Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Mayıs 2010, 20:07
#2041
mogli adlı üyeden alıntı
Aslında bahsedilen durum yağ yakma değil. Aşırı yüklemelerde şanzımanlar sıçratmalı yağlama olduğu için yağın cüzi bir miktarı buharlaşır. Bütün olay bundan ibaret aslında. Mesela BMW lerde bu durum daha da fazladır ( GS 1150-1200). Ne de olsa boyum kadar makina var üzerinde.
Service manualde bundan da bahsediliyor. Belirli bir miktar olması normal. ( Yanlış hatırlamıyorsam 1000 km de 100-110 ml gibi bir şeydi.
bu ufak miktarlar devede kulak..yağına suyuna sürekli bakılınca hiç birşey olmaz normalde 5-6 binde yağ değişimi yapılır ama o km lere kadar ülkemiz sıcaklıklarında gerek yok 3 bin ideal..yağ yakma sorunu 1000 rr larda var hatalı makinalar hondaların genelinde bu durum mevcut
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------
er 6 için lastik havaları 32 36 yağda 10 40 castrol trizone seri
Reklamlar
-
05 Mayıs 2010, 21:11
#2042
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
05 Mayıs 2010, 22:00
#2043
-
06 Mayıs 2010, 10:22
#2044
-
06 Mayıs 2010, 10:28
#2045
PANDERMOS adlı üyeden alıntı
fiyatta iyi bi indirim yapar mısın dostum??
-
06 Mayıs 2010, 15:24
#2046
LAstik hava basıncımı arka 36 ön 33 ayarladım İyi oldu sanki
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
06 Mayıs 2010, 15:47
#2047
Di Daktır46 adlı üyeden alıntı
bu ufak miktarlar devede kulak..yağına suyuna sürekli bakılınca hiç birşey olmaz normalde 5-6 binde yağ değişimi yapılır ama o km lere kadar ülkemiz sıcaklıklarında gerek yok 3 bin ideal..yağ yakma sorunu 1000 rr larda var hatalı makinalar hondaların genelinde bu durum mevcut
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------
er 6 için lastik havaları 32 36 yağda 10 40 castrol trizone seri
2008 model 1000rr ların ilk serilerinde kronik bir hata vardı ve makineler yağ eksilttiği için servislerde gerekli müdahaleler yapıldı ama diğer honda modellerinde kronik bir yağ eksiltme sorunu olduğuna katılmıyorum.
13 bin kilometre kadar 600f kullandım her 4binde bir yağ değiştirdim ve her yağ değişiminde 100 gr bile yağ eksiltmediğini gördüğümde şaşırdım. hiçbir zaman 50cc bile yağ ilave etmedim. kaldı ki yüksek devirlerde otoyol ve yaz sıcakların şehir içi yoğun trafikte 100 derece üzeri hararet seviyesinde de çok kullandım.
Tekrar honda almak istememin en büyük sebebidir yağ eksiltme sıkıntısı ve kontrol etme derdi olmaması...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
06 Mayıs 2010, 19:52
#2048
Zaten bahsettiğiniz olay yağın yanmasından kaynaklanmıyor. Tek bir seride hata olmuş olabilir ama genel olarak zaten yağın bir miktarının azalması normal. Hatta belki azalmaması anormaldir.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
06 Mayıs 2010, 21:14
#2049
@ Mogli ;
Dostum; bizim kullanacağımız yağ bu mu ?
Ve kaç Litre yağ alıyor bizim ufaklıklar
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
07 Mayıs 2010, 00:08
#2050
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
07 Mayıs 2010, 02:22
#2051
http://www.sahibinden.com/cok_cok_te...XQQdisplayitem
arkadaşlar yakın zamanda er6n düşünüyorum , linkteki ilanla epey görüştüm ama motor yer olarak bana uzak biraz ne dersiniz bu motoru bana tavsiye edebilir misiniz , aşağı yukarı 500 tl bi indirimi oldu , sizce çok mu bu fiyat , sahibinden.com da tanıdık tavsiye edebileceğiniz er-6n satan tanıdıklarınız varsada irtibata geçebilirim; birde arkadaşlar givi çanta , motor koruma topuzu , rüzgar için ön cam bu saydıklarım ortalama kaç paraya gelir bana ; son bi sorum daha olacak aslında en büyük korkum parça ihtiyacı olduğunda tedariğinde sıkıntı cekiyor musunuz? Bide motora bakarken Abs olup olmadığını nasıl anlarız er6 larda belli bi yıldan sonra motosikletler abs li mi yoksa hala opsiyonel olarak mı kullanılmakta , Teşekkürler.
-
07 Mayıs 2010, 04:04
#2052
ABS hala opsiyonel, saydığın parçalar sıfır almaya kalkarsan 1000 lirayı geçer. Parça tedariğinde şöyle bir sorun var; sürekli değiştirilen parçalarda ( ya da kazada ilk hasar görenler diyelim) tedarik sıkıntısı hiç yok. Ama kırk yılda bir hasar görecek ya da arızalanacak parçalarda var. Ben 1 aydan fazla sağ alt sakal grenajı bekledim mesela.
Bir de her şey iyi güzel de fiyatı çok bence. Tamam motor sıfır gibi ama fiyat çok fazla gibi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:00 ----------
cakalaz adlı üyeden alıntı
@ Mogli ;
Dostum; bizim kullanacağımız yağ bu mu ?
Ve kaç Litre yağ alıyor bizim ufaklıklar
Bu yağı da kullanabilirsin. Ama makinayı çok sıkıştırıyorsan aynı serinin racing olanını tavsiye ederim. Bu yarı sentetik diğeri tam sentetik. Ufaklığın ne kadar yağ aldığı karterin yanındaki seviye kontrol camında yazıyor. Yanlı hatırlamıyorsam filtre değişimi yapıldığında 1.8-1.9 gibi bir şeydi. Ama orjinali dışında filtre kullanırsan 200 - 300 ml kadar daha fazla alıyor.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
07 Mayıs 2010, 10:27
#2053
ercankarakus adlı üyeden alıntı
fiyatta iyi bi indirim yapar mısın dostum??
Diğer ilanlarım ile birlikte toplu alım yaparsan tabiki yardımcı olurum. Telefonum ilanımda mevcut ordan haberleşebiliriz, burayı meşkul etmeyelim.
-
07 Mayıs 2010, 10:32
#2054
-
07 Mayıs 2010, 20:19
#2055
tutku1982 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/cok_cok_te...XQQdisplayitem
arkadaşlar yakın zamanda er6n düşünüyorum , linkteki ilanla epey görüştüm ama motor yer olarak bana uzak biraz ne dersiniz bu motoru bana tavsiye edebilir misiniz , aşağı yukarı 500 tl bi indirimi oldu , sizce çok mu bu fiyat , sahibinden.com da tanıdık tavsiye edebileceğiniz er-6n satan tanıdıklarınız varsada irtibata geçebilirim; birde arkadaşlar givi çanta , motor koruma topuzu , rüzgar için ön cam bu saydıklarım ortalama kaç paraya gelir bana ; son bi sorum daha olacak aslında en büyük korkum parça ihtiyacı olduğunda tedariğinde sıkıntı cekiyor musunuz? Bide motora bakarken Abs olup olmadığını nasıl anlarız er6 larda belli bi yıldan sonra motosikletler abs li mi yoksa hala opsiyonel olarak mı kullanılmakta , Teşekkürler.
abs olayı opsiyonel nasıl istersen o şekilde satılıyor ister abs li ister abs siz genelde bu motorlarda abs ye gerek yok zaten hafif motor 300 kg bi cruser olsa neyse bu kişiden kişiye değişir tabi çanta vs aparatlarına gelince kolay tedarik edebilirsiniz yedek parça vs olaylarıda periyodik şeyler zaten mevcut fazla bi sıkıntı yok..link teki motora baktım 34 plakalı motor muğlaya kadar gitmiş sanırım siz istanbul muğla uzak tabi nasıl olduğuda belirsiz bi garantisi yok daha yakınlardaki az km de motorlara bakın derim..
-
08 Mayıs 2010, 00:49
#2056
Yahu bir yağ konusuna acıklık getiremedik gitti
Bi de yağ filtresi nerde ben baktım göremedim
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
08 Mayıs 2010, 03:03
#2057
bilgilerınız ıcın cok tesekurler artık er6 n tamamen ılımlı bakıyorum mugludakı makınadan vazcaydım
-
08 Mayıs 2010, 11:17
#2058
cakalaz adlı üyeden alıntı
@ Mogli ;
Racing dediğiniz castrolün 10-50 si oluyor
Yani bu
[/QUOTE]
dostum buda olur yağ oranı kitapta 10-40 yazıyor ama 10-50 de olur yaz ayında havalar sıcak nitekim..
-
08 Mayıs 2010, 11:32
#2059
Haah Tamam işte; yazın da kesin bilşeyler bilelim
Alayım 2 Litre 10-50 racing de; değiştireyim bari
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
10 Mayıs 2010, 12:39
#2060
Arkadaşlar İzmir de bildiğiniz Karşıyaka-Bornova tarafında yetkili Kawasaki Servisi var mı? Resmi web sitesinde ki yetkili servis numarasını aradığımda; artık Kawasaki servisi olmadıklarını söylediler. Diğer servislerde çok uzak. Yada gitmemi tavsiye ettiğiniz iyi bir yer var mı?
20 bin km bakımı yaptıracağım. Vites geçişleri çok sert, muhtemel yağ değişim zamanı geldiği için. Ön tekerde de sanırım hafif diske sürtme mevcut. Ara ara çok ince bir ses duyuyorum.
Everything goes the way it should...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler