Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 891011 SonuncuSonuncu

GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    Merhaba Hakan nasılsın? Motoru senden aldıktan fazla ilgilenemedim, eksozunu iyi bir ustada orjinaliyle değiştirdim muhteşem oldu.Ama ne varki hiç ses yapmadığı için gazı açışını hiç hissettirmiyor bir bakmışsın caddenin sonundasın.Şu an motorumu bakıma verdim herhalde yaza doğru eski eksozunu yine taktıracağım o sesi özledim ,yarı sentetik yağ kullan demişsin tavsiyeni tutacağım, buralara yolun düşerse beklerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

    Orijinal eksoz takılı hali

  3. #183
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Orijinal eksozu ile maalesef pek tadı yok

    Neler yaptırdın bakımda?

  4. #184
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    Çok haklısın ,orijinal eksoz görüntü olarak çok hoşuma gidiyor ama diğer eksozu geri takacağım sanırım, tüm contaları değiştirmeyi düşünüyorum , yağı vs.başkada hiç bir eksiğimiz yok :)

  5. #185
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Külbütörü kapatırken subap ayarı yaptıktan sonra araya sıvı conta uygulamıştım. Motorun en üstündeki kapaktan bahsediyorum, tepeden onu tutan 8 vidanın da, onu çevreleyen lastik contanın da tamamını kapattım, açarsan eğer kapatmadan önce güzelce temizle ve bana küfretme -ki bence açma yeni yapıldı daha.

    Bende en üstten yağ terlemesi kesinlikle yoktu, bi tek sana da verdiğim contanın olduğu, krankın hemen üstündeki bölümden yağ çıkarıyor ama o da yine oldukça az düzeyde idi ve sıkınca yapıyor, alıp da değişmememden anlayabilirsin

    Zira yağın geldiği bölümde bi kompresyon yok, külbütör de, üst kapak da yağ çıkarmadığı için değişmeme kararı almıştım. Yani bence sen bilirsin. Bişey sakladığım falan da gelmesin aklına, makinenin içi falan pırıl pırıldı hatta dedim açacakken egzantrik zincirini de mi değişsem, olmadı en azından egz. dişlilerine, zincir baklalarının durumuna ve gergi yayına bi bakayım dedim zira olan olduktan sonra biliyosun bi manası yok bakmanın Hiç bi anormal durum algılamamıştım. Hepsi tertemiz işlevli sapasağlam idi.

    Göstereyim hatta ışıl ışıldı her yeri, rocker arm falan daha üzerinde çizik yok;





    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #186
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    merhaba , tüm contaları değiştiriyorum üst külbütör dahil , bunlar haşat olduğu için değil zira öyle ahım şahım bir yağ damlatma falan bendede olmadı , ama bakıma girmişken değişsin dedim hepside , sonuçta sağlam bir motor . bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demiş atalalarımız sonuçta

  7. #187
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    konuyla ilgisi olan arkadaşlardan sormak istediğim bir sorum olacak, normal bujileri iridyum bujilerle değiştirmek istiyorum, bunun bana fiyatından başka artısı veya eksisi olurmu ? Değiştirmek -değiştirmemek arasında kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim.

  8. #188
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bildigim kadariyla iridium bujinin performans olarak bir faydasi yok ama buji ömrü olarak 2 kati sure dayaniyor. Ben kendi motorumda (Fz6) 10.000km'dir kullaniyorum.

  9. #189
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    Alıntı sava09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla ilgisi olan arkadaşlardan sormak istediğim bir sorum olacak, normal bujileri iridyum bujilerle değiştirmek istiyorum, bunun bana fiyatından başka artısı veya eksisi olurmu ? Değiştirmek -değiştirmemek arasında kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim.
    o konuyu bende araştırmıştım iridyum bujiler daha kuvvetli ateşleme sağladıkları için performans olarak daha iyiler ama tek başlarına değil.ona güçlü elektriği verecek sistem olmayınca maalesef verim alamazsınız.bir kaç parça ile birlikte sistem olarak kullanılmalı.sadece kullanım ömrü km olarak fazladır başka hiçbir faydası yok ben açıkçası gerek görmedim.

  10. #190
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    tavsiyeleriniz üzerine iridyum takmaktan vaz geçtim.Orjinal bujilerini takacağım , motorumun servisten çıkmasına az kaldı.

  11. #191
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı eçkideyi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o konuyu bende araştırmıştım iridyum bujiler daha kuvvetli ateşleme sağladıkları için performans olarak daha iyiler ama tek başlarına değil.ona güçlü elektriği verecek sistem olmayınca maalesef verim alamazsınız.bir kaç parça ile birlikte sistem olarak kullanılmalı.sadece kullanım ömrü km olarak fazladır başka hiçbir faydası yok ben açıkçası gerek görmedim.
    Yok öyle bişey kaynak gösterin. Aksine elektrik sistemine daha az yüklenir. Avantajı performansı değil uzun ömürlü olmasıdır. Böylelikle buji için daha az sök-tak yaparsınız.
    http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/
    Ngk nın sitesinden alıntılar; "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur." "Bu buji orta elektrodun ince olması sayesinde çok düşük bir ateşleme gerilimi ile yetinir, ateşleme bobinlerinin yükünü azaltır ve yanma odasının en dış alanlarına kadar en iyi yanma gerçekleşmesini sağlar."
    mehmetenis bunu beğendi.

  12. #192
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok öyle bişey kaynak gösterin. Aksine elektrik sistemine daha az yüklenir. Avantajı performansı değil uzun ömürlü olmasıdır. Böylelikle buji için daha az sök-tak yaparsınız.
    http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/
    Ngk nın sitesinden alıntılar; "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur." "Bu buji orta elektrodun ince olması sayesinde çok düşük bir ateşleme gerilimi ile yetinir, ateşleme bobinlerinin yükünü azaltır ve yanma odasının en dış alanlarına kadar en iyi yanma gerçekleşmesini sağlar."
    konuyu daha sağlıklı olması açısından farklı sitelere ait birçok forumda okudum ve genelde söylenenler yukarıda yazdığım gibiydi.yaptığım onları buraya aktarmaktı.

  13. #193
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı sava09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba , tüm contaları değiştiriyorum üst külbütör dahil , bunlar haşat olduğu için değil zira öyle ahım şahım bir yağ damlatma falan bendede olmadı , ama bakıma girmişken değişsin dedim hepside , sonuçta sağlam bir motor . bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demiş atalalarımız sonuçta
    Orjinal conta takacakasınız sanırım, nereden temin ettiniz?

    Alıntı sava09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla ilgisi olan arkadaşlardan sormak istediğim bir sorum olacak, normal bujileri iridyum bujilerle değiştirmek istiyorum, bunun bana fiyatından başka artısı veya eksisi olurmu ? Değiştirmek -değiştirmemek arasında kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim.
    İridyum bujinin en güzel ve tercih edilebilir yanı uzun ömürlü olmasıdır. Kısaca kullanılan malzeme dolayısıyla daha uzun süre(normal yada kötü koşullarda) özelliğini yitirmeden çalışmaya devam eder. Zaten normal bujiden sallıyorum 2-3 kat daha uzun ömürlü olduğunu kabul edersek fiyatını da hak etmiş oluyor. Daha kaliteli bişey kullandığım için de içim rahat ediyor.

    Performans veya yüksek iletim sistemi gereksinimi vs, tamamen şehir efsanesidir. Bunlar defalarca kanıtlandı veya ispatlandı. Keza Forever da NGK nın yazdığı yazı ile olayı netleştirdi. İridyum malzemesi gereği daha kolay ateşleme yapmaya meğilli, yüksek beslenme sistemine ihtiyaç duymuyor.

    CRF250-L de fabrika çıkışı iridyum buji kullanılıyor. Hondanın 250 lik bir motora yüksek gerilim aktaracak bir buji sistemi (ateşleme bobini, buji kablosu, buji kafası vs,vs,) kullandığını hayal edebiliyor musunuz ?
    #sürenadam

  14. #194
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

    mehmetenis bunu beğendi.

  15. #195
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    üst conta takımı bende değişmiştim çok tanıdık geldi.sanırım egzantrik bakımına kadar bir daha conta istemez.

  16. #196
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    umarım istemez , değiştirmeden önce çok fazla bir şey yoktu ama sanırım fazla pinpirikli olduğum için değiştireyim gitsin dedim .

  17. #197
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    1200 ler kullanıma göre 60-70 bin km arası egzantrik ister o zamana kadar rahat götürür.benim üst contada sızdırma vardı.malum istanbuldan gelmiş alet trafik felan.contalar deforme olmuştu değiştim.şimdi rizede trafiğin t si yok direkt bölünmüş yol burası 4 silindir aletler için çok uygun.

  18. #198
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    Contaları Eskişehirde serviste orijinal malzemelerini getirtik, sonuçta orijinal olaması en iyisi, aklımda elcikleri değiştirmek var rimoza kullanan arkadaşlar varsa tavsiyelerini bekliyorum.

  19. #199
    eçkideyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2012
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    2007 suzuki bandit 1200 s ABS
    Alıntı sava09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Contaları Eskişehirde serviste orijinal malzemelerini getirtik, sonuçta orijinal olaması en iyisi, aklımda elcikleri değiştirmek var rimoza kullanan arkadaşlar varsa tavsiyelerini bekliyorum.
    elçikler konusunda bilgim yok fakat ürünlerin fiyatını merak ediyorum ne kadara mal ettiniz acaba?

  20. #200
    sava09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2014
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    GSF 1200 S
    Orijinal contalar hepsi 550 civarı tuttu.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 891011 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler