Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2721
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız sürüşler diliyorum. Çıkmayı nasıl bulabilirsin bilmiyorum ama hyosungsource'da 378 TL. 1.5 kilo olduğu için kargo 50 TL
    Toplamda 428 TL. Döviz kur farkı vb ile maksimum 440 TL'ye elinde olur.
    arkadaşlar ilgi ve alakanız için teşekkür ederim, _Uzay_ arkadaşım mesajını okudum, konjektörü motor elektrik kestiği için yolda kalan ilk sahibi değiştirmiş, iki haftadır sorun çıkarmadı bana, cts istanbul ankara arası ilk uzun yolumu yaptım, çok tecrübeli olmasam da uzun yol ayak koyma yeri sanki şart gibi geldi bana.. başınızı ağrıtacam ama çok fazla sorum olacak size

    birincisi boşa geçirme problemi benim ayağım hassas olmadığı için ya bire ya ikiye alıyorum bunun bi kolay yolu var mıdır?
    bir de boşa alamadığımdan kimi zaman viteste çalıştırıyorum ve marşa basınca debriyajın tam ayırmadığını hissediyorum acaba maneti mi değiştirsem? bu arada kavrama baya bi yukarda...
    motorda sesli egzoz var, vites aralarında ve gaz kestiğimde egzoz patlama yapıyor acaba manifoltta kaçak mı vardır yoksa normal bi durum mu?
    son olarak ist-ank arası 95 tl yaktım yakıt ne alemde

    çok soru sordum başınızı ağrıttıysam affola.. saygılar iyi akşamlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2722
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Üstadlar cevap vermeden önce tecrübeli amatör olarak ben cevaplayayım. Boşuna yormayalım abicikleri

    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birincisi boşa geçirme problemi benim ayağım hassas olmadığı için ya bire ya ikiye alıyorum bunun bi kolay yolu var mıdır?

    bir de boşa alamadığımdan kimi zaman viteste çalıştırıyorum ve marşa basınca debriyajın tam ayırmadığını hissediyorum acaba maneti mi değiştirsem?


    Beşe aldıktan sonra ikiye al sonra bire alıp dörde tak
    Benim motor belli bir süre gittikten sonra boşa almıyor. Işıklarda durduğum zaman boşa almak için debriyaja basılı iken gaz veriyorum, o sırada boşa alabiliyorum. Ama seninkinde daha küçük bir sorun var sanırım. Motoru ayağınla hafif ileri ittirirken denersen boşa alabilirsin sanıyorum. Çarklar tam yerine gelmiş olur. Ama benimkinde motor kapalı iken çok kolay vites değiştirilebiliyor. İkimizin de vites/debriyaj vb ile alakalı düzeltilmesi gereken küçük bir problemimiz olduğu kesin


    bu arada kavrama baya bi yukarda...

    Debriyaj kolunun debriyaj teli ile birleştiği yerde çevirerek ayar yapabileceğin bir yer var. Onunla biraz oynarsan kavrama noktasını aşağıya çekebilirsin. Tabii ki son ayarında ise yapacak birşey yok. Balata değişikliği vb gerekebilir. Eksik veya fazlam varsa düzelteceklerdir


    motorda sesli egzoz var, vites aralarında ve gaz kestiğimde egzoz patlama yapıyor acaba manifoltta kaçak mı vardır yoksa normal bi durum mu?

    Normal. Olayın güzelliği orada. Tabii ki yine de patlamadan patlamaya fark var.


    son olarak ist-ank arası 95 tl yaktım yakıt ne alemde

    100 km'de egzoz durumuna göre, hava filtresi temizliği, buji durumu, lastik şişikliğine göre, doğru ayar/yanlış ayarlara göre 5 litre yakan da var, 7 litre yakan da. Ama normali uzun yolda 5 litre civarında olanıdır.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  3. #2723
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    _uzay_ arkadaşım teşekkür ederim verdiğin bilgilere sağolasın, vitesle ilgili büyük bi problem yok anladığım kadarıyla, yakıt da kaba hesapla 5 litre civarı olduğuna göre egzoz sabahlara kadar patlasın o zaman iyi geceler

  4. #2724
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    Arkadaslar Hyosung GV650 cileri aramıza gormek ısterız.Uzay ve ben sizleri guzel agırlarız valla

  5. #2725
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı aidikurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Hyosung GV650 cileri aramıza gormek ısterız.Uzay ve ben sizleri guzel agırlarız valla
    Buluşmaya bir tek Kaya abi geldi. O da zaten bizim forumdan Burada üyeliği bile yok abimizin
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  6. #2726
    mkemalyonca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    küçükçekmece
    Motosikleti
    gv-650
    Millet bi sonraki alış verişinizde benide dahil ederseniz sevinirim...yani bi buluşmaya yağmurdan gelemedik diye kalplerden silinmemişizdir umarım...ayrıca kur farkı tarafımdan karşılanacaktıryok aslında bu tamamen bencilce düşünülmüş bişi..
    Uzay ne yazmışsın ya okurken tansiyonum çıktı valla...allah bana sensiz bu siteden alışveriş mecburiyeti vermesin..

  7. #2727
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Uzay,demek beni unuttun.
    Neyse aslan gibi otobur kedicik Serdarım var sahip çıkacak.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #2728
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı mkemalyonca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet bi sonraki alış verişinizde benide dahil ederseniz sevinirim...yani bi buluşmaya yağmurdan gelemedik diye kalplerden silinmemişizdir umarım...ayrıca kur farkı tarafımdan karşılanacaktıryok aslında bu tamamen bencilce düşünülmüş bişi..
    Uzay ne yazmışsın ya okurken tansiyonum çıktı valla...allah bana sensiz bu siteden alışveriş mecburiyeti vermesin..
    Eyvallah

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzay,demek beni unuttun.
    Neyse aslan gibi otobur kedicik Serdarım var sahip çıkacak.
    Bu motorcu abisini unutur mu
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  9. #2729
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Açıkçası ben hatırlamıyorum, ama her ikisi de olabilir. Kur olarak paypal veya hyosungsource referans olabilir. Zaten %3 kadar fark etmiş, bence ihmal edilebilir. En kötü ortak sipariş verirken en iyisi son rakam üzerinden para transferleri yapılır ve sorun çözülmüş olur.

    Benim de geçen hafta arka arkaya kısa ve uzun ampüller kesti. Aynı anda ömürlerini doldurması biraz garip geldi Umarım voltajda birşey yoktur. Tam kısa ampülü değiştirmiştim ki uzun olan patladı, değiştirmeye hala üşeniyorum.

    28 ve 29 Ekim şirkette tatil oldu. Ben ayın 28'inde basıp Trabzon'a gideceğim. 29'unda da oradan Erzurum'a geçeceğim. Tabi tüm plan kar yağmamasına bağlı...Gözü yiyen varsa gelsin, en fazla yolda kalıp donup ölürüz
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  10. #2730
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası ben hatırlamıyorum, ama her ikisi de olabilir. Kur olarak paypal veya hyosungsource referans olabilir. Zaten %3 kadar fark etmiş, bence ihmal edilebilir. En kötü ortak sipariş verirken en iyisi son rakam üzerinden para transferleri yapılır ve sorun çözülmüş olur.

    Benim de geçen hafta arka arkaya kısa ve uzun ampüller kesti. Aynı anda ömürlerini doldurması biraz garip geldi Umarım voltajda birşey yoktur. Tam kısa ampülü değiştirmiştim ki uzun olan patladı, değiştirmeye hala üşeniyorum.

    28 ve 29 Ekim şirkette tatil oldu. Ben ayın 28'inde basıp Trabzon'a gideceğim. 29'unda da oradan Erzurum'a geçeceğim. Tabi tüm plan kar yağmamasına bağlı...Gözü yiyen varsa gelsin, en fazla yolda kalıp donup ölürüz

    Ya tabii ki de burada önemli olan birlikte alışveriş yaptıklarımızın bu olayları bilmesi. Çünkü kişi oradan hesap yapıp kendi payını 100 hesaplarsa, ben de ondan 110 istersem kendini kötü hissedebilir

    Yolda donup ölmekten daha beter şeyler de var. Mesela donup ölmemek
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  11. #2731
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Günaydın millet,

    Eski güzel günler geri dönüyor galiba Dün akşam yeni taktığım ampül de patladı. Bugün şirketten bir tane voltmetre alıp akşam ampül soketlerinde ölçüm yapacağım. Bakalım 12V tan ne kadar sapma oluyor. Bu regülatörde bir enayilik başlangıcı olabilir
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  12. #2732
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın millet,

    Eski güzel günler geri dönüyor galiba Dün akşam yeni taktığım ampül de patladı. Bugün şirketten bir tane voltmetre alıp akşam ampül soketlerinde ölçüm yapacağım. Bakalım 12V tan ne kadar sapma oluyor. Bu regülatörde bir enayilik başlangıcı olabilir
    Tövbe de ula Ümitlerimizi sendeki regülatöre bağlamıştık
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  13. #2733
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Demekki benim Tata bu yüzden gelmek bilmedi.
    Statörü yeni ve kaliteli sardırıp,aküyü değiştirdiğimden beri şeytan kulağına kurşun hiç sorun yaşamadım. Mr.Lee ile görüşürseniz yeni konjektörlerin mevcut sorunu aşıp aşmadığını birinci elden öğrenin derim.Hatta hyosung fabrikasının mail adresi varsa adresine durumu ve yaptığımız geliştirmeleri yazarsanız belki devrim niteliğinde bir ilki yaşatmış oluruz tüm dünyadaki forumlar arasında.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #2734
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Kaya abi ile Serdar konuşmuşlar, ikisi de uygun olmadığı için ben yazıyorum

    Sorun konjektörden kaynaklı değilmiş konuştuklarına göre. Zaten uzun ve kısa far aynı ampülde imiş. Ampül kalitesizliği veya bağlantı sorunu veya şase gibi birşeymiş. Konjektörden olsa önce park ampülü gider, büyük far ampülü hemen patlamaz diyorlar.

    Yani konjektörden değilmiş millet. Serdar da onaylar ama kesin değil dediler.

    Viceroy gönlünü ferah tutsun dedi Kaya abi
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  15. #2735
    mkemalyonca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    küçükçekmece
    Motosikleti
    gv-650
    bu ampul meselesi bize heycan katmadı değil ama sanırım ufak bi hata hepimizin gönlü serin olsun bence..bend ebu arada konjektör sıkıntısı yaşamadım .nerdeyse 3 ay oldu bayda km yaptım..baklaım güzel bi konjektör uyumu yakaliim yazacam burdan...

    yav alış veriş becerisini yapacak arkıdeşler reca ederim unutmayın beni yav.nirtibata geçiniz...

  16. #2736
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Selam millet,

    Bugün regülatörü multimetre ile ölçtüm.
    (Size gönderdiğim service manuel içindeki ELECTRICAL SYSTEM 6-10 başlığındaki değerlere göre. Sayfa 135)

    Elimdeki multimetre 2㏁ dirençten fazlasını ölçemediği için satır 1-2-3 ile sütun 1-2-3 'ü ölçemedim. Artı uç 4 ve 5 'e konulduğu zaman ve eksi uç 1-2 veya 3 'e konulduğu zaman gösterge 1.5㏁ civarında birşey gösterip hemen eski halini alıyor Ama uçları tablodaki diğer değerleri görmek için ters bağladığımda 1.5㏁ civarında birşey gösterip ekranda bu değer kalıyor. Acaba dedim temassızlık mı yapıyorum? Defalarca denedim ama gösterir göstermez hemen ekran eski halini alıyor. Acep nedendir? Harbiden bir problem mi var anlayamadım.

    Almayı düşündüğümüz Tata regülatöründe de aynı ölçümleri yapacağım. Bakalım onda ne gösterecek...
    Bir de bu mültimetrede daha fazla direnç ölçülebilir mi acaba? En yüksek 2000K ayarı var. Ama birkaç zımbırtısı daha var Belki oralardan bir ayar yapılıyordur
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  17. #2737
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    herkese merhaba.. daha öncede yazdığım üzere gv650 ilk motorum ve acemi sayılacak biri olarak 2006 model lastiklerle yol almam akıl karı olmaz bu yüzden motor için lastik alacağım ve sizin önerilerinizi almak isterim? bir de sanırım jant farkından dolayı olsa gerek ön lastik arka kadar pahalı, forumda belki konusu geçmiştir ama benim gözüme çarpmadı, tecrübelerinizi ve seçimlerinizi aktarırsanız sevinirim. ben metzeler sportek m-3 düşünüyordum ama ön için 120/70/18 ebatını bulamadım acaba durum benim cehaletimle mi alakalı iyi akşamlar

    bu arada gösterge paneliyle ilgili sıkıntıdan bahsetmiştim.. bi yere daha göstereceğim şayet o da yapamazsa, burdan talep eden arkadaşlar da olursa sipariş verip getirtelim.bildiğim kadarıyla şarj probleminden dolayı arıza anlamında riskli parçalardan biri ve sıkıntı yaşayanlar var

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 ----------

    arkadaşlar bi sorum daha olacak; acaba palet ayaklık taktıran varsa memnuniyet durumunu yazabilir mi? bir de çin malı palet ayaklıklar uyum sağlar mı yoksa o konuda da koreyi ziyaret mi etmemiz lazım? mezarcılık böyle bişey olsa gerek, çıkma, çakma, çin malı gidiyoruz bakalım

  18. #2738
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Selam millet,

    Bugün multimetrem ve OSRAM H4 Bilux ampül beraber motorun yanına indim. Ampülüm çok heyecanlıydı, hemen yerine takılmak istedi. Ben yoook dedim, bi öncekini kaybettim, seni de kaybedemem Ampül soketlerine voltmetrenin uçlarını bağladım ve cayır cayır yanan 18 V u görünce hemen kontağı kapattım. Aklıma daha garanti kartı üzerindeki mühürün kurumadığı bosch aküm geldi Bu gerilim canııım akümü rahatlıkla kaynatabilirdi. Önce alternator çıkışına bakayım dedim. Rolantide 18, yüksek devirde 80 volt üretiyordu. Yani herşey normaldi. Daha sonra regulator çıkışına baktım. Ve rolantide 24, yüksek devirde 28 volt aralığında çıkış gördüm. Yani Tata, Attaya gitmiş bulunmaktaydı Hah şöyle dedim, bana gerçek problemlerle gelin dedim Biraz araştırma ile CBR600 veya YZF6 da kullanılan regulatorlerin bizim için uygun olduğunu okudum internetten. Bu regulator denilen nane aslında universal bir parçadır. Aşağıdaki özelliklere sahip her regulatörü kullanabiliriz ;

    1. Giriş Voltajı : 18-80 V AC
    2. Çıkış Voltajı : 13,5-14,5 V DC
    3. Max. Yük : 35 A ve üzeri (tercihen 50A)

    Japon malı olanlar 200 TL civarında ama internette 100 liraya filan bulunabiliyor. Orjinal Regulator Mr. Lee'de 94 TL + Kargo. Bakalım biraz araştırma yapacağım, siz de sağdan soldan araştırın. Makul birşeyler bulmayı umuyorum
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  19. #2739
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Bosch aküyü sulu akü kullandım deme sakın,kaynatır ve taşar.Tüm kablolar zarara uğrar. Bu nedenle kuru akü öneriliyor orjinalinde.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #2740
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Selam millet,

    Bu aralar motorumla çok seyrek görüşebiliyoruz, hasretimi forumumuzu günü gününe takip ederek gideriyorum. Dün öğlen Rıhtım'daki Benzin'de otururken önümden geçen siyah GV650'ci arkadaş sağolsun kendi motorumu görmüş gibi oldum. Arkadaş bizdense selam eder, yine beklerim

    Bu arada gördüğüm kadarıyla problemler ve yöntemler giderek bilimselleşiyor, ama çözüm çok yakın, hissediyorum

    Serdar senin tata konjektörün mefta olmasının sebebi nedir anlamadım, kalite noksanlığı mı bu yazdığın değerlere uymaması mı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler