Yamaha ( ŞAFTLI ) Kullanan Var mı?
-
Bu makina hakkında bilgi almak istiyorum Türkiye de kullanan arkdaşlar var mı?Varsa hangi şehirden satın almışlar?
Tüm motor tutkunlarına kazasız belasız keyif dolu sayehatler dilerim arkdaşlar hoşçaklın.
saygılar sevgiler.
Reklamlar
-
Vay Beeeh,
yarı otomatik ve şaftlı,
süpermiş,
aslında incelemek lazım,
bu motorda bu sistem kullanıldığına göre,
ben kendi motoruma yaparım yahuu
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Vay Beeeh,
yarı otomatik ve şaftlı,
süpermiş,
aslında incelemek lazım,
bu motorda bu sistem kullanıldığına göre,
ben kendi motoruma yaparım yahuu
Senden hersey beklenir racer a yzf kuyruk uyduran adamsin yoksa gsxr miydi?
Hatiramiyom yaslandik galiba
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
-
Bu motosiklet Yamaha'nın hangi serisi?
-
FJR 1300 dür , şaftlı ve otomatik..
-
2006 Yamaha FJR 1300 manuel ve 2009 FJR 1300 Triptronik kullandım, çok keyifli bir motor konfor üst düzey.
-
sinansari_fb adlı üyeden alıntı
2006 Yamaha FJR 1300 manuel ve 2009 FJR 1300 Triptronik kullandım, çok keyifli bir motor konfor üst düzey.
merhaba , Kawasaki 1400 GTR ve BMW 1300 GT nin güncel modellerini kullandım , ikisininde süspansiyon karakteri değiştirilebiliyor ama yinede Türkiye yolları için çok sert hissettirdi , bir ara ciddi anlamda satın alma aşamasına gelmiştim , FJR 1300 de süspansiyon konforu nasıldır , uzun süre kullanmışsınız yazarmısınız ?
-
düşük cc grubundaydı,tahmini 250 cc altındaydı
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
merhaba , Kawasaki 1400 GTR ve BMW 1300 GT nin güncel modellerini kullandım , ikisininde süspansiyon karakteri değiştirilebiliyor ama yinede Türkiye yolları için çok sert hissettirdi , bir ara ciddi anlamda satın alma aşamasına gelmiştim , FJR 1300 de süspansiyon konforu nasıldır , uzun süre kullanmışsınız yazarmısınız ?
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
düşük cc grubundaydı,tahmini 250 cc altındaydı
fotoğraf uçmuş galiba bende görünmüyor , şaftlı otomatik yazınca FJR vardı eskiden, artık Goldwing de otomatik oldu..
-
Önceden bir çoğunda şaft vardı,uzun yolculuklarda avantajlı
Suzuki'nin şaftlı motosikleti çok az,gün geçtikçe diğer markalarda şaftı bırakacak gibi
Yamaha'nın küçük hacimli motosikledini bir türlü bulamadım
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
fotoğraf uçmuş galiba bende görünmüyor , şaftlı otomatik yazınca FJR vardı eskiden, artık Goldwing de otomatik oldu..
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Önceden bir çoğunda şaft vardı,uzun yolculuklarda avantajlı
Suzuki'nin şaftlı motosikleti çok az,gün geçtikçe diğer markalarda şaftı bırakacak gibi
Yamaha'nın küçük hacimli motosikledini bir türlü bulamadım
bence şaft değilde kayışlı aktarmanın yaygınlaşması daha iyi olurdu , hem daha hafif hemde bakım gerektirmiyor , hatta zincirli motoruna kayış uyduranlar bile vardı yurt dışında.
-
Şaft ağır ve verimsiz. O yüzden ciddi bir sebep olmalı ki kullanılsın. Bir de boşluk varsa sıçrama yapıyor.
Ağır cruiserlar ve touring motosikletleri için ideal sayılır.
Harley, Yamaha ve Zero kayış kullanıyor.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
merhaba , Kawasaki 1400 GTR ve BMW 1300 GT nin güncel modellerini kullandım , ikisininde süspansiyon karakteri değiştirilebiliyor ama yinede Türkiye yolları için çok sert hissettirdi , bir ara ciddi anlamda satın alma aşamasına gelmiştim , FJR 1300 de süspansiyon konforu nasıldır , uzun süre kullanmışsınız yazarmısınız ?
Merhaba,
Eşimle istanbul'dan Trabzon'a otomatik olan ile seyahat etmiştik. Eşim çok memnun kalmıştı. Sıfır titreşim, yüksek hızlarda çok stabil. Süspansiyonları çok beğeniyorum. Bugün tekrar almak istesem manuel alırdım. İlk kalkışta atak bir motor o yüzden otomatik viteste Dar ve U dönüşlerinde biraz zorluyor.
-
sinansari_fb adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Eşimle istanbul'dan Trabzon'a otomatik olan ile seyahat etmiştik. Eşim çok memnun kalmıştı. Sıfır titreşim, yüksek hızlarda çok stabil. Süspansiyonları çok beğeniyorum. Bugün tekrar almak istesem manuel alırdım. İlk kalkışta atak bir motor o yüzden otomatik viteste Dar ve U dönüşlerinde biraz zorluyor.
Vstrom dan sonra Super Tenere ye geçecektim ama bazen ilanlarda çok uygun FJR görüyorum , kullanma fırsatım olmadı , Yamaha Türkiye de test sürüşüne hiç açmadı bu motoru , yüksek hızlarda otoyol konforundan şüphem yok , bol yamalı yada zemini yıpranmış çift yönlü yollarda pişman edermi ? teşekkür ederim.
-
Yamaha marka küçük motosikletler şaftlı ve 50cc hacminde motorla donatılmış. 70’li yılların ürünleri
Hangi serisi olabilir?
-
50 cc ve şaftlı mı ! motor 10 bg olsa 5 ini şaftın kendisi yutuyordur :D
-
2020 model,Yamaha pw 50
2 zamanlı
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
50 cc ve şaftlı mı ! motor 10 bg olsa 5 ini şaftın kendisi yutuyordur :D
-
Pw50 gibi motorlarda sanırım güvenlik için şaft kullanıyorlar.
-
Yamaha Virago 535 im vardı oda şaftlı idi.
-
İnceden önemli bir detay
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Pw50 gibi motorlarda sanırım güvenlik için şaft kullanıyorlar.
Bazı modeller
fireblade e adlı üyeden alıntı
Yamaha Virago 535 im vardı oda şaftlı idi.
fjr1300,xj9000 davidson,royal star xvz 1300,Super Tenere 1200,vmax,XVS 1100 Drag Star,XVS 650 Drag Star,
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
İnsan evde boş zamanı olunca,bunlara kafayı taktım
Yamaha MS 50
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler