Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

ramzey QM 200 GY hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    selam.abimle cross almayı düşünüyoruz.ramzey qm 200 mü alsak,yoksa qm150 mi.forumda okuduğum kadarıyla ramzeyin en iyi motoru qm 200 müş.öyle diyor arkadaşlar.ramzeyden daha iyi bir marka var mı eşdeğer fiyatlarda.özellikleri gönderiyorum.sizce hangisi olmalı.ramzeyci arkadaşlar özellikle cevap yazarsa sevinirim.motorda ne gibi sorunlar çıkıyor.paylaşırsanız sevinirim.


    • Ön Fren
    Disk

    • Benzin Motor Tİpi
    Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı

    • Silindir Hacmi
    149.4 cc

    • Max. Güç
    11.5 Hp. / 8000 rpm.

    • Çalıştırma Tipi
    Elektrikli / Kick Startlı

    • Ekonomik Yakıt Tüketimi
    2,1 Lt. / 100 Km.

    • Arka Lastik Ebat
    4.10 - 18 - 4

    • Boyutlar
    2245 mm x 830 mm x 1190 mm

    • Şanzıman / Debriyaj
    5 Vites / Islak - Çoklu

    • Ağırlık
    118 Kg.

    • Arka Fren
    Disk

    • Yağlama Tipi
    Basınç / Püskürtme

    • Ateşleme
    Elektronik CDI

    • Ön Süspansiyon
    Hidrolik Ön Maşa

    • Arka Süspansiyon
    Hidrolik Tek Amortisör

    • Yakıt Tank Kapasitesi
    8 Lt.

    • Ön Lastik Ebat
    2.75 - 21 - 4





    • Şanzıman / Debriyaj
    5 Vites / Islak - Çoklu

    • Benzin Motor Tİpi
    Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı

    • Silindir Hacmi
    199.1 cc

    • Sıkıştırma Oranı
    9.4 : 1

    • Max. Güç
    11.5 kw. / 8000 rpm

    • Çalıştırma Tipi
    Elektrikli / Kick Startlı

    • Max. Hız
    120 Km / h

    • Ekonomik Yakıt Tüketimi
    2.2 Lt. / 100 Km.

    • Boyutlar
    2100 mm x 810 mm x 1185 mm

    • Ön Lastik Ebat
    2.75 - 21 - 4

    • Ağırlık
    127 Kg.

    • Ön Fren
    Disk

    • Arka Fren
    Tambur

    • Yağlama Tipi
    Basınç / Püskürtme

    • Ateşleme
    Elektronik CDI

    • Akü
    12 W / 9 Ah

    • Ön Süspansiyon
    Hidrolik Ön Maşa

    • Arka Süspansiyon
    Hidrolik Tek Amortisör

    • Yakıt Tank Kapasitesi
    10.6 Lt.

    • Arka Lastik Ebat
    4.10 - 18 - 4

    sizce hangisi?

    fiyatlarınıda vereyim.sıfır km de

    150 cc cross :2.649ytl

    200cc cross :2.982ytl


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    Cross iyi bir seçim, yol aramak gibi derdin olmaz her şartta gidersin, çinli kroslar aşa yukarı aynı fabrikadan çıkıyolar, o nedenle mondial hariç diğerleri aynı gibi, ufak tefek değişiklikler dışında. Mutlaka Blanstörlü olmak kaydı ile, 2.el almanı tavsiye ederim, fiyatta çok avantajın olur.
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  3. #3

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    redrose kardeş zongshen gy a200 nasıl.motorundan memnun musun.sorun çıkarıyo mu.avantajları vaar mı.blanstör var galiba senin motorda.araştırmıştım daha önce.peki blanstörün etkisi nasıl.

  4. #4
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    blanstör diye bir şey yok arkadaşlar.
    zongshenlerde bulunan o parçanın ismi BALANSÖR !!!'dür

    (balans sönümleyici, balans bozukluğunu giderici manasına gelir.)
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  5. #5

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    teşekkür ederim düzeltiğin için.valla bende balansör diye biliyorum ama belki teknikte veya markadan markaya adı değişebilir diye düşündüm.ha balansör ha blanstör.anlaşabildik mi birazda bu önemli.

  6. #6
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Ramzeyin 200cc.liğini 3 aydır kullanıyorum arkadaşım. Koşturmacadan ötürü araziye henüz çıkma fırsatım olamasada, 15.4Hp motoruyla E5'te depar atmam gereken yerlerde beni hiç üzmeyen bir makine. Üstelik artçımla birlikteyken hız neredeyse hiç farketmiyo. Tabi artçım 55kg. ama ağırlık ağırlıktır yinede Bide buna rağmen 9YKR (95lira) yakıyor 1km.de müthiş makina. Motorundan çok memnunum ama selesini beğenmedim, beğenemedim ki bütçeyi düzelttiğim gibi daha konforlu bir enduro falan alcam inşallah, şöyle 650cc.liğinden Benim motoru satarsam 2500YTL'den aşağı vermek istemem, yazık olur Sanada mutlaka ikinci el almanı tavsiye ederim. Çünkü bu motorun bana maliyeti yaklaşık 3700YTL oldu. Satarken yarıyarıya zarar etme ihtimalim çok gibi. Ama bizim makineler genelde 2000-2500YTL'ye gidiyor alıcısını bulabilirsen. Sıfır alma kesinlikle. İyi bir motor ustasıyla samimi ol. Gerisi hikaye, en azından çin mallarında böyle bence...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  7. #7

    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    pioneer marka 200 cc lik kross lar var onlarıda düşün gerçekten iyi makineler.
    EY VATAN ; senin için,bir ÖLÜR bin DOGARIZ.

  8. #8
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    kankamda var yesili 200 luk beraber heryere gidiyoruz herşekilde arkamda mükemmel derecede memnun sadece çin işi olduğu için vidası oynuo sıkıosun tıtresımden ampulu patlıo değiştiriosun oakdar onun dışında motoru çok sağlam
    Ride your way

  9. #9

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    hedowich kardeş balansör var mı motorda.titreşimi rahatsız ediyormu yolda. asfaltta nasıl, arazide nasıl titrerşim.selesi hakkında yorumunu bekliyorum.rahatsızmış galiba.ikinci el alacaz bu gidişle.ajantajı çok gibime geliyo.zaten fiyatlarıda gayet uygun..acemilik var ilk motorum olacak.artık alınca dağ bayır demem gezerim.ankarada hüseyin gazi dağına tırmanmayı pilanlıyorum acemiliği atınca.baharda olur bu hayalim.huma kardeşim hemen bakacam önerdiğin markaya.bir inceleyim. ne olacak.

  10. #10
    edoxk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    tekirdağ çerkez
    Motosikleti
    xl 1000 varadero bmw 650 gs vtsrm 650 xt660
    bende merak ediyorum rameyi
    DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin

  11. #11
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    şöyle söyliyim çoğu çinli kross arasında en güzel selelerden birine sahip oldukça geniş bence,ki yazın beraber 605 kmlik bi seyehate çıktık balansör varmı sorarım ama titreşim var kross sonuçta
    Ride your way

  12. #12
    kroscu01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda XR400R
    Alıntı EL250C adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    redrose kardeş zongshen gy a200 nasıl.motorundan memnun musun.sorun çıkarıyo mu.avantajları vaar mı.blanstör var galiba senin motorda.araştırmıştım daha önce.peki blanstörün etkisi nasıl.
    dostum çinlerin içinde en iyisi 200 ramzey başka makina arama honda 200den daha iyi şu an gezi yazılarında bizim ekibin resim ve flimlerimiz var ordan ramzeyin gücünü seyredebilirsin her zaman yardıma hazırım

  13. #13

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    sağol canım.çoook teşekkür ederim.

    ne güzel şeyler yapmışsnız.harika..çok sevindim.izlerken çok eylendim.müthi videolar.fotolarda öyle.çok çok teşekkür ederim

  14. #14
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    EL250C gönderdiğin bilgilerde beygir güçleri aynı yazılanlar doğru ise tabii. bu durumda yakıttan tasarruf amaçlı düşünüle bilirse 150cc likte olabilir ama bilgim yok sadece tahmin yürüttüm yakıt konusunda açıkcası bende merak ettim... bende bilgi bekliyorum özellikle kroscu abimizden...
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  15. #15

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    valla ramzeyin sitesinden aldım. beygir güçlerinin birimleri farklı.biri hp diğeri kw.kw tın daha büyük olduğunu biliyorum.distordermant(umarım doğru yazmışımdır) arkadaşım 15.4 hp vır demiş.kw tı beygire çevirince bu sonuç çıkması lazım.veya buna çok yakın bir değer.

    yakıt konusuna gelirsek beygir güçlerinden dolayı 200 cc seçilebilir.ben 200 cc yi seçerim.0.1 litre fark var nede olsa

  16. #16
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Lancet yakıt tüketimi 95lira (9.5kuruş) diiyorum hala yakıt bilgisi bekliyorum diyosun. Faydalanmak için lütfen biraz daha dikkatli okuyun. Motorumla 4.ayımdayım ve ilk motorum. 3000km.'ye yaklaştım. Bunun tamamı şehir içi, henüz uzun yola yada şehir dışına çıkmadım.

    Titreşim elbette var. 6000 devirden sonra ben burdayım diyor. Balansör var ama yeterli gelmiyor. Ancak biraz incelediğim balansörsüz modelleri de olan Zongshen'e göre çok çok az bir titreşim.

    Eğer kros alacaksan düşünülecek bir model. Ama iki tip sorunu var. Başına gelme olasılığı en az %50 diyebilirim. Karbüratörü Japon malı yada dizaynı Mikuni marka (belkide tekdir çin krosları arasında bu özellik) motorla tam uyum sağlamıyo ölçü bazında. Forumdaki kullanıcı arkadaşlar bi tornacıya gidip hallettiler. Diğer tip sorunu da egzosa kaçan ve yazık olacak gaz-hava karışımını emme valfine geri veren bir valf yada boru gibi bir sistem var motorda, bunu iptal edince düzeliyor. Sorunların her ikisi de motorun stop etmesi şeklinde kendini gösteriyor. Biri ani gaz vermede diğeri de ani gaz bırakmada stop etmeye sebep oluyor. Ancak çözümleri var tabi dediğim gibi. Bende ani gaz bırakmadaki sorun var. Ama müzmin değil eskiden günde onlarca başıma gelirken artık ayda 4-5 stop edecek kadar azaldı. Bende kurcalatmadım böyle iyileşme olunca. Durum bu. He eğer kros alacaksan kesinlikle Ramzey derim. Çünkü kötünün mükemmeli bu. Diğer çinlileri alınca karşına başk başka sorunlar çıkacak. Japon alırsan o başka tabi. Ama başlangış için tavsiye etmem. Bi gaz yada fren teline 50YTL ödemek istemezsin heralde çünkü ilk motorun olacağından kimbilir ne hatalar yapacaksın.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  17. #17
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı THE_LANCET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EL250C gönderdiğin bilgilerde beygir güçleri aynı yazılanlar doğru ise tabii. bu durumda yakıttan tasarruf amaçlı düşünüle bilirse 150cc likte olabilir ama bilgim yok sadece tahmin yürüttüm yakıt konusunda açıkcası bende merak ettim... bende bilgi bekliyorum özellikle kroscu abimizden...
    Beygir güçleri aynı değil. Arada 4 bg fark var. Çünkü 200 cc cross modeli Kw cinsinden verilmiş (1 kw= 1.351 beygir). Ayrıca 200'lük cross'lar her zaman 150'liklere tercih edilmeli. Eğer araziye çıkmayı düşünüyorsanız 200'lük sizi utandırmayacaktır. Kroscu01 arkadaşımın dediklerine de aynen katılıyorum. Sele konusu ise tüm cross modelleri için aşağı yukarı aynıdır. Rahat bir sele için, turing veya cruiser motosiklet almalısınız (veya yüksek cc'li enduro-ama bunların araziye pek yüzü yoktur). Pioneer ve Ramzey 200 cc ise çindeki aynı gruba ait iki kardeş fabrikanın ürünleridir. Ama bunları ülkemize getiren firmalar farklı. Yakıt konusu ise 35 km/litre (80-100 km hızda otoyol sürüşü).Selamlar.

  18. #18

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    ramzeyde cantlarda tel atma olayı oluyormu.mondialde varmışöyle okumuştum.kros yapan arkadaşlar ramzeyin orjinal lastiği araziye uyumlu mu.tırmanmalarda inmelerde nasıl.yoksa değiştirmelimiyiz lastikleri.resimlerinde bayağı bir dişli duruyor ama yamahanın motorlarına bakınca biraz küçük dişlere sahipmiş gibi geldi bana.

  19. #19
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Tel atma olayı Ramzeyde varmış diye birşey sözkonusu olamaz. Tüm tel jantlarda akort ayarı gerekli zamanlarda yapılmazsa tel de atar. Şambrelde patlar. Henüz araziye fırsat bulamadığımdan lastik dişlerine yorum yapamayacağım ama asfaltta pek iyi olduğu söylenemez. Tabiki bu lastiğin kabahati değil o araziye göre tasarlandı çünkü.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  20. #20

    Üyelik
    13 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    tel jantlarda akort ayarı ne zamanlar yapılır.km ye göre mi yapılıyo, sorun çıkartmaya yaklaşıncamı.periyodik bakım zamanı nasıl.ne kadar süre sonra tekrar etmemiz gerekir.maliyeti konusunda bir bilginiz varmı.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)