Benim vz 800 konusunda bu aralar biraz sıkıntıdayım. Daha önceki sahibinden bakımsız kaldığı için beni biraz üzüyor şuan..Bende sağlam ve dürüst bi usta arıyorum istanbul içinde
Benim vz 800 konusunda bu aralar biraz sıkıntıdayım. Daha önceki sahibinden bakımsız kaldığı için beni biraz üzüyor şuan..Bende sağlam ve dürüst bi usta arıyorum istanbul içinde
Anlaşıldı dostum bende ekstra birşeyler yapıyorsun sandım hani olur ya şehir evsanesi gibi şurayı açtım birşeyler keşfettim gibi
genelde herkez böyle birşeyler keşfedior motorlarında
Motor yaklaşık 1 yıldır bende en ufak masrafı arızası olmadı bu makineyi almadan önce bi arkadaşıma danışmıştım "çok sağlam makine kolay kolay birşey olmaz" demişti. oda servis arkadaşım . :D
Hepinize rock yolculuğunda sonsuz uçuşlar
Yok ben motosiklette orijinallikten yanayım aldığımda yag yakıyordu segman atıldı sonra canavar kendine gelmişti
Ben de varım.
Ömür boyu bisiklet, 1 yılı aşkın süredir de Cruiser tutkunuyum. Yalnız, çok ters bir kariyerim var, önce uçak, sonra araba ehliyetim oldu, yakında motorsiklet ehliyetim olacak (Nisan gibi kısmetse..)
Bu ilk gönderim diye lafı biraz uzattım ve tanışma faslını geçiyorum
1.88m boy olmasına ve bana çok tavsiye edilmesine rağmen Enduro yerine Cruiser hastası oldum (hastalığımın ekonomik nedenleri de var tabii ki). 1 yıldır okuduğum, izlediğim, karşılaştırmalar yaptığım kaynakların haddi hesabı yok.
Hayellerimi süsleyen VZ 800 Intruder ile fuarda tanışıp koklaşma fırsatım da oldu. 2nci el fiyatlarına şu an yaklaşamamam nedeniyle tam Japonlar'dan ümide kesip 3000-7000TL arası 250cc'lik Kore/Çin modellerinden meded umacakken, bu canavarın bir ilanını buldum. Hor kullanılmış olmasına, biraz bakımsız olmasına aldırmadan, masraflarını da kabüllenip (bütçeyi de zorlayıp 3ncü bir kredi ile .. :/) alıvermiş bulundum.
Ustalarım üstlerine alınıp hiç kızmasınlar, başlangıç motoru olarak bana da herkese yapılan öneriler yapıldı "Al bir 150cc YBR/CBF ... acemiliğini at sonra bin aygırlara" şeklinde. Bu öneriyi yerinde ve doğru bulmama rağmen ancak 1 kez yerine getirebildim, hep aygıra binmek isteyen biri olarak küçük beygirlerle motordan soğuma ihtimalimi de göze alıp, Suzuki VZ 800 Marauder'e ilk defa bindim ve hiç kalkmak istemedim
Zor hakim olurum korkusuyla tedirgin bir şekilde yaklaştığım >=650cc Cruiser'lar, bu aygır sayesinde daha bir şirinleşti gözüme. Zira, kalkarken ayrırın park ayağı tutmamasına ve neredeyse devirebilecek bir duruma gelmeme rağmen, temkinli oluşum sayesinde aygırı doğrulttum ve daha sıkı kavrayıp düzgünce ayağa oturttum. ~210Kg ağırlığı sağ ayak bileğimde hissettim bu uğraşı sırasında ama aygırım da bana mesajını vermiş oldu, henüz ne ben hazırım ne de o ama kısmetse en kısa zamanda kavuşacağız.
Kesinlikle tavsiye edeceğim bir Cruiser, hele Yamaha XVS 650 ve Honda VT 750 C Shadow kullanıcılarının kendi araçları ile ilgili iyi-kötü yorumlarını da duyduktan sonra, daha bir hastası oldum.
Shaft aktarımlı motorsikletlerden vazgeçmek kolay olmadı benim için ama bu aygır zinciriyle sizi zincirleyip herşeyiyle kendini sevdiriyor ;)
Marauder bir başkadır
Benim de ilk motorumdu kendileri
dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım
arkadaşlar iyi günler ben 2 yılı aşkındır suzuki marauder kullanıyorum motorum 3 ay önce yatak sardı yada kol boşa çıktı hareket halindeyken pistonların dışında alttan tak tak tak diye ses geliyor yetkili servisleri aradım ama neredeyse hepsi ortak bir dille 4 bin ve 6 bine kadar çıkabileceğini söylüyorlar.ilk motoru aldıgımda merkez motor a götürdüm ve hiç memnun kalmadım genel bakımları yaptırdım oraya.Bu insanlar 3 bine yakın paramı aldılar ancak hiçbirşey yapmadan moturu bana geri verdiler tabi bu olayı ozaman farkedemedim cahil oldugum için ve şuan paranoyaklaştım gerçekten kaliteli parasını hak edecek bir marauder ustası arıyorum işinin erbabı. eger yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Merhaba,yaklaşık 3 Aydır VZ 800 Marauder kullanıcısıyım.Allah nasip ederse bu en az 3 yıl sürecek.1997 model 26000 de.Benden önceki sahibi motoru yatırmış.Aldığımda,arka teker bitmişti.Önce arka tekeri,sonra zinciri değiştirdim.Balıkesir de ikamet ediyorum.Burada iyi bir ustam ver.Motoru bakıma aldık.Bakım da;
Ekzantrik zincirlerini,ön dişliyi değiştirdik.Yağını,yağ filtresini,değiştirdik.Karbüratör bakımları (içinden su ve çamur çıktı),ayarları yapıldı.Depo(içinden su çıktı) temizlendi.Bujiler değişti.Sente ayarı ve senkron ayarı yapıldı.
Maşallah şu anda canavar gibi.Ben çok memnunum.Yavaş yavaş aksesuarlarını düzeltiyor ve tamamlıyorum.Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Sağlıcakla kalın.
Merhaba arkadaşlar bende bu motoru almayı planlıyorum şu anda. Motor istanbulda 98 model fakat 30000 km olarak gözüküyor acaba km si ile oynanmış olabilinir mi ? inanamadım o km görünce sattığım motor 2010 trafik çıkışlı onda bile 23000 km vardı.
eğitim alındığı takdirde m800 marauder ilk motor olabilir mi?
eğitimden kastım honda eğitimi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)