Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #661
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı erkanzdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Küçük bir araştırma yapabilirseniz google de 2006 model ub 358 plakalı motor sahibinin bir bayan olduğunu ve honda şirketi ile iş bağlantılı olduğunu bulabilirsiniz üstelik sanki bu makina için yan yapmayacak bir insana benzeyen bir kimlik tanımı var.

    2.İzmir deki motor tahminim ikinci sahibi ve bu kişinin aldığı kişide honda bağlantılı olma olasılığı yüksek kaç yılında aldığı konusunda bilgi alırsanız sanırım daha önceki bakımları hakkında honda çalışanındaki bakımları konusunda tereddüt etmeden alınabilir.

    3. motor linki karışmış sanırım ben 3. göremedim. ama 363 plakayı da merak ettim.

    Sonuç olarak düşüncem:

    Az bir pazarlık ile çiğdem hanımın yani istanbul üsküdardaki motosiklet alınır model yılı düşük demezseniz.
    Satıcı kimliği linkedin ve face de mevcut.
    Açıklamanız için çok teşekkür ederim.
    Evet şimdi araştırdım, Çiğdem hanım Honda eğitim merkezinin tek kadın eğitmeniymiş.
    Açıkçası model yılından ziyade kilometre ve motosikletin servis referanslı olması benim için çok daha önemli.
    Zira 2008 yılında 91 Model Transalp kullaniyordum

    Alıntı Mikuni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde kiralama işi veya ticari maksatla alinan motorların plakalari seri olur. Kocaeli plaka olması ise turkiyenin en zengin ve en büyük şirketleri genelde kocaelinde olur. Gerçi bu kadar üst düzey bir motosikletin ne maksatla kullanıldığı çok çok önemli değil. Yani öyle düşme kalkma ile kolay zarar gorecek bir motor değil. Motor bloğunu ise tartışacak veya elestirecek kadar seviyemiz, akademik düzeyde değil. Saffet Üçüncü nün bir makalesi varsa okunmalı. Şimdi özet olarak ikinci el alınacak bir bmw 728 düşünelim. Bu arabayı eski sahibi kötü ve bakımsız kullanmaz diye düşünürüz. Iste bu seviyede bir motosiklet için de ayni zan ile hareket edebiliriz. Bu motor 2007 de 30 bin lira civarindaydı. Bu kadar parayı veripte sorumsuz kullanan biri olmamıştır diye kanaat etmek lazım. Iyimserlikten zarar gelmez.
    Açıklamanız için teşekkür ederim,
    Toplu araç alımlarında plakaların seri olduğunu biliyorum, fakat bu tarz motorları kim neden toplu alsın?
    Eğer motosikletler toplu alındıysa, ve plakalar bu yüzden seri haldeyse benim tarafımdan zaten bi sıkıntı olmaz,
    Ama İnsan kıllanıyor işte


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662

    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Kuvvetle muhtemel honda eğitim merkezinden çıkmış bu motorlar,trafiğe 2012'de çıktı ve ilk ruhsat sahibiyim diyor.
    Yani 2012'ye kadar plakasız kullanılmış.Sanırım şu an eğitimdeki cbf1000'ler de 2012 model.
    Durumun en mantıklı açıklaması bu geliyor bana.
    Sinan Aksu bunu beğendi.

  3. #663

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı Dezinho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 24 bin bakımı Esengül'de 760 liracık tuttu
    Başka servislerde bakım yaptıran arkadaşlar, değişen parçalar ve ücretler yakın mıdır ?

    http://i.imgur.com/uZwoAdl.jpg
    36bin bakımı mototal 500TL, hava filtresi ve arka balata değişimi dahil.
    Dezinho bunu beğendi.

  4. #664
    mehmet cihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR1200X
    Bu bakım konusunda kafamda servislerle ilgili çok soru var. Ben parça fiyatlarında da değilim alınan işçilikler çok çok fazla.
    Parça konusu da tabi ki önemli kimi servis webden kolayca ve çok ucuza alacağınız parçaları satıyor.
    İlk olarak şu hava filtresine verilen para çok fazla kesinlikle temizlenip tekrar kullanılan bir filtre kullanıyorum. 18 binde değiştirilmesi gerekli denen hava filtresin çok değil 5 bin 6 bin km. sonra ne hale geldiğini bilmem gördünüz mü. Bir elektrik süpürgesinin toz torbası gibi berbat durumda oluyor. O kağıt filtre nasıl 18 bine kadar hava geçiriyor?
    Servis 6 binde gel yağ değişelim diyor bu koca bir kandırmaca kitap 12 bin diyor. Hadi bilemedin 10 bin ideali.

    Tabi biraz anlamak ve elinden iş gelmesi önemli. Kısaca yağ, balata, hava filtresi, fren hid. değişimi vs. hepsi yapabileceğimiz işler.
    üç beş cıvatayı da belli tork değerlerinde sıkmak servisçilikse alırım bir tork anahtarı onu da yaparım. (aldın zaten)

  5. #665
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Kullanim kilavuzunda 6-18.000 km bakimlari, durumu gozden gecirmeye (inspection) ve temizlige yonelik diyor. parca degisimleri 12-24.000 km`de.

    Motoru alali 1 ay oldu ama 4.000 km devirdim. Transalpten sonra yol tutusu ve fren inanilmaz derecede iyi geliyor. Tabi toprak yol gorunce uzaktan bakip devam ediyorum ama f800 alacak param yoktu. Gectigimiz hafta Frankfurt-Amsterdam arasi gittim. Ortalama 140`la giderken 6 lt/100 km civari yakti. Donus yolunda yine ortalama 140`la geldim ama daha az fren/gaz yapmaya, daha sakin surmeye calistim 5,7 lt/100 km yakit tuketimi cikti. Benim motorda uzun tur cami yok ama ruzgar cok yormuyor. Transalp bence daha rahatti. Motorla ilgili tek sikintim titresim. Bu motor transalp kadar cok titremiyor belki ama yarattigi titresim cok rahatsiz edici. Daha ince bir titresim var. Daha yuksek devir cevirdigi icin sanirim. Belki bir dahaki yag degisiminde daha dusuk viskoziteli yag koyarsam titresim azalir. bir arastirip deneyecegim.

    Istanbul yollarinda Transalp surdukten sonra burada viraja girmeye korkuyordum. Korkum kaybolmaya basladi. Hem asfalt guzel hem de motorun yol tutusu cok iyi. Her gün gectigim virajlarda her seferinde biraz daha yatirmaya calisiyorum ve daha tam sinirlarini goremedim.

    Bu arada motosikletin motoru harika. Yuksek tork, motosikletin kullanimini inanilmaz kolaylastiriyor. Vites araliklari guzel. Motordan cok memnunum. Bir de su titresim olayini cozebilirsem mukemmel olacak.

    Herkese iyi gunler

  6. #666
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanim kilavuzunda 6-18.000 km bakimlari, durumu gozden gecirmeye (inspection) ve temizlige yonelik diyor. parca degisimleri 12-24.000 km`de.

    Motoru alali 1 ay oldu ama 4.000 km devirdim. Transalpten sonra yol tutusu ve fren inanilmaz derecede iyi geliyor. Tabi toprak yol gorunce uzaktan bakip devam ediyorum ama f800 alacak param yoktu. Gectigimiz hafta Frankfurt-Amsterdam arasi gittim. Ortalama 140`la giderken 6 lt/100 km civari yakti. Donus yolunda yine ortalama 140`la geldim ama daha az fren/gaz yapmaya, daha sakin surmeye calistim 5,7 lt/100 km yakit tuketimi cikti. Benim motorda uzun tur cami yok ama ruzgar cok yormuyor. Transalp bence daha rahatti. Motorla ilgili tek sikintim titresim. Bu motor transalp kadar cok titremiyor belki ama yarattigi titresim cok rahatsiz edici. Daha ince bir titresim var. Daha yuksek devir cevirdigi icin sanirim. Belki bir dahaki yag degisiminde daha dusuk viskoziteli yag koyarsam titresim azalir. bir arastirip deneyecegim.

    Istanbul yollarinda Transalp surdukten sonra burada viraja girmeye korkuyordum. Korkum kaybolmaya basladi. Hem asfalt guzel hem de motorun yol tutusu cok iyi. Her gün gectigim virajlarda her seferinde biraz daha yatirmaya calisiyorum ve daha tam sinirlarini goremedim.

    Bu arada motosikletin motoru harika. Yuksek tork, motosikletin kullanimini inanilmaz kolaylastiriyor. Vites araliklari guzel. Motordan cok memnunum. Bir de su titresim olayini cozebilirsem mukemmel olacak.

    Herkese iyi gunler
    Titreşim 5500 devirde ortaya çıkıyor. Onun üstünde veya altında titreşim yok. Bu konuda yapılacak birşey yok. Alışacaksın veya benim yaptığım gibi 1 vites üstte veya altta gideceksin ki 5500 de denk gelmeyesin.
    pistolpitt ve KutlayGül bunu beğendiler.

  7. #667
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Sayin arkadaşlar,
    Eski kasa CBF 1000'lerin bakim araliklari kaç bin km ?
    Yeni kasalarin 12.000 km'de bir yağ değiştirdiğini biliyorum, Eski kasalarda böylemidir?

  8. #668
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı sinanaksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin arkadaşlar,
    Eski kasa CBF 1000'lerin bakim araliklari kaç bin km ?
    Yeni kasalarin 12.000 km'de bir yağ değiştirdiğini biliyorum, Eski kasalarda böylemidir?
    Yeni kasalarda da 6000 km de bir servis yağ ve filitre değiştiriyor ve 180 TL kilitliyor. Kitapçıkta yazmıyor diyorum" türkiye şartları ağbiiiii" diyorlar. Garanti gitmesin diye mecburen 1 sene daha bunlara öpüleceğim, sonrasında ara bakımlarda yağ değiştirmeyeceğim.

  9. #669
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasalarda da 6000 km de bir servis yağ ve filitre değiştiriyor ve 180 TL kilitliyor. Kitapçıkta yazmıyor diyorum" türkiye şartları ağbiiiii" diyorlar. Garanti gitmesin diye mecburen 1 sene daha bunlara öpüleceğim, sonrasında ara bakımlarda yağ değiştirmeyeceğim.
    Emre abi,
    İşin gerçeği benim kafamda eski kasalar var.
    Özel bi sebebi yok fakat görüntü itibariyle daha çok hoşuma gidiyor.
    Yani şöyle 20.000 km nin üzerine çıkmamış, çoluk çocugun elinde hırpalanmamış, bakımları aksatılmamış orjinalliğine mümkün olduğu kadar sadık kalınmış, mümkünse iyi referanslı ve ilk sahibinden bi CBF 1000 ariyorum.
    Bu saydıklarımın hepsini bi arada bulmak zor belki ama, yinede ariyorum

    Servis konusu tam bi fiyasko.
    Adamlar parça fiyatından çok işçilik alıyorlar.
    Elim anahtar tutar, bakımlarının tamamını kendim yapabilirim.
    Zaten şuan kullandığım motorun bakımlarınıda kendim yapiyorum

    Şuan Cbf 600 kullaniyorum, 18.000'e kadar fiyat verdiler ama ben aradığım motoru henüz bulamadigim için satmadım.
    Eğer bulursam satacagim
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #670
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Herkese merhaba,

    Kullanım kılavuzundan servis aralıklarına bakmak isterseniz, kılavuzu şu adreste bulabilirsiniz:

    http://campaigns.hondampe.com.au/Mot.../CBF1000-A.pdf

    Ayrıca (hatam varsa affedin) Türkçe bakmak isteyenler için çevirisini yaptım:



    Herkese iyi günler

  11. #671
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Kullanım kılavuzundan servis aralıklarına bakmak isterseniz, kılavuzu şu adreste bulabilirsiniz:

    http://campaigns.hondampe.com.au/Mot.../CBF1000-A.pdf

    Ayrıca (hatam varsa affedin) Türkçe bakmak isteyenler için çevirisini yaptım:

    http://i.hizliresim.com/PvLyqv.jpg

    Herkese iyi günler
    12.000 km'de bir değişmesi gereken Yağ ve filitresi, Türkiye de 6000 km'de değişiyor yani?
    Vay vay vay..
    mehmetenis bunu beğendi.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  12. #672
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Alıntı KutlayGül adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Kullanım kılavuzundan servis aralıklarına bakmak isterseniz, kılavuzu şu adreste bulabilirsiniz:

    http://campaigns.hondampe.com.au/Mot.../CBF1000-A.pdf

    Ayrıca (hatam varsa affedin) Türkçe bakmak isteyenler için çevirisini yaptım:

    http://i.hizliresim.com/PvLyqv.jpg

    Herkese iyi günler
    Fotoğrafta renk kaybolmuş. Mavi renkli olan kısımlar "kullanıcının kendi yapabileceği bakımlar" ve son ikisi mavi renkli yalnızca. Kitapçıkta öyle yazıyor dediği yalandır. Kitapçıkta "görece çok yağmur alan veya tozlu yerde kullanılan motorlar için (ya da sürekli tam gaz kullanılan motorlarda) daha sık bakım yapılmalıdır" diyor. Daha sık bakım yapılmalı denen kalemler ise
    Sürekli tapa gaz kullanımda: fren yağı, debriyaj yağı ve radyatör suyu
    Yağmurlu ve tozlu bölgelerde: krank odası gazı tahliye borusu temizliği

  13. #673
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Sinancım; Eğer elindeki cbf 600 sorunsuz ve yeni model ise değiştirmeni tavsiye etmem. Eğer sıfır cbf 600 satışta olsaydı emin ol onu alırdım. Cbf 1000 iyi güzel de eşşek ölüsü gibi ağır. 3 derecelik eğimde ayaklarınla geri geri itemiyorsun. Eğer hafif bir dengesizlikte biraz fazla yana yatırdıysan mümkün değil gidondan tutup düzeltemiyorsun. Bu gibi durumlarda koyveriyorum yere düşüyor. Allahtan koruma demiri var. Uzun yolda çok güzel de şehir içinde kullanışlı değil. Yine de sen bilirsin.
    Sinan Aksu ve mehmetenis bunu beğendiler.

  14. #674
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinancım; Eğer elindeki cbf 600 sorunsuz ve yeni model ise değiştirmeni tavsiye etmem. Eğer sıfır cbf 600 satışta olsaydı emin ol onu alırdım. Cbf 1000 iyi güzel de eşşek ölüsü gibi ağır. 3 derecelik eğimde ayaklarınla geri geri itemiyorsun. Eğer hafif bir dengesizlikte biraz fazla yana yatırdıysan mümkün değil gidondan tutup düzeltemiyorsun. Bu gibi durumlarda koyveriyorum yere düşüyor. Allahtan koruma demiri var. Uzun yolda çok güzel de şehir içinde kullanışlı değil. Yine de sen bilirsin.
    Merhaba Emre abi.
    Kullandığım Cbf 600 2008 model, yani karbüratörlü versiyon.
    Kombine fren sistemi de yok maalesef.

    Eğer yüksek model olmuş olsaydı, doğal olarak kombine fren ve enjeksiyonda olacakti.
    O zaman gerçekten değiştirmeyi bende düşünmezdim.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  15. #675
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010




















    Sinan Aksu, Alfist, KutlayGül ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #676
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Arkadaşlar ankarada bilindiği gibi 2 tane honda servisi var...
    Bende motorumun bakımı ve bi kaç eksiği için servise gitmeyi düşünüyorum.
    Sizce Honda Efemi? Yoksa Honda Boramı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Birde motoruma yan çanta düşünüyorum hangi marka model tavsiye edersiniz?

  17. #677
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2021 r1250gs adw,honda forza250 honda dio
    Arkadaslar merhaba
    uzun zamandan beri forumları pek takip edemiyordum
    motorum vardı fakat baya bi ufaktı ps 150
    artık bunu buyuttum cbf 1000fa ya terfi ettim
    ama merak etmeyin daha önceden tecrubeliyim
    xl 700 vardı ondan oncede
    size sormak ıstediğim bir kac soru var
    forumu bastan asagı okudum fakat tam olarak bazı seylere ulasamadım

    1- motoruma radyatör koruma taktırmak istiyorum fakat bulamadım orjinaller cok pahalı
    2-arka çamurluk nerden temin edebilirim bir arkadas yapıyormus fakat talep olmayınca bırakmıs galiba

    forumdaki bilgiler cok guzel ve tam isabet diyebilirim yazılanlar yorumlar birebir aynı
    sizlere iyi gunler diliyorum kazasız surusler.

  18. #678
    Dezinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    12' Honda CBF 1000FA
    Arkadaşlar merhaba,
    Benim alet viraja yattığım zaman sallanmaya başladı, ilk aldığımda böyle bişi olduğunu hatırlamıyorum.
    Böyle bir şey yaşayan ya da bilgisi olan var mı?

  19. #679
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Lastik havaları ve lastik durumları nasıl? Amortisör ayarları da önemli, yağ kaçırma durumları olmuş mu vs.
    Dezinho bunu beğendi.

  20. #680
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2021 r1250gs adw,honda forza250 honda dio
    arkadaslar dun itibariyle motorumun hiçbir eksiği kalmadı
    sadece radyatör korumayı bulamadım satmayı dusunen arkadaslar varsa haberleşirsek cok sevinirim
    son olarak arka camurluk ve elcik ısıtmada takıldı kısında yollar benim artık
    bunlar takılanlar.



    bunlarda motorumun resimleri.

    KutlayGül, mehmetenis ve Palakadir bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler