Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
97. sayfa BirinciBirinci ... 47879596979899 ... SonuncuSonuncu

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1921
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neyini begenmedin gayet şık duruyor işte tamam resimler biraz photoshoplu olabilir ama makine ortada be kardeşim görüntüsüyle
    aman be karıncanın kardeşi :D "tecahül i arif" edek dedik yoksa daş gibi motor allah kaza bela vermesin ;)
    dreamkiller bunu beğendi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1922
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin dana 2005 sanırsam. çıkardığı sorunları o bakımdan çok da kafaya takma derim.

    Kişisel kanaatim, bakımdan geçme konusunu ustaların olması gerektiği kadar ciddiye almaması.

    Yani 2005 model bir motorun motoru dahil baştan aşağı sökülüp belli başlı parçalar sağlamsa bile ömrü dolduğu için değiştirilmesi, contaların tazelenmesi, kurumlar şunlar bunlar temizlendikten sonra bir güzel geri toplanması lazım, geri toplanırken de mümkün olan her vidaya loctite denen şu vida gevşetmeyen şeyden sıkılması lazım.

    böylece çıkaracağı bir çok arızayı baştan önlemiş olurdun. fakat lakin demesi kolay :D mesela ön teleskopu da söküp dağıtıp tekrar toplamak lazım. teker rulmanlarından subap yuvalarının temizliğine kadar bi ihtiyacı olabilir... ama o kadar söküp dağıtmak aralıksız çalışsan 4 - 5 gün sürer. :D
    Kadir bir fırsatım olsa o dediklerinin büyük bir kısmını kendim yapacağım da vakit yok, usta yok.. Çetin Ağbi ye abi al şunun kurumlarını temizle desem levye ile kovalar beni Ama 22.000 bakımında sağlam bir temizlik olayına girişcem.. Hatta motor bloğu inerse bakım için şasiyi de kırmızıya boyatacağım
    UNdocab bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  3. #1923
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Mavi motora kırmızı şase mi öghhh
    gt250-bora bunu beğendi.

  4. #1924
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    sen bir liste yap onların arasından seçelim
    gt250-bora bunu beğendi.

  5. #1925
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    kırmızı yerine bordaya boya bide plakayı trabzondan satış yapıp 61 ile degiştirdikmi bizim laza 2 katı fiyatına iteleriz
    dreamkiller bunu beğendi.

  6. #1926
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Bordo yapar. Bordo -Mavi olur :D

    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin dana 2005 sanırsam. çıkardığı sorunları o bakımdan çok da kafaya takma derim.

    Kişisel kanaatim, bakımdan geçme konusunu ustaların olması gerektiği kadar ciddiye almaması.

    Yani 2005 model bir motorun motoru dahil baştan aşağı sökülüp belli başlı parçalar sağlamsa bile ömrü dolduğu için değiştirilmesi, contaların tazelenmesi, kurumlar şunlar bunlar temizlendikten sonra bir güzel geri toplanması lazım, geri toplanırken de mümkün olan her vidaya loctite denen şu vida gevşetmeyen şeyden sıkılması lazım.

    böylece çıkaracağı bir çok arızayı baştan önlemiş olurdun. fakat lakin demesi kolay :D mesela ön teleskopu da söküp dağıtıp tekrar toplamak lazım. teker rulmanlarından subap yuvalarının temizliğine kadar bi ihtiyacı olabilir... ama o kadar söküp dağıtmak aralıksız çalışsan 4 - 5 gün sürer. :D
    Ama bu dediklerin yapılmadığında da sonra sorun oluyor. Parçaların birbirine kaynadığı da çok oluyor.

    Motor içi kurum temizleme zımbırtıları var onlar işe yaramaz mı kurum temizliğinde?

    Ben ön takımı komple elden geçirttim. benimde eksiklerim var.

    Motordan arka silindirden çok inceden egzantirik sesi duyuyorum sanki. Bir göstericem ustama. Bir sonraki bakıma kadar gergileri bozmaz derse. Bir sonraki bakımda yağdan sonra egzantirik ve şim değiştiricem

    Alidgn dı galiba bu arkadaşın başına gelenler yağ pompası yüzünden oldu. Motorda yağlama durumunu gösteren sensör yok. Motorlarımız ortalama 5-6 yaşlarında O sebeple yağ pompasını değiştirsin herkes. Sonrasında ise her 30 veya 35bin km olduğunda değişmek gerekiyor.
    Fiyatı diğer motorlardaki gibi değil çok ucuz 80tl fiyatı var.



    Uluslar arası bir site var www.korider.com

    Burada bir iddea var doğruluğunu bilmiyorum fakat iddea olan konu "sabit" olarak duruyor demek ki çok önemli görülüyor.

    "Hyosung kabul etmesede aşağıdaki şase numaralı motorlarda kılavuzlar kısa veya subaplar güçsüz(kolay kırılır) yapılmıştır. Bu motorlarda 20 ila 35bin km arası sübap kırılması sonucu arızalar görülebilmektedir.
    Geri çağırılıp değişim işlemi sadece Amerikada yapıldı. Tahminimizce o da güven sorunu olmasını istemeyen güçlü bir distribütör olduğu için bunu yaptırabildi.
    Özellikle 2004- 2005 modeller bu aralıktadır.
    ŞÜPHELİ Şase numaraları

    This the list of VIN's fitted with the suspect 650 engine.
    KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
    KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
    KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N

    "
    Benim motosikletim bu listede değil ama çok yakın geçiyor. Ve miğdemi bulandırıyor açıkcası.

    Sorun 1:
    " -They either had short guides or weak valve stems Hyo have never admitted which. But the upshot was that the valves would break and kill the engine...
    Sorun 2 - And weak internal bearing.
    - I've seen some fails on the 04-05 here even 07, good thing a non-oem heavy duty replacement is available. But it wont destroy the engine, more like heavy vibration and annoying noise, if it's critical, you wont even want to ride it until it's fixed, it wont allofasudden - bang!! like the head issue."

  7. #1927
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    evet. Bu subap zayıflığı ile ilgili olayı vaktinde ben de görmüş ve araştırmıştım. benimki de bu seri numaraları arasında değil. yarış için veya pist için yurt dışında hazırlanan gt650'lerde subapların zayıf olması sebebi ile daha güçlü subab kılavuzu ve subaplarla değiştirildiği söylenmişti. Ancak orjinal yedek parça mı, performans ürünü olan yan sanayi mi belirtilmiyordu.

    Şunu biliyorum, subab klavuzu dediği şey bildiğin pirinç burç olsa gerek. değilse bile, aynı ölçülerde oem olarak bulunabilecek şeyler olsa gerek. subapları bilemedim.

    Subap kılavuzlarının sorunlu olması ilk aşamada motoru kilitleyebilecek bir sorun değil ama, performans kaybı, kompresyon kaybı ve bol yağ yakma olarak başgösterebilecek birşey.

    yağ pompası önemli evet... O diil de, benim motor da o kadar yaşı var. acep komple ben de mi bloğu indirip elden geçirsem? :S

    hehe, kurum temizleyiciler..

    Karbüratörden aşağı bacasil dökelim :D

    bilemiyorum. aşırı yakıcı birşeyle belki. Ama bu da motora zarar verebilir sanırsam. Bir de kurum metalin her girintisine yapışan birşey. yani kurum temizleyiciler işe yarıyorsa bile, temel işlevi yakarak temizlemek hepsinin de. yakarak metal yüzeyden arındırılabileceğini sanmıyorum. en garantisi söküp temizlemek bence.

  8. #1928
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Cık bekleyen motorlarda yası cok olanlarda yada 30 bin km de olan motorlarda bunu uygulanması öneriliyor..


  9. #1929
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bordo yapar. Bordo -Mavi olur :D



    Ama bu dediklerin yapılmadığında da sonra sorun oluyor. Parçaların birbirine kaynadığı da çok oluyor.

    Motor içi kurum temizleme zımbırtıları var onlar işe yaramaz mı kurum temizliğinde?

    Ben ön takımı komple elden geçirttim. benimde eksiklerim var.

    Motordan arka silindirden çok inceden egzantirik sesi duyuyorum sanki. Bir göstericem ustama. Bir sonraki bakıma kadar gergileri bozmaz derse. Bir sonraki bakımda yağdan sonra egzantirik ve şim değiştiricem

    Alidgn dı galiba bu arkadaşın başına gelenler yağ pompası yüzünden oldu. Motorda yağlama durumunu gösteren sensör yok. Motorlarımız ortalama 5-6 yaşlarında O sebeple yağ pompasını değiştirsin herkes. Sonrasında ise her 30 veya 35bin km olduğunda değişmek gerekiyor.
    Fiyatı diğer motorlardaki gibi değil çok ucuz 80tl fiyatı var.



    Uluslar arası bir site var www.korider.com

    Burada bir iddea var doğruluğunu bilmiyorum fakat iddea olan konu "sabit" olarak duruyor demek ki çok önemli görülüyor.

    "Hyosung kabul etmesede aşağıdaki şase numaralı motorlarda kılavuzlar kısa veya subaplar güçsüz(kolay kırılır) yapılmıştır. Bu motorlarda 20 ila 35bin km arası sübap kırılması sonucu arızalar görülebilmektedir.
    Geri çağırılıp değişim işlemi sadece Amerikada yapıldı. Tahminimizce o da güven sorunu olmasını istemeyen güçlü bir distribütör olduğu için bunu yaptırabildi.
    Özellikle 2004- 2005 modeller bu aralıktadır.
    ŞÜPHELİ Şase numaraları

    This the list of VIN's fitted with the suspect 650 engine.
    KM4MP51A??1100000 ---> KM4MP51A??1103538 650 GT S
    KM4MP51B??1100000 ---> KM4MP51B??1100863 650 GT R
    KM4MP51C??1100000 ---> KM4MP51C??1101196 650 GT N

    "
    Benim motosikletim bu listede değil ama çok yakın geçiyor. Ve miğdemi bulandırıyor açıkcası.

    Sorun 1:
    " -They either had short guides or weak valve stems Hyo have never admitted which. But the upshot was that the valves would break and kill the engine...
    Sorun 2 - And weak internal bearing.
    - I've seen some fails on the 04-05 here even 07, good thing a non-oem heavy duty replacement is available. But it wont destroy the engine, more like heavy vibration and annoying noise, if it's critical, you wont even want to ride it until it's fixed, it wont allofasudden - bang!! like the head issue."
    Yahu kıllandım şimdi.. Adam demişki bu sorun makinayı imha etmesede yüksek vibrasyona ve rahatsız edici gürültülere sebeb olur!!! Celal senin makinanın subablarına baktırırken haber verirsen bende getirim makinayı ne gerekiyorsa yapalım hacım...
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  10. #1930
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Ya sana da ne desek motoru komple sökücen diyorsun arkadaş :D

    silindir kafasında bir DOT olma durumu varmış. Bu dot olan silindir kafaları yeni dizayn ve bu şüpheli durumların olmadığı kesin olanlarmış




    Motora yağlama durumunu gösteren bir sistem yapmaya karar verdim.
    En uygun yer neresi olur acaba? Yağ durumunu gösteren cam'ın altındaki büyük vida kullanılabilir galiba fakat çirkinolur oradan kablo birşey çıkması.
    Göstergemde yağlama durumu ikaz ışığı var.Direk ilgili uca bağlarım ama bunun mantığı nedir onu öğrenmek lazım

    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu kıllandım şimdi.. Adam demişki bu sorun makinayı imha etmesede yüksek vibrasyona ve rahatsız edici gürültülere sebeb olur!!! Celal senin makinanın subablarına baktırırken haber verirsen bende getirim makinayı ne gerekiyorsa yapalım hacım...
    Ben sorun konusunda pimpirikli biriyim gt 250yi sıfır aldığımda bile lan bundan bir ses geliyor diye 1 ay rahatsız oldum sonra sıfır makina diye kabullendim gitti ki sorun yoktu.
    Açıkcası motosikletin sıfırını hiç kullanmadığım için motorda ne normal ne değil anlayamıyorum.Ve bana göre motorda 6 bin devirden sonra çok ciddi vibrasyon var ya bir sorun kaynaklı ya da bu böyle

  11. #1931
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya sana da ne desek motoru komple sökücen diyorsun arkadaş :D

    silindir kafasında bir DOT olma durumu varmış. Bu dot olan silindir kafaları yeni dizayn ve bu şüpheli durumların olmadığı kesin olanlarmış

    http://i474.photobucket.com/albums/r...derhyosung.jpg


    Motora yağlama durumunu gösteren bir sistem yapmaya karar verdim.
    En uygun yer neresi olur acaba? Yağ durumunu gösteren cam'ın altındaki büyük vida kullanılabilir galiba fakat çirkinolur oradan kablo birşey çıkması.
    Göstergemde yağlama durumu ikaz ışığı var.Direk ilgili uca bağlarım ama bunun mantığı nedir onu öğrenmek lazım



    Ben sorun konusunda pimpirikli biriyim gt 250yi sıfır aldığımda bile lan bundan bir ses geliyor diye 1 ay rahatsız oldum sonra sıfır makina diye kabullendim gitti ki sorun yoktu.
    Açıkcası motosikletin sıfırını hiç kullanmadığım için motorda ne normal ne değil anlayamıyorum.Ve bana göre motorda 6 bin devirden sonra çok ciddi vibrasyon var ya bir sorun kaynaklı ya da bu böyle
    Valla Celal hafta sonu bir versys bindim 2009 model 2. el 3-5 dakika rolantide calıştı para ile verseler alama gibi geldi ama bilen biri geldi normal abi sorun yok dedi :S sanirim bizim ki pimpiriklikten kaynaklı ama bazende kulak vermek gerekli bendeki sorunu biliyorsun sorun degildi belki ama kac usta baktı kıl tüy çözümler söylediler...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #1932
    Uway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Rks Titanic 150-SYM Wolf 250-Hyosung RT125
    Merhaba 2005 model almak istiyoruz herhangi bir parça sıkıntısı kronik hatası yada ona benzer birşeyi varmıdır?2008 den önceki yıllarda çıkan modellerde bir sorun oluyormu?Model hakkında hiçbir bilgim bulunmamakta.Yardımlarınızı bekliyorum

  13. #1933
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    dikkat edin öpmesinler. Piyasada şuan km düşürülmemiş yok gibi birşey herhalde.
    Kronik sıkıntı elektriksel aksamda basit çözülecek bir sorun.
    Parça sıkıntısı yok. En en kötü ihtimal kanuniden istiyorsun 1 ay içinde getiriyor.

  14. #1934
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dikkat edin öpmesinler. Piyasada şuan km düşürülmemiş yok gibi birşey herhalde.
    Kronik sıkıntı elektriksel aksamda basit çözülecek bir sorun.
    Parça sıkıntısı yok. En en kötü ihtimal kanuniden istiyorsun 1 ay içinde getiriyor.
    Şu benim granaj vidaları ile sinyallerinde siparişini versekte gelse artık be

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    bu arada 8 eylüldeki gs2 egitimi bu şekildemi olacak

    zenon ve Wazaa.35 bunu beğendiler.

  15. #1935
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Keyifler yerinde kaptırdım kendi yine duramıyorum km yapmaya devam

    Bununla basa cıkılmıyor tehlike

    Bostanlı balıkçı barınağı semaver faslı

    Burda v2 makinanın torku devreye giriyor


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:15 ----------



    UNdocab ve gt250-bora bunu beğendiler.

  16. #1936
    alidgn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    hyosung gt250R-Bmw f650- tvs 150-hyosung GT 650 R
    beyler bu makınanın sente ayarını anlayan varmı ? varsa bana acılen ulasabılır mısınız?

  17. #1937
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Hacım ingilzicen iyiyse.Servis manuelden bak. Öğrendikten sonra kolay birşeydi. Yaklaşık tüm V makinalar için aynı sistem geçerli

    Yarın sabah 5 te yola çıkıyorum Çanakkaleye.320km yol sakin sakin giderim.

    anahtar kelimeler : Güneş,Deniz, balık tutma,orman, çadır kampı, hamak ve yalnızlık olacak inş

  18. #1938
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    iyi eglenceler kardeşim. usul usul git gel.
    Hyosung GT250R

  19. #1939
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Aman dikkatli git gel Celal.. Haydi iyi yolculuklar..

  20. #1940
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacım ingilzicen iyiyse.Servis manuelden bak. Öğrendikten sonra kolay birşeydi. Yaklaşık tüm V makinalar için aynı sistem geçerli

    Yarın sabah 5 te yola çıkıyorum Çanakkaleye.320km yol sakin sakin giderim.

    anahtar kelimeler : Güneş,Deniz, balık tutma,orman, çadır kampı, hamak ve yalnızlık olacak inş
    Hersey tamamda son şık muamma sıkılırsın sen cene calcak biri olmadan daralırsın birini kolundan tutup cevirmen lazım yoksa zor gibi geliyor bana :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


    REKLAM ALANI
97. sayfa BirinciBirinci ... 47879596979899 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler