Bisan ceylan motorların durumu

Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar mrba ben daha acemiyim motor konularında.bi sorum olacak size.ben motor almak istiyom ama az yakan tercihimdir.öğrenciyim.bisan ceylan 90 sizce nasıl bi motor tavsiye edermisiniz?100km de ne kadar yakıo? motorun durumu nedir bilen varsa sölesin lütfen....
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
mondial uk 100 cup bak, 2,5 lt ile 100 km gitti vaadleri var, ama bisandan yana +sı yedek parçası daha çok. gönül isterdiki maddi durumun daha iyi olsa 100lük bi honda innova cup alasın.. çinle uğraşmaz japonla ömür boyu nikah kıyardınnn
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
100cc lık cub modellerı markası modelı onemlı deıl hepsı aynı 100km de 2 lt benzın yakıyor bende kuba motorun 100 luk cub modelı var 10 tl lık benzınle 150 160 km gıdyor sakın bısan falan alayım deme arkadasım yedek parcası yok fabrıkası kapalı telefonları acmıyorlar bısan hakkında daha cok sey sayabılırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bisan ceylan 90 aşırı az yakıyor ibre 80ni buluyor iyi ama çok titreşimi var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst