XP400, premium şehir içi scooterlar ve motosikletler arasındaki kesişme noktasında yer almaktadır. Zihinleri harekete geçiren scooter, sadece XP400 ile değil Peugeot Motosikletleri GT segmentine yeni bir giriş yaptı. Marka, otomotiv sektöründeki SUV trendini ve başarısını takip ederek hem tasarım hem de işlevsellik açısından güçlü bir araç sunuyor. Fransa'da üretilen XP400, markanın Premium araç ailesini tamamlıyor.
Yolda onu görenlerin ilk dikkatini çekecek şey şüphesiz Peugeot araçlarına özgü ışık imzası: Önde köpek dişi şeklindeki DRL'ler ve arkada üç pençe ile aslan markasının DNA'sı en ince ayrıntısına kadar ifade ediliyor. Farlar elbette LED.
Atletik oranlara sahip tasarımı dinamik ve maceracı bir imaj çiziyor. Bu inanılmaz "Peugeot" tasarımı, 8.150 rpm'de 26,5 kW (36,7 hp) ve 5.400 rpm'de 38,1 Nm tork üreten 400cc PowerMotion@ Eur05 motorundan başlayarak bir motosikletten bekleyeceğiniz teknik özelliklerle birlikte geliyor. XP400 rakiplerinden sıyrılmak için gereken her şeye sahiptir. Frenleme, çift kanallı ABS ile önde 295 mm çift disk ve arkada 240 mm disk ile sağlanır. Süspansiyon, önde 140 mm hareket mesafesine sahip ters bir çatal ve arkada tek bir amortisör ile sağlanır.

Tarz, performans ve kesinlikle şehirli bir karakter. Ama sadece kentsel değil!
Sürüş keyfi Peugeot için vazgeçilmez olduğu için XP400, onu markanın en keyifli scooter'larından biri yapan özelliklerle donatılmıştır. XP400, tıpkı bir SUV gibi, ona olağanüstü çok yönlülük sağlayan tasarım, güç ve teknolojinin bir birleşimidir. Gerçekten de geniş tekerlekleri sayesinde pek çok yolda gelişebilir ve kötü hava koşullarından korkmaz. Gerçek bir iki koltuklu, kulpları ve ayak dayama yerleri sayesinde sürücü için olduğu kadar yolcu için de rahat olacak.
Gerçek bir SUV olarak tasarlanan XP400 ayrıca, adım adım rehberlik sunan bağlantılı 5 11 T FT ekrana sahip bir gösterge panosuna sahiptir. Akıllı anahtar, kontak anahtarına ihtiyacınız olmadığı anlamına gelir.
Son olarak, akıllı telefonunuzu bağlamak veya şarj etmek için ideal bir USB soketi vardır. İki kişilik koltuğun altında tam kapalı bir kask için bir saklama bölmesi vardır. Şehirde olduğu kadar yolda da rahat olan XP400, günlük kullanımda sınıfının en iyisidir, bir iki tekerlekli araçtan bekleyeceğiniz ürünün klasik versiyonudur.

XP400 ALLURE

XP400 Allure, XP400'ün üst düzey karakterini kaybetmeden tasarlanmış asfalt benzeri versiyonudur. Tasarım açısından bakıldığında, tüm kodlar korunmuştur. XP400 Allure atletik bir siluete, keskin şekillere sahip ve ayrıca önde köpek dişi ve arkada üç pençe şeklindeki DRL'ler ile Peugeot ışık imzasını alıyor. Bu versiyon ayrıca Pirelli lastikleri, önde 110/70-17 ve arkada 160/60-15 lastiklere sahip çubuk jantları, ayarlanabilir şeffaf ön camı ve klasik zemini ile öne çıkıyor.

XP400 GT

XP400 GT benzersiz bir tarza sahip bir versiyon sunuyor. Füme ön camı, üst düzey süspansiyonu ve köşeli hatlarıyla XP400 GT, bu segmentte aranan güç ve dinamizmi bünyesinde barındırıyor. Önde 110/70-17 ve arkada 160/60-15 ebatlarında Pirelli lastikleri ile donatılmış jantları onu motosiklet segmentine daha da yaklaştırıyor. Arazi lastiklerinin tasarımı, modelin çok yönlülüğü konusunda hiçbir şüpheye yer bırakmıyor.



Kaynak: https://www.peugeot-motocycles.com.tr/zihinleri-harekete-geciren-scooter-xp400/PEUGEOT%20XP400