (Gerçi yakın zamanda söküp temizledim), zaman zaman 100 km. üzeri yaptığım hız vs. dir. Bu güçte bir motor

    için bence harika bir tüketim.


    Radyatörden gelen sıcaklık konusunda ise :

    Geçenlerde radyatörün su haznesinin boş olduğunu farkettim ve serviste antifirizli su doldurttum. Doldurmadan evvel radyatörden diz örtüsünün

    içine çok güzel sıcak hava geliyordu, Dizlerim adeta yanıyordu, Şimdi gelmez oldu. Siz de kontrol edin, dolu ise sıcak hava gelmiyor olabilir.

    Bir de boşaltıp öyle deneyin derim.



    .
    Aprilia Scarabeo 200 i e , nam-ı diğer bokböceği, tam bir yol canavarıymış

  5. #845

    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    maalesef İstanbul
    Motosikleti
    şu an Scarabeo 200İe 2013
    19/02/2013salı günü İstanbul dan ,Çanakkale ye gidip, Beverly 500 den sonra ,2013 model sıfır ( ama 17 plaka ! ) Scarabeo 200 ie mi alıp nasıl yağmur altında İstanbul a döndüğümü ,üç defa yazdım ama başarılı olamadım. ( forum acemiliğimden ) Ayni emeği şu anda veremiyeceğim. Ama fayda / maliyet analizive kullanım öncelikleri dikkate alındığında doğru yaptığıma inanıyorum.
    Sağlıkla,keyfle

  6. #846

    Üyelik
    23 Şubat 2013
    Şehir
    maalesef İstanbul
    Motosikleti
    şu an Scarabeo 200İe 2013
    Radyatör de ki suyu boşaltınca conta mı yakalım ?..

  7. #847
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400ABS, Motoran Vento 100
    Alıntı tipitip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Radyatör de ki suyu boşaltınca conta mı yakalım ?..
    radyatördeki suyun boşalması demek en ucuz şekli ile conta yakma ile başlar piston silindiri götürmeye kadar gider,eğer radyatör suyunuz hareret yapmamasına rağmen kısa zamanda aşırı eksilme oluyorsa devirdaim elemanlarında kaçak olabilir
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  8. #848

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Aynen haklısın kardeşim çok güzel yazmışsın ben de honda ps vardı güzel motor çok dengeli kayışı 30000 km de deşiyor sanki zincirli motor gibi az yakıyor performansı iyi ama ben 3 tane honda eskittim ama keşke önceden bu motoru alsaydım arada çok fark var inanın ben 1.88 boyundayım motor yayla gibi performans konusunda 250 lik motordan farkı yok bende çok araştırdım sym 250 evo i ve xciting 250 baktım sürdüm onlarda güzel motor fakat trafikte diğer motorların geçtiği yerlerden gecemiyorsun bu konuda Scarabeo oldukça başarılı ayrıca motorda fren dengeleyici var siz ön ve arka frenlere asılınca motor kaymasın diye frenleri kendi ayarlıyor tekerlekler michelin su anda 2013 modeller honda 6,900 Scarabeo 7,523 tl arada çok fark yok özellikle uzun yolda yeterli bir motor honda 4.000 km de Scarabeo 6000 km de bir bakım istiyor honda'da ben motoru satıyorum de yarın satılır kime götürsen ben almıyorum demez ben kendi motoru mu götürdüğümde ilk sordugumda motor almıyoruz dediler honda ps olunca aldılar plaka ile 7800 tl ye geldi önceden bu motora bakmıştım keşke alsaydım dedirtti kendine parcaları hondadan pahalı ama bence Scarabeo u tek gecerim
    Inazuma ve babatorik bunu beğendiler.

  9. #849
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Aprilia Scarabeo 200 ie Bakım Periyotları

    1000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Şanzuman yağı değişimi 75 W 90 API GL-4
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 ps
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

    3000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    6000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Hava filiresinin temizlenmesi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

    9000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    12000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Hava filitresinin temizlenmesi.
    -Buji değişimi
    -Varyatör kayışı değişimi.
    -Varyatör bagaları ve tırnakları kontrol gerekiyorsa değişimi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol. Gerekiyorsa değişimi.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

    15000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    18000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Hava filiresinin temizlenmesi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

    21000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    24000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Şanzuman yağı değişimi 75 W 90 API GL-4
    -Hava filitresinin temizlenmesi.
    -Buji değişimi
    -Varyatör kayışı değişimi.
    -Varyatör bagaları ve tırnakları kontrol gerekiyorsa değişimi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol. Gerekiyorsa değişimi.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 3 PS Yüklü 34 PS

    27000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    30000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Hava filiresinin temizlenmesi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

    33000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL (Tavsiye edilmektedir.) 1000 gr

    36000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Şanzuman yağı değişimi 75 W 90 API GL-4
    -Hava filitresinin temizlenmesi.
    -Buji değişimi
    -Varyatör kayışı değişimi.
    -Varyatör bagaları ve tırnakları kontrol gerekiyorsa değişimi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol. Gerekiyorsa değişimi.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

  10. #850
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    6000 km'e yaklaşıyorum. 6000 km bakımı için servise gideceğim.
    Malumunuz birçok yetkili servis var, tecrübelerinizden istifade etmek üzere özellikle önerebileceğiniz Aprilia Scarabeo yetkili servis var mı?

    Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.

  11. #851
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    motor yağı ile şanzuman yağı ayrı ayrı mı oluyor scooterlarda..
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  12. #852
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    arkadaslar selamlar. uzunca bir sure sonra motosiklete ve foruma donus yapiyorum herkese kazasiz belasiz gunler dilerim.

    istanbul maltepe deyim yas 32. kisaca motosiklet macerami ozetleyeyim, ilk olarak 0 ybr almistim ikinci motorum hyosung gt 250r idi. onu bir hayli kullanmistim. son olarak da agabeyimin cbr 600f ini kullanmistim. o zamanlar chopper la beraber asla kullanmam dedigim scooter turunde 2010 scarabeo alarak araniza dondum. scooter almaktaki en buyuk sebebim blazer ceket keten pantalon gibi tarzlarla kullanilabilecek yegane tarz olarak gormem oldu. sanirim yillar insani degistiriyor.

    motoru cok eski bir arkadasimdan 2010 model olarak aldim. ve henuz 7.000 km ye gelmemis bir motor. ancak scooter tarZinda hicbir tecrubem olmadigindan kiymetli fikirlerinize acigim.
    bugun motoru sadce isten eve birkac km kullandim ve ilk intibam olumlu.

    bu arada tabletten yazdigimdan yazim biraz bozuk olabilir, affola.

    herkese yeniden selam.

  13. #853
    golftt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2008
    herkese kazasız sürüşler arkadaşlar,agustos ayında honda 1000 RR ımla yaptığım büyük kazanın ardından ufaktan iki tekere tekrar başlıyayım dedim genelkikle ş.içi azda olsa ş.dışı 100-200 km.lik yaolda binmek için uzun süre araştırmalarım sonucunda aprilla scarbeo aldım daha dünaldım görüşmek üzere....

  14. #854
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    Alıntı golftt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese kazasız sürüşler arkadaşlar,agustos ayında honda 1000 RR ımla yaptığım büyük kazanın ardından ufaktan iki tekere tekrar başlıyayım dedim genelkikle ş.içi azda olsa ş.dışı 100-200 km.lik yaolda binmek için uzun süre araştırmalarım sonucunda aprilla scarbeo aldım daha dünaldım görüşmek üzere....
    dostum.sanırım.senin de maceran aynen benim gibi büyük motordan küçüğe yani tersten. ancak ben en son 600f e binmiştim seninki benden de keskin.bir dönüşüm olmuş

    hayırlı.olsun ikimize de.
    golftt bunu beğendi.

  15. #855
    golftt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2008
    aynen kardeşim evdekileride küçükten alıştırmak lazım birden 1000lik alırsak eve sokmayacaklar durum öyle ))

  16. #856
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    Alıntı golftt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardeşim evdekileride küçükten alıştırmak lazım birden 1000lik alırsak eve sokmayacaklar durum öyle ))
    yalnız ilk kez vitessiz motor kullandım hoşuma gitmedi desem yalan olur. bir de kumaş pantalon gömlekle binebilmek büyük luksmus.

    aslında en temizi büyük motor alinsa da bir küçük scooter i elde tutmakl.tabii maddiyat el veriyorsa.
    golftt bunu beğendi.

  17. #857
    golftt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2008
    hep hayalimdir 1000 lik bir race 1000 lik bir enduro 650 lik bir kros 500 lük bir scoter bide ş.içinde binmek için gilera st200 ))) tabii bi tanede kapalı garajjj

  18. #858
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    Alıntı golftt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hep hayalimdir 1000 lik bir race 1000 lik bir enduro 650 lik bir kros 500 lük bir scoter bide ş.içinde binmek için gilera st200 ))) tabii bi tanede kapalı garajjj
    ve tabii bu motorların vergisi sigortası için de her yıl bir sıfır motor alacak kadar masraf. güzel ulkem sağolsun yuklemenin sonu yok.
    golftt bunu beğendi.

  19. #859
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    Aprilia Scarabeo 200 ie motosikletimin 6000km bakımını yaptırdım.
    Servi elemanlarının tecrübeleri ve ilgileri çok güzeldi, ziyadesiyle memnun kaldım.
    Ufak tefek (ayrıntıcı olmam hasebiyle) beğenmediğim bir iki hususu da hatırlattım, ancak o kadar da dert etmeye gerek yok.

    6000 km bakı içeriği olarak aşağıdakiler yapıldı ve ilaveten motor silindir kapağının yanından çıkan yağ hortumun bağlı olduğu metal boru çıkmıştı; söz konusu boru özel bir macunla tutturulmuş olduğundan çıkmıştı. Usta söz konusu metal boruya iç taraftan diş açarak bir segman taktı ve ustalığını konuşturdu, bu becerisi çok hoşuma gitti, orjinalinden daha sağlam oldun.
    Söz konusu segmanı garanti kapsamında yaptılar. Hepsinin ellerine sağlık olsun.

    6000 km faturası:
    SFA 324 Fren Balatası Ön Scarabeo 200 1 adet
    SFA 298 Fren Balatası Arka Scarabeo 200 1 adet
    Yağ Filtresi Scarabeo 200 1 adet
    Api Eni Motor Yağı Orjinal 5 W 40 1 adet
    Servis İşçiliği
    Toplam: 240 TL ödedim.

    6000 km bakımı:
    -Yağ değişimi 5W40 API SL 1000 gr
    -Yağ filitresi değişimi.
    -Hava filiresinin temizlenmesi.
    -Elektirik sistemi lambalar ve akü kontrol.
    -Radyötör antifiriz sıvısı seviye kontrol.
    -Fren hidroliği seviye kontrolü.
    -Fren balata durum ve aşınma kontrol.
    -Gidon kontrol.
    -Araç ve fren yol testi.
    -Lastik havası ve aşınma kontrol.
    -Ön 29 PS
    -Arka 32 PS Yüklü 34 PS

  20. #860
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Scarabeo hakkında birkaç sorum var umarım yardımcı olabilirsiniz.

    1) 60km/h sabit hızda 100 km yapan oldu mu hic? Yakıt tüketimi nedir bu sürüş sonucunda? (Sehir ici veya daha hızlı sehir dısı kullanımı merak etmiyorum)
    2) Ön far kaç watt?
    3) Statöründe kaç kutup başı var? 11 mi?
    4) Alternatörün kapasitesi kaç kilowatt?
    5) Aküsü kaç amperlik?
    6) Bagajına motor örtüsü sığıyor mu?
    7) Kombine fren sistemini devre dışı bırakan oldu mu hiç?

    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)