MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Motosiklet Kask Kamerası
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları

Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

  1. #13121
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    suzuki inazuma + salcano wolf
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor
    Mt siyaset forumu burası. Yazmaya gerek yok.ben dahil kimse yazmıyor artık eskisi gibi. Ne yazalımki? Yazacak pek bi şey yok. Benzin koyup geziyorum motoruma.


    AVM Forum
    Kadırga Scooter
    Motomax
  2. #13122
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc
    Arkadaşlar Mondial fiyatlara zam yapmış... Salcano da aynı şeyi yapar mı aceba.. Fiyatlar düşsün derken biraz daha fazla mı ödeyeceğiz şimdi?
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Yaş:35 , Bir Eş, Bir Çocuk sahibi Nereli mi? Tabi ki de; " GIRŞEHİR'Lİ "

  3. #13123
    gezginmotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Tekirdağ ve İst/Üsküdar
    Motosikleti
    Salcano Wolf+ Honda cb125e+ Suziki İntruder
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Mondial fiyatlara zam yapmış... Salcano da aynı şeyi yapar mı aceba.. Fiyatlar düşsün derken biraz daha fazla mı ödeyeceğiz şimdi?
    Sadece mondialmi zam yaptı?Salcano zam yaparmı bilemem ama endişen varsa ve alıcaksan 1 ay önce veya sonra farketmez derim,bende zam yapacak diye Kasımda almıştım ama 9-10 ay sonra 100tl gibi bir zam gelmişti...
    KASK TAKALIM KASK MOTORDAKİ EN BÜYÜK HAYAT SİGORTAMIZ

  4. #13124
    gezginmotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Tekirdağ ve İst/Üsküdar
    Motosikleti
    Salcano Wolf+ Honda cb125e+ Suziki İntruder
    Kızkardeşim'de bir cb125e alarak İstanbul trafiğinde motor kullanmıya başladı

  5. #13125
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
    şu an 2000 TL bile dese alamam :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

    şiiiişşşşştt milleeeet!....

    SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4327108/detay/
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Yaş:35 , Bir Eş, Bir Çocuk sahibi Nereli mi? Tabi ki de; " GIRŞEHİR'Lİ "

  6. #13126
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Alıntı gezginmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kızkardeşim'de bir cb125e alarak İstanbul trafiğinde motor kullanmıya başladı
    Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim

    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
    şu an 2000 TL bile dese alamam :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

    şiiiişşşşştt milleeeet!....

    SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4327108/detay/
    Abi borca borç ekleyince insan bankalara çalışıyor, birde acil bir ihtiyaç çıkarsa eyvah.Ben de artık alana kadar biriktiriyorum.

    150 lik salcano hoş duruyor, bazı parçaları benzer anladığım kadarı ile egzntirik var.Bu fiyat wolfa yakın insan onu alacağıma 300 daha koyar 150 lilik alırım diyor sanki.

    Benim Pazar gününden beri gıcır gıcır bir ses geliyor, arka dişli değişecek sanırım dişli sağa sola ileri geri oynuyor. 110 kiloyu 20 000 km dayanamadı
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  7. #13127
    gezginmotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    Tekirdağ ve İst/Üsküdar
    Motosikleti
    Salcano Wolf+ Honda cb125e+ Suziki İntruder
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Motor alma konusunda acele edemememin tek sebebi.. ev kredi borcu.. yaza biraz rahatladığım an.. alıcam...
    şu an 2000 TL bile dese alamam :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

    şiiiişşşşştt milleeeet!....

    SALCANO ATTACK 150 gelmiş 3.300 TL

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4327108/detay/
    Amin.Sağolasın,cümlemize kaza bela vermesin.
    -------------------------------------------------------------------
    @Murat: Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim.

    Sağolasın Murat. Tvs alacaktı son anda vazgeçip başlangıç motoru olacağı için kolay satarım diye cb125 aldı...
    KASK TAKALIM KASK MOTORDAKİ EN BÜYÜK HAYAT SİGORTAMIZ

  8. #13128
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    salcano wolf 2012 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun abi kaza bela vermesin rabbim



    Abi borca borç ekleyince insan bankalara çalışıyor, birde acil bir ihtiyaç çıkarsa eyvah.Ben de artık alana kadar biriktiriyorum.

    150 lik salcano hoş duruyor, bazı parçaları benzer anladığım kadarı ile egzntirik var.Bu fiyat wolfa yakın insan onu alacağıma 300 daha koyar 150 lilik alırım diyor sanki.

    Benim Pazar gününden beri gıcır gıcır bir ses geliyor, arka dişli değişecek sanırım dişli sağa sola ileri geri oynuyor. 110 kiloyu 20 000 km dayanamadı
    benimki 150kg taşıyor murat
    rulman dağılmış olmasın ?
    mutlu abi ve ramazan altunışık ta arka rulman dağılmıştı.
    ben benimki dağılmadan 15.000km de değiştim arka rulmanı. skf taktırdım. en iyisi o çünkü.
    ya kaprin lastiği dağılır ya rulman dağılır. arkaya başka bişey olmaz.
    yaş:32 evli 2 çocuklu
    salcano wolf kullanmakta. trafiğe çıkış : 05.01.2013
    km: 0...->....30.000

  9. #13129
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    Motosikleti
    salcona wolf (2013) KIRMIZI
    Attack 150 benim hoşuma gitti.aradaki farkla değer sanirim.alacak arkadaşlarla hayirli olsuj

  10. #13130

    Üyelik
    09 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Pulsar
    Salcano bu motoru getirmek için geç kaldı bence bu sene getirmesi lazımdı. 2014 modeller herolar bajajlar çok iddialı giriş yapacak gibi görünüyor. Mondial de fiyatları yüksek tutmuş, f/p tan salcano alınabilir.

  11. #13131
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Yine yeni yeniden Salcano WOLF 125 CC ...
    Alıntı songoku25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sa herkeslere günaydın, biraz eski bi soru ama motor a ne marka yağ koyuyorsunuz tavsiye nedir kaç bin km de değişmek gerek, bi de yan çanta kullananınız var mı ?
    Castrol power 1 racing 10 /50 (sarı kutu)

    Yan çanta kappa K21 kullanıyorum tavsiye ederim





    ---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:33 ----------

    Bu arada taze taze ölçüm sonuçları yedek menzilinde herhangi bi değişiklik olmadı 440 kmde tekrar öksürmeye başladı benim karakız benzinliğe 300 metre kalada pes etti

    Sonuç olarak 50 TL benzin ile 440 km yol yaptı hemen değerlere geçelim litre bazında : 100km / 2.3 lt kuruş bazında ise (4.80 TL benzin) 11.3 kuruş karışık tüketim değeri


    Tekrardan 50 TL lik daha benzin alarak yola devam dedik Shellin kıyağınıda unutmadık yani bu arada nescafe termal kupa ve 10 adet sade nescafe hediyemizide aldık (normalde 650 TL lik yakıta veriliyormuş ama pompacı arkadaş olunca 50 Tl liklede alınıyor )





    Bu arada hava basınç değerleri ilede bi havadis vereyim (ulen havadislerde birikmiş hee ) Yaklaşık 2 haftalık istirahat (kullanılmadan garajda bekleme sonucu) ön lastik 12 psı arkada ise 6 psı bi kayıp söz konusu olmuş devamlı aynı istasyonun aynı hava saatinde ölçtüğüm ve ön 30-arka 32 yaptığım lastik havalarını ön 18 arka ise 26 olarak buldum yani 2 hafta sonra devamlı kullanıldığında ise herhangi bi kayıp söz konusu değil


    Konu egelim 43 tarafından değiştirilmiştir. (20 Kasım 2013 saat 22:57)
    Murat 48/30 bunu beğendi.

  12. #13132
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    suzuki inazuma + salcano wolf
    ahmet abi benim motor 60 tl lik benzinle sakin kullanımda 440 km anca yapıyor. Agrasif, devirli kullanımda 410, 400, hatta rekor kırarak 378 km de yedeğe geçtiğimde oldu. Motorunada maşallah.
    egelim 43 bunu beğendi.

  13. #13133
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki 150kg taşıyor murat
    rulman dağılmış olmasın ?
    mutlu abi ve ramazan altunışık ta arka rulman dağılmıştı.
    ben benimki dağılmadan 15.000km de değiştim arka rulmanı. skf taktırdım. en iyisi o çünkü.
    ya kaprin lastiği dağılır ya rulman dağılır. arkaya başka bişey olmaz.
    Olabilir abi, cahilliğime verin rulman tam olarak nerede?Ses ön dişliden geliyordu ama dişlide açıp viteste çevirince herhangi oynama söz konusu değildi.

    Bu arada geçen gün ses zincirden gelme ihtimaline karşı zinciri gerdim karanlıkta, dalgınlıkla vidaları da sıkmayı unutmuşum ve 2 günde öyle binmişim.Dün gece sıktım ses kesildi, orta ayakta gaza bastım birde ne göreyim cant yamulmuş bir kısım sola sola oynuyor.Yani bu cant şuan düzeltilmez böyle de binilmez mecbur cant alacağımı düşünüyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03578375/detay

    Şöyle birşey mi alınmalı, fikir almak istedim.

    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NEreleri gezdin abi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

    Tekrar baktık detaylı, jant yamulmamış bir noktası ufakca şişmiş.Yamuk dönmesinin sebebi arka dişlinin sağa sola oynayarak dönmesi imiş.Yani kıçı başı dağıtmış sanırım arka taraf Çokta kibar sürüyorum ondan sanırım yolda kalmadık henüz.Ama zincir lastiğe değecek kadar oynuyor lastiği yemeye başlamış
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  14. #13134
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    salcano wolf 2012 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olabilir abi, cahilliğime verin rulman tam olarak nerede?Ses ön dişliden geliyordu ama dişlide açıp viteste çevirince herhangi oynama söz konusu değildi.

    Bu arada geçen gün ses zincirden gelme ihtimaline karşı zinciri gerdim karanlıkta, dalgınlıkla vidaları da sıkmayı unutmuşum ve 2 günde öyle binmişim.Dün gece sıktım ses kesildi, orta ayakta gaza bastım birde ne göreyim cant yamulmuş bir kısım sola sola oynuyor.Yani bu cant şuan düzeltilmez böyle de binilmez mecbur cant alacağımı düşünüyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03578375/detay

    Şöyle birşey mi alınmalı, fikir almak istedim.



    NEreleri gezdin abi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

    Tekrar baktık detaylı, jant yamulmamış bir noktası ufakca şişmiş.Yamuk dönmesinin sebebi arka dişlinin sağa sola oynayarak dönmesi imiş.Yani kıçı başı dağıtmış sanırım arka taraf Çokta kibar sürüyorum ondan sanırım yolda kalmadık henüz.Ama zincir lastiğe değecek kadar oynuyor lastiği yemeye başlamış
    murat benim kalkışlarda ön dişlinin ordan trak diye bir ses geliyordu.
    motorcuya götürdüm. salıncak burcu dağılmiş. onu değiştirince düzeldi. ama zaman alan bir is. motorunda dengesi düzeldi.

    arka dişli nasil yamulmuş ? anlayamadım.

  15. #13135
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Abi rulmanlar ve içindeki plastik dağılmış.O plastik takozlar parçalanında dişli kafasına göre oynuyordu, yeni takozu koyunca mm oynamadı.Ama ön ve arka rulmanlar gitmiş, arkayı yaptıktan sonra önden de ses gelmeye başladı resmen canı çekti herhal kontrol ettik o da gitmiş.Bu vesile ile ön arka göbekleri yenilemiş olduk.Verdiğimiz parayı da artık servise götürmeden yaptığımız yağ değişimlerine saydık.Şuan güzeliz ses kesildi, ama yine de jantta bir sekme var, gittiği yere kadar para harcamayacağım.Taş gibi motorumuz maşallah
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  16. #13136
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Yine yeni yeniden Salcano WOLF 125 CC ...
    @ADEM : Sağolasın kardeşim rabbim cümlemizi nazardan saklasın kaza bela vermesin

    @Murat: Yeni gezi yok sezonda Sındırgı festivali dönüşünden çekilen resim linkini verdiğin jant 10 numara olur kanaatimce

  17. #13137
    salcano_7946 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    KARACABEY
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........
    KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR

  18. #13138
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    2012 Chevrolet Aveo
    Alıntı salcano_7946 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........
    Büyük geçmiş olsun. Akciğer rahatsızlığı çekmek zordur, doğuştan beridir çekerim, bilirim. Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.
    salcano_7946 bunu beğendi.
    Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokar?

  19. #13139
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    suzuki inazuma + salcano wolf
    mutlu arkadaşım ne diyeceğimi bilemedim. Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.......

  20. #13140
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Mutlu Abi çok geçmiş olsun, bize verdiğin güzel öğütleri umarım kendinde yaparsın.Sıkıntı gerçekten insanı yiyip bitiriyor, vurdum duymaz olmayı öğrenmemiz lazım.
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)