Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Ekim 2011, 23:56
#3061
mrt sigorta diye arat birde oradan fiyat al ben o acentaya anadolu sigortaya yaptırmıştım
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
Reklamlar
-
14 Ekim 2011, 01:07
#3062
Arkadaslar elimde er6n ayna uzatma ( nikelajli ) aparati var. 25 tl ye verecegim. İstanbul icin elden teslim edebilirim konusur bulusuruz.
-
14 Ekim 2011, 01:44
#3063
cnkdgrmc adlı üyeden alıntı
Arkadaslar elimde er6n ayna uzatma ( nikelajli ) aparati var. 25 tl ye verecegim. İstanbul icin elden teslim edebilirim konusur bulusuruz.
siyah olsaydı alırdım
sgurdal adlı üyeden alıntı
motorum için bugün şair sigortadan kasko fiyatı aldım en uygun mapfre genel sigorta çıkmış o da 1250 lira tuttu ve her türlü indirim yapılmış hali ile (omm eğitimi sertifikası, 30 yaş üstü indirimi, acente indirimi vs)
bana çok fazla geldi. sadece kawasaki markasından dolayı fiyatlar yüksek çıkıyormuş 2 değişik acente aynısını söyledi. kawasaki sahipleri çok kaza yapıyormuş yedek parça fiyatları yüksekmiş falan filan.
kasko istiyorum ama bu fiyatta çok abartı
seninki yine iyi benim motorun kasko 2085 tl tuttu.
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
14 Ekim 2011, 09:34
#3064
cnkdgrmc adlı üyeden alıntı
Arkadaslar elimde er6n ayna uzatma ( nikelajli ) aparati var. 25 tl ye verecegim. İstanbul icin elden teslim edebilirim konusur bulusuruz.
1 hafta önce olsa alırdım ama yurtdışından sipariş verdim
-
14 Ekim 2011, 12:26
#3065
Raphae1 adlı üyeden alıntı
siyah olsaydı alırdım
Karbon kaplayadabilirim. Denemek lazim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
sgurdal adlı üyeden alıntı
1 hafta önce olsa alırdım ama yurtdışından sipariş verdim
En kisa surede elinde olur umarim. Kullanisli ve kesin cozum
-
16 Ekim 2011, 04:53
#3066
cnkdgrmc adlı üyeden alıntı
Karbon kaplayadabilirim. Denemek lazim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
acaba siyah boya tutmaz mı? Çünkü karbon olunca aynalarıda karbonlamak lazımki sırıtmasın
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
16 Ekim 2011, 12:27
#3067
Raphae1 adlı üyeden alıntı
acaba siyah boya tutmaz mı?
Çünkü karbon olunca aynalarıda karbonlamak lazımki sırıtmasın
nikelaj düzgünse tutmaz bir süre sonra atar. ama altına astar atılırsa tutuyor
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
16 Ekim 2011, 12:34
#3068
Raphae1 adlı üyeden alıntı
acaba siyah boya tutmaz mı?
Çünkü karbon olunca aynalarıda karbonlamak lazımki sırıtmasın
Haklisin kardesim karbon ve belki siyah boya ayni desen olmadigi icin butunluk saglanmaz belki en iii si bu sekilde satmak, belki ihtiyaci olan biri alir cokta onemli degil elimde fazlasi vardi.
-
16 Ekim 2011, 20:52
#3069
2012 model er6 larda motor revize edilmiş, daha güçlüymüş diye duydum... aslı astarı nedir bilen var mı?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
16 Ekim 2011, 21:01
#3070
motoron dergisinde ayrıntılı bilgi var ama motor gücü net değil...ama bol resim var...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
16 Ekim 2011, 21:06
#3071
yoğun yağış haftasında olduğumuz için motorumu paketleyip ayaklarını yerden kestim :D Motorum aslında kapalı yerde ama bu sıralar üzerine kediler yattığı için naylon ile sardım :D
Uploaded with ImageShack.us
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
16 Ekim 2011, 21:12
#3072
http://www.totalmotorcycle.com/motor...i-Ninja650.htm
yeni şasi, yeni karoser, BENZİN GÖSTERGESİ, artırılmış tokrk, 2 parça sele, yeni göstergeler... yeni abicim bu motor.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
19 Ekim 2011, 14:19
#3073
siz yağ değişimde ne kadar yağ koyuyorsunuz?
kitapçığında yazan
1,7 litre (yağ filtresi değişmez ise)
1,9 litre (yağ filtresi değişir ise)
bende yağ filtresini değiştirdiğim için 2 litreye yakın yağ koydum ama yandaki camdan kontrol ediyorum alt çizginin altında gibi yağ seviyesi
-
20 Ekim 2011, 08:09
#3074
sgurdal adlı üyeden alıntı
siz yağ değişimde ne kadar yağ koyuyorsunuz?
kitapçığında yazan
1,7 litre (yağ filtresi değişmez ise)
1,9 litre (yağ filtresi değişir ise)
bende yağ filtresini değiştirdiğim için 2 litreye yakın yağ koydum ama yandaki camdan kontrol ediyorum alt çizginin altında gibi yağ seviyesi
peki cama motor dik konumdaykenmi bakıyorsun yoksa arka sehpa yada yan sehpada iken mı bakıyorsun ?
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
20 Ekim 2011, 09:33
#3075
Raphae1 adlı üyeden alıntı
peki cama motor dik konumdaykenmi bakıyorsun yoksa arka sehpa yada yan sehpada iken mı bakıyorsun ?
motor dik dururken tabiki
-
22 Ekim 2011, 00:08
#3076
ben genellikle yağı üst çizgiye yakın koyuyorum
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
-
22 Ekim 2011, 10:20
#3077
eroldayı adlı üyeden alıntı
ben genellikle yağı üst çizgiye yakın koyuyorum
Erol abi yağ seviyesi 2 çizgi arasında olması lazım .
İhtiyardan alıntıdır.
Yağ seviyeniz fazla yüksek olursa,biyel kolu ve krank yağı fazlası ile motor iç çeperlerine savuracak,bu fazla yağı sıyırmakta zorlanacak olan sekmanlar yağın yanma odasına kaçmasına ve yüksek devirlerde oluşacak hidrolik basınç,
Silindir kapak contasının yırtılmasına.
Sibop lastiklerinin deforme olmasına.
Hararetin yükselmesine.
Sekmanların çatlamasına veya yamulmasına.
Varsa katalitik konvertörün ve oksijen sensörünün bozulmasına sebep olabilir.
Azı da fazlasıda zarar.
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
22 Ekim 2011, 11:26
#3078
Arkadaslar fren balatalarinizi kac km kullaniyorsunuz...?
-
22 Ekim 2011, 12:10
#3079
ozgurakman adlı üyeden alıntı
Alet güzel görünüyor gerçekten. Gidonun seleye daha yakın olması da kullanımı rahatlatır.
-
22 Ekim 2011, 12:55
#3080
Raphae1 adlı üyeden alıntı
Erol abi yağ seviyesi 2 çizgi arasında olması lazım .
İhtiyardan alıntıdır.
Yağ seviyeniz fazla yüksek olursa,biyel kolu ve krank yağı fazlası ile motor iç çeperlerine savuracak,bu fazla yağı sıyırmakta zorlanacak olan sekmanlar yağın yanma odasına kaçmasına ve yüksek devirlerde oluşacak hidrolik basınç,
Silindir kapak contasının yırtılmasına.
Sibop lastiklerinin deforme olmasına.
Hararetin yükselmesine.
Sekmanların çatlamasına veya yamulmasına.
Varsa katalitik konvertörün ve oksijen sensörünün bozulmasına sebep olabilir.
Azı da fazlasıda zarar.
amma zormuş bu yağ işini ayarlamak,bana attığın mesajı okudum sağol dostum
cnkdgrmc adlı üyeden alıntı
Arkadaslar fren balatalarinizi kac km kullaniyorsunuz...?
37bindeyim yaklaşık 10bin daha yaparım
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler