Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Birkaç Cgl 125 kullanıcısı ve meraklısı var galiba burada, onları buraya, yakına alalım
2003 Honda CGL 125 teknik özellkleri
Motor 4-zamanlı, Hava soğutmalı, OHV tek silindir
Silindir Çapı x Strok 56,5 x49,5
Motor Hacmi 124,1 cc
Sıkıştırma Oranı 9:1
Yakıt Sistemi 20mm piston sübap tipi karbüratör
Max. Güç 9,8BG @ 8.500d/d
Max. Tork 8,8Nm @ 7.500d/d
Ateşleme CDI Elektronik
Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı ile
Şanzıman 5 vites
Aktarım Zincir
Boyutlar (UxGxY) 2.011 x 793 x 1.053mm
Tekerlekler Arasi Mesafe 1,280mm
Sele Yüksekliği 770mm
Yerden Açıklık 120mm
Yakıt Kapasitesi 10,5lt (2,1lt yedek)
Tekerlekler 5 kollu alüminyum alaşım jant
Ön Lastikler 2.75 - 18 42 P
Arka Lastikler 90/90 - 18 51S
Ön Frenler Tambur Fren
Arka Frenler Tambur Fren
Ağırlık 108kg
Renk Seçenekleri Kırmızı
Reklamlar
-
Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
Şase farkı malum da motor olarak yani..
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
Şase farkı malum da motor olarak yani..
Egsoz farkı var, Titan karbüratörü 22mm, dolayısıyla güçlü. Ancak 2005 model Cgl'lerde de 22mm karbüratöre geçildi. Daha vardır birsürü...Vitesler de sürekli değişip gider Cgl'de.
-
kanka hayırlı olsun topacın ama bir ricam var başlığı şu şekilde eğiştirirsen sevinirim...şimdi farkettim...racon gereği şöyle olmalı...
[MT] Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
kanka hayırlı olsun topacın ama bir ricam var başlığı şu şekilde eğiştirirsen sevinirim...şimdi farkettim...racon gereği şöyle olmalı...
[MT] Honda CGL125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Önceden desene şunu, tamam dediğin olsun ,fikir için teşekkürler.
Görkem, başlığı düzelttiğin için sağol
-
kaç km yaptın hacoli...bunları çelik janta değiştirme imkanı yokmu...şambriyelmi kaldı bu zamanda...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
-
konu hayırlı olsun! daha önce görmemiştim cgl125
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Sorma Metehan,1000km yapamadım lastikler zortlayıp duruyor ,arka lastik dün patladı değiştirttim 1 saatta zor söktü taktı yeni şamyeli ,gıdı gıdına oluyor tubeless lastik bu janta
Ters takmış
sonra ben düzelttim yününü 1,5 saatte
Şekli daha güzel bu telli jantların ya, kromlu mromlu
yani tel jant üzerine dubles olur dimi...şu an tubelesmi lastiklerin...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
yani tel jant üzerine dubles olur dimi...şu an tubelesmi lastiklerin...
Tubeless ve iç lastikli ama ısınırsa bu iç lastik infilak etmezse iyi ,Allah korur
sey_47 adlı üyeden alıntı
konu hayırlı olsun! daha önce görmemiştim cgl125
Sağol ,evet yaklaşık 8 senedir açılmadı
-
Hocam hayırlı olsun sonunda kendi motorumun topiğine kavuştum
-
-
Tubeless lastik, telli janta uymuyor,kesinlikle bulaşmayın derim.
Daha kaliteli marka diye Tubeless'i iç lastikle kullanmayın. Sibop yerinden taşma yapıyor lastik, yolda ön tekeri zıplatıp duruyor.
Şimdi Bonsun şamyelli dış aldım Honda yetkili servisinden, henüz takmadım.
-
alaşım jantlısı da var sanırım senin motorun Hocam. jant ne kadardır acaba serviste
10 bin km de kaç kere lastiğin patladı hocam.
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
alaşım jantlısı da var sanırım senin motorun Hocam. jant ne kadardır acaba serviste
10 bin km de kaç kere lastiğin patladı hocam.
Adanalı bu işini görür mü
Komple çıkma ON JANT VE DISKI SET HALINDE 150 Tl
http://www.sahibinden.com/honda_cgl_...XQQdisplayitem
Aldığımdan beri 12,000km yaptım, lasik hiç patlamadı
-
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
Hocam, titanla ggl arasında ne kadar fark var yada cg arasında..
Şase farkı malum da motor olarak yani..
buyur karşılaştır dostum:
Honda CG 125 / Teknik Özellikler
MOTOR Hava soğutmalı 4 zamanlı OHV tek silindir
MOTOR HACMİ(cc) 124,1
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 56,5x49,5
SIKIŞTIRMA ORANI 9,5:1
YAKIT SİSTEMİ 22mm piston sübap tipi karbüratör
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 11hp/9000dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 9,8Nm/7000 dev/dak
ATEŞLEME Kapasitörlü deşarjlı(CDI)
ÇALIŞTIRMA Elektrikli
ŞANZIMAN 5 vites
GÜÇ AKTARIMI Zincir
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 1982x736x1067
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1297
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 781
YERDEN AÇIKLIK(mm) 173
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 13,5(2,3 yedek dahil)
TEKERLEKLER Ön/Arka:Çelik telli jant
LASTİKLER Ön 2,75 18 42P Arka 90/90 18 MC 57P
AĞIRLIK 114kg
RENK SEÇENEKLERİ Gümüş Kırmızı Mavi
.................................................. ...........
2003 Honda CGL 125 teknik özellkleri
Motor 4-zamanlı, Hava soğutmalı, OHV tek silindir
Silindir Çapı x Strok 56,5 x49,5
Motor Hacmi 124,1 cc
Sıkıştırma Oranı 9:1
Yakıt Sistemi 20mm piston sübap tipi karbüratör
Max. Güç 9,8BG @ 8.500d/d
Max. Tork 8,8Nm @ 7.500d/d
Ateşleme CDI Elektronik
Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı ile
Şanzıman 5 vites
Aktarım Zincir
Boyutlar (UxGxY) 2.011 x 793 x 1.053mm
Tekerlekler Arasi Mesafe 1,280mm
Sele Yüksekliği 770mm
Yerden Açıklık 120mm
Yakıt Kapasitesi 10,5lt (2,1lt yedek)
Tekerlekler 5 kollu alüminyum alaşım jant
Ön Lastikler 2.75 - 18 42 P
Arka Lastikler 90/90 - 18 51S
Ön Frenler Tambur Fren
Arka Frenler Tambur Fren
Ağırlık 108kg
Renk Seçenekleri Kırmızı
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
hocam şey için dedim. ilk motorum iç lastikliydi. şimdiki tubeless(içsiz yazmam tavisye ediliyor) . dubleks olunca yol tutuşu çok iyi oluyor gibi bir izlenime kapıldım. bir de iç lastikli motorum ilk 10bin km de 7-8 kere patladı . dubleks ilk 10 bin de hiç patlamadı 14bin de 1 kere patladı.
eğer lastiğin patlıyorsa 6-7 defa alaşım janta geç istersen. benim alaşım jant hala eğrilmedi.
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
hocam şey için dedim. ilk motorum iç lastikliydi. şimdiki tubeless(içsiz yazmam tavisye ediliyor) . dubleks olunca yol tutuşu çok iyi oluyor gibi bir izlenime kapıldım. bir de iç lastikli motorum ilk 10bin km de 7-8 kere patladı . dubleks ilk 10 bin de hiç patlamadı 14bin de 1 kere patladı.
eğer lastiğin patlıyorsa 6-7 defa alaşım janta geç istersen. benim alaşım jant hala eğrilmedi.
Gerek yok bunda Adanalı lastik patlamıyor,jant da enduroya araziye bile uygun.
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Gerek yok bunda Adanalı lastik patlamıyor
,jant da enduroya araziye bile uygun.
iyi o zaman patlamıyorsa . ben bıkmıştım lastik patlayınca motor itmekten
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
iyi o zaman patlamıyorsa . ben bıkmıştım lastik patlayınca motor itmekten
Motor itmek iyidir ben mandalı unuttum bir kere arkadaş meraklısıymış,koştura koştura 2 km itti motoru sağolsun,zor yetiştim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler