Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

sl 150cc Yolda gezinme sorunu

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Herkeze selam arkadaşlar. Ben foruma daha yeni üye oldum ve olabildiğince herlşeyi okumaya çalışıyorum ki burda bulunan ortamın havasını bende soluyup sizlere ortak olmaya çalışim.

    Şimdi bende bir tane Keeway sl 150cc motor var. Bu motor emaneten bende şu an. Bundan önce sözlüm tamamen acemiliğini atana kadar onun Keewayını kullanıyordum . Ancak artık bende değil. Acemiliğini attı kendi kullanıyor 150cc Superlıghtını.

    Şimdi bendeki 2005 modeli. Yani SL150 olan modeli anladığım kadarıyla.
    Bu keewaylarda zaten bir lastik sorunu mevcut. Yenisinde de eskisindede. Uzun süre gitsin diye sert lastik kullanmışlar. Bendeki sl de uzun süre yatmış bir makine ve lastikler olabildiğince sertleşmiş.

    Ancak benim yaşadığım sorun aletin sürekli yolda gezinmesi. Benim kontrolümün dışında her yöne gitme ve yatma eğilimi içerisinde. Omuzlarım didon hakimiyetini sağlamak adına kas bağladı. Sürekli bir düz tutma çabası içerisindeyim. Yaza vücut geliştirme yarışmasına katılıcam nerdeyse Bu konuda anlam veremediğim olay, sorun nedir ?

    Lastikler olabilir bunu biliyorum ama bukadarda oynak bir hale dönüşürmü bilmiyorum. Başıma gelmedi daha önce.

    Çatalda herhangi bir sorun yok.Makinayı biliyorum. Hiç kazası yok.

    Arka maşada bir problem yok. Ben artık birtek lastik ve didon bilye takımına kabahat buluyorum.

    Didon bilye takımı komple değişti orjinali ile.

    Başka fikri olan arkadaşlar var ve aydınlatırsa çok mutlu olurum. Bütün yaz bu halde binemem bu takaya.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Cevap verebilcek kimse yokmu ?

  3. #3

    Üyelik
    02 Eylül 2009
    motosikletde bişe arama bence sorun sende motosiklet sana ağır gelio olabilir, yavaş giderkende genelde ağır olduğundan dolayı sağa veya sola yatar sl 150 ler, Lastiği çok şişirmiş olabilirsin, havasını azalt derim. eğer inikse bide şişirip sür de dene.. bendede sl150 var hiçbi sıkıntım yok gayet rahat ve hızlı bi motosiklet, başda bana ağır geliodu 1 defa düşdüm sola dönerken yattı hemen, sonradan alıştım.

    doğru diosun o motosiklet insanda kas yapar, orta sehpaya kaldır indir derken bi bakmışsın gitgide alışıosun ve zorlanmıyorsun..

  4. #4
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    sl150 ve gezinme sorununu bilmem ama eğer motosikletin kontrolünü sağlarken omuzlarından güç almaya çalışıyorsan zaten hata yapıyorsun demektir..

    gezinen veya dengesiz motosikletin gidonu pazu kaslarıyla çok yumuşak bir şekilde kontra basarak sağlanmalı diye bilirim..


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler