Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Spyder

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Spyderı olan
    yada
    spydera ilgisi olan
    herkesi bekliyoruz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    48 kişi bakmış kimsenin ilgisini çekmemiş bu makina
    Peki bu topik de neler öğreteceksin bize üstadım neler paylaşacaksın
    mesela spyder ların debriyaj ayarı nasıl yapılır anlatacakmısın??
    Sonra hangi çanta buna gider arka tekeri gösterebilmek için ne yapabilirz.
    kendi orjinal sinyalleri değiştirelim mi.elcikleri nerlerden buluruz.
    avadanlığı nerededir?
    ulann soru bitmez kardeşimöptüm seni

    Deli çerkeş ustadım ustaların ustası buraya uğrar mı? bize birkaç değerli bilgi vermez mi?

  3. #3
    ~~NEO~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KAWASAKİ
    Spyder'ı olan arkadaşlar, artık tatlısını yiyelim makinelerin...

  4. #4
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı pinkkuvars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    48 kişi bakmış kimsenin ilgisini çekmemiş bu makina
    Peki bu topik de neler öğreteceksin bize üstadım neler paylaşacaksın
    mesela spyder ların debriyaj ayarı nasıl yapılır anlatacakmısın??
    Sonra hangi çanta buna gider arka tekeri gösterebilmek için ne yapabilirz.
    kendi orjinal sinyalleri değiştirelim mi.elcikleri nerlerden buluruz.
    avadanlığı nerededir?
    ulann soru bitmez kardeşimöptüm seni

    Deli çerkeş ustadım ustaların ustası buraya uğrar mı? bize birkaç değerli bilgi vermez mi?

    bir chopper üzerinde ortalama 2700 farklı değşiklik yapılabiliyormuş
    senin makinanda custom görünümlü olduğunu hesaba katarsak bu rakam 4000 e çıkabilir.
    kardeşim bundan sonra haftasonları sanırım full olacak.çünkü iki spyderla birden uğraşacaz.
    eminimki ortaya çok güzel makinalar çıkacak
    Alıntı ~~NEO~~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Spyder'ı olan arkadaşlar, artık tatlısını yiyelim makinelerin...
    ruhsatları bir çıkartabilsek ( vakit olsada) plakamızı bir takabilsek,
    söz sana tatlı üzerine limonatada ısmarlayacam

  5. #5
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Kardeşim Geldiğinde çok kıskanacaksın biliyorum bu işi de ben yapayım bari arka sele iptal..
    Spyder da olmazsa olmaz arkadaşlar artçınız yoksa aciliyeti yoksa spyder sele yi sevmiyo
    Hatta şimdi daha iyi anmlıyorumkiş sanırım bana da tek kişilik bir koltuk lazım

  6. #6
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Sele evet ne güsel Şimdi selesiz geziyorum ora toynak oldu
    Sisy bar iptal sele de kısalacak tek kişilik olacak ama anladın sen beni dimi..

    Bu arada sen tam bu saat de artık yazık bi adam oldun başın bağlandı hayırlı olsun kardeşimmm

  7. #7
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı pinkkuvars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sele evet ne güsel Şimdi selesiz geziyorum ora toynak oldu
    Sisy bar iptal sele de kısalacak tek kişilik olacak ama anladın sen beni dimi..

    Bu arada sen tam bu saat de artık yazık bi adam oldun başın bağlandı hayırlı olsun kardeşimmm
    "take a photo"
    fotoraf bekliyoruz kardeşim sislybarsız makina nasıl oluyormuş

  8. #8
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Kardeşim sen istersinde olmazmı Ama far far take a foto idare et.
    Sonra şöyle temizken koyarım.



    projeleri de upload edeyim
    Fikir alırız



    bunları koyarken bir link gördüm



    Kardeşim bizimki proje değil sadece makyaj )))

    Am dur bakalım yeni başladık dimi

  9. #9

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    eline sağlık "pinkkuvars" güzel bir photoshop çalişması olmuş kesinlikle; bir süre orjinalmi değilmi kavrayamadım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

    bu arada benim motoruda avatarın yapmışın çok gururlandım :D

  10. #10
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı pinkkuvars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim sen istersinde olmazmı Ama far far take a foto idare et.
    Sonra şöyle temizken koyarım.



    projeleri de upload edeyim
    Fikir alırız



    bunları koyarken bir link gördüm



    Kardeşim bizimki proje değil sadece makyaj )))

    Am dur bakalım yeni başladık dimi
    tamam kanka olmuş işte , bence sıkıntı yok ama haftaya acilen elciklerle aynaları değiştirecem.
    ilerleyen zamandada özel yapımı tekli sele
    sonraki projelerimi(projelerimizi) biliyorsun zaten

    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık "pinkkuvars" güzel bir photoshop çalişması olmuş kesinlikle; bir süre orjinalmi değilmi kavrayamadım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

    bu arada benim motoruda avatarın yapmışın çok gururlandım :D
    universe88 nerdesin sen ya.... yerde ararken gökte bulduk seni
    youtube daki videona bişeyler yazdık ama cevap gelmedi.
    maşallah çok güzel motorun var,kazasız-belasızca
    burdan irtibatı koparmayalım çünkü ankarada iki spyder daha var ve sana soracakları çok şeyler var

  11. #11

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Slm toprakozz,

    Dostum youtube' a şirketten giriyordum sonra burda kapattılar youtube' u bende bir türlü giripte cevap yazmadım, özür

    Saol dostum hepberaber kazasız belasız inşallah.. yardımcı olacağım ne konu varsa seve seve yardımcı olurum...

    evrengun2336@hotmail.com MSN

  12. #12
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık "pinkkuvars" güzel bir photoshop çalişması olmuş kesinlikle; bir süre orjinalmi değilmi kavrayamadım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

    bu arada benim motoruda avatarın yapmışın çok gururlandım :D
    Ne demek efendim o gurur bana ait.
    Hoş geldin bu arada evet evet çok soracak şey var.
    Biyere kaybolma sakınn ))

  13. #13
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Bu arada üstünde yazıyodu zaten hiç düşünmeseydin
    Ama begenmedik o halini iki halini de yani sanırım old scholl style tarzı ora biraz boş olması gerekiyor zaten.Belki hava filitresi ve nikelaj bir boru düşünülebilir özkanın aklında bişeyler var. Kardeşim bekliyorummmm..
    Bu arada sorulara dönersek.
    Bir elcik?
    plaka
    Sinyaller
    Ayna
    kaç tl nereden nasıl ?
    Tabi bunlar küçük makyajlar asıl projeler daha sonra

  14. #14
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Motor çok güzel dizayn edilmiş. bu fiyata bu kadar chopper görüntüsü olan , fabrikasyon üretim motor bulabilmek zor. ( Harley davidson hariç )

    aslında spyder 'a yapılacak çok fazlada bir custom çalışmasına gerek yok. görünüşü ve özellikle kromları o kadar kaliteli ki , sinyaller ve gösterge göze uyduruk gibi geliyor. ve son anda iliştirilmiş gibi duruyor.

    piyasada satılan custom elcikler ne yazık ki regalin gidon çapına göre ince kalıyor. gidonu tornada inceltmeye kalksanız , borunun et kalınlığı buna müsaede etmiyor. ya gidonu değiştirmeye kalktığınız vakitte , ayna diye tabir edilen ,gidon bağlantısının çapı tutmuyor. döküm olduğu için delmeye teşebbüs etmedim açıkçası. kendiniz elcik yaptırmaya kalkığınız vakitte hem maliyetli, hemde istediğiniz işi yapacak usta bulamıyorsunuz. bulsanızda ustanın yaptığı ile istediğiiz sonuç farklı olabiliyor. ( çok mu karamsarım yahu ? )

    kendi regalime ( benimkisi 250 CC ) custom çalışmalarına başladığım vakit ,nerdeyse tanıdğım herkez karşı çıktı. bu kadar masraf yapmaya değer mi ? ilerde satarken zarar edersin. ama ben satmayı zaten düşünmüyorum. ve bu benim motorum. kendime özel bir şey yapmak en tabi hakkım. bu durumda keyif benim para benim .istediğim yere istediğim masrafı yaparım. kötü el sahibi insanı mal sahibi yaparmış atasözünden yola çıkarak kötü usta motor sahibine kendi alternatiflerini yaptırır diyerekten kendi işimi kendim nasıl yaparım diye başladım araştırmaya.

    araştırma yaparken hayretler içinde şunu gördüm. bir dükkanda 150 euro olan ürün bir başka mağazada 60 lira.bir usta işçilik olarak 200 lira çekerken aynı işi ben 50 dakikada güle oynaya halledebiliyorum.elinize tornavida , matkap , testere almaya korkmayın arkadaşlar.zamanla hobby haline geliyor.


    Öncelikle arkadaşlar , regali tank kadar sağlam bir motor yapan olgu hem motor koruma demirinin ,et kalınlığının fazla olması hemde direkt şaseye montajlanabilmesidir.ayrıca çanta tutma demirlerininde varlığı ,süratli bir hızda bir yana yana durumunda ,bacağınızın motorun altında kalmasına engel olacak kadar genişlik kazandırır.

    Şimdiii işin ince noktası. regalin türkiyede en iyi ustası diye bilinen Dikilitaş Ali ustayla yaptığım uzun konuşmalarda ( daha doğrusu adamın kafasını ütülercesine sorduğum sorularla ) şu bilgiye ulaştım. 250 cc lik regalin motor koruma demirleri birebire spyeder modeline montajlanabilir. aynı koruma demirinin şaseye montajlanabilmesi için , şasede uygun delikler mevcut. bunu bizzat sormadım ama yan çanta montaj demirleride arka çamurluğa uygun gibi.

    yani arkadaşlar syper sahibiyseniz 250 cc lik modellerin koruma demirleri ve çanta demirleri motorunuza uygulanabilir.( sorunuz emre ltd stok ve maliyet durumu ) bu koruma demirinin önemini gv 250' cilere bir türlü anlatamadım.süs olsun, görüntü olsun üstüne bol miktarda sis farı takılsın diye takılmış , alelade bir demir parçası değil bu. bir kazada hayatta kalmanızda en az korumalaı kıyafetler kadar önemli bir güvenlik önlemi.ayrıca kaza anında motorunuzun ciddi hasar alıp masraf çıkartmasınında önüne geçen , her yönden faydalı bir aksesuar.

    sinyal alırken ustanızda syper ınızın falşörünün mekanik mi , elektronikmi olduğunu öğrenin. eğer mekanik ise , aldığınız sinyal ne kadar kibar , custom , cicili bicili de olsa eğer içindeki lamba LED ise sabit yanacaktır.yanıp sönmeyecektir.ya sinyalden vazgeçeceksiniz ya da içine en az 5 watlık ampul takacaksınız . elbette sinyalin içinde bu ampul takacak kadar boşluk varsa.

    ayna seçeneği çok. yanlızzz regalin ayna sisteminde bir ayna vidası ters yivli ( bunu yine de teknik servisinize danışın ) , ayna alırken buna dikkat edin.bizzat alıyorsanız,mutlaka aldığınız yerde takmaya çalışın. internetten alıyorsanız , aldığınız aynanın , yedek olarak ters yili montaj vidası varmı diye sorun. ( tornacıdan yaptırmakta mümkün ama paslanmaz çelikten yaptırıp , polisaj yapılmazsa çok çirkin duruyor )

    bu hafta muayenem doluyor. muayeneden o egzostlarla geçmeyi becerebilirsem , ilk işim regale basit ama şık bir dijital hız göstergesi uydurmak. bunun ön çalışmalarına yakında başlıyacağım.hız gösterge telini iptal etmeden , dönüş hızını ,dijital veriye çevirecek, aynı zamanda kibar ve dehşet görnümlü olacak bir model uydurmanın peşindeyim.zaten sırf benim bu uydurma merakım yüzünden , benim motor iyice uyduruk , ne idüğü belirsiz bir hale geldi..

    hava filitresini dışarı çıkartmayın. kesinlikle tabsiye etmem. hem aşırı egzost gürültüsü oluyor. hem çekiş düşüyor. hava filitresinin yeri V motorlardaki gibi olmadığından , dışarı çaıkartırsanız , ayağınız buraya takılıp duruyor.

    şimdilik bu konuya yazacaklarım bukadar arkadaşlar. ilerde aklıma başka konularda gelirse ilave ederim.

  15. #15

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Alıntı pinkkuvars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada sorulara dönersek.
    Bir elcik?
    plaka
    Sinyaller
    Ayna
    kaç tl nereden nasıl ?
    Tabi bunlar küçük makyajlar asıl projeler daha sonra
    - Aldığım çoğu malzemeyi hep net üstünden yurtdışından getirttim, mesela elcikler ve "Deli Çerkes" in de motorunda olan ön farı e-bay' den (Demons Cycle' dan) getirttim. Yanlız benim far nikelajlı değil Mat siyah, siyahını bulabilmek için çok uğraştım. Elciklerinde Mat siyahını ne yazıkki ben siparişi verdikten sonra bulabildim o bakımdan nikelajlılarını getirtmek durumunda kaldım :/ neyse fiyatlara gelecek olursak elcikler + far + kargo(ABD' den) 282$ tuttu ve yaklaşık 5 günde geldiler.
    - Sinyaller zaten elciklerin uç kısmında oldukları için hem önden hem arkadan rahatça görülebiliyorlar yanlız gündüzde görünebilsinler diye biraz fazla parlak yanıyorlar bazen geceleri gözümü alıyorlar...
    - Plakalığı kendim çizidim, lazerde kestirdim sonrada nikelajlattım yani elcikler ve far gibi tuzlu olmadı benim için.
    - aynaları ise sahibinden.com da dolaşırken rasladım direk aldım. galiba bursadaydı satıcı şimdi tam hatırlıyamıyorum ama biraz araştırsak tekrar bulurum heralde.

    Her şeyi Mat siyah almamdaki amaç benim asıl ve nihayi niyetimi ortaya koymuştur heralde motoru MAt siyah' a boyatmayı düşünüyordum fakat şimdi vazgeçmiş durumdayım galiba, çünkü bir Audi gördüm Ankara' da mat siyah; boyalı zannettim meğer folyo kaplatmış ve muhteşem olmuş, ayrıca sökülmeside çok zor değil ve sıkıldığım zaman komple söküp eski haline döndürme şansım var tabi bide satarken bu motor boyalı, nie boyalı, düştü mü? gibi sorulara cevap vermek zorunda kalmayacağım böylece.

    bütün bunların yanı sıra arka tekeri 200 ve ya 240 yapma projem var, motorumuz softtail olduğu için bu işlem diğer motorlara kıyasla daha kolay ve orjinal parçalara zarar vermeden gerçekleşiyor bu yüzden bu yaz bu işi halletmeyi düşünüyorum. hayırlısı... Biraz uzun oldu galiba....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------

    Bu arada benim arkadaki plakalığı tutan ve fabrika çıkışı olan plakalık parçası orta yerinden çatladı ve koptu, zaten plakayı yana alma niyetim vardı ama bu durum işleri hızlandırdı... ama metal bir parça nasıl olurda yırtılır ... (nasıl olduğunu biliyorum! ) bu tür olmaması gereken can sıkıcı durumlarla karşılaşmaktan nefret ediyorum... tıkırtı zıngırtı gibi şeyler beni deli eder ve Deli Çerkes' in de bahsettiği hız göstergesi beni deli ediyor tıkırdıyarak. Dijital işini halledersen abi haberim olsun bende kesinlikle yapmak istiyorum!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------

    bunların yanı sıra sizlere bir sorum olacak Shell dışında bir benzin istasyonundan benzin alınca motor aşırı titreme yapıyor. bu durum benim motorlamı alakalı yoksa diğer benziklerin benzinleri mi dandik, yoksa ben hep shellden aldığım içim motor shell' e mi alıştı çözemedim. (her zaman 95 oktan kullnıyorum)

  16. #16
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    deli çerkeş gelmiş spyder topiğini şenlendirmiş bizim için şereftir.
    en başından alırsak bu dördüncü motorum ve hepside regaldir.
    ilki kartal gidon son ikisi T gidon ve sonuncusu spyder
    en sonuncu t gidoumu kışın kapalı garajda besiye çekip üzerinde baya bir değişiklik yaptım ve fantazi olsun diyerekten sahibinden.com ilan veridim .
    4. gün sattım ,iyi bir fiyata.
    sonuç;bu makinaların üzerinde uğraşınca oluyormuş.
    şimdi sıfır km spyder aldım şu an 19 km de
    evlilik arifesindeyim ama bana sadece 2 ay verin bakın ne hale gelecek spyderımın (gören herkesin dibi düşecek)
    deli çerkeş et kalınlığından bahsetmiş,bir regali baştan sona dağıtıp tekrar toplamış bir adam olarak - evet gayet yeterli bir et kalınlığı var motorda ama ne koruma demiri nede çanta demiri gider spydera.
    yemez çünkü "custom" tarzı chopper.
    deli çerkeş biliyorumk tahilsiz bir olay sonucui; E-5 te motor yan yattı, onun içindir, senin için koruma demiri " can demiri" ve sonuna kadar haklısında ama bu biraz daha farklı bir makina.


    uneverse88 çok şık bir makinan var ve en kısa zamanda tanışacağız inşallah.
    maliyet tablon biraz kabarmış ama tr içinden bu işler biraz daha ucuza maal edilebilirdi.

    spyder aldığıma pişmanmıyım ,cevap veriyorum ASLAAAAAAAAAAAAAAAAA
    makinam güzel ve yaşadığım ülkede kaç kişide var var bu tarz makina ??

  17. #17
    Stagflasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Takipteyim.

  18. #18
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı Stagflasyon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Takipteyim.
    farkındayız
    sanırım etlikdeki kewaay,güzel makina

  19. #19
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Bilmem Nihat GENÇ 'i severmisiniz.bir programda amerikan arabaları ile ilgili bir olayı anlattı.

    Amerikada chevrolet fabrikası 57 yılından itibaren motoruyla şasesiyle , görüntüsü ve kullanımının , insana verdiği haz ile , o kadar güzel arabalar yapmış ki. arabayı alan arabasına aşık oluyor ve yıllarca kullanıp kesinlikle satmıyor.aradan ne kadar zaman geçerse geçsin , nerdeyse ilk günkü gibi kullanmakta zevk alıyor.bu durumda satışları bıçak gibi kesilmiş.çünkü satış yaptıkları insanların bir süre sonra , mesala 3-5 yıl sonra arabasının gözünde eskimesinden dolayı satıp yeni araba alması üzerine hesaplar yapmışlar.bakmışlar ki daha da güzelini yapsalar iyice şapa oturcak firma ciddi şekilde sarsılacak, bundan sonraki üretimlerimde araçlarını bizzat 57 modelinden kötü yapmaya başlamışlar. daha küçük , daha güçsüz , daha konforsuz.daha az krom. böyle olmalı ki insanlar 3 yıl içinde bıkıp satıp yenisini alsınlar.

    Harley davidson sahipleride keza böyle , bir harley benzin ve yağ koyduktan sonra yıllarca gider.bir harley sahibi çok büyük bir maddi sıkıntı olmadıkça asla harleyinden vazgeçmez.eski tarihli modellere bir bakın. motorun ihtişamından nerdeyse önünüzü ilikler esas duruşa geçersiniz. motorunuza aşık olmak işte böyle bir şey.dolasyısıyla motorunuz için yaptığınız masraf asla gözünüze batmayacaktır.

    Syper da tam aşık olunacak motor. varsın çin malı olsun , varsın V motor olmasın ,varsın bu fiyata 10 yaşında japon alırsın eleşrileri yapılsın. kimin umurunda ki. Türkiye şartlarında ve yollarında özellikle büyük şehirlerde kullanılacak ideal motorlardan birisi ama bence bu fiyata alanabilecek motorların en güzeli.


    Not: Koruma demiri için, halen israr ediyorum.

  20. #20
    Stagflasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı toprakozz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farkındayız
    sanırım etlikdeki kewaay,güzel makina
    Evet öle biraz bende birşeyler yapmayı düşünüyorum ama başka bir motora ertelicem 150'lilik motara para harcamak istemiyorum.
    Teşekkürler bu arada.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler