Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1801
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Daha önce söylediğim gibi orjinal ile yan sanayi arasında anormal bir fark yokken disk çizilmesine fırsat vermek gereksiz olur. İyi günlerde eskitmeniz dileğiyle...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1802
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Arkadaşlar, yaz geldi malum , kış uykusunda çıkalım dedim ama tadım kaçtı . konuyu paylaşmak istedim ola ki başına gelen olursa tedbirli olsun , daha önceden bilen varsa da yapma be abi demeleri kabulüm.
    Motoru çalıştıdrdım ,bir kaç gün sorun yoktu derken akü boşaldı. şarja verdim ve bir gün sonra yine boşaldı. Akü iki yıllık akü olduğundan bitmiştir şarj tutmuyor deyip yeni akü aldım. ertesi gün akünün yene boalmış olduğunu gördüm her halde asidini döktükten sonra şarj olması için yeterli süre beklememişim diye aküyü şarj ettirdim ve kullanmaya başladım. aynı gün yolda kaldım ve yakın olduğu için oğlumu çağırdım ve araba aküsünden takviye yaptık (hemde araba çalışıyorken). neyse servise gittim , konjektörün yandığı ve elekterik üretmediği için akünün devamlı boşaldığı ortaya çıktı ancak daha önemlisi konjektörden sargıya giden tüm akblolar fare kemirmiş gibi parça parça olmuştu. buda arabadan takviye yaptığıma bağlandi ve bir kablo neredeyse sargıya çok yakın bir mesafede parçalanmıştı. Arkadaşlar konu bu. sargı meselesi çok önemliymiş ve çokta tuzluya mal olurmuş. bilgilerinize.
    paylaşmak istedim.

  3. #1803
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, yaz geldi malum , kış uykusunda çıkalım dedim ama tadım kaçtı . konuyu paylaşmak istedim ola ki başına gelen olursa tedbirli olsun , daha önceden bilen varsa da yapma be abi demeleri kabulüm.
    Motoru çalıştıdrdım ,bir kaç gün sorun yoktu derken akü boşaldı. şarja verdim ve bir gün sonra yine boşaldı. Akü iki yıllık akü olduğundan bitmiştir şarj tutmuyor deyip yeni akü aldım. ertesi gün akünün yene boalmış olduğunu gördüm her halde asidini döktükten sonra şarj olması için yeterli süre beklememişim diye aküyü şarj ettirdim ve kullanmaya başladım. aynı gün yolda kaldım ve yakın olduğu için oğlumu çağırdım ve araba aküsünden takviye yaptık (hemde araba çalışıyorken). neyse servise gittim , konjektörün yandığı ve elekterik üretmediği için akünün devamlı boşaldığı ortaya çıktı ancak daha önemlisi konjektörden sargıya giden tüm akblolar fare kemirmiş gibi parça parça olmuştu. buda arabadan takviye yaptığıma bağlandi ve bir kablo neredeyse sargıya çok yakın bir mesafede parçalanmıştı. Arkadaşlar konu bu. sargı meselesi çok önemliymiş ve çokta tuzluya mal olurmuş. bilgilerinize.
    paylaşmak istedim.
    geçmiş olsun bir şarj problemi daha ...özelden telefon numarınızı verirseniz yardımcı olurum...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  4. #1804
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    konjektörden sargıya giden tüm akblolar fare kemirmiş gibi parça parça olmuştu. buda arabadan takviye yaptığıma bağlandi ve bir kablo neredeyse sargıya çok yakın bir mesafede parçalanmıştı
    Ustanın(!) yorumu gayet yanlış. 12V doğru akım olduktan sonra istersen Kamyon aküsünden besle farketmez. Elektriksel komponentler aynı gerilim altında üzerindeki direnç kadar akım geçirirler. Lisedeki V=IxR formülünü hatırlayalım

    Kabloların yanması senin regulator arızandan sonra alternatörün ürettiği voltajın 12 V düşürülmeden geçmesinden dolayı olmuştur.

    Geçmiş olsun, galiba hepimiz şu regulator (konjektor) den yedeklemeyiz. Bir ara arkadaşlar yurtdışından getirteceklerdi. Fiyat neydi? Hep beraber alalım diyorum....

  5. #1805
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    sorun konjektörden değil biginiz olsun...konjektör yanmış olabilir ama 2 . konjektörüde bir süre sonra bozacaktır...

    http://www.alternativecruisers.com/i...&topic=12300.0

    yurt dışında yaşanmış şarj sorunu olan bir GV650 ve sonuç!!!!!!!!!
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  6. #1806
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ustanın(!) yorumu gayet yanlış. 12V doğru akım olduktan sonra istersen Kamyon aküsünden besle farketmez. Elektriksel komponentler aynı gerilim altında üzerindeki direnç kadar akım geçirirler. Lisedeki V=IxR formülünü hatırlayalım

    Kabloların yanması senin regulator arızandan sonra alternatörün ürettiği voltajın 12 V düşürülmeden geçmesinden dolayı olmuştur.

    Geçmiş olsun, galiba hepimiz şu regulator (konjektor) den yedeklemeyiz. Bir ara arkadaşlar yurtdışından getirteceklerdi. Fiyat neydi? Hep beraber alalım diyorum....
    ama bir elekterik üretimi yoktu yani akü başını çıkarttığımda motor stop ediyordu. ancak konjektör değiştikten sonra akü çıkarıldığı halde motor çalışmaya yani elekterik üretilmeye devam ediyordu. bu nedenle bence 12 volt dönüşümü ve ya dünüşülmediği söz konusu değildi.
    yurt dışından kaça geliyordu acaba? st kanuni bana 195 tl + işçilik ve bir haftaya temin edeceğini demişti , benim usta 155 tl+işçilik aldı.

  7. #1807
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    bu konjoktör genel hastalık galiba kaç km de genelde oluyor daha öncede bahsedilmişti altarnotör sargısı uygun olmadıgından filan bahsedilmişti galiba mrock bahsetmişti altarnötör sargısı düzeltilmedikce yeniden bozabilir o zaman.arabadan şarjın bir zararı olmaz kablonun yanması kısa devre filan olmuştur.
    bu gün benim motordada ilğinç bir arıza oldu jikle yarım çekili bir 20 km yapmış benim delikanlı geldi öylece biraz durdu yan sehbada sonra baktım benzin kokusu geliyor araştırınca ön karbüratörün jikle telinden benzin damlıyor sonra jikleyi kolunu yerine getirdim damlama geçti bu normal değil neden jikle çekilince benzin damlatır motor çalışmazken benzin muslugundan benzin geçiyormu geçmemesi lazım vakumla açılması lazım bu konuda bilğisi olan varmı ayrıca daha önce eklediğim çanta resimleri açılıyormu yorum bekliyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama bir elekterik üretimi yoktu yani akü başını çıkarttığımda motor stop ediyordu. ancak konjektör değiştikten sonra akü çıkarıldığı halde motor çalışmaya yani elekterik üretilmeye devam ediyordu. bu nedenle bence 12 volt dönüşümü ve ya dünüşülmediği söz konusu değildi.
    yurt dışından kaça geliyordu acaba? st kanuni bana 195 tl + işçilik ve bir haftaya temin edeceğini demişti , benim usta 155 tl+işçilik aldı.
    orjinal konjoktörmu takdırdın altarnatör sargıları nasıl saglamı motor kaç model senin genelde 2006 da bu arıza çıkıyor sanırım

  8. #1808
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    arkadaşlar sorun alternatör bölgesinde yani statör denilen bakır sargıların yanmasında kaynaklanan kısa devre durumu ve tesisata ark yaptırmasıdır.Tesisat kabloları ısınır ve yumuşar daha ilerisi yangın çıkarmasıdır.Aman dikkat edin.Diğer yabancı sitelerdede yaşanmış bir durumdur.Dikkati tekrar çekilyorum durum fabrikadan statör sargılarının kalitesiz veya uygun olmama durumudur...

    Eğer statörlerinizi merak edip açarsanız ve yanık durumu söz konusu ise fazla vakit kaybetmeyin...yarın formda bizim motorlara uygun diğer markalara ait statörlerin listesini vereceğim.(şu an biraz geç oldu) ki bence konjektör sorunu olan bütün GV650 lilerin statörleri arızalıdır.YAbancı sitede takılan 2. orjinal statöründe arızalandığı belirtilmiş.Alacağın orjinal parça 1 yıl garantili olsun veya diğer marka muadillerinden olsun.Örneğin kawasaki EX250 modelinin statörü bizim motorlara uygunmuş.Saygılar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  9. #1809
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Statördeki sarım sayısının az olması mesele. Daha önce yazdığımız gibi bu parçayı halletmek lazım.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #1810
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu konjoktör genel hastalık galiba kaç km de genelde oluyor daha öncede bahsedilmişti altarnotör sargısı uygun olmadıgından filan bahsedilmişti galiba mrock bahsetmişti altarnötör sargısı düzeltilmedikce yeniden bozabilir o zaman.arabadan şarjın bir zararı olmaz kablonun yanması kısa devre filan olmuştur.
    bu gün benim motordada ilğinç bir arıza oldu jikle yarım çekili bir 20 km yapmış benim delikanlı geldi öylece biraz durdu yan sehbada sonra baktım benzin kokusu geliyor araştırınca ön karbüratörün jikle telinden benzin damlıyor sonra jikleyi kolunu yerine getirdim damlama geçti bu normal değil neden jikle çekilince benzin damlatır motor çalışmazken benzin muslugundan benzin geçiyormu geçmemesi lazım vakumla açılması lazım bu konuda bilğisi olan varmı ayrıca daha önce eklediğim çanta resimleri açılıyormu yorum bekliyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------



    orjinal konjoktörmu takdırdın altarnatör sargıları nasıl saglamı motor kaç model senin genelde 2006 da bu arıza çıkıyor sanırım
    usta falanca yerde satılıyor sen al gel dedi ,vaktim olmadığından onun almasını istedim orjinal dedi. umarım. sargıdan konjektöre giden kabloların değişik yerlerinde kimi konjektöre yakın , kimi sargıya yakın yerde ezilme vardı. sargı sağlam olmazsa problem daha büüyük olurdu dendi.
    benim motor 2007 model.

  11. #1811
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama bir elekterik üretimi yoktu yani akü başını çıkarttığımda motor stop ediyordu. ancak konjektör değiştikten sonra akü çıkarıldığı halde motor çalışmaya yani elekterik üretilmeye devam ediyordu. bu nedenle bence 12 volt dönüşümü ve ya dünüşülmediği söz konusu değildi.
    yurt dışından kaça geliyordu acaba? st kanuni bana 195 tl + işçilik ve bir haftaya temin edeceğini demişti , benim usta 155 tl+işçilik aldı.
    Nurettin,

    Zaten senin zamanında konjektörün ve kabloların yanmış. E artık izin ver de bozuk konjektor ve yanmış kablolar elektrik üretmesin

    Mesele, benim artık işini adam gibi öğrenmeyen ustalara dayanamıyor olmam. Ya artık şöyle kendimi bırakıp iş yaptırabileceğim bi adam olsun istiyorum. Beni kazıklamasın, işini bilsin ve yaptığı işi severek özenerek yapsın. Adam ustayım diyor sonra araba aküsü kablolarını yakmıştır diyor.

    Haftasonu arabanın kışlık lastiklerini değiştirdim. Adamlar krikodan bırakınca sol ön helezon yaydan "dann!!" diye bir ses geldi. Hemen gidip baktım yaya, zamanında LPG dönüşümü yaptırdığım adamlar bir braket tutturmak için uzun bir akıllı vida atmışlar içerden gövdeye. O vidada gövdeyi delip yaya dayanmış ! Yayın hareketini kısıtlıyor. Biraz daha üstten delse helezonu delecek ! Yahu bir yeri delerken insan diğer tarafında ne var diye bakmaz mı? Sizin o vida kadar aklınız yok mu?

    Yani Nurettin öyle usta diye herkese güvenme, dikkatli ol. Bana tüm ustalar gıcık oluyor. Varsın olsun, ben canımı pazarda bulmadım !!! Zaten artık üşenmeyip her işimi kendim yapmaya başladım.

    Haldun Abi,

    ayrıca daha önce eklediğim çanta resimleri açılıyormu yorum bekliyorum
    Resimleri gördüm. Arka çanta fena olmamış ama yan çantaları da sanki boyatsan daha güzel duracak. Bağlantı için nereleri kullandın?

    Peki dağcı çantasını veya sosis bavulu arkaya yatırıp üzerine bagaj lastiği atma fikri için görüşleriniz nedir? Kayar mı giderken sizce? Uzun yolda böyle olabilir diye düşünüyorum.

    Kısa mesafeler için ne yapılmalı onu bilemiyorum. Spora giderken filan ayakkabıları koymak için depo üstü mıknatıslı çantalar için ne diyorsunuz? Bize yakışacak bir model bulan oldu mu?

  12. #1812
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya artık şöyle kendimi bırakıp iş yaptırabileceğim bi adam olsun istiyorum. Beni kazıklamasın, işini bilsin ve yaptığı işi severek özenerek yapsın.
    İstanbul'da yaşayan Hyosung GV 650 kullanıcıları için;
    Maslak Atatürk Oto Sanayi'de, 2. Kısım'da Bilge Motor (Serdar Usta)

    Selamımı söyleyin
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  13. #1813
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Hocam mıknatıslı çanta konusunda çok hoş bir model buldum da maalesef onu denedikten sonra diğerlerini beğenmedim, dedim olmuşken bu olsun, birsürü para verdim (30-40a alanlar olmuş ben 140 verdim) resimlerini koyarım bu haftasonu motoruma kavuşunca...


    Bu arada konjektör-statör olayında mrock'a ve emeği geçenlere teşekkürler. Çok iyi paylaşım olmuş Başıma gelmedi ama gelse de ne yapacağımı gayet iyi öğrenmiş oldum. Linkini verdiğin sitedeki eleman statörün contasından bahsetmiş hep, altı üstü bi conta diyorum ama zor bulunan garip birşey değildir umarım. Bu arada bu kawasaki ex250 2005e kadar üretilen bir model galiba, onu bulmak da zor olabilir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 ----------

    Edit: Kawa ex250nin yeni modelleri varmış

  14. #1814

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Bugün öğlen saatlerinde maslak oto sanayi 2. kısım 26. sokakta ilerlerken birden önümde giden siyah bir gv 650 fark ettim. Hemen yetişeyim de biraz sohbet edelim dedim ama sokağın sonunda üst kata çıkılan bir yer vardı oraya girdi arkadaş. Bende peşinden girdim fakat kaybettim onu. Bu arada bahsettiğim yerde de motorsiklet ile ilgili servisler varmış onuda öğrenmiş oldum

    Sonra alt kata tekrar inmek istedim sokağa çıkmak için. Tam inişe geçmiştim ki yukarı çıkan bir minibüsle karşı karşıya geldim. Ön frene elimi atmamla birlikte kendimi yerde buldum.

    Artık zemin nasıl bir malzemeden yapılmışsa hemen kaydı ön teker. Neyse orda bulunan tamirci arkadaşlar el attılarda kaldırdık motoru.Hemen incelemeye başladım. İnanılır gibi değil motorun üzerinde tek bir çizik bile yoktu. Şanslı günümdeydim galiba. Hep o siyah gv 650 yüzünden

    Velhasıl koruma demiri şartmış. İçim acıdı valla motoru yerde görünce. İstanbulda kim yapar bu işi ? Önereceğiniz usta varsa çok sevirim.

    Seni unutmayacağım CC barı üçgen şekilde yükselen ve orjinal egsozunu değiştirmiş, yukarı doğru kıvrılan egsozlara sahip Siyah GV 650 Bana bir sohbet borcun oldu ama sen bunu bilmiyorsun henüz

  15. #1815
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Ahmet Güney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün öğlen saatlerinde maslak oto sanayi 2. kısım 26. sokakta ilerlerken birden önümde giden siyah bir gv 650 fark ettim. Hemen yetişeyim de biraz sohbet edelim dedim ama sokağın sonunda üst kata çıkılan bir yer vardı oraya girdi arkadaş. Bende peşinden girdim fakat kaybettim onu. Bu arada bahsettiğim yerde de motorsiklet ile ilgili servisler varmış onuda öğrenmiş oldum

    Sonra alt kata tekrar inmek istedim sokağa çıkmak için. Tam inişe geçmiştim ki yukarı çıkan bir minibüsle karşı karşıya geldim. Ön frene elimi atmamla birlikte kendimi yerde buldum.

    Artık zemin nasıl bir malzemeden yapılmışsa hemen kaydı ön teker. Neyse orda bulunan tamirci arkadaşlar el attılarda kaldırdık motoru.Hemen incelemeye başladım. İnanılır gibi değil motorun üzerinde tek bir çizik bile yoktu. Şanslı günümdeydim galiba. Hep o siyah gv 650 yüzünden

    Velhasıl koruma demiri şartmış. İçim acıdı valla motoru yerde görünce. İstanbulda kim yapar bu işi ? Önereceğiniz usta varsa çok sevirim.

    Seni unutmayacağım CC barı üçgen şekilde yükselen ve orjinal egsozunu değiştirmiş, yukarı doğru kıvrılan egsozlara sahip Siyah GV 650 Bana bir sohbet borcun oldu ama sen bunu bilmiyorsun henüz


    Vay kardeşim benim
    Beni mi arıyordun sen?



    Ben hemen yukarı çıktıktan sonra 7-8 metre ilerdeki, sağdaki Bilge Motor'a girdim. Bugün adresini verdiğim ustanın yanına, kornamı değiştirmek için...

    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da yaşayan Hyosung GV 650 kullanıcıları için;
    Maslak Atatürk Oto Sanayi'de, 2. Kısım'da Bilge Motor (Serdar Usta)

    Selamımı söyleyin

    Motordan inip bi sigara yakayım dedim. Tam o sırada yanımdan bir GV 650 geçti. Yanlış hatırlamıyorsam maviydi ve plaka 34 değildi Gözümün ucuyla gördüm sigarayı yakarken Arkasından seslenecektim ama ne diye :D Hooop diyemedim. Aklıma hyosung diye bağırmak geldi Derken sen iniş kısmına yaklaşmıştın zaten.

    Sen inerken bir ses duydum, aklıma düştüğün de geldi. Çünkü beni defalarca uyarmışlardı ön frene basma diye. Yok lan dedim düşmemiştir. Sonra biri aşağıya doğru hızlı adımlarla gitti Yoksa düştü mü len? Yok yok dedim ve usta geldi o sırada vs. vs

    Geçmiş olsun. Sana ve motoruna birşey olmadığı için sevindim. Esas senin bana bir sohbet borcun var

    Ben de merak ediyordum niye çıktııııı, niye iniyor diye Sanırım dedim Serdar Usta'nın dükkanı bulamadı. Bu kata bir GV geliyor ve gidiyor... Allah Allah

    Birkaç gün sonra inşallah tekrar orada olacağım. Haberleşelim. Özelden mesaj atıyorum.

    Sağlıcakla kalın hepiniz
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  16. #1816
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008

    sa

    Alıntı Ahmet Güney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün öğlen saatlerinde maslak oto sanayi 2. kısım 26. sokakta ilerlerken birden önümde giden siyah bir gv 650 fark ettim. Hemen yetişeyim de biraz sohbet edelim dedim ama sokağın sonunda üst kata çıkılan bir yer vardı oraya girdi arkadaş. Bende peşinden girdim fakat kaybettim onu. Bu arada bahsettiğim yerde de motorsiklet ile ilgili servisler varmış onuda öğrenmiş oldum

    Sonra alt kata tekrar inmek istedim sokağa çıkmak için. Tam inişe geçmiştim ki yukarı çıkan bir minibüsle karşı karşıya geldim. Ön frene elimi atmamla birlikte kendimi yerde buldum.

    Artık zemin nasıl bir malzemeden yapılmışsa hemen kaydı ön teker. Neyse orda bulunan tamirci arkadaşlar el attılarda kaldırdık motoru.Hemen incelemeye başladım. İnanılır gibi değil motorun üzerinde tek bir çizik bile yoktu. Şanslı günümdeydim galiba. Hep o siyah gv 650 yüzünden

    Velhasıl koruma demiri şartmış. İçim acıdı valla motoru yerde görünce. İstanbulda kim yapar bu işi ? Önereceğiniz usta varsa çok sevirim.

    Seni unutmayacağım CC barı üçgen şekilde yükselen ve orjinal egsozunu değiştirmiş, yukarı doğru kıvrılan egsozlara sahip Siyah GV 650 Bana bir sohbet borcun oldu ama sen bunu bilmiyorsun henüz

    ahmet kardeşim acil koruma demiri yaptıralım sana yazmıştım küçükyalıda iyi bir usta var krom borudan yapıyor beni arasan birlikte yaptırabiliriz bir kaç sahife önce vermiştim ledonun yaptırdıgı modeli onuda bu hamdi usta yapmış begirsen aynısında yaptırabiliriz kazasız şürüşler bizim motorların ön frenlerini çok dikkatli kullanmak lazım panikleyip ani sıkarsan huysuz at gibi insanı atıyor geçmiş olsun

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

    [QUOTE=Otoburkaplan;2034998]Nurettin,


    Haldun Abi,



    Resimleri gördüm. Arka çanta fena olmamış ama yan çantaları da sanki boyatsan daha güzel duracak. Bağlantı için nereleri kullandın?

    arka çanta orjinal shad üst kapagıda motor renginde boyattım yan çantalar iyi durmuyor haklısın onlar aleminyum takım çantası servise giderken kullanıyorum üst çantaya uygun yan çantalare var ondan taktırmak lazım aslında orjinal çantalrı var hoysung sitelerinde var yan orjinali ama ondan yapmak istiyorum
    bir arkadaş var fiber işinden iyi anlıyor onun işleri rahatlayınca yapacagız kısmetse

    çantaları özel kromdan baglantı demiri yaptırdım amartisör başından arka çamurluk kuyruk vidalarından baglandı ayrıca en arka noktadan birbirine baglandı gayet saglam oldu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------

    benim motor 2007 model. nurettin kardeş mesele hallolmuş inşallah bir daha arıza yapmaz umarım parçayı nerden buldun senin motor kaç km de genelde kaç km de bu arıza meydana çıkıyor birde kablo ezikleri neden oluşmuş onu anlayabildinizmi

  17. #1817
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    O değil de belirtmeden geçemiycem, makinen süper olmuş uzay. Egsoz, sissy, airbrush (nerde yaptırdın merak ettim), koruma demiri vs çok iyi, nazar değmesin

  18. #1818
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    bu arada daha önce bahsettiğim jikle meseleni araştırdım jikle çekili kalırsa benzin sızdırması olabilir normaldir dediler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------

    Alıntı Serdarrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değil de belirtmeden geçemiycem, makinen süper olmuş uzay. Egsoz, sissy, airbrush (nerde yaptırdın merak ettim), koruma demiri vs çok iyi, nazar değmesin
    serdar kardeşim uzay hazırcı hazır aldı sisy bar hamdi usta imalatı egsozlarda ercan motor olacak koruma zaten orjinal airbrush yiğit diye bir arkadaş var onun eseridir.

  19. #1819

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay kardeşim benim
    Beni mi arıyordun sen?



    Ben hemen yukarı çıktıktan sonra 7-8 metre ilerdeki, sağdaki Bilge Motor'a girdim. Bugün adresini verdiğim ustanın yanına, kornamı değiştirmek için...




    Motordan inip bi sigara yakayım dedim. Tam o sırada yanımdan bir GV 650 geçti. Yanlış hatırlamıyorsam maviydi ve plaka 34 değildi Gözümün ucuyla gördüm sigarayı yakarken Arkasından seslenecektim ama ne diye :D Hooop diyemedim. Aklıma hyosung diye bağırmak geldi Derken sen iniş kısmına yaklaşmıştın zaten.

    Sen inerken bir ses duydum, aklıma düştüğün de geldi. Çünkü beni defalarca uyarmışlardı ön frene basma diye. Yok lan dedim düşmemiştir. Sonra biri aşağıya doğru hızlı adımlarla gitti Yoksa düştü mü len? Yok yok dedim ve usta geldi o sırada vs. vs

    Geçmiş olsun. Sana ve motoruna birşey olmadığı için sevindim. Esas senin bana bir sohbet borcun var

    Ben de merak ediyordum niye çıktııııı, niye iniyor diye Sanırım dedim Serdar Usta'nın dükkanı bulamadı. Bu kata bir GV geliyor ve gidiyor... Allah Allah

    Birkaç gün sonra inşallah tekrar orada olacağım. Haberleşelim. Özelden mesaj atıyorum.

    Sağlıcakla kalın hepiniz
    Heh evet seni arıyormuşum meğerse. Yahu bende diyorum 3 saniyede nereye kayboldu bu adam diye İşte beni uyaran olmadığı için ben ön frene bastım malesef ve anında yerde buldum kendimi. Evet benim plakam 34 değil henüz 41. Kısmetse bu ay sonu 34 olacak. Tamam birbirimize bir sohbet borcumuz oldu bunu en kısa sürede çözelim derim. Aslında benimde kornayı değiştirmek gibi bir niyetim var fakat o kata bir daha çıkmalı mıyım bilemiyorum Üstadım sen nasıl korna taktırdın maliyeti ne oldu bilgi verebilirsen sevinirim.

    saygılar,

  20. #1820
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı Serdarrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değil de belirtmeden geçemiycem, makinen süper olmuş uzay. Egsoz, sissy, airbrush (nerde yaptırdın merak ettim), koruma demiri vs çok iyi, nazar değmesin
    Amin. Allah bizi nazarlardan kazalardan korusun. Teşekkür ediyorum.
    Benden önceki sahibinin zevki bunlar. Ben direkt üstüne kondum O ayrıntıları daha iyi biliyor (Aidikurt). Kendisi bu mesajı okuduktan sonra cevaplayacaktır sorularını. Söylemişti ama unuttum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada daha önce bahsettiğim jikle meseleni araştırdım jikle çekili kalırsa benzin sızdırması olabilir normaldir dediler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------


    serdar kardeşim uzay hazırcı hazır aldı sisy bar hamdi usta imalatı egsozlarda ercan motor olacak koruma zaten orjinal airbrush yiğit diye bir arkadaş var onun eseridir.


    Hazırcı

    Kaya abinin verdiği isimler doğru sanırım. Okudukça hafızam canlandı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------

    Alıntı Ahmet Güney adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heh evet seni arıyormuşum meğerse. Yahu bende diyorum 3 saniyede nereye kayboldu bu adam diye İşte beni uyaran olmadığı için ben ön frene bastım malesef ve anında yerde buldum kendimi. Evet benim plakam 34 değil henüz 41. Kısmetse bu ay sonu 34 olacak. Tamam birbirimize bir sohbet borcumuz oldu bunu en kısa sürede çözelim derim. Aslında benimde kornayı değiştirmek gibi bir niyetim var fakat o kata bir daha çıkmalı mıyım bilemiyorum Üstadım sen nasıl korna taktırdın maliyeti ne oldu bilgi verebilirsen sevinirim.

    saygılar,
    Çok pis kaybolurum

    Ben sanayide istediğim kornayı bulamadığım için hepsiburada'dan sipariş verdim. Yine bu forumdaki arkadaşın (Otoburkaplan) tavsiyesi üzerine Stebel Magnum kornayı sipariş verdim. Havale ile 31,60 TL internette gezinirken sesini de dinleyebildiğim birkaç site buldum. Gayet iyiydi

    Arkadaşlar bence motosiklet kornaları gerçekten de güçlü olmalı. Geçen beni sıkıştıracağını anladığım bir arabaya korna çaldım. Ne o duydu ne de ben. Beni görmediği için çarptı bana ve öldüm demek istemiyorum Diyemem zaten o saatten sonra. Duymadı ve ben biraz fazla frenleme yapmak zorunda kaldım.

    Saygılar
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler