Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS C-Line (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003


    C-Line; gelişmiş teknolojinin içerdiği mevcut tüm potansiteli üzerinde taşımaktadır. Lityum akü teknolojisini barındıran C-Line ile elektrikli scooter hazzını doyasıya yaşarsınız.






    Model hakkında ayrıntılı bilgi ve teknik özellikleri için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

    https://www.rksmotor.com.tr


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    lityum akü kullanmaları uzun ömürlü olması anlamına gelir akünün marka bilgisini neden yazmamışlar.

  3. #3

    Üyelik
    02 Ocak 2018
    Şehir
    Darıca
    Motosikleti
    XT660Z Tenere 2014 ve XRV750 Africa Twin 1998
    5800... keşke bu kadar pahalı olmasaydı..

  4. #4
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı macAs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5800... keşke bu kadar pahalı olmasaydı..
    Tüm elektrikli motorlar son 2 yılda acayip bir zam aldı C-line biraz daha pahalı geldi sanki lityum olması ne kadar bir fark yaratır acaba?

  5. #5

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm elektrikli motorlar son 2 yılda acayip bir zam aldı C-line biraz daha pahalı geldi sanki lityum olması ne kadar bir fark yaratır acaba?
    lityum aküler güneş enerji panellerinde kullanılır genelde daha uzun ömürlüdür buda fiyata yansır diğer elektirkliler gibi 6 7 ayda aküleri %60 ölmez çok daha uzun gider.

  6. #6

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı macAs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5800... keşke bu kadar pahalı olmasaydı..
    Lityum akü kullanılan elektrikli bisiklet 4.000 Liradan başlıyor o yüzden fiyat elektrikli motorlara oranla fazla görünüyor. Ay sonunda inceleyip uygun görürsem satın almayı düşünüyorum. İlk alanda ben olabilirim.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    lityum akülü scooter kullanıyordum. ilk aldığınız sıralar performansını beğenirsiniz ama akü sürekli şarj/deşarj durumundan ötürü performansı düşüyor. ilk yıl 50 km giden elektirikli scooterim 2. yıl 15 km gidemez oldu. pil teknolojisi olması gereken yerde değil. 6 adet jel aküsü bulunan scooterimin akülerinin tanesi 180 liraydı. ALINMAZ.

  8. #8
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı extagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lityum akülü scooter kullanıyordum. ilk aldığınız sıralar performansını beğenirsiniz ama akü sürekli şarj/deşarj durumundan ötürü performansı düşüyor. ilk yıl 50 km giden elektirikli scooterim 2. yıl 15 km gidemez oldu. pil teknolojisi olması gereken yerde değil. 6 adet jel aküsü bulunan scooterimin akülerinin tanesi 180 liraydı. ALINMAZ.
    Sizin aküleriniz JEL AKÜ mü? Lityum-İyon mu?

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin aküleriniz JEL AKÜ mü? Lityum-İyon mu?
    halk arasında lityumlar jel akü diye geçer.

  10. #10
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı extagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    halk arasında lityumlar jel akü diye geçer.
    Halkı bilmem ama, jel akülerin lityum iyon veya nikel metal hidrit bataryalarla alakası yoktur.
    Kurşun asittir.

  11. #11

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Lityum akü ile jel akü birbirinden tamamen farklı akülerdir. Lityum aküler hızlı şarj olur ve uzun performans verir. Jel aküler ise normal aküler gibi geç dolum olur ve az performans verir. Yanlış bilgiler ile milletin kafasını bulandırmayın.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lityum akü ile jel akü birbirinden tamamen farklı akülerdir. Lityum aküler hızlı şarj olur ve uzun performans verir. Jel aküler ise normal aküler gibi geç dolum olur ve az performans verir. Yanlış bilgiler ile milletin kafasını bulandırmayın.
    nerede yaşıyon sen allasen. git anadolunun bağrındaki sanayiye ustanın birine söylet bakalım lityum aküyü. bi kuru akü vardır bir de jel akü. o kadar.boş yapma. akü teknolojisi tam olarak gelişmedi. ne yaparsan yap içten yanmalı motorun kat ettiği yola gidemezsin. istersen duracel taq qnq. 6 bin lirayıda bu motora veren için genzimde beklettiğim bir şey var. beni bulsun.

  13. #13

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    Alıntı extagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerede yaşıyon sen allasen. git anadolunun bağrındaki sanayiye ustanın birine söylet bakalım lityum aküyü. bi kuru akü vardır bir de jel akü. o kadar.boş yapma. akü teknolojisi tam olarak gelişmedi. ne yaparsan yap içten yanmalı motorun kat ettiği yola gidemezsin. istersen duracel taq qnq. 6 bin lirayıda bu motora veren için genzimde beklettiğim bir şey var. beni bulsun.
    Yanlışsınız.

    Lityum akü, Jel akü ve Sulu aküler birbirinden farklıdır.

    Sulu aküler içerisinde metal ve asit bulunan akülerdir, su zamanla azalır. Bakımda su ilave edip yeniden şarj ederseniz yarı ömrü kadar daha ömür eklenir, iyisi 10 yıl gider.

    Jel akülerin içerisinde sulu aküdeki suyun görevini yapan bir jel vardır, dışarıdan birşey ilave edemezsiniz ve gaz salımı yapmaz. Bu nedenle halk ağzında kuru akü diye geçer, iyisi 6-7 yıl gider.

    Lityum denilen aküler cep telefonunda kullanılan batarya teknolojisi ile üretilir, en son ve en pahalı akü teknolojisi şimdilik budur. iyi bakılırsa yine 6-7 yıl gider, ama 6-7 yıl boyunca kapasite düşüşü hemen gerçekleşmez.

    Hiçbir akü ilk günki performansı vermez ancak kapasitesini en iyi koruyan alternatif şimdilik lityum akülerdir.

    üslubunuza ayrıca dikkat edin lütfen, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    Motora gelecek olursak, vergi+sigorta+yakıt gibi konularda avantajlı olduğundan firmalar açıkgözlülük yaparak fiyatı biraz şişiriyorlar gibi hissediyorum. Altı üstü bi eletrik motoru iki batarya var, içten yanmalı motordaki kadar komponent yok bunlarda.

  14. #14
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Araştırmak bu kadar zor olmamalı Anadolu'nun bağrındaki usta bu kadar iyi biliyorsa kendisi daha iyisini üretsin. Sürüş mesafesinde 45-60 Km yazıyor fabrika verileri her zaman düşük tutulur daha fazla yol yapacağına inanıyorum.

  15. #15

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Anadolu bağrındaki ustamıza saygılar ama lityum akü diğer aküler gibi kısa ömürlü değil ayrıca tek akü kullanılmış değişimi yapıldığında diğer elektrikli scooterlara göre fiyatı uygun olacaktır. 5 akü değiştirmektense tek akü değiştirmek daha uygun olur.

  16. #16
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Bu motosiklet bayilere ne zaman dağıtılacak?

  17. #17

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    En güzel özelliği akünün çıkarılıp evde doldurulabilmesi elektrikli scooterlar'da şarj istasyonu problemini giderecek.

  18. #18

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Geçen bayide gördüm ama sarı rengi yoktu kırmızısı vardı akü içerisindeydi gösterge paneli falan hoşuma gitti ön frenin disk olması ve diğer elektriklilere göre biraz daha kalıplı olması güven verdi 6.300 TL'yi gözden çıkarırsam almayı düşünüyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)