Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1701
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Hepinize selamlar,

    İyi dilekleriniz için de teşekkür ederim

    Gelelim muayeneye

    Muayeneden hafif kusur ile geçtim Allah'a çok şükür kısa farın açısının yanlış olması dışında hiçbir problem yoktu.

    Sinyallere, kısa ve uzun farlara, frenlere basıldığında ışık yanıp yanmamasına ve lastik diş derinliğine baktılar. 4-5 dakika sürmedi diyebilirim.

    Egzoz sesine bakıyorlar viceroy hocam Yukarıda yazdığım kontrollerden sonra gaz verdi. Biraz daha gaz verip motoru bağırttırdı ve yüzü biraz ekşidi ustanın Dışarda bekleyin dedi. Ben de o sırada muhabbet falan açtım

    Dışarı geldiğinde elinde onaylı ruhsatım vardı. Sadece kısa fardan hafif kusurlu olarak geçti dedi. Teşekkür ettim ve egzozla ilgili soru sordum. Bi durum mu var egzozla alakalı diye. Sesi biraz yüksek geldi, orjinal mi diye baktım, biraz bağırıyor dedi. Allah'tan susturucuyu güçlendirmişim Ama desibel ölçüm cihazı ile bakmadılar. Şunu söyleyebilirim ki, bulaşık teli ile olan güçlendirme işlemim yemezdi Bende hem sizdeki gibi sonradan ekleme susturucu, hem de bulaşık telleri ile yaptığım çakma susturucu sistemi vardı ama yine de sesi şu ankinden çok daha fazla çıkıyordu. Ama dediğim gibi o egzozlar için üretilen ve ısıya dayanıklı kumaş ve sıvı conta sayesinde ses gayet azaldı.

    Saygılar, sevgiler
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1702
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah be abicim yok muydu bi kamera falan biz de görseydik
    Cila olarak önerebileceğin bir marka var mı? Ben ufak pasları cif ile temizliyorum. Biraz büyük pasları wd-40

    Benim egzoz da viceroyunki gibi bir susturucuya sahip. Fakat usta yine de muayeneden geçmez dedi. Haklıydı da Yine de deli gibi gürlüyordu. O susturucu egzozun içine %100 oturmadığı, hafif boşluklar çıkarttığı için gürlüyordu. Susturucunun etrafına sıvı conta ile bir bez sardık. Bez dediğim şey sıcağa çok dayanıklı ve pahalı birşey ama adını unuttum Şimdi yaratığın sesi kesildi Yarın muayene var arkadaşlar. İnşallah sorunsuz şekilde geçerim. Kaç haftadır bunun korkusu ile yaşıyorum


    Sevgili muratgorgulu, İnşallah kolay bir şekilde halledersin ve bize öncü olursun çıkabilecek manifold sorunları için. Benim motordaki gaz kesme olayı iki gündür hiç olmuyor. Egzozu kapattığımdan beri. Ne kadar alakası var bilemem ama hergün en az 4-5 kez gaz kesiyordu motor. Her biri 2-3 saniyecik sürüyordu ama sinir bozucu tabii ki. Tekrar yaparsa işi kökten halletmeye çalışacağım ustaya götürüp.

    Haberlerinizi bekliyorum, saygılar, sevgiler herkese
    sevgılı kardesım ben demıstım muyaneden gecer dıye sen bosuna heyecan yaptın
    bu arada o ısıya dayanıklı dedıgın bezın adın amyant
    Amyant
    AMYANT Alm. Amiant (m), Fr. Asbeste, Amiante (m), İng. Asbestos. Lifli yapıya sahip mağnezyum ve kalsiyum silikatların hidrate haline verilen isim. M.Ö. 5. yüzyıldan beri bilinmektedir. Isıya dayanıklı olup, hamlaç alevinde eriyebilir. Cevherden özel değirmen taşları arasında öğütülerek çıkarılır. Yün şekline getirilir. Bundan sonra çeşitli maksatlarla kullanılır. Lifler eğirilir, örgü yapılır ve sıkıştırılır. Bu işlemler yapılırken yardımcı madde olara

    Amyant hakkında ansiklopedik bilgi
    Alm. Amiant (m), Fr. Asbeste, Amiante (m), İng. Asbestos. Lifli yapıya sahip mağnezyum ve kalsiyum silikatların hidrate haline verilen isim. M.Ö. 5. yüzyıldan beri bilinmektedir. Isıya dayanıklı olup, hamlaç alevinde eriyebilir. Cevherden özel değirmen taşları arasında öğütülerek çıkarılır. Yün şekline getirilir. Bundan sonra çeşitli maksatlarla kullanılır. Lifler eğirilir, örgü yapılır ve sıkıştırılır. Bu işlemler yapılırken yardımcı madde olarak, pamuk, metalik teller, lastik, çimento vb. kullanılır.

    Amyantın günümüzde 3000’den ziyade kullanma sahası vardır. Liflerinden ateşe dayanıklı elbiseler, izole elektrik kabloları, fren astarı, perdeler, izole dolaplar, plakalar yapılır. Isı ve elektriği iletmediği gibi, kimyasal maddelere karşı da dayanıklıdır.

    Amyant ikiye ayrılır: 1) “Serpatin” (yılantaşı) amyantı (Mg3Si2O5(OH)4), 2) “Amfibal” amyantı (MgFe)7Si8O22(OH)2).

    Yılantaşı amyantının lifleri yaygın ve esnek olup elbise yapımında daha çok kullanılır. Aynı zamanda dünya amyant üretiminin takribi % 90’ını yılantaşı amyantı teşkil eder.

    Dünyadaki her cins amyant üretimi 1930’da 338.783 ton, 1950’de 1.200.000 ton ve son zamanlarda takribi 2.000.000 ton olmuştur.

    Bugün evlerimizin çatılarında, soba arkasında ısıyı duvara iletmemek için kullanılan amyantın kanser yapan bir madde olduğu bilinmektedir. 1900 yılında Dr. Montague Murray bir amyant işçisinin ölümüne amyant liflerinin sebep olduğunu bulmuştur. 0,1-1 mikron çapında ve 5 mikron uzunluğundaki amyant lifleri solunum yoluyla akciğerlere girdiğinde ciğer yüzeyinde fiziksel etki yaparak parçalanma ve yaralanmalara sebep olmaktadır. Bunun sonucu da bronşlarda kasılmalar olur. Bu etki amyant sanayiinde çalışanlarda görüldüğü gibi büyük yerleşim merkezlerinde de görülmektedir. Büyük şehirlerdeki bu zararın kaynağı amyant karışımlı çatı kaplamaları ve fren balatalarıdır. Kanser yapma bakımından mavi amyant (Crocidolit) önde gelmektedir. İnsanda etkisini ise 9-25 sene içinde göstermektedir.

    Almanya’da bir yılda fren balatalarından havaya 13.000 kg amyantın yayıldığı tesbit edilmiştir. Hamburg’da bir fabrikada çalışan işçilerden 20 tanesi son dokuz yılda amyantın meydana getirdiği kanserden ölmüş, 70 kişide de kanser belirtisi görülmüştür. Newyork'ta, ölen 3.000 kişide yapılan otopsiler neticesinde 1440'ının amyant liflerinin meydana getirdiği akciğer kanserinden öldüğü anlaşılmıştır.

    İnsan sıhhati için tehlikeli olduğundan İngiltere 1975’te amyant ithalini yasaklamıştır. İsveç, Hollanda ve Danimarka da amyant kullanımı genelde durdurulmuştur. Amerika Birleşik Devletleri amyantla çalışan sanayi kollarını zehirli iş alanı olarak ilan etmiştir.

    Dünya amyant üretiminin yarısından çoğunu % 60 ile Kanada yapar. Önemli ölçüde üretim yapan diğer memleketler, Rusya, Güney Afrika Birliği, Güney Rodezya, ABD, Fransa ve Japonya'dır. Türkiye’de az miktarda amyant Ege bölgesinin iç kısımlarında bulunmaktadır.

    Kaynak: Rehber Ansiklopedisi

  3. #1703
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı aidikurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgılı kardesım ben demıstım muyaneden gecer dıye sen bosuna heyecan yaptın
    bu arada o ısıya dayanıklı dedıgın bezın adın amyant
    Amyant
    Evet amyanttı

    Bu arada ben demiştim ayaklarını geç Sen dedikten sonra 3 saat uğraştık çözüm üretmek için. Ben amyant mıdır ne zıkkımdır, onu uygulamasaydım; muayene görevlisi gaza asıldığı anda TüvTürk Dudullu istasyonu diye birşey kalmazdı O senin verdiğin akıl olan bulaşık tellerini de bana montelerlerdi. 3 ölü 50 yaralı
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  4. #1704
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Üstelik kontrolü yapanın sağlık sorunu yaşama ihtimalide varmış rehber ansiklopedisine göre. Aman uzak dursun ve zorluk çıkarmasınlar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #1705
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstelik kontrolü yapanın sağlık sorunu yaşama ihtimalide varmış rehber ansiklopedisine göre. Aman uzak dursun ve zorluk çıkarmasınlar.
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  6. #1706
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Merhabalar orta hali bir hava sıcaklığı ve kuru zemini fırsat bilip kafadar dostlar toplanalıp bir yerlere gidelim dedik.Kütahyanın yeni açılan at yetiştirme çifliğine gidip hem demir atlarımızı toplayalım hemde gerçek atlara bakalım dedik.





    GV250,GV650,Shadow600 ve kawasaki 750 sport...işi olmayan 4 motorcu buluştuk =)











    Kütahya'nın çamur ve toprağı seven krosscu abilerin her pazar toplanıp kros yaptığı mekanda biraz onları izledik.Ustalık gerektiren hareketlerle çamurda keyifli bir izleyiş oldu...

    Daha sonra vakitleri kısa olan 2 motorcu dostumuz ayrıldı.Ve shadow600 lü dostum Emreyle gezimize devam ettik...







    Bu arada kuyrukta bulunan plakalık plastiğini ve sinyalleri çıkartıp arka tekerleğin büyüklüğünü meydana çıkardım.Orjinal sinyallerini çıkartıp daha küçüğünü monte ettim.Çıkan parçaları eve getirdim.Sizce nasıl olmuş?









    Bu arada Shadow 600 ve GV650 kapışmasında açık ara GV650 lider ister tırmanış isterseniz düzlükte hiç zorlanmadan farkını koyuyor. =) Aylardır motoru üst limitlere çıkarmamıştım.Boş yolda bir süre 210 km/h civarı bir hızda ilerledim.Adrenali çok yüksek hızlar gerçkten ama 180 km/h üstü hızlarla pek işim olcağını düşünüyorum.Maksat arada bir motoru üst limitlere çıkartıp sığ kalmamasını sağlamak....
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  7. #1707
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Sinyaller hoş olmuş
    Eminim çok keyifli bir gezidir. Et ve demir atlar bir arada ;)
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  8. #1708
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı muratgorgulu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet abicim budur bundan iki tane var ön arka diye genelde arka taraf çabuk yıpranıyo sıcağa maruz kaldığı için.yarın tornacıya gitcem yapılmıcak bişey değil en azından sağlam olur

    Nedir son durum?

    Aradığın bunlar mı?
    http://www.hyosungsource.com/hyosung...c96397d05de61d

    http://www.hyosungsource.com/hyosung...c96397d05de61d
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  9. #1709
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar orta hali bir hava sıcaklığı ve kuru zemini fırsat bilip kafadar dostlar toplanalıp bir yerlere gidelim dedik.Kütahyanın yeni açılan at yetiştirme çifliğine gidip hem demir atlarımızı toplayalım hemde gerçek atlara bakalım dedik.





    GV250,GV650,Shadow600 ve kawasaki 750 sport...işi olmayan 4 motorcu buluştuk =)











    Kütahya'nın çamur ve toprağı seven krosscu abilerin her pazar toplanıp kros yaptığı mekanda biraz onları izledik.Ustalık gerektiren hareketlerle çamurda keyifli bir izleyiş oldu...

    Daha sonra vakitleri kısa olan 2 motorcu dostumuz ayrıldı.Ve shadow600 lü dostum Emreyle gezimize devam ettik...







    Bu arada kuyrukta bulunan plakalık plastiğini ve sinyalleri çıkartıp arka tekerleğin büyüklüğünü meydana çıkardım.Orjinal sinyallerini çıkartıp daha küçüğünü monte ettim.Çıkan parçaları eve getirdim.Sizce nasıl olmuş?









    Bu arada Shadow 600 ve GV650 kapışmasında açık ara GV650 lider ister tırmanış isterseniz düzlükte hiç zorlanmadan farkını koyuyor. =) Aylardır motoru üst limitlere çıkarmamıştım.Boş yolda bir süre 210 km/h civarı bir hızda ilerledim.Adrenali çok yüksek hızlar gerçkten ama 180 km/h üstü hızlarla pek işim olcağını düşünüyorum.Maksat arada bir motoru üst limitlere çıkartıp sığ kalmamasını sağlamak....
    emrah eline ve yüreğüne sağlık kardeşim.çok güzel olmuş.resimlerdeki gv250 senin eski at dimi?kaç km de şimdi o?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  10. #1710
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Bizim motorun kayışı bu değil mi?
    http://www.hyosungsource.com/parts/g...c96397d05de61d

    Gümrükten geçip bize kadar gelmesi ne kadar tutuyor ki? Bu sitede 391 TL diyor
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  11. #1711
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Kayış bu ama fiyatta bir anormallik var. Globaldeki fiyatı 900 tl,st de 1000 tl civarıydı. Ben Almanyadan ucuz diye 750 tl den istemiştim. 390 tl hediyelik gibi. Bu fiyata alabiliyorsanız 2. yedeğide alırım.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  12. #1712
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    serden abi ben bu adamlara mail attım fiyatınız güncelmi diye sordum.hergün fiyatlarımız dünya bankasına göre güncelleniyor ve gerçek fiyatlar dedi eleman.10-14 güne geliyormuş ürünler.siteden alışveriş yapan arkadaş varmış.dönüşe doğru bende alacam biraz yedek parça stoklayacağım.tek sıkıntı kargo dahil 150 avroyu geçince Türkiye gümrük vergisi alıyor.ama kademe kademe aldıkları için ne kadar alırlar bilmiyorum.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  13. #1713
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serden abi ben bu adamlara mail attım fiyatınız güncelmi diye sordum.hergün fiyatlarımız dünya bankasına göre güncelleniyor ve gerçek fiyatlar dedi eleman.10-14 güne geliyormuş ürünler.siteden alışveriş yapan arkadaş varmış.dönüşe doğru bende alacam biraz yedek parça stoklayacağım.tek sıkıntı kargo dahil 150 avroyu geçince Türkiye gümrük vergisi alıyor.ama kademe kademe aldıkları için ne kadar alırlar bilmiyorum.

    %35 alsalar mesela 527 tl ediyor. Yine de çok iyi. Hangi ülke acaba? Giden arkadaş olursa getirtelim Büyük sevaba girer. PS3 getirteceğimize kayış getirtelim
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  14. #1714

    Üyelik
    26 Aralık 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hyosung gv 650
    hyosungsource.com dan aldığım dikiz aynası kargo dahil 99 tl tuttu. postayla adresime kadar geldi. bunu deneme amaçlı olarak aldım herhangi bir sıkıntı olmadığı için olabilecek tüm ihtiyaçlarımı oradan karşılamayı düşünüyorum. daha önce ebay den yüksek fiyatlı ürün almıştım. %10 vergi ödemiştim. gümrüğe gidip şahsi kullanım için aldığınızı ticari amaçlı kullanmayacağınızı söylerseniz sorun çıkmıyor vergi konusunda. ürün kore den geliyor. bana gelen kargoda üzerinde fiyat yazan fatura gibi bir şey yoktu. neye göre vergilendirirler bilemiyorum o yüzden. kayışın boyutu da küçük olduğu için kargo filan da çok fazla tutmaz gibi geliyor bana.

  15. #1715
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    merhabalar internet üstünden(Türkiye) GV650 debriyaj balatası aldım.Oolur ya almak isteyen dostum olursa.Balatanızı söküp bakmanıza gerek yok. 12 tırnaklı bir balata bir tırnağında"FP" diğerinde "07A" ve diğer tırnağındada "21" yazması gerekiyor.Dip not olarak belirteyim dedim.Benim balatam bitmedi ama şimdiden stoklayım dedim.Bundan sonrada aklımda aktarma kayışı almak var.Serden hocam sizin elinizde kayışta yazan numaraları tekrardan hatırlatırsanız sevinirim.Saygılar....
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  16. #1716
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Emrah doğru olanı yapmışsın.
    Aramızda v-rod kullanan varmı? Bu motosiklete olan tutkum azalmak bilmiyor
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #1717
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aramızda v-rod kullanan varmı? Bu motosiklete olan tutkum azalmak bilmiyor
    Ben kullandım. Torku gayet güzel. Sürat de bizimkilerden aşağı kalır durumda değil. ( Daha iyi de değil )

    Ancak tek bir sorunu var. Virajlarda pek yeterli olduğu söylenemez.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  18. #1718
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Festivalde V-Rod kullanan bir arkadaş motoru 200 km/h civarından sonra ivme göstemediğini söylemişti.Aslında bildiğimiz son hızı 200km/h dedi adam.115 beygirlik bir alet fakat kısa devir aralığı olduğu için seri fakat uzamayan devir yapmayan bir motor olsa gerek...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  19. #1719
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Gerçekten ilginç.Tork ve beygir gv650 den %50 fazla ama özellikle son hızda gv250 235 görebilirken v-rod 200 km/h da kalıyor. Torktaki fazlalıkta ağır motosiklete kıvraklık kazandırıyor bu durumda.
    Virajdaki sıkıntı gv650 ye nazaran biraz daha fazla olsa gerek gidon açısı itibarıyla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  20. #1720
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Hocam ağır ağır gidebilelim diye Cruiser aldık, veriyosunuz gazı
    Ben en iyisi egsozla biraz oynayım, şu delik açarak istenirse sessiz istenirse gürültülü gidebilme fikti hoşuma gitmişti...

    Bu arada cumartesi günü son eksikleri de tamamladık (Branda çanta vs.) kapalı garaj sorununu da halletim sanırım. Şimdi biraz güneşe ihtiyacımız var.

    ST7 için ne diyorsunuz? Bence hala GV650


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler