Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Yamaha BWS Kullanıcıları

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    4kr3p - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    yamaha bws 100
    4 zamanlı yeni bws 125 türkiyeye daha gelmedi sanırım ama piyasadaki değeri yutdışında 4,940$ çogu sitede fiyat 5,127$ arasında gidip geliyo











    MOTOR
    Motor tipi.............................Tek silindirli, 2 zamanlı, hava soğutmalı
    Silindir hacmi.........................101 cc
    Çap x Strok...........................52 X 47.6 mm
    Kompresyon oranı....................6.6 : 1
    Maks. gücü............................7.8 HP-7.000 devirde
    Maks. Tork............................0.98 kg-m-4.000 devirde
    Yağlama...............................Otomatik
    Yakıt sistemi..........................VM16SS Karbüratör
    Debriyaj tipi..........................Otomatik santrifüjlü
    Ateşleme..............................C.D.I.
    İlk Çalıştırma.........................Elektrik marşlı, ayakla
    Vites kutusu..........................Otomatik
    Tahrik.................................V-Kayış
    ŞASE
    Ön süspansiyon......................Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon....................Hareketli ünite
    Ön teker hareket mesafesi........-
    Arka teker hareket mesafesi......-
    Ön fren...............................Tek disk, f 180 mm.
    Arka fren.............................Tambur, f 130 mm.
    Ön lastik.............................120/90-10 56J
    Arka lastik...........................130/90-10 59J
    BOYUTLAR
    Boyutlar (UxGxY)....................1.890 x 660 x 1.115 mm.
    Sele yüksekliği.......................765 mm
    İki teker arası mesafe..............1.270 mm.
    Min. Yerden yükseklik..............120 mm.
    Ağırlık................................90 kg
    Yakıt kapasitesi.....................5.7 litre
    Yağ kapasitesi.......................1.4 litre S

    Yamaha BWS 100


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    dostum slm topic iyi olmuş bende düşünüyodum açsammı diye ama formda pek kullanan yok diye açmamıştım hayırlı olsun

  3. #3

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Benim kardeşim kullanıyor, 2007 model kırmızı renk. Çok memnun satmayı düşünmüyoruz.

  4. #4

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Güzel makinada biraz daha az yaksa çok daha süper olur. Benim arkadaşınkide 2006 veya 2007 olmasız lazım ama biraz yapıştırdınmı bi depoyle 90 km yapıyo..

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kırmızı aşkım ybr, sonrakı YAMAHA R_1 veya R_6

    slm

    Kmde kaç kursu yakıyor_?

  6. #6
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    bendekide 2007 kırmızı 14000 km ye geldi maşallah hiçbir sorun çıkarmadı sadece periyodik bakımlar ve rutin değişen şeyler.(hava filtresi buji vs.)
    bende satmayı düşünmüyorum acaip keyif veren bi makina ve abartıldığı kadarda fazla yakmıyo tabi gazlamazsan

  7. #7
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Honda sh300i
    çok güzel bir makina özellikle kırmızısı ayrıca istese yamaha 15hp de yapardı bunu ama ozaman hava ile soğurmuydu bilemem ve bukadar az yakarmıydı

    düzde 100 geçiyormu arkadaşlar (7.8hp ile zor gibi)
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  8. #8
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    satoyama;

    15hp 2 zamanlı olsaydı hava soğutma kurtarmazdı bence
    dediğin gibi 7.8 hp zaten düzde 100 çok zor
    ben düzde 90 yaptım yokuş aşşağı 95 daha fazlası olmuyo ama eski modelleri daha güçlü sanırım

  9. #9

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    bencede eskilerinin son hızı daha iyi..

  10. #10
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    kesinlikle eskiler daha güçlü youtube'de ibreyi sona dayayanlar var(bu arada ibre 140)

  11. #11
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    pek kullanan yok sanırım

  12. #12

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Bir depo ile kaç km yol yapabiliyorsunuz arkadaşlar ?

  13. #13

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    150km gider heralde.

  14. #14
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    ben piaggio x8i satıp bunu aldım düşünün artık ne kadar hastasıyım aletin =) kilyos yolunda talihsiz bi şekilde düştüm şuan tamirde alet....bu arada ben 1 depoyla sarıyer kilyos dağ bayır dere her yere vuruyordum ogünü kurtarıyordum

  15. #15
    4kr3p - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    yamaha bws 100
    öncelikle bu topic i desteklediginiz ve begendiniz için teşekkür ederim bende 99 model 33,000 km.de bi bws var birkaç kaza yaptım ama hala canavar maşallah evet eskileri daha iyi arkadaşımda 2007 si ama benim ki kadar gitmiyo bende 120 gördüm ama daha fazla zorlamak istemedim en kısa zamanda da fotoları koycam sizlerdende bekliyorum
    Yamaha BWS 100

  16. #16
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    dostum bende de 2007 model var ama düzde 90 nı geçmiyo alet yokuş aşşağı 95 rodajınıda güzel yaptım hayır hız merakım yok ama genelde herkes senin dediğin gibi 110-120 yaptım deyince benim motordamı bişey var diye düşünüyorum

    birde ibreden şüpeleniyorum motor 90 dan sonrada hızlanıyomuş gibi geliyo ama ibre sabit 90'nı geçmiyo

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------

    bizim motorlarda kesici varmı acaba ustaya sordum lafı geveledi bi cevap veremedi
    yoldasss bunu beğendi.

  17. #17
    4kr3p - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    yamaha bws 100
    arkadaşım motorunda hiç bişi yok sakın endişe etme örnek veriyorm eski honda activalarda öyleydi adamlar teker yaparlardı ben çok iyi hatırlıyorum mc de bi abimiz yapıyodu ama yenileri öyle değil bende pizzacıyım bende de 2008 activa var ama bırak tekeri en fazla 85-90 oda yokuş aşa yani demek istedigim motorun gidecegi odur belki yamaha artık bwsye bi sınır koymuştur yada buna benzer şeyler....
    Yamaha BWS 100

  18. #18
    free13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Hamburg / Antalya
    Saol dostum bencede sınır koyulmuş nerde eski bwsler

  19. #19
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Bws 100 cc skutırı 125-150 cc kategoriside dahil olmak kaydı ile şu an için alınacak en iyi sukutırdır. sağlam, parçası bol 2. el pazarı mevcut. ta gibi bi alettir. bu yüzden özellikle kiralamacıların gözdesidir. dağ bayır gider. hızı tatmin edicidir .. 2 zamanlı olması dezavantaj değil avantaja dönmüştür bualette.. gözün kapalı al bin üzmez acık fazla yakar ama bu kadar avantajın yanında o kusur pek önemli sayılmaz
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #20
    burak09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2007
    Şehir
    nazilli09
    Motosikleti
    new apache rtr black
    bws ahhh be ne motordu ondan aldığım zevk başka bir şeydi bee
    bir kaç foto kesşke satmasa idim diyorum ben öyle bir ayarlamıştım ki onu 0 80 hızlanması inanılmaz idi 1.6 120 beygir alfa 156 ile kaldırdık geçemedi 80 kadar ah ah













    sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
    ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor
    bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler