Piaggio Skipper Tarzı Bir Motor

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Selamlar arkadaşlar cbr yi sattım gs 500 üm duruyor ama illaki piaggio skipper tarzı bir scootır alcam. neden skipper görünüşü sağlamlığı vs sebeplerden dolayı istiyorum 2004 model buldum bir tane. sizlere sormak istediğim aklınızda o modele yakın olan model belirtrken neden niçin onu almam gerektiğini yazarsanız sevinirim , varmı ilginiz için teşekkürler .
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Gilera Runner güçlü ufak atak bir scooter aksesuar seceneğide bol :)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
aprilla leonardo skıpperı aratmaz hızlıdır manevrası süperdir tekere iyi kalkar
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Skipper'ında çogu kişi yakıt tüketiminden şikayetçi. 4.5- 5 litrelerden bahseden kullanıcılar vardı..bir türlü düşüremiyorlardı.

İşlevsel olarak Ps150i süper ama tipi sana uymuyor sanırım
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Gilera Runner güçlü ufak atak bir scooter aksesuar seceneğide bol :)

çok yakıyor runner istemiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

Skipper'ında çogu kişi yakıt tüketiminden şikayetçi. 4.5- 5 litrelerden bahseden kullanıcılar vardı..bir türlü düşüremiyorlardı.

İşlevsel olarak Ps150i süper ama tipi sana uymuyor sanırım

güzel motor ama çok pahalı
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
İlla Piaggio olsun dersen Carnaby ama Runner ile aynı motoru. Runner çok yakıyor diyorsan Carnaby'de çok yakar.

SYM istemediğini söylemişsin ama Joyride 200 kullanıpta memnun olmayan görmedim, bir incele. GS500 yanına alacağına göre senin için alışveriş vs amaçlı bir motor olacak. Joyride'ın bagajı nerdeyse bir maxi kadar.

Hiçbiri olmaz dersen Honda Dylan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst