Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Birkaç Cgl 125 kullanıcısı ve meraklısı var galiba burada, onları buraya, yakına alalım

    2003 Honda CGL 125 teknik özellkleri
    Motor 4-zamanlı, Hava soğutmalı, OHV tek silindir
    Silindir Çapı x Strok 56,5 x49,5
    Motor Hacmi 124,1 cc
    Sıkıştırma Oranı 9:1
    Yakıt Sistemi 20mm piston sübap tipi karbüratör
    Max. Güç 9,8BG @ 8.500d/d
    Max. Tork 8,8Nm @ 7.500d/d
    Ateşleme CDI Elektronik
    Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı ile
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım Zincir
    Boyutlar (UxGxY) 2.011 x 793 x 1.053mm
    Tekerlekler Arasi Mesafe 1,280mm
    Sele Yüksekliği 770mm
    Yerden Açıklık 120mm
    Yakıt Kapasitesi 10,5lt (2,1lt yedek)
    Tekerlekler 5 kollu alüminyum alaşım jant
    Ön Lastikler 2.75 - 18 42 P
    Arka Lastikler 90/90 - 18 51S
    Ön Frenler Tambur Fren
    Arka Frenler Tambur Fren
    Ağırlık 108kg
    Renk Seçenekleri Kırmızı


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
    Şase farkı malum da motor olarak yani..
    Motorcular biraz avcıya benzer, yalancıdır..Ama hayatı yalan olanlara DAYANAMIYORUM...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
    Şase farkı malum da motor olarak yani..
    Egsoz farkı var, Titan karbüratörü 22mm, dolayısıyla güçlü. Ancak 2005 model Cgl'lerde de 22mm karbüratöre geçildi. Daha vardır birsürü...Vitesler de sürekli değişip gider Cgl'de.

  4. #4
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    kanka hayırlı olsun topacın ama bir ricam var başlığı şu şekilde eğiştirirsen sevinirim...şimdi farkettim...racon gereği şöyle olmalı...


    [MT] Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanka hayırlı olsun topacın ama bir ricam var başlığı şu şekilde eğiştirirsen sevinirim...şimdi farkettim...racon gereği şöyle olmalı...


    [MT] Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Önceden desene şunu, tamam dediğin olsun ,fikir için teşekkürler.

    Görkem, başlığı düzelttiğin için sağol

  6. #6
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    kaç km yaptın hacoli...bunları çelik janta değiştirme imkanı yokmu...şambriyelmi kaldı bu zamanda...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç km yaptın hacoli...bunları çelik janta değiştirme imkanı yokmu...şambriyelmi kaldı bu zamanda...
    Sorma Metehan,1000km yapamadım lastikler zortlayıp duruyor ,arka lastik dün patladı değiştirttim 1 saatta zor söktü taktı yeni şamyeli ,gıdı gıdına oluyor tubeless lastik bu janta
    Ters takmış sonra ben düzelttim yününü 1,5 saatte

    Şekli daha güzel bu telli jantların ya, kromlu mromlu

  8. #8
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100 / Africa Twin
    konu hayırlı olsun! daha önce görmemiştim cgl125
    20

  9. #9
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorma Metehan,1000km yapamadım lastikler zortlayıp duruyor ,arka lastik dün patladı değiştirttim 1 saatta zor söktü taktı yeni şamyeli ,gıdı gıdına oluyor tubeless lastik bu janta
    Ters takmış sonra ben düzelttim yününü 1,5 saatte

    Şekli daha güzel bu telli jantların ya, kromlu mromlu
    yani tel jant üzerine dubles olur dimi...şu an tubelesmi lastiklerin...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  10. #10

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani tel jant üzerine dubles olur dimi...şu an tubelesmi lastiklerin...
    Tubeless ve iç lastikli ama ısınırsa bu iç lastik infilak etmezse iyi ,Allah korur

    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu hayırlı olsun! daha önce görmemiştim cgl125
    Sağol ,evet yaklaşık 8 senedir açılmadı

  11. #11

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Hocam hayırlı olsun sonunda kendi motorumun topiğine kavuştum

  12. #12

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı rimbaud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayırlı olsun sonunda kendi motorumun topiğine kavuştum
    Hoşbulduk da hadi ben yoktum, hani siz nerelerdesiniz

    Bu arada 6 ayda 10.000km devirdim, ekstra 5Tl 'ye orjinal Japon malı Ngk buji taktım motora(gerek yokken) başka da harcamadım

  13. #13

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Tubeless lastik, telli janta uymuyor,kesinlikle bulaşmayın derim.
    Daha kaliteli marka diye Tubeless'i iç lastikle kullanmayın. Sibop yerinden taşma yapıyor lastik, yolda ön tekeri zıplatıp duruyor.

    Şimdi Bonsun şamyelli dış aldım Honda yetkili servisinden, henüz takmadım.

  14. #14
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    alaşım jantlısı da var sanırım senin motorun Hocam. jant ne kadardır acaba serviste

    10 bin km de kaç kere lastiğin patladı hocam.

  15. #15

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alaşım jantlısı da var sanırım senin motorun Hocam. jant ne kadardır acaba serviste

    10 bin km de kaç kere lastiğin patladı hocam.
    Adanalı bu işini görür mü
    Komple çıkma ON JANT VE DISKI SET HALINDE 150 Tl
    http://www.sahibinden.com/honda_cgl_...XQQdisplayitem

    Aldığımdan beri 12,000km yaptım, lasik hiç patlamadı

  16. #16
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
    Şase farkı malum da motor olarak yani..
    buyur karşılaştır dostum:

    Honda CG 125 / Teknik Özellikler

    MOTOR Hava soğutmalı 4 zamanlı OHV tek silindir
    MOTOR HACMİ(cc) 124,1
    SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 56,5x49,5
    SIKIŞTIRMA ORANI 9,5:1
    YAKIT SİSTEMİ 22mm piston sübap tipi karbüratör
    MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 11hp/9000dev/dak
    MAX TORK(Nm @ dev/dak) 9,8Nm/7000 dev/dak
    ATEŞLEME Kapasitörlü deşarjlı(CDI)
    ÇALIŞTIRMA Elektrikli
    ŞANZIMAN 5 vites
    GÜÇ AKTARIMI Zincir
    BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 1982x736x1067
    TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1297
    SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 781
    YERDEN AÇIKLIK(mm) 173
    YAKIT KAPASİTESİ(lt) 13,5(2,3 yedek dahil)
    TEKERLEKLER Ön/Arka:Çelik telli jant
    LASTİKLER Ön 2,75 18 42P Arka 90/90 18 MC 57P
    AĞIRLIK 114kg
    RENK SEÇENEKLERİ Gümüş Kırmızı Mavi
    .................................................. ...........


    2003 Honda CGL 125 teknik özellkleri
    Motor 4-zamanlı, Hava soğutmalı, OHV tek silindir
    Silindir Çapı x Strok 56,5 x49,5
    Motor Hacmi 124,1 cc
    Sıkıştırma Oranı 9:1
    Yakıt Sistemi 20mm piston sübap tipi karbüratör
    Max. Güç 9,8BG @ 8.500d/d
    Max. Tork 8,8Nm @ 7.500d/d
    Ateşleme CDI Elektronik
    Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı ile
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım Zincir
    Boyutlar (UxGxY) 2.011 x 793 x 1.053mm
    Tekerlekler Arasi Mesafe 1,280mm
    Sele Yüksekliği 770mm
    Yerden Açıklık 120mm
    Yakıt Kapasitesi 10,5lt (2,1lt yedek)
    Tekerlekler 5 kollu alüminyum alaşım jant
    Ön Lastikler 2.75 - 18 42 P
    Arka Lastikler 90/90 - 18 51S
    Ön Frenler Tambur Fren
    Arka Frenler Tambur Fren
    Ağırlık 108kg
    Renk Seçenekleri Kırmızı
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  17. #17
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adanalı bu işini görür mü
    Komple çıkma ON JANT VE DISKI SET HALINDE 150 Tl
    http://www.sahibinden.com/honda_cgl_...XQQdisplayitem
    hocam şey için dedim. ilk motorum iç lastikliydi. şimdiki tubeless(içsiz yazmam tavisye ediliyor) . dubleks olunca yol tutuşu çok iyi oluyor gibi bir izlenime kapıldım. bir de iç lastikli motorum ilk 10bin km de 7-8 kere patladı . dubleks ilk 10 bin de hiç patlamadı 14bin de 1 kere patladı.

    eğer lastiğin patlıyorsa 6-7 defa alaşım janta geç istersen. benim alaşım jant hala eğrilmedi.

  18. #18

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam şey için dedim. ilk motorum iç lastikliydi. şimdiki tubeless(içsiz yazmam tavisye ediliyor) . dubleks olunca yol tutuşu çok iyi oluyor gibi bir izlenime kapıldım. bir de iç lastikli motorum ilk 10bin km de 7-8 kere patladı . dubleks ilk 10 bin de hiç patlamadı 14bin de 1 kere patladı.

    eğer lastiğin patlıyorsa 6-7 defa alaşım janta geç istersen. benim alaşım jant hala eğrilmedi.
    Gerek yok bunda Adanalı lastik patlamıyor,jant da enduroya araziye bile uygun.

  19. #19
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerek yok bunda Adanalı lastik patlamıyor,jant da enduroya araziye bile uygun.
    iyi o zaman patlamıyorsa . ben bıkmıştım lastik patlayınca motor itmekten

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi o zaman patlamıyorsa . ben bıkmıştım lastik patlayınca motor itmekten
    Motor itmek iyidir ben mandalı unuttum bir kere arkadaş meraklısıymış,koştura koştura 2 km itti motoru sağolsun,zor yetiştim


    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler