Bende 1 yıldır torro yu kullanıyorum memnun olduğum ve olmadığım yerlerini size şöyle sıralayabilirim.
Hoşuma giden yönleri
1:Altı yüksek yani mondial yuki ve ramzeyden daha yüksek gövde yapısı var o yüzden arazi de de rahatlıkla gidebilirsin
2:koltuk geniş yani mondial ve yukı den daha geniş
3:sepeti olması çok güzel bir şeyler koyabiliyorsun ki bu mondial ve yuki de yok ( ama sonradan takılabilir ve çıkarılabilir
4:çekişi çok iyi bozuk,toprak ve yokuş bir yolda 2 kişi 3. vitesle çıktığımı biliyom ( kıyaslama olcak ama mondial 2. vitesle çıkamadı

)
5: teknik servis ve yedek parça sıkıntısı yok yani mondial gibi servis ağı fazla( gerçi hepsinin ham madddesi aynı ama :d)
6: far ı çok güzel motorun yüksek olması size avantaj kazandırıyor yolu tamamen aydınlatıyor.
gelelim beğenmediğim ayrıntılarına
1:hız olarak çok iyi değil ( kurallar gereği 600 km olana kadar 60 km yi geçmeyin uyarı ibaresi var ona uyarak motorumu kullandım şu an .5500 km de ve hızı 85 km yi geçmiyor ( mondial daha seri ve hızlı )
2: son süratte çok titreme yapıyor yani 80 km ile 2 kişi 30 dk dayanamazsınız
3:motorun sesi çok üksek sanki abart egzos gibi mondial ve ramzeyler taksi gibi bu motor chopper gibi ses yapıyor
4: motor parça parça sökülüyor yani her bölüm birbirine vidalar ile sabitlenmiş ( mondial ve yukiler de hemen hemen tek gövde gibi ) Vida düştümü orası zıngır zıngır sallanıyor
5: yakıt konusunda ise şöyle bir dene me yaptım 5 tl benzin ile 45 km yol rahatlıkla gidebiirsiniz
Not: benim bulabildiğim eksik ve artı yönler bu kadar başka kullanan arkadaş ise buaraya yazabilir ve bizimle paylaşabilir .
not2: Bu bahsettiklerim benim motorum ile ilgilidir..başkalarında bu sorunlar olabilir yada olmaya bilir
Not 3 : RoTTaN arkadaşım bende köyde yaşıyorum ama cublar köy için değil şehir için uygun ona göre köyde kullanacaksan 125 cc bir motor olabiilir köyde kullanmaya elverişli değl dağıtırsın toz toprak vs. anlarsın ya

iyi temizlik yaparsın :d