Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5721

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    hyosung gt250 comet naked 2007 ye uyumlu farklı dişliyi ucuza nerden temin edebilirim? ya da yurtdışında satan bir site var mı bildiğiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5722

    Üyelik
    19 Mayıs 2016
    Arkadaşlar bu motor çok hoşuma gidiyor ve ikinci el 2010 model az km yapmış bir cihaz buldum. Merak ettiğim bu cihazların ikinci el pazarı bundan 3-4 sene sonra satmak istesem sizce çabuk satabilecek bir motor mudur?

  3. #5723

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı redswards adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motor çok hoşuma gidiyor ve ikinci el 2010 model az km yapmış bir cihaz buldum. Merak ettiğim bu cihazların ikinci el pazarı bundan 3-4 sene sonra satmak istesem sizce çabuk satabilecek bir motor mudur?
    uyanık satıcılardan olmadığın sürece satman zor olmaz (3 liralık ürüne 30 lira istemek gibi bkz malum sitedeki ilanların çoğu).

    tabi 3-4 seneye bu motora alternatif başka bir motor çıkar piyasaya ve fiyatı uygun olursa orasını bilemem.

  4. #5724

    Üyelik
    09 Ekim 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    gv 650
    Orijinal gv 650 egzoz var elimde uygun fiyata verilecektir

  5. #5725

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    arkadaşlar merhaba ;

    GV 650 ile kaza geçirdim. ön kısım komple dağıldı. maşası kırıldı. süspansiyonlar patladı. Hiç bir yerde komple maşa bulamıyorum. Bana yardımcı olabililr misiniz ? kafayı yicem.

  6. #5726

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Geçmiş olsun.
    Motoran parça konusunda yardımcı oluyor. Yurt dışından sipariş ile getirtiyor. Kötü yanları ise: fiyat belirsiz ürün Türkiye'ye gelince fiyatı belli oluyor, süre uzun, bayi üzerinden teslim ediyor.



    Radiyatör fanım bozuldu motoru değiştirmeyi planlıyorum. Yurt dışından gelmesini beklemekte istemiyorum. Araba veya başka bir motorun fanı ile uydurma bir çözüm yapmayı düşünüyorum. Vida delikleri ve fan motoru büyüklüğü açısından öneriniz var mı?

    Aslında yapmışken daha büyük bir fan ve manuel kumanda eklesem nasıl olur diye düşünmüyor da değilim. Burada soru şu motor bloğu min kaç derecede çalışması daha doğrudur.

  7. #5727

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Alıntı WanDoGa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Radiyatör fanım bozuldu motoru değiştirmeyi planlıyorum. Yurt dışından gelmesini beklemekte istemiyorum. Araba veya başka bir motorun fanı ile uydurma bir çözüm yapmayı düşünüyorum. Vida delikleri ve fan motoru büyüklüğü açısından öneriniz var mı?

    Aslında yapmışken daha büyük bir fan ve manuel kumanda eklesem nasıl olur diye düşünmüyor da değilim. Burada soru şu motor bloğu min kaç derecede çalışması daha doğrudur.
    Baktım bulmak zor bari motoru parçalayıp tamir edeyim dedim. Sorun şimdilik çözüldü.
    Bilgi paylaşıldıkça çoğalır!

  8. #5728

    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Temiz bir gv 650 bulmak bana kaça patlar?

  9. #5729
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı yubaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba ;

    GV 650 ile kaza geçirdim. ön kısım komple dağıldı. maşası kırıldı. süspansiyonlar patladı. Hiç bir yerde komple maşa bulamıyorum. Bana yardımcı olabililr misiniz ? kafayı yicem.
    gecmiş olsun olabilirim arayabilirsiniz 5322124353

    wandoga arkadaşım bende fan vardı daha devirli kömürsüz motorda daha dayanıklı lazım olan olursa arasın.arkadaşlar genelde lazım olan parçalardan kendi motorum ve gurubumuzdaki motorlar için yedek bulunduruyorum sizede yardımcı olurum.kore ile anlaşmam var parça getirtebiliyorum bilginize.

    melikşah 1 arkadaşım temiz bir gv 15 den başlar aksesuar durumu ve km sine göre 25 e kadar gider.modelden ziyade motor önemlidir.yeni alacak arkadaşlara karbüratörlü olan 2007 ve 2008 in 6 ci ayına kadar olan motorları tercih ederseniz arıza ve parça sıkıntıısı yaşamazsınız.

  10. #5730

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Herkese merhaba gv650 08 model karb model sahibiyim.. Vites gecme sikintisi yasiyorum. Hicbirsekilde bosa gecmiyor. 2 den 1 e atarkende bosa dusuyor gibi oluyor. Debriyaja tekrar basip vitesi tekrarliyorumki iyice gecsin.
    Cumartesi aksilik olmazsa dislileri yaglayip tekrar yerlestirmeyi deniycem. Herhangi bir sakincasi varmi bilemedim, bir onerisi olan varsa cok makbule gecer.
    Ismim Deniz, izmirdeyim buarada

  11. #5731

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    S.a 2 sorum var hyosung gv 650 enjeksiyonlu mu karbüratör lu mü önerirsiniz enjeksiyon sıkıntı çıktığında her ustalar pek anlamaz usta ararsın flan demişlerdi .
    Ve hyosung gv 650 ye sürücü sissy bar yaslanma yeri ve ön koruma demiri nerde yaptıra biliriz tahmini kaç tl patlar

  12. #5732

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Enjeksiyonlu modeli tavsiye ediyorum. Her usta yapamaz kabul ama buyuk sehirde isen muhakkak birini bulursun. Yalniz son modellerde bile elektrik problemi yasaniyor. Konjektor takviyesi hatta kablo takviyesi sart. Cunku enjeksiyonlu modellerin elektrik ihtiyaci daha yuksek. Temiz bulmakta fayda var. Sissy bar ve koruma demiri google a yazdigin takdirde cikiyor. Burasi pek guncel degil sanirim, bende yeni uye oldum ama kimsecikler yok

  13. #5733

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Alıntı lK0zm4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a 2 sorum var hyosung gv 650 enjeksiyonlu mu karbüratör lu mü önerirsiniz enjeksiyon sıkıntı çıktığında her ustalar pek anlamaz usta ararsın flan demişlerdi .
    Ve hyosung gv 650 ye sürücü sissy bar yaslanma yeri ve ön koruma demiri nerde yaptıra biliriz tahmini kaç tl patlar
    Ben tercihimi gelişmiş komplex EFI olarak kullandım. Bizim ülkemizde ustalar kendini geliştirmiyor, EFI görünce trene bakar gibi bakıyorlar. Elbette EFI tamir edecek usta bulman biraz zor ama şu da bir gerçek karbürotörlüde senkron ayarını yapacak ustayı da iyi seçmen lazım.

    Aydın Kardeşler'i bir değerlendir. Direk stokları yoktu ama üretebilirler. Sonucu buradan yazarsan bizde faydalanabiliriz

    http://www.aydinkardesler.org/
    Bilgi paylaşıldıkça çoğalır!

  14. #5734

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Tekrardan merhaba. Forum canli ama gv tarafina olu topragi serpilmis resmen Kaya abime saygilar whatsapptan olsun canli tel baglantisi olsun hep destek oluyor herkonuda.
    Cree daymaker far gv 650 icin uygunmudur yada zenon far h4 taktiran varmi hic merak ediyorum??
    Ayrica fairing degistiricem
    http://m.aliexpress.com/item/3267649...bilesitedetail

  15. #5735

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Alıntı seagroover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhaba. Forum canli ama gv tarafina olu topragi serpilmis resmen Kaya abime saygilar whatsapptan olsun canli tel baglantisi olsun hep destek oluyor herkonuda.
    Cree daymaker far gv 650 icin uygunmudur yada zenon far h4 taktiran varmi hic merak ediyorum??
    Ayrica fairing degistiricem
    http://m.aliexpress.com/item/3267649...bilesitedetail
    Merceksiz direk xenon ampül olmaz. Mercekli olanın adı bi-xenon oluyor. çin sitelerinde güzel ürünler mevcut ufak modifikasyon ile takabilirsin. Bende almayı planlıyorum ama performanslarından emin olamıyorum.

    ilgili ürün HD standartı sonra yan saniyeden yaygınlaşan bir ürün Gv650 de nasıl durur ve performansı nedir bir bakmak lazım.
    Bilgi paylaşıldıkça çoğalır!

  16. #5736

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Cevap icin tesekkurler. Mercekli olanindan bakicam ozmn. Farin sari renkte olmasi acikcasi motoru ucuz gosteriyor.
    Fairingi tercih etmemin sebebi motorumuzun onden sisman arkaya dogru ince devam etmesi. Sportif bir dizayn icinde on masa ile paralel bir far tasi sart. Bakiniz harley vrod, o vrodun far tasinin masa ile paralel olmasinin nedeni sportif tasarimi tamamlamasi. Imkanim olsa gidonu bile degistiririm.
    Buarada harika bir konjektor modifiyesi yaptim ve aku surekli 14,5 volt goruyor. Eger elektrik aksam skntisi olan varsa buradanda yazabilirim

  17. #5737

    Üyelik
    25 Nisan 2012
    Şehir
    Bayburt
    Motosikleti
    Hyosun GV 650 FI
    öncelikle merhaba. motosikletimi yeni aldım. Hyosung GV 650 FI, 2013 model. Ön cam ve koruma demiri almak istiyorum. Nereden temin edebilirim. Teşekkürler iyi günler

  18. #5738
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı seagroover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrardan merhaba. Forum canli ama gv tarafina olu topragi serpilmis resmen Kaya abime saygilar whatsapptan olsun canli tel baglantisi olsun hep destek oluyor herkonuda.
    Cree daymaker far gv 650 icin uygunmudur yada zenon far h4 taktiran varmi hic merak ediyorum??
    Ayrica fairing degistiricem
    http://m.aliexpress.com/item/3267649...bilesitedetail
    deniz övgün için teşekkür ederim 3 haftalık seyhatte oldugum için yazamadım yaz oldugundan dır sanırım eski yazan arkadaşlar gezilerle meşgul olunca formda böyle oluyor burda telimi açıkca yazıyorum arkadaşlar çekinmeden arayabilirler seyir halinde olunca cevap veremesemde müsait olunca geri dönerim(bu arada bir kendini bilmez arkadaşım geç cevap yazdım diye sinirlenmiş agzını bozmuş onu ayrı tutuyor aynı agızla cevabını da veriyorum ) böyle istisnai durumlar oldugu halde moralimi bozmamaya çalışıyorum.
    Tercübeli arkadaŞLARIN mümkünse soruları cevaplamasını ayrıca rica ediyorum.hatta cevap yazarken başından gecen olayıda kısaca aktarması bilğinin dogrulugunu saglaması saoruyu soran arkadaşların ona göre itibar etmesi gerekir diye düşünüyorum.
    EFI Mİ KARBÜRATÖR LÜMÜ
    arkadaşlar malesef EFI konusunda bir çok markada oldugu gibi servis ve usta olarak alt yapı hazır değil.efı için bilğisayar programı ve anlayan eleman olmadıgından basıt bir arızada motorlarımız yatıyor ve bizi motordan sogutuyor.
    Bu konuda en acı tercübeyi bir avukat arkadaşımız yaşadı ve artık motorcu değil.malesef.
    KARBÜRATÖRLÜ şu anda her markada en iyi makinalardır en kötü en yamyam usta bile anlar ve tamir eder.parça sıkıntısı yok her türlü parça bulunuyor veya getirtiliyor.
    aradaki fark 5 beygir.tek fark o .sorarım enjeksiyonlu diyenler 75 beygiri dehledinizde geriye 5 mi kaldı?

    KORUMA DEMİRİ KONUSUNDA
    arkadaşlar motoru 2009 senesinde aldım 2007 model ve bu güne kadar kullandım 40.000 km yaptım.Bir çok model koruma demiri denedim.yapan ustalara gittim geldim nerdeyse 12 ayımı bu ugurda harcadım.sonunda krom malzemeyi dantel gibi işliyen bir hemşeri ustayla tanıştım nazım geçtı 250 cc ve 650 cc motorlarımıza bir çok kere değişik şekilleri test ederek. (test konusu 1 güvenlik 2 görünüş 3 agırlık 4 onarım) sonunda karar verip usta kalıpla hakiki krom malzemeden imal etti ve satıyor ancak asıl işi olmadıgından boş zamanlarında yapıyor bende teşvik konusunda yardımcı oluyorum.
    bazı arkadaşlar yeni modeller üzerinde duruyor ancak bilesiniz ben onlarıda prototip olarak yapıp taktık kullandık ama sakıncalı görüp yapmadık.
    KORMa demiri NASIL OLMALI
    neyse uzun yazdım okunmaz bu başluğın altını siz doldurun düşündüğnüzü yazın yazışalım ben cevaplıyayım.
    saglıkla keyifle sürün sevdiklerinizi üzmeyin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    far konusuna gelince mercekli olanlar iyi ancak dar açı olunca iyi olmuyor orjinal yansıtıcı iç farlar iyi değil en ekonomik ve en iyi yöntemi

    gidip bir traktör farı alıyorsunuz iç farı çıkarıp hyosungun iç farının baglantı yerlerini kesip iç farın arkasına yapıştırıp kaliteli sarıya yakın 6000 kelvin olacak h4 x zenon takıp kullanıyorsunuz takarken far tası içindeki kabloları kenarlara toplarsanız rahatca sıgar geceniz gündüz olur kolay gelsin.

  19. #5739

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Kaya abi bu traktor fari olayi icin telefonla gorusuruz muhakkak. Okuyunca baktim 50 lira civarinda h4 satiliyor ama tam mantigini anlamadim. Traktor farinin capi dusuk yani tasi degilde sadece icindeki ampulumu kullanicaz anlamadim acikcasi.
    Tekrar soylemek ihtiyaci hissettim burada benim gordugum kadryla soyluorm kaya abi herkes icin kosturuyor. Eger isi terbiyesizlige goturucek birileri olduysa ayip gercekten.

  20. #5740

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Traktör farının iç yansıtıcı bölümünü bizim farın içine mi monte ediyorsunuz?. Tam olarak hangisi alındığında direk oturuyor. Kusura bakmazsanız eksik bilgileri tamamlamak isterim...

    2700K sarı 4500K doğal 6000-6500K buz beyazdır üstüne çıktıkça mavi sonra mora doğru kayar.

    Direk far tasının içersine xenon ampül takmak doğru değildir. Xenon ampul çok fazla yayılım yaptığından karşıdan gelenin gözünü kör edecek düzeyde etkiler. Karşıdaki yanlış harekette size çarpması hoş olur mu? diğer ihtimalde size farınızdan dolayı düm düz küfretmesi hoşunuza gider mi? Kendi sürüş zevkinizi düşünürken karşıdaki kişiye de düşünmek gerekir. Şahsen trafikte en tiksindiğim tipler sislerine bile xenon takmış tüm ışıkları açıp yolculuk yapan araba kullanıcıları.

    Direk far tasının içine x-enon takmak doğru değildir. Mercek tiplerin içinde ışık yayılımının alt bölgede kalmasını sağlayan ışık bariyeri, aynalama vardır. Karşıdan gelen kişiye rahatsızlık vermez ve yukarı bölgeye kaçan ışık gücünü kullanarak etkin görüş sağlar. Bu nedenle Xenon ampül kullanılacak ise mercekli olmalıdır. Bi-xenon merceksiz far tasların da uzun ve kısa farı tek bir ampul ile kullanmak için üretilmiş tiptir. İçersin de bulunan perdeleme hareketlidir, ufuk çizgisi yer değiştirir.


    Netten örnek resimler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler