Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #461
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    aynen kardeşim o gaz teli muabbeti bende de olmuştu motor rölantiye düşmüyordu hemen gaz veriyordu kendi kendine ama düzelttiler o problemi şuan 16 gün oldu motoru alalı 700km yaptım gayet memnunum performans açısından hesaplamalarıma göre 20TL benzine 100km civarı yol yapıyorum rezerve dahil


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #462
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı c00lrelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardeşim o gaz teli muabbeti bende de olmuştu motor rölantiye düşmüyordu hemen gaz veriyordu kendi kendine ama düzelttiler o problemi şuan 16 gün oldu motoru alalı 700km yaptım gayet memnunum performans açısından hesaplamalarıma göre 20TL benzine 100km civarı yol yapıyorum rezerve dahil
    Rodajdan sonra bir hızlanma videosu koyarsanız birçok kişini merakını da giderirsiniz

    Kazasız belasız devam edersiniz umarım
    #sürenadam

  3. #463
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    aynen düşünüyorum zaten geçen 142 civarlarına çıkarttım zorlanmadan beşiktaş tünelinde 1000i geçsin video hazırlarım merak kalmaz kimsede :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

    eyvallah kardeşim bu arada inşallah kazasız belasız sürerim

  4. #464

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Titreşim ne durumda şu an ?

  5. #465
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    hafiften var rahatsız edici değil zaten torku yüksek motor tek silindir o kadar olur diye düsünüyorum

  6. #466
    megelli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2009
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Megelli Naked 250s

    Adanal'lı Sedat Ustanın Tercihi Megelli. Megelli ile Manavgat Motosiklet Festivali




  7. #467

    Üyelik
    02 Nisan 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Ramzey QM 200 GY - Megelli 250 R
    Alıntı c00lrelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardeşim o gaz teli muabbeti bende de olmuştu motor rölantiye düşmüyordu hemen gaz veriyordu kendi kendine ama düzelttiler o problemi şuan 16 gün oldu motoru alalı 700km yaptım gayet memnunum performans açısından hesaplamalarıma göre 20TL benzine 100km civarı yol yapıyorum rezerve dahil
    Kardeşim Güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle. Sormak istediğim bir şey var. Stop ettikten sonra fandan gelen ses seninkindede rahatsız edecek boyutta ve uzun sürelimi ? Merak ettiğim için soruyorum.

  8. #468

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Tahmin ettiğim gibi, bana göre naked çok daha güzel. Harika görünüyor.

  9. #469
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    NAKED güzel. far kısmını hiç begenmedim.

  10. #470
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    valla kardesim bana normal geliyor ama sendeki ses nası duymadıgım ıcın bişey söyleyemiyorum uzun süreli derken motorun ısınmasına göre değişiyor çok trafikte kalırsan açıyor yaklaşık bi 30 saniye kadar sürüyor benimki ama o değişiyor hararete bağlı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------



    buda son hali bıcı bıcı yaparken :D kuyruğunu kendim kestim daha cool duruyor şimdi

  11. #471
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    beyler bakım yaptıranlar kaça yaptırdı acaba? muhtelif bakım parça fiyatları çok uçuk diye bir duyum aldım

  12. #472
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bakım yaptıranlar kaça yaptırdı acaba? muhtelif bakım parça fiyatları çok uçuk diye bir duyum aldım
    bakıma yağ parası verdim kardesim 1000e gidicem cuma gunu dokuyucu.com.tr gir burda parça fiyatları yazıyor kardeşim

  13. #473

    Üyelik
    01 Temmuz 2013
    İlk sayfalardaki motocross model hakkında bilgi sahibi olan varmı ? @c00lrelax sanırım bumoto calibre konusunda da karşılaşmıştık.. Kararını tam olarak ne veya neler etkiledi ?
    Saygılar

  14. #474
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı c00lrelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakıma yağ parası verdim kardesim 1000e gidicem cuma gunu dokuyucu.com.tr gir burda parça fiyatları yazıyor kardeşim
    bu motoru almayı düşünüyorum ama alan arkadaşların yaşadıkları problemler kafamı karıştırdı.biraz daha bekleyip kullanıcılarından yorumları duymayı tercih edeceğim galiba.. test motoru olan bayii biliyormusunuz?
    TRANSALP XL700

  15. #475

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    B.evler Cengız motor kullanmana ızın verıyor. Bugun yenı gelen motorlar adanadan bayılere gonderılıyormus. Beyaz renk cuma yada ctesı bayılerde olacakmış.

  16. #476
    c00lrelax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı 4everstrong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk sayfalardaki motocross model hakkında bilgi sahibi olan varmı ? @c00lrelax sanırım bumoto calibre konusunda da karşılaşmıştık.. Kararını tam olarak ne veya neler etkiledi ?
    Saygılar
    valla kardeşim bu moto görünüşte tamamen çin malı tipindeydi ve fan problemi başta olmak üzere diğer problemlerini araştırdım ve sitelerde milletin elinden çıkarttığını gördükden sonra bumotodan vazgeçtim megelli 250r almamdaki sebeb yurtdışında baya bi kullanıcı ağı var ve pistlerde yarışları bile olması beni kafadan etkiledi, ayrıca çin malı değil ingiliz malı olması ve görünüş itibari ile bana kalırsa piyasadakı cogu motordan daha karizma durması kararımı etkiledi bi şans vermek gerektiğini düşündüm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru almayı düşünüyorum ama alan arkadaşların yaşadıkları problemler kafamı karıştırdı.biraz daha bekleyip kullanıcılarından yorumları duymayı tercih edeceğim galiba.. test motoru olan bayii biliyormusunuz?
    valla kardeşim çıkan problemler öyle büyük problemler değil halledilebilecek cinsten problemler motor kısmında herhangi bi problem olmadığı sürece benim için problem sayılmaz yeterki motorda bi sıkıntı olmasın suan 1000 km oldu yarın bakıma götürüyorum ben bu problemler için aldığım bayiye sorunlarımı aktarmıştım onlarda distrübütor firmaya söylemişler beni dokuyucu genel müdürü aradı görüştüm Allah razı olsun cok ilgilendirler problemleri sordular ve çözüm için elinden geleni yapcaklarını söylediler ki öyle oldu da gerçekten ben bi şans vermek gerekli diye düşünüyorum Megelliye
    4everstrong bunu beğendi.

  17. #477
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı c00lrelax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla kardeşim bu moto görünüşte tamamen çin malı tipindeydi ve fan problemi başta olmak üzere diğer problemlerini araştırdım ve sitelerde milletin elinden çıkarttığını gördükden sonra bumotodan vazgeçtim megelli 250r almamdaki sebeb yurtdışında baya bi kullanıcı ağı var ve pistlerde yarışları bile olması beni kafadan etkiledi, ayrıca çin malı değil ingiliz malı olması ve görünüş itibari ile bana kalırsa piyasadakı cogu motordan daha karizma durması kararımı etkiledi bi şans vermek gerektiğini düşündüm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------



    valla kardeşim çıkan problemler öyle büyük problemler değil halledilebilecek cinsten problemler motor kısmında herhangi bi problem olmadığı sürece benim için problem sayılmaz yeterki motorda bi sıkıntı olmasın suan 1000 km oldu yarın bakıma götürüyorum ben bu problemler için aldığım bayiye sorunlarımı aktarmıştım onlarda distrübütor firmaya söylemişler beni dokuyucu genel müdürü aradı görüştüm Allah razı olsun cok ilgilendirler problemleri sordular ve çözüm için elinden geleni yapcaklarını söylediler ki öyle oldu da gerçekten ben bi şans vermek gerekli diye düşünüyorum Megelliye
    bende çok isterim farklı markaların türkiyede tutunmalarını. inş megellide tutulur ve alanlar pişman olmaz.
    googan bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  18. #478

    Üyelik
    01 Temmuz 2013
    Tutunmadan edinmek lazım bi tane
    googan bunu beğendi.

  19. #479
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Video paylaşan yok mu ??

  20. #480

    Üyelik
    19 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    c00lrelax megelli ye 150lik teker takmak mümkün müdür ?


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler