Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

Çelik Motor CROWN 150 - CROWN 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    allah nasip kısmet ederse bende yarın alıcam crown 150 cc liğini bakalım umarım memnun kalırım


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #102
    gittardando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    Smyrna-Physkos
    Motosikleti
    Yamaha APX-5NA , Yamaha YFL-211S
    Merhaba arkadaşlar. Motoru 23 Haziran'da aldım ama buraya herhangi bir not düşmeyi unuttum kusura kalmayın.
    Öncelikle her çinli gibi aksesuar kalitesi 0 (sıfır). ama markalarını söküp kullanınca insanların daha çok dikkatini çekiyor Motosikleti 4 aydır kullanıyorum.
    Şu ana kadar 6600 km. yaptım, bir defa da uzun yola çıktım.
    motor ilk 15. km.de marş arızası çıkardı.
    ilk bakımına götürdğümde basit bir sıkışma olduğu, fabrikasyon bir hata olduğu söylendi ve telafi edildi. 3500. km.de aküm bitti, 1,5 ay bekledim akü için, en sonunda servisim bbana karşı mahcup olup aküyü kendisi taktı.

    4500 km. de flipperi janta tutturan saplamalar kırıldı, bu benim hatamdı, çünkü motoru hep azami yük sınırının üzerinde kullandım.

    Bu arada bir arkadaşımla aynı anda aldık motosikleti. bendeki arızalardan akü sorununu o da çıkardı

    bunun dışında motorla ilgili sorun yok. titreşimimiz var biraz, servis 9000 bakımında onu da halledecek, titreşimden dolayı vida döküyoruz, vs....

    ben biraz hoyrat kullandığım için km.de 9-10 kuruş yakıyorum, arkadaşımın yakıt harcaması 8-9 civarı.

    8000 devirin altına düşmemek ve her 100 km.de 20 dakika mola vermek suretiyle Denizli'ye gittim, sana mısın yahut bana mısın demedi.

    bu güne kadar motordan hiçbir arıza çıkmadı. ama ben periyodik bakımlarda mutlaka motoru açtırıp kontrol - ayar olayını yaptırdım servise.

    bakımına özen gösteriyorum, yağını eksik etmiyorum, depomuz full, keyfimiz yerinde gibi bir durum var.
    bu arada, birgün benzinim bitti yolda kaldım da, bizim motorların üzerinde 2 kişi varken kendisi gibi bir motoru daha çekebildiğini gördüm.

    Rüzgarı karşıdan alıyorsanız 90'ı geçmiyor ama, motorun maximum hızı 115 km/h


    Uzun lafın kısası, ben motoru çok şey beklemeksizin, ayağımı yerden kessin diye almıştım. çin malıydı nihayetinde
    fakat beklentilerimin üzerinde çıktı.

    aynı motordan elimizde 2 tane olması da çok iyi bir gözlem imkanı sundu. motorunun iyiliği şans işi değil kesinlikle. 10 HP, 250'lik makinaların kasasına sahip, ama buna rağmen performansı iyi.

    Ama yine de bir sonraki motosikletim Çin Malı olmayacak


    Saygılaarrrrr......
    ...Sergerdan...

  3. #103
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    gerçekten emeğine sağlık oturup herşeyiyle yazmana çok sevindim dediğim gibi yarıngidicem motorcuya bakıcam elinde varsa alıcam motoru yoksa motti den maxi scoter alıcam benim esas derdim cooper a geçiş yapmak ii olucak ama die düşünüorum

    bu arada çelik yazısı sticker dır umarın rahat sökeriz

    yarına kadar sahibi olduğum yarından sonra yeni sahibine kavuşacak olan 2400 km deki 2 buçuk aylık bianchi mach 150 den de çok mutlu idim ama birazzz küçük motor ama çok hızlıı düzlük de 110 rahatlıkla buluor du ve ben 115 kiloyum ist cağlayandan aşağı memorial hastanesine doğru inen rampada ibre sonuna dayandı 140 gördü ama kalp krizi geçirdim önüme taksi çıkınca çünküü durmuyor 12 defa uzun yol yaptım tekirdağ dan hayraboluna gittim 10 defa yine tekirdağdan silivriye gittim 1 defa ve tekirdağğdan ist geldim 1 defa

  4. #104
    gittardando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    Smyrna-Physkos
    Motosikleti
    Yamaha APX-5NA , Yamaha YFL-211S
    Rica ederim arkadaşım ne demek. bu siteden çok şey öğrendim ben 7 ayda, gecikmiş de olsa bu bilgiyi paylaşıma sunmayı görev bilirim . bu arada uzun yoldan kastettiğim şey şehirlerarası yolculuktur.
    yoksa şehirdışı tabir ettiğimiz yolculuğu bütün yaz yaptım. her hafta 1 veya 2 defa gümüldür'e gidip geldim, rodajı da Seferihisar yollarında yaptım zaten.

    Motosiklet artçı çok ağır olmadığı sürece kalkışta silkeleme, çekişte düşme gibi sorunlar çıkarmadı bana.

    Ayrıca bir sorunum da direksiyonla. Biraz alçak kalmış sanki. Kendime göre birdireksiyon yaptırmanın yollarını arıyorum, İzmir'de bildiğiniz bir yer var mı yaptırabileceğim?
    ...Sergerdan...

  5. #105
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Arkadaşlar bu iki modelden herhagi birini kullanan arkadaşlardan birinden bilgi almak istiyorum.Bana bu motorların bi parçasından lazım.İstanbul avrupa yakasında servisler nerede var.Adres vew telefon verebilecek varsa çok iyi olur.
    celkan ın sitesinde bölge müdürlükleri verilmiş başka bilgi yok

  6. #106
    Kadir Tanyaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik Crown 150

    Crown 150

    Ben 10 aydır crown 150 kullanıyorum. İnternette gezinirken topiği gördüm üye olup cevap yazıyım dedim. Avrupa yakasında servis konusunda bi bilgim yok ama zaten çelik motorun servisleri berbat... Ben şahsen 3 tanesine gittim garantiden parçamı bile alamadım. Şimdi özel bi serviste işlerimi yaptırıyorum. Bende motorun bir çok parçasını değiştirdiğim için sana belki yardımcı olabilir. Üsküdar iskelesine 100 metre yakınlıkta oturuyorum. İhtiyacın olan parçayı temin edebilirsem bi vapurla geçer alırsın.... Motorun diğer özelliklerini çok konuşmuşsunuz ben açıklık getireyim birazcık. motor 10.2 HP maks. hız 100km (iki kişi tam yüklü iken) 1km'de 10kuruş yakıyor. Sade hali pek görünüş açısından güzel olmadığından 1000YTL kadar masrafla iyi sonuç elde edebilirsiniz. Benim yaptığım masraflar ki bunu kullanan veya almayı düşünen herkese tavsiye ederim QRing zincir, akü, buji, egsoz değişiklikleri. Bunlar motorun ömrü için önemli.
    Şasi için zevkinize kalmış ama ben benim yaptıklarımı yazıyım:
    Artçının boynuna kadar gelen uzun sisy bar :110Ytl
    Aynı zamanda Yan çantaları tutan arka koruma demiri :75Ytl
    Ön motor koruma demiri :50Ytl
    Kuvvetli Sis Farları : 50 Ytl
    Ön Cam (mükemmel rüzgar kesiyor):50Ytl
    Egsoz :Cherooke Modeli 120Ytl

    Egsozu Türkiye' de bi tek sıfırdan üretip yapan var tamamen zevkinize göre ve mükemmel sesli imkanınız varsa ordan yaptırın ama motorun fiyatına göre degermi bilmem 400YTl 'ye kartal Ercan Egsoz var.Fuara gidenler bilir.

    Arka Çanta, Yan Heybeler ve Ön maşaya Sosis Çanta : 200Ytl
    Ekstra 20ledli Stoplar(kagıt gibi ince yapışkanlı) Arka Çanta üstüne : 40Ytl
    Deponun Altına mavi 20ledli yapışkanlı ışıklar stopun aynısı mükemmel bir görüntü oluyor.
    QRing zincir : 75Ytl
    yuasa akü :125 Ytl
    Bosch Buji : 15 Ytl

    Motorun kendinden devir saati göstergesi ve akü seviyesi göstergesi vardır o yüzden ön konsol gayet dolu ve güzel gözüküyo....

    Ama tüm bunların sonunda almayı düşünenler tavsiyem ALMAYIN!!!
    Gidin Regal Raptor 250-9E alın.

    Ben bu yazdıgım tüm aksesuarları ve veya motorun parçalarını isteyenler için bulabilirim. ktt53@yahoo.com 05324517121

  7. #107
    genç kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    bende 100 cc lik cup hakkında bilgi istiyorum topic açtım fakat oraya kimse mesaj yazmnıyooo
    2bin7 HONDA CBF 150 (34 EN 6186) İSTANBUL- AVCILAR

  8. #108
    Kadir Tanyaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik Crown 150
    Bu arada vites sistemi hariç bu tip motorların hepsi aynıdır. Aynı fabrikada ürtilmektedir. Xing Yue (Çelik markasının orjinal adı) jinlun, ramzey, pioneer ve bu tür birçok çin motoru.... Çelik motorun kendine has bir vites yapısı var triptronic gibi 1,2,3,4,5 aşağı doğru basılıyo küçültmek için hepsi yukarı veya 5. viteste giderken ilerde duracaksınız ve motor frenine ihtiyaç yoksa 5. vitesteyken bir kere daha aşağı basıp boşa alabilirsiniz ve bundan sonra tekrar kalkarken bi daha aşağı basıp 1. vitese geçirebilirsiniz hepsini yukarı basmakla uğraşmazsınız. Bu circular vites dedikleri bir şanzıman tipi. İlk defa vitesli kullananlar için çok ii çünkü çok kolay... Yani 1 aşağı sonra 2 ve üstü yukarı diye bişey yok...

  9. #109
    nisrenisre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007

    Dikkat!...

    Merhaba;

    Bende 4 gün öncesine kadar Crown 150 sahibiydim hafta başında motorumu sattım ve deyim yerindeyse kurtuldum.

    Sözde garantisi var ne zaman sorun çıkarsa servis buda garanti dışı abi demekle yetindi yolda giderken sigortaları attı bütün elektirik tesisatı gitti budamı baba dedim evet buda garanti dışı dedi

    motor fiyatına göre çok güzel ve kuvvetli, oldukça da seri ama gel gelelim arkasında duran bir firma yok hikayeden getirtip millete çakıyorlar üzerinede çelik motor yazıyorlar motoru aldığın anda başına bela olmaya başlıyor.

    Asıl olaya gelelim 10 dakika önce motoru sattığım adam aradı beni, işten çıktım eve gidiyordum motor kilitledi piston bilmem ne hepsi birbirine girdi ben şimdi ne yapayım dedi ; garantisi var abicim dedim götür servise bakarlar (sadece uzaktan bakarlar evet ama masrafları cepten karşılarsan hemen arızanın icabınada bakarlar)

    Uzun lafın kısası kimseye tavsiye etmiyorum çin motorlarını garanti felan hikaye ayağım yerden kesilsin diye bakıyorsanız gidin alman malı bir mz alın tipsiz ama en azından parçaları bol,ucuz ve sağlam...

    saygılar,selamlar...

  10. #110
    bbaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir - Bodrum
    Alıntı Kadir Tanyaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 10 aydır crown 150 kullanıyorum. İnternette gezinirken topiği gördüm üye olup cevap yazıyım dedim. Avrupa yakasında servis konusunda bi bilgim yok ama zaten çelik motorun servisleri berbat... Ben şahsen 3 tanesine gittim garantiden parçamı bile alamadım. Şimdi özel bi serviste işlerimi yaptırıyorum. Bende motorun bir çok parçasını değiştirdiğim için sana belki yardımcı olabilir. Üsküdar iskelesine 100 metre yakınlıkta oturuyorum. İhtiyacın olan parçayı temin edebilirsem bi vapurla geçer alırsın.... Motorun diğer özelliklerini çok konuşmuşsunuz ben açıklık getireyim birazcık. motor 10.2 HP maks. hız 100km (iki kişi tam yüklü iken) 1km'de 10kuruş yakıyor. Sade hali pek görünüş açısından güzel olmadığından 1000YTL kadar masrafla iyi sonuç elde edebilirsiniz. Benim yaptığım masraflar ki bunu kullanan veya almayı düşünen herkese tavsiye ederim QRing zincir, akü, buji, egsoz değişiklikleri. Bunlar motorun ömrü için önemli.
    Şasi için zevkinize kalmış ama ben benim yaptıklarımı yazıyım:
    Artçının boynuna kadar gelen uzun sisy bar :110Ytl
    Aynı zamanda Yan çantaları tutan arka koruma demiri :75Ytl
    Ön motor koruma demiri :50Ytl
    Kuvvetli Sis Farları : 50 Ytl
    Ön Cam (mükemmel rüzgar kesiyor):50Ytl
    Egsoz :Cherooke Modeli 120Ytl

    Egsozu Türkiye' de bi tek sıfırdan üretip yapan var tamamen zevkinize göre ve mükemmel sesli imkanınız varsa ordan yaptırın ama motorun fiyatına göre degermi bilmem 400YTl 'ye kartal Ercan Egsoz var.Fuara gidenler bilir.

    Arka Çanta, Yan Heybeler ve Ön maşaya Sosis Çanta : 200Ytl
    Ekstra 20ledli Stoplar(kagıt gibi ince yapışkanlı) Arka Çanta üstüne : 40Ytl
    Deponun Altına mavi 20ledli yapışkanlı ışıklar stopun aynısı mükemmel bir görüntü oluyor.
    QRing zincir : 75Ytl
    yuasa akü :125 Ytl
    Bosch Buji : 15 Ytl

    Motorun kendinden devir saati göstergesi ve akü seviyesi göstergesi vardır o yüzden ön konsol gayet dolu ve güzel gözüküyo....

    Ama tüm bunların sonunda almayı düşünenler tavsiyem ALMAYIN!!!
    Gidin Regal Raptor 250-9E alın.

    Ben bu yazdıgım tüm aksesuarları ve veya motorun parçalarını isteyenler için bulabilirim. ktt53@yahoo.com 05324517121
    hocam sen ne yapmışsın motoru satmaya kalksan 1500'e zor satarsın üstüne birde 1000 ytl masraf etmişsin şaşırdım

  11. #111
    fevzican_dostum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    artık bir motosikletim yok

    crown 150

    arkadaşlar crown 150 çelik motosikletin komple şese fiyatlarını bilen varmı..? bir ay önce kazadan dolayı motorumun şasesi pert oldu..? ve şase degiştirmek istiyorum..? tabii ki sıfır motor ayarında bir fiyat cekmezlerse

    arkadaşlar crown 150 sakın almayın daha dogrusu bu firmanın bir motosikletini almayın adam akıllı bir servisleri yok garanti olayına gelince hep garanti kapsamı dışında kalan arzalar oldugunu söylerler ben bir sene kullandım ortalama üç haftada bir servise götürmek zorunda kalıyordum almış ve alacak olan arkadaslarıma şimdiden allah sabır versin çok büyük bir hata yaptım acele edip motoru aldım keşke daha kapsamlı arastırsaydım diyorum şimdi maddi yönden ucuz bir motor ama kullanılan mazemeler berbat şimdiden çelik motor sahiplerine gecmş olsun diyorum

  12. #112
    ddh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 St
    Arkadaşlar ÇELİK motorun sitesi var mı ben bulamadım bilen varsa yardımcı olabilir mi Ben ÇELİK THUNDER 150 almayı düşünüyorum da

  13. #113
    burn_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Bende yaklaşık 4 aydır Crown 150 sahibiyim.

    Motoru ilk aldığımda çok hoşuma giderek aldım. İkinci el almam bi yandan kötü oldu bi yandanda iyi oldu. Kötü olması ilk sahibinin çok hoyrat kullanmasıydı. İyi olan yanı ise aldığım kişi motosiklet tamircisi olması hasebi ile çok iyi bir rodaja sahipti motor.

    Motorun artılarını ve eksilerini sölemek gerekirse;

    Eksilerinden başlayalım,
    Vibrasyon aşırı olmasada rahatsızlık verdiği bir gerçek, buna bağlı olarak haftada bir civata sıkma operasyonu gerçekleştiriyorum. Nedendir bilmiyorum fakat fazla ısındığı zaman çekişten düşüyor. (bunu ybr de ve cbf150 yaşamadığım için söylüyorum)... Benim için eksileri bunlar.

    Artıları ise;
    Motor hacmi ve kasanın boyutuna göre bence çok performanslı bir alet, gayet tok bir egzos sesi, yol tutuşu iyi, gösterge paneli zengin ve dikkat çekici, ortalama 8500 devirde çok kasmadan maksimum 115 km/h sürata sahip, yakıtı ekonomik denebilir, ortalama km.de sıkıştırmazsan 80-90 zorlarsan 100 kuruş, vites geçişleri rahat, kompresöre bindirdiğimde muazzam güvenli bir alçalma oluo hızda, yani frenlerimin yetmediği yerde kompresör ile çok güvenli yavaşlayabiliyorum, motoru aldığımdan beri her gün bahçelievler çağlayan arası işe gidip geliyorum ve bana hiç bir problem çıkarmadı, bir kere silivriye gittim geldim ve yolda bir çok kişinin sesi ile dikkatini topladı...

    Ben çokta bilgili bir motosiklet kullanıcısı deilim. Yaklaşık iki senedir motosiklet kullanıyorum ve bu benim ilk vitesli motorum. Buna rağmen bi sorun çıkarmaması benim için motorun iyi olduğunu gösterir. Tabi unutmayalım ki bu motor bir çinli. Yani unu bilerek binerseniz ve hacmi kadar performans beklerseniz, bakımlarına özen gösterirseniz gayet memnun kalırsınız.

    Motor şu an 21,000 km. de ve hala saat gibi işliyo.

    Şu an biraz bakıma ihtiyacı var ve giderilecek şeyler bunlar. Daha 10 dk. önce bunlar için bir fiyat araştırması yaptım ve sizede açıklamak istedim;

    Debriyaj seti (balata vs.) = 120 Ytl.
    Arka kampana = 35 Ytl.
    Zincir (antep kilisten getirttiğim için uygun bi fiyat ve zincir kalitesi çok iyi diyorlar) = 15 Ytl.

    Ben gayet memnunum motordan. Eğer 150 cc lik bir cruiser motor istiyosanız ve bir çinliye bindiğinizi unutmuyorsanız tam sizin için tasarlanmış diyebilirim.

    Saygılar... Resmi Bilal MANDACI Bahçelievler / İst.

  14. #114
    ustacik1973 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2007
    Şehir
    kahraman maraş merkez
    Motosikleti
    xy150 çelik
    arkadaşlar çinli minli ama 150 crovn bence iyi
    bende biniyorum geziyorum
    fena değil
    daha önce mz motorada bindim her motorun masrafı var bunun da var

  15. #115
    sonyx1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    DORADO SANDOR 250

    bence fena degil 1 senedir biniyorum ekstra bi masraf çıkarmadı ayrıca ekonomik

    egzosların uçlarını kestirttim daha hoş bi görüntü oldu.birde bu yaz dişlileri değiştirdicem,

  16. #116

    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    selam millet. ben ilk defa motor alacağım şehir içinde araba ile gezmekten belim büküldü gerek yakıt gerek diğer masraflar çok fazla geliyor. daha önce çok defa ve çok çeşit motor kullandım ama kendime ait motorum olmadı. başlangıçta küçük olsun ayağımı yerden kessin diyerek maxi scooter almayı düşünüyordum ancak onunda çok ekonomik olmadığını duydum sonra işin biraz da keyif yanını düşünerek daha büyük bişey almayı düşündüm. cuma günü şans eseri paraya sıkışmış biri ile tanıştım adam da crown xy 150 var. motor temiz görünüyor ve 1200 ytl ye verecek 2006 model miş. tavsiye edermisiniz sizce alayım mı?

  17. #117
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    slm arkdaslar bende 1 senedır bu sıteye takılıyorum gercekten cok sey öğrendim çok sağolun bende geçenlerde istanbuldaki motoshow fuarına gittim ordaki choper ları gorünce choper a heves sardım ve bütçeme uygun bi motor çeliği gördüm yorumlara göre bu motor alınır 150 cc lık alacam bende yalova kdz.ereğli arası yapacam 1-2 ay içinde almayı düsünüyorum genede sizin tavsiyenizi almak isterim şimdiden teşekkürler tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum...

  18. #118
    madiso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Motosikleti
    roadstar lf 250 ve crawn 150
    slm arkadaşlar bende celik 150 crown yaklaşık 2 yıldır var. sonucunda çin malı ama ben bu motorla geçen sene temmuz ayında kardeniz turuna çıktım 2000 km yol yaptım tek yaşadıgım sorunda araziden dolayı dişli saplamalarını kesti ama dagın başında bile tamiri yapıla bilen bi arıza idi ayrıca 2000 km de 180 milyon gibi bi yakıt tüketimi ile ben bu yolu yaptım resimleri kütaya mt sayfasından görebilirsiniz bakmanızı isterim. parça problemi yok ayrıca kewaay in bu motora benzeyen yada kanuninin buna benzeyen bi modeliyok sadece o resim cidden çok kötü çekilmiş
    Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil

  19. #119
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    arkadaşlar ben çelik almaya karar verddim fakat taksitle vede taksitde kredi kartı bulamadığımdan senetle taksit yapılıyomu çelik firması bu imkanı sağlıyomu bileniniz varsa acil cevap yazarsanız sevinirim...

  20. #120
    gittardando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    Smyrna-Physkos
    Motosikleti
    Yamaha APX-5NA , Yamaha YFL-211S
    Aldım ve yedek parça probleminden dolayı 11 aydır motorsuzum... ALMAYIN!
    ...Sergerdan...


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler