Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2007 KLE650 Versys - Kısa kısa.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2teker
    Henüz ikinci günüm onun için çok detaylı bir anlatım değil sadece dikkatimi çeken konular:

    Şunu söyleyip baştan aradan çıkaralım. Versys kesinlikle bir Enduro/Dual Sport değil. Ne olduğu da pek belli değil. Belki de bana onun için çok iyi uydu. Şu motor iyi ama şurası da şöyle olsaydı diyenlerin bakabileceği bir motor.

    Öncelikle, parayı denkleştirip de bu motorun üzerine oturup bir tur atan kişi %90 satın alır. Ben ilk turumda motora bayıldım.

    Hoşuma gidenler:

    - Oturma şekli ve konumu mükemmel
    - Motor yüksek, amortisörler iyi. Sürüş rahat oluyor.
    - Koltuk rahat.
    - Motorun ölçüleri (ayaklık, gidon, koltuk) boyuma çok uygun. Bacak boyu olarak da ayaklarım tam olarak yere basıyor. (1.80 civari)
    - Uzun selektör ve digital saat var
    - Boş vites (N) seçimi mükemmel. Dururken vites koluna dokunduğunuzda kendiliğinden seçen bir sistem var. Sorun çıkarabildiğini okudum ama henüz rastlamadım.
    - Arka sinyaller lastik saplı. Civatalı olmadığı için kaza anında kırılmadan çıkıyor. (Önlere bakmama bir vesile olmamış. Şimdi farkediyorum)
    - Egsoz çıkışı çok güzel tasarlanmış. Sağ altta minicik birşey. (Altta olması sudan geçemez demek oluyor)
    - Ayarlanabilir minik rüzgarlık en yüksek ayarında 90km/s'e kadar çok işe yarıyor. Rüzgar akımı kaskın hemen üzerinden geçip gidiyor. (Boy farkeder)
    - Sesi çok güzel. Özellikle düşük devirde "turbo tıslama"na benzeyen hoş bir sesi var.
    - 2005-2006 Transalp fiyatından aşağıya 2007 model alabilirsiniz (ki alın).
    - Dikkat çekecek bir vibrasyon yok.
    - Aynalar araba aynası kadar gösteriyor neredeyse. (Tabi tam arkanızı değil)

    Hoşuma gitmeyenler:
    - digital saat sabit değil. odomotre/trip/saat şeklinde tuşla biri seçiliyor
    - Lastikler tereyağı gibi, kıç atma ve virajlarda güvensizlik söz konusu. (Belki de düştüm diye öyle diyorum )
    - Ön fren çok ani kavrıyor. Alışmak gerekli.


    Genel:

    Motorun sürüşü çok keyifli. Sürekli bir torka sahipsiniz. Devir, vites pek farketmiyor. 6ıncı viteste 130la giderken, bir iki saniyede 170'e çıkacak kadar bol devir kalıyor.


    630 sayfalık 2007 Kawasaki KLE650 Versys Bakım Kitapçığı (Service/Shop Manual)'nı da indirebilirsiniz.

    Bir de sağ profilden resim koyayım (Sol çizik ) Çok büyük değil ama resimde olduğundan daha küçük çıkıyor. Mağazaya gidince şaşırttı.

    Özellikle merak edilen birşey varsa kendimce yorum yapmaya çalışırım.

    Arkadaşlar, niyetiniz varsa bu motoru alın. Özellikle 650GS, Transalp, V-Strom konusunda kulaktan dolma bilgilere aldanmayın. Onlar da çok İyi motorlar ama mutlaka Versys'i deneyin.

    oktay
    (Okumadan imzalamam)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Motorun çok şahane diyebilirim mesela.

    Yakıt tüketimi nasıl?

    Sabit hızda hangi süratte gidebiliyor?

    Motosikleti almayı düşünmüyorum ama bunları cevaplarsanız belki alıcısı hakkında bilgi sahibi olur.

  3. #3

    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    dostum bu motosikleti çok merak ediyorum umarım tecrübelerini bizle sık sık paylaşırsın merakla bekliyorum
    tüm motorcu dostlara Allah hata kaza vermesin
    [

  4. #4
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    hyrlı olsun harika görünüyo

  5. #5
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    En beğendiğim makinelerden biri bu model.
    Gerçekten harika, inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  6. #6
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Benimde favori makinalarımdan biridir.Niyetim var ama param olmadığı için bu istek u an için rafta bekliyor.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  7. #7

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2teker
    Teşekkürler arkadaşlar. Şu anda yakıt tüketimi hakkında birşey söyleyemem çok az zaman oldu. İnşallah depoyu doldurup boşalttıkça bir fikrim olur.

    @G.Bereket
    Gazı sabit tutarsan her hızda sabit hızda gider. Soruyu tam anlamadım mı acaba? Alet titreme vs yapmadan rahat bir hızda kaçla gidiyor dersen, 90 rüzgardan dolayı çok çok konforlu bir hız, 130 civarı bir iki saat çok rahat gidilir, 160 cıvarı motoru hiç zorlamıyor ama sonuçta yüksek bir hız, onun getirdiği bir yorgunluk olur.\

    Bu arada ön amartisörlerin uzun olmasından dolayı kalkışta ve vites artırmalarda çok hoş bir ön yükselme oluyor. Tabi sert ön frende tam tersi. O pek hoş değil Belki kötü yönlere bunu eklemeliyim, veya biraz amortisör ayarlarıyla oynamalıyım.

    Herkese iyi günler. (Hadi biraz işimizle ilgilenelim )

    oktay
    (Okumadan imzalamam)

  8. #8
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    er6 ların üzerinde gelen dunlop lastikler çok başarısız eğer aynı lastikler versys de geliyosa o lastiklerle çok gidemessin yolu pek tutmadıgı ve sürekli patiye sebep oldugu bilinen birşey kawanın enduro modelede dandik lastik koyması büyük bir eksi genelde herkesin ilk işi lastik deiştirmke oluyor dandik dunloplar yüzünden.
    İki kişinin bindiği motor değildir.

  9. #9
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Alıntı oktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, niyetiniz varsa bu motoru alın. Özellikle 650GS, Transalp, V-Strom konusunda kulaktan dolma bilgilere aldanmayın. Onlar da çok İyi motorlar ama mutlaka Versys'i deneyin.

    oktay
    Valla buna kesinlikle katiliyorum. En iyi pazarlama stratejisi, kulaktan kulaga dolma pazarlamadir derler. Cunku siz hic bir ugras vermeden, maliyeti olmadan, markaniz piyasada insanlar tarafinda pazarlaniyor.

    Kesinlikle 650 GS, Transalp, V-Storm cok iyi motorlar ancak biraz fazla insanlarin dilinde yer edinmisler gibi.

    Cok guzel bir motor, hayirli ugurlu olsun.

  10. #10

    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    merhaba,
    kle650 benim de begendigim bir motor. guzel gunlerde, keyifle kullanmani dilerim.
    f650gs ve transalp, asfalt disinda da kullanilabilen motorlar. versys bana daha asfalt motoru gibi geliyor. dl650, bu iki motora kiyasla versys'ye daha yakin gibi duruyor.

    versy ile asfalt disina cikmaya firsatın oldu mu? toprak yollarda ve arazide deneme firsatin oldugunda izlenimlerini bekliyoruz.

  11. #11

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Alıntı oktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @G.Bereket
    Gazı sabit tutarsan her hızda sabit hızda gider. Soruyu tam anlamadım mı acaba? Alet titreme vs yapmadan rahat bir hızda kaçla gidiyor dersen, 90 rüzgardan dolayı çok çok konforlu bir hız, 130 civarı bir iki saat çok rahat gidilir, 160 cıvarı motoru hiç zorlamıyor ama sonuçta yüksek bir hız, onun getirdiği bir yorgunluk olur.\



    oktay
    Aslında ben soruyu yanlış sormuşum.

    Yani demek istediğim otobana çıktığında max kaç km hızda sabit yolculuk yapılır(bu sefer oldu galiba)

  12. #12
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    hayırlı olsun çok güzel motor bir aralar benimde hayallerimi süsledi ama yüksek oldunu görünce korktum fiyatıda çok pahalı değil çok güzel bir görüntüsü var. allah kaza bela göstermesin.

  13. #13

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2teker
    Yukseklik konusu enteresan. Her yerde yuksek diye okuyorum ama sadece bacagi sallayip oturmaya calisirken yuksek geliyor bana. Oturdugumda iki ayagimin da tabani yere tam basiyor. Boyum da 1.80 civari. Asiri uzun degil yani. Zaten arka canta takinca mecbufen diz bukerek binilecek. Yani denemek lazim. Dakar, klr gibi yuksek degil.
    (Okumadan imzalamam)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler