Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Honda XLR 125 ve XL 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    sefakarhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt660r
    benn birazz ojinallci bi adamım heralde.. tekbirr dugmeyii bilee orjinaldenn bozmadım..:=) sadece yukselttim ve egzos a delik actım. haa bide karbrator ayarıı tabi..:=) genellde sehirr icindeyim evet.. arasıra arkadsslarrla dag bayırr geziooruzz oakdar.. ama ileriide bi arkadasımdan dr350 alııcam.. tabii satmaya ikkna edersem..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    bende satmayı düşünüyorum arda 2zamanlı special alabilirim dr350 güzel motor ben xl i almadan önce alcaktım temiz bulamadım inş olur

  3. #123

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    motorumun kuyruğunu deiştim bikaç resim koyayım





  4. #124

    Üyelik
    05 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    klx 250/xl 200/wr 125 çelişkisinde
    bayılıyorum şu motora ya...
    bi para biriktireyim bir de sağlamını denk getireyim bi saniye bile düşünürsem tekerlerim patlasın

  5. #125

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    bende satmayı düşünüyodum şimdi vazgeçtim bundan iyisini alamam o paraya eğer para bulursam crf 250 yada 450 r alırım heralde arkadaşımda var crf250r arada biniyorum süper

  6. #126

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı maniactsli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende satmayı düşünüyodum şimdi vazgeçtim bundan iyisini alamam o paraya eğer para bulursam crf 250 yada 450 r alırım heralde arkadaşımda var crf250r arada biniyorum süper
    Crf 250R için plaka takabilene rastladım öyle bir imkan var mı,450R ile birlikte benim de favorilerim.

  7. #127

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    bildiğim kadarıyla yok yapanlar bi yolunu bulup yapmıs arkadaş sordu işlemcisine olmaz dedi ben yinede alıcam plaka önemli deil trafikte motor kullanmaya karşıyım zaten insan yerine koymuyolar bizi ölmeye niyetim yok bide arazide 450r biraz fazla gibi okadar prof gazlayamıyorum:D 250r ideal bence bi motor 5. vites tekere geliyosa tatmin eder sanırım

  8. #128

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Makineler çok hafif 450R 107kg 250R 101 kg fiyat farkı da çok az ikisinin arasında.
    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ad/crf250r.htm
    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ad/crf450r.htm

  9. #129

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    crf ye bindikten sonra motoruma binmek istemiyorum ya motor her viteste kopartıyo ortalığı süpermoto da gidiyo crf ye ama benim tercihim cross

  10. #130

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Tercihim baştan Crf230L olurdu ama yunana var da bize yok malesef.

    http://powersports.honda.com/2008/CRF230L.aspx

    http://www.motorrad.com.gr/gr/motorcycles-greece.php

  11. #131

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    bugün göreceğim en temiz xl 200 ü gördüm. tr de baska kesınlıkle olacağını sanmıyorum. 2004 model kırmızı renkte, arkasında kappa çantası ve tamamen orjinal 3,000km de. sıfırdan hiçbir farkı yoktu,çizik aradım ama değil çizik leke bile bulamadım. hemen teklifim 4,500 tl oldu ama sahibi 6,000 istedi .haliyle iş yattı

  12. #132

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    dediğin gibiyse 5000 eder ama 6000 çok ben 3200 e aldım 22binde kafama göre aksesuar yaptım çok soruyolar diyorum 4500 çünkü 4000 den aşşağıya satıp o paraya böyle bi motor alamam sanada tavsiyen 5000 i geçme xl 200 için en ii bile olsa 5000 den sonra başka modellere yönel falkon 400 uygun

  13. #133

    Üyelik
    29 Nisan 2010
    Alıntı asfalt meleği adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumumuzda ne yazık ki pek bahsi geçmeyen, hatta hiç kapsamlı bir şekilde konusunu bile bulamadığım, xlr125, xl200 hakkında bilgi vereyim dedim. xlr125, xl200 gibi enduro / cross tarzları altında incelenebilecek motosikletlerin ne yazık ki bir köşede unutuldukları için hakları yenilmekte.

    Bu motosikletler fiyat/performans/kalite yi optimum şekilde bünyelerinde barındırmakta.

    Neredeyse çinli muadilleri ile aynı bedelde olmalarının yanında kıyaslanmayacak kadar daha kaliteli, yakıt tasarrufu yönünden çok daha ekonomik olmaları gibi özellikleri düşünüldüğünde, formumuzda kapsamlı bir konularının bile olmaması düşündürücü değil mi? Üstelik muadilleri 3. yıllarında hurdaya ayrılma durumuna gelirken, bunlar neredeyse on yıl hiç sorunsuz kullanılabilecek motosikletler ki gerçek ömürleri çok daha fazla.

    Avrupa birliği uyum yasalarından dolayı, egsoz emisyon standartlarına uymadığı için bu modellerin ithalatı zamanında (2005 yılında) durduruldu. Ama bir çok kullanıcının da teyit ettiği bir nokta var, o da büyük abileri denilebilecek falcon nx400 den daha dayanıklı motosikletler oldukları..

    XL200




    Teknik Özellikler
    Motor Hava Soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
    Silindir çapı & strok 63.5 x 62.2 mm
    Silindir hacmi 196.9 cc
    Sıkıştırma oranı 9.0 ; 1
    Yakıt sistemi 35.3 mm VECAA
    Max güç 17 BG @ 6500 d/d
    Max tork 17.2 cv @ 5500 d/d
    Ateşleme Elektronik ateşleme
    Çalıştırma Elektrik marşlı
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım O-Ringli zincir
    Boyutlar 2093 x 830 x 1143 mm
    Teker arası mesafesi 1389 mm
    Sele yüksekliği 825 mm
    Yerden yükseklik 235 mm
    Yakıt deposu 8.5 lt
    Tekerlekler Ön 2.75 - 21 - 45 R
    Arka 4.10 - 18 - 60R
    Süspansiyon Ön Teleskopik çatal / 220 mm
    Arka Pro-link / 195 mm
    Frenler Ön 240 mm hidrolik tek disk
    Arka 110 mm kampana
    Ağırlık 123 KG

    Gücü en yakın çinli muadillerinin 3-4 beygir üzerinde (üstelik katalog değerlerinin üzerinde, gerçek değerlerinin ne kadar üzerinde olduğunu ancak tahmin edebiliriz). Dayanıklılığı ve her yola uygun kullanılabilirliği de ayrı..
    Yakıt tüketimi oralama 100 km için 3,5-4 lt..

    Zamanında çok aradım. Ankaraya Antalyaya baktım. Bilirsiniz (buralarda yaşayan arkadaşlar alınmasın ama) İzmire İstanbula çok itibar edilmemesine rağmen ikinci el motosiklet konusunda oralara da baktım. Ankarada Metin ustaya sorduysam da, İstanbulda Latif ustaya baktıysam da sonuç alamadım. Temizi yok ne yazık ki. km oynanmamış olduğuna yada çok yorulmamış olduğuna inandığım bir motosiklet çıkmadı xl200 ler içinde.

    En son 2004 yılında ithal edildiler. 2004 model temiz olanların piyasa değerleri 4000 tl civarında seyrediyor. 5 aşağı 5 yukarı böyle..

    /Fiyatları belirtiyorum bu bizim forumumuzdaki eksikliklerden biri. Bir motosiklet hakkında bilgi veriliyor ama gerçek piyasa fiyatı hakkında bilgi verilmiyor. Örneğin çok temiz bile olsa xl200 için 4.5 üstünde bir fiyat vermek yanlış olur. falcon almak daha doğru olur biraz daha ekleyip.. Bunlar benim piyasa araştırması yaparken edindiğim fiyat bilgileri ve kişisel fikirlerim. Vakti zamanı gelince herkesin en baştan tekrar keşfetmesi zaman ve emek kaybı olacaktır. Tabiki piyasada daha ucuzları var çok daha pahalıları da.. Ucuzları çok ölü durumda yada çok hor kullanılmış, pahalı olanları da istenilen o parayı hakedecek durumda değil/

    Ama dediğim gibi, ben temizini bulamadım. Herkes bendeki temiz diyor ama.. dilin kemiği yok Piyasada 30-40 bin km ye yaklaşmış motosikletleri bulabiliyorsunuz ancak. Daha düşük km dekilerin de km si ile oynandığından endişe ediyorsunuz ister istemez.. Aslında oynandığına inanıyorsunuz motosikleti görünce.. Her şehirde de bir Metin usta yok ki motosiklete gözüyle bakar bakmaz kusurları saymaya başlasın.. 4 ay arayıp bulamayınca ve o dönemde şans eseri kaçırılmayacak bir motosiklet bulunca vazgeçip Xlr almıştım.


    XLR 125




    Teknik Özellikler
    Motor 4 zamanlı, hava soğutmalı, OHV, tek silindirli
    Silindir Çapı x Strok 56,5 x 49,5 mm
    Silindir Hacmi 124,1cm3
    Sıkıştırma Oranı 9,2 : 1
    Ateşleme sistemi PD C3J
    Max. Güç 12,5 BG @ 8.250 d/d
    Max. Tork 10 Nm @ 7.500 d/d
    Ateşleme CDI
    Çalıştırma Marş pedallı
    Şanzıman 5 vitesli
    Aktarma Zincir
    Boyutlar (UxGxY) 2.069 x 795 x 1.160mm
    Tekerlekler Arası Mesafe 1.336mm
    Sele Yüksekliği 836mm
    Yerden Açıklık 267mm
    Yakıt Kapasitesi 8,5lt (0,6-0,8lt yedek yakıt haznesi dahil)
    Ön Lastikler 2.75 - 21 45R
    Arka Lastikler 4.10 - 18 60R
    Ön Süspansiyon Teleskobik Çatal / 190mm
    Arka Süspansiyon Pro-Link / 180mm
    Ön Frenler 130mm tambur
    Arka Frenler 110mm tambur
    Ağırlık 114kg

    Aralarındaki yakıt sarfiyatı bakımından en ekonomik model. 100 km de 3-3,5 lt. Daha fazla yaktırmayı başarmak özel uğraş gerektiriyor. Frenlerin kampana olması sıkıntı yaratmıyor. Beygir güçleri katalog değeri olmadığı için 200 lük çinli rakiplerinin gerisinde kalmıyor. Gerçi kullanıcıları diğer muadillerini geride bıraktığını iddia ediyor (Şahsen ben hiç yarışmadığım için bir şey diyemeyeceğim). 2002-2003 model 20000 km altında (km oynanmamış ise) gerçekten temiz olanları 2500-3000 tl civarında fiyatlarla satılıyor. Bildiğim kadarı ile en son 2003 yılında ithal edildiler.

    Bu da bendeki Xlr 125 in bir kaç fotoğrafı. Gerçi aldığım zaman bir başlık açsam olurdu ama.. 2002 model 2005 trafiğe çıkışlı. Şu an için 12530 km. İlk sahibi askere gittiği için garajda beklemiş. Şansıma bulunabilecek belki de en temiz motosikleti bulmuştum. Elimden çıkarmayı düşünüyorum ama şimdilik değil şehir değişikliği yapmam kesinleşirse o zamana artık..

















    Umarım bu tarz motosikletleri kullanan, benden daha deneyimli ve bilgili arkadaşlar da burada bilgilerini paylaşırlar. Bu başlangıç ta verimli bir bilgi paylaşım konusuna dönüşür. Çünki benzer diğer motosiklet forumlarında da çok irdelenmiş motosikletler değil ne yazık ki.. Diğer forumları geçtikte, bunca kullanıcısı olan forumumuzda bu kadar az bilgi olması üzücü. Yine de aslında konularının olduğunu, benim bulamadığımı umuyorum.

    Bu arada nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde, konu tam 4 kere açıldı. lütfen bu başlık altında yazmaya devam edin diğer başlıklar editlenecek.
    Geçen yıl yazdıklarınızı şimdi okudum ve çok bilgilendim. Bu mesajın ulaştığını anlarsam (yeni kullanıcıyım da...) bir şeyler daha yazıcam. Ama bilgiler için teşekkür ederim size...

  14. #134
    sefakarhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt660r
    beyyler.. bugun ust kapagı bi actım ne var ne yok die.. guzell bi bakım.. temizz bir conta.. ayarrlarınıı guzell yaptıkdan sonra motoru topladım.. cicekk gibi oldu.. filtrelri de temizzliyipp yagınıda degistim.. masallah diiyn nazarr deymesin:=)

  15. #135
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Bende bir XL200 kullanıcısıyım.Ben de motoruma ilk aldığımda yükseltme işlemini uygulamıştım.Yaklaşık 5 yıldır bende ve tepe tepe kullanıyorum.Asfalt, arazi,toprak çamur hemen her yere girebiliyorum.

    @maniactsli siz motora bazı modifikasyonloar uygulamışsınız.Gerçekten gayet güzel görünüyor fakat göründüğü gibi kros olarak mı kullanıyorsunuz acaba ? Çünkü eğer öyleyse bence motora zarar veriyorsunuzdur ya da kendiniz sıkılıyorsunuzdur o motorla kros yapmaktan.Bence şehir içi çok zevkli fakat bir kros kıvraklığını ve çevikliğini vereceğini düşünmüyorum..

    Saygılar...

  16. #136
    sefakarhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt660r
    arkadaslar yapılan onca ayarlardan sonra dün ankaradan zonguldak a gittim geldim.. yedek depoya dusmeden 234 km yol yaptı motor.. gayt keyifflii bi yolculukkdu.. paylasmak istedim..

  17. #137

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bir XL200 kullanıcısıyım.Ben de motoruma ilk aldığımda yükseltme işlemini uygulamıştım.Yaklaşık 5 yıldır bende ve tepe tepe kullanıyorum.Asfalt, arazi,toprak çamur hemen her yere girebiliyorum.

    @maniactsli siz motora bazı modifikasyonloar uygulamışsınız.Gerçekten gayet güzel görünüyor fakat göründüğü gibi kros olarak mı kullanıyorsunuz acaba ? Çünkü eğer öyleyse bence motora zarar veriyorsunuzdur ya da kendiniz sıkılıyorsunuzdur o motorla kros yapmaktan.Bence şehir içi çok zevkli fakat bir kros kıvraklığını ve çevikliğini vereceğini düşünmüyorum..

    Saygılar...
    Söylediğiniz doğru olabilir ama zaten o motorla yaptığım cross da onu üzecek kadar deil gayet memnunum.Ayrıca bi ramzey 200 yada kanuni cross 250 kadar cross yapamayacaksa bukadar parayı nie vereyim sehir içi alır ramzey,kanuni gezerdim motor hiçte üzülmezdi.Düşüncenize saygı duyuyorum ama motorun zorlandığını ve yıprandığını düşünmüyorum.Kıvraklığa gelince cross için yeterince kıvrak tabi bizim yaptığımız cross la sizin düşündüğünüz cross aynımı bilmiyorum ama bi special makina beklentisinde cross yapmıyorum.Her nekadar motoru special görünümüne yaklaştırsamda:D ama en yakın zamanda alıcam bi special motor crf yada yz...

  18. #138

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Motosikleti
    Honda Xl 200
    Selam dostum ya bende xl kullanıcısıyımda arka kuyruğu hangi modelden uydurduğunu öğrene bilirmiyim gerçekten çok yakışmış

  19. #139
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Ramzey ve Kanuni hususunda katılıyorum kesinlikle her türlü yola gelir de hani gerçekten kros olarak düşünüldüğünde bence yetersiz ama tabi kişisel beklenti önemli bir unsur.
    Crf veya Yz aldığınızda onunla kros yapıp bununla şehir içinde ramzeylere toz yutturursunuz

    Ben de merak ettim kuyruk hangi motordan acaba ?

  20. #140

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    YAMAHA yz125
    Kuyruk Crf 450r ön çamurluk Crf 250r far polisport elcik korumaları polisport eksoz babam sağolsun


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler