Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
42. sayfa BirinciBirinci ... 32404142434452 ... SonuncuSonuncu

Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #821
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı cosqun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar herkeze 250 cc nexus um var arka amortisör ayarları hakkında 3 kademe ayarı vardır bilenler bilir.tek kişilik sürüş için olan pozisyonu hangisidir tereddütde kaldım,bi akıl veren olursa makbule geçer.Herkeze kazasız sürüşler.
    Eğer fazla ağır değilsen en alttaki...

    Ben mesela 2. yi kullanıyorum
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #822
    cosqun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    maltepe - ist.
    Motosikleti
    nexus 250cc
    bendeniz 90 kg.kendimi 1 gruba dahil edip bahsettiğin ayarlarda bi test edeyim.

  3. #823

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Sanırım Vxr de de arka amortisor 3 kademe, bu ayarı nerden yapıyorsunuz ben öylesine bi bakmıstım göremedim, ben 70kiloyum artcım olsa bile artcıda sabit oda 70kg bıze 2 kısı ıken bıle sert gelıyor arka amortisör tek ken zaten zıpatıyor benı bende en az 1 kademe yumusatıcam.

  4. #824

    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Motosikleti
    Gilera Runner VXR 200
    runner 200 de böyle bi ayar varsa çok iyi olur , bence de arka amortisörler sert . .

  5. #825
    cosqun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    maltepe - ist.
    Motosikleti
    nexus 250cc
    arka amortisörlerde bulunan yayın altında büyük dişleri olan bi somun var ayar burdan yapılıyo.alet çantanızda yarım ay şeklinde sapı olan bi anahtar var.bu anahtar la kademe ayarı yapıyosunuz çok basit bir işlem,yayı uzatıp yumuşatır veya kısaltıp sertleştirebilirsiniz. saygılar

  6. #826

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Hmm o yarım ay her motordan cıkıyor genelde bende ne ıse yarıyor dıye dusunuyordum hep, ama sanırım çöpe attım ben onu neyse zaten ben 1000 bakımına sokamadım daha motoru yarın sabah 9 da randevu aldım yarın yaptırtırım artık orda motor oldu 1300km yarın laf yemesek ıyı ustadan

    Runner 200 4T Yakıt tüketimini soran arkadaşlar olmuştu, ben olaya son noktayı koyim
    Depo 95oktan benzın ile 28.50Ytl ye doluyor litresi 3.200ytl den 9litre benzin alıyor.

    Tabi testimi sakin kulanım ve mumkun oldukca tek kişi ile yapmaya çalıstım.Motorla 6000devir=70km hızı gecmemeye gayret gosterdım ara sıra 10/20sanıyelıgıne 7bin devirlere cıkmalar oldu ve yapılan toplam kilometrenin 80km resini 2 kişi yaptım.

    9litre benzin=230km = Kilometrede 120kuruş ve bu sakin kulanım hali tabi testimide motor 1100km de iken yaptım onuda belirtim.

    Sonuçdan ben memnunum 200cc için 120kuruş ideal bir rakkam daha az yakması beklenemez son zamlardan sonra pff..

  7. #827
    umutkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Piaggio X9 250

    xenon far hakkında

    Öncelikle herkese slm ,xenon farla ilgili bir sorum olucak yanıtlayan olursa sevinirim .Ben motosiletimde kısalarda xenon kullanıyorum farların yapısı h7 tabi bu durumda uzunlara takamıyoruz ama ben h4 çevirip hem iki fardada hem uzun hem kısa kullanmak istiyorum bu işlemi uygulayan varmı h7 farı nasıl h4 yapabilirim.

  8. #828

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Ben cevaplıyım ama pek yardımcı olamıcam sanırım

    H4 far yuvası alıp sendeki h7 ile değiştirtmeyi deniceksin alıcagın yer aynı zamanda takan yer olursa iyi olur olup olmıcağını anlarsınız veya bastan olmaz der bosa para gitmez.

    Bende sana soru sorim madem hazır konu acılmışken, H4 tip anpul 2 farklı aydınlatma yapabiliyormu yani 1 kademe dusuk ışık kısa far 2. kademe daha fazla ışık ve uzun şeklindemi çalısıyor ?

    Birde şunu sorim senin motorda 4 tanemi far var ? 2H7 2H4 mü var yoksa 1 tarafta h4 1 tarafta h7 mi var ?

  9. #829
    umutkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Piaggio X9 250
    specops benim motorda iki ampül var ikiside h7 teki yanıyor kısa olan ,uzunları yakınca diğeri yanıyor ben ikisinide h4 yapmak istiyorum

    h4 ampülün içinde şapka dedikleri ufak bir parça var uzun veya kısa farı yaktığın zaman o parçanın aşşağı yukarı hareket etmesi neticesinde tek ampülün içinde hem kısa hem uzun far kullanılıyor.

  10. #830

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Hmm iyi oldu bak bunu öğrendiğim, o zaman senin motorda benimkiyle aynı benimkindede aynı tip anpul var sagda ve solda ama tekı kısa dıyerı uzun, diyerinin uzun göstermesinin sebebi yansıtma zınbırtısı kısaya göre farklı ve anpulun acısıda belki farklı olabilir bu bağlamda sadece H4 takmak işi bitirmicek, bizim uzun olarak kulandıgımız taraftaki yansıtma zınbırtısı h4 kısa kulanırken bence sorun yaratacak. Yani senin işin bence zor ama çözüm bulursan burayada yaz bende borcunu bitirebilirsem motorun xenon a gecıcem cunki..

  11. #831
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaşlar 3000 küsür km'de 2006 model yeni kasa bir gilera alma ihtimalim var.Kadıköy Moda'da motor.Karar vermek için 2 gün sürem var.İstediğim servise götürmem vs de serbest.Mototaş'tan alınmış sahibi açıkcası cillop gibi motorunun arkadaşları tarafından çok alındığını rahatsızlık duyduğunu söylüyor.Bu yüzden satıyormuş.Motorun grenajlara bakınca sıfır gibi görüyorsunuz.Şimdi ben bunu Kadıköy'de hatta ve hatta Anadolu Yakasında hangi servise gösterirsem çok daha iyi olur?Ya bu servislere ne sormam lazım?Neresini göstercem ve de ne kadar para vereceğiz?Yarın akşama kadar bu sorularımı yanıtlarsanız, hatta ve hatta özel mesajla bana msn yollarsanız çok memnun olurum.

    @SPEC0PS hocam seni de ne msn'de ne forumda göremiyorum bir iki gündür.Bu yazılarımı görürsen yardımcı olacağına inanıyorum.

    Saygılar...

  12. #832

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Olmaya çalısırım tabi yanlız ben motordan fazla anlamam ve avrupa yakasında oturuyorum, Servise götürmeden once 2 gun zamanın varsa once servise sen git ve bole bole bı motor getırcem de nelerıne bakacaksınız ne kadar tutar dıye öğren.

    Detaya girmeden bakılabilecek cok fazla bişey yok sanırım, motorun çekişine bakar aynı zamanda debraj a bakmış olur tabi sesinede, amortisorlere bakar çantlar ve diskler kontrol edilir tüm sinyal ve düğmeler başka bişey gelmıyor aklıma, serviste sanmıyorum acıp krankmılıne sübaplara sekmana silindire baksınlar dediklerime bakıcak sanırım.

  13. #833
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Motorun sahibinin arkasına artçı olarak bindim ve de biraz gezdik.Öyle çekişlerde pek anlamasam da problemli gibi gelmedi.Bastıkca giden bir alet sonuçta.Sahibinin babasının Moda'da otoparkı var.Yanında çalışan elemanlar durmadan motoru istiyorlarmış.O da kimseyi kıramayıp veriyormuş.Elemanların da hepsi ehliyetsiz ve bir tanesi yan ayağı açarken motorda ufak bir yeri çatlatmış.Adam birazcık soğumuş ondan satıyorum diyor.Eskiden kuryelik yapmış bir tanıdığım var.Bugüne onu da götürmeyi planlıyorum bakalım.Çarşamba da bir servise götürürsek biraz daha netleşir.Bu arada yeni kasa runner gibi bir makinada 3100 km'de ciddi bir sorun oluşmuş olabilir mi?Adamlar hep Kadıköy-Moda civarında kullanmışlar.Motor hep yavaş kullanılmış, şimdiye kadar 100'e bile çıkmamıştır km'de.Rodajı da iyidir gibi geliyo.Artık iyice öğrendim mi açması bana kalacak da.Bakalım hayırlısı olsun
    @SPEC0PS hocam ilgin için teşekkürler.İnşallah motorlanırsam seninle turlamaya geleceğim

  14. #834

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Şuna bak sen, tek veya cıft kısı farketmez düzde 6000 devirde 70 7000devirde 100km hız yapması lazım, 2kişi iken o hızlara varış süresi uzuyor sadece hız değişmiyor buna bakarsın aklında bulunsun.

  15. #835
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuna bak sen, tek veya cıft kısı farketmez düzde 6000 devirde 70 7000devirde 100km hız yapması lazım, 2kişi iken o hızlara varış süresi uzuyor sadece hız değişmiyor buna bakarsın aklında bulunsun.
    Abi bir saat önce Kızıltoprak Mototaş'a gittik.Hani nereye baktıralım gösterelim derken rasgele oraya girdik.Motorun sahibi sen sadece arkadaşımmışsın gibi davran ben kendim alıyormuşum gibi ustayla konuşacam dedi.Gitti işte ustaya selam verdi ve "usta bu motor bir arkadaşımın ben bunu 5500 ytl'ye alıyorum nasıl işte bakar mısın" dedi.Motor bu arada 2006 model, 3200 km'de yeni kasa simsiyah runner.Öncelikle incelediler boya vs. yok.Bunları söyledi usta.Daha sonra motoru çalıştırdı.Biraz sesini dinledi.Ben de bilmiş bilmiş şaşesi ve motoruna da bakar mısınız dedimUsta yüzüme baktı ters ters ve 3000 km'deki gileranın motorunda ne olacak ki dediBen daha da karışmadım ondan sonra.Motorun kötü yanı olaraktan hani eski kasalarda olmayıp yeni kasalarda olan ilerideki küçük ayak koyma yeri kırık.Bu parça ucuz fakat ona vidalanmış olan grenajda da dikkatle bakıldığında 3-4 cm çizik var.Adam burada komple grenaj değişecek 200 € dedi.Satan abi de motordan anladığı belli olan birisi ki ben komple sanayide 100 ytl'ye herşeyini yaptırırım dedi.Usta da biraz kızararaktan tabiki o da doğru dedi.Ustaya bütün bunlardan sonra ne kadar verebileceğini sorduk.Benim gözümde bu motora 4500-4600 verilir dedi.Biz de 4500'e anlaşmıştık da motoru başka isteyenlerde var.Benim yanımda sadece iki kişi aradı ki satan adam bana söz verdiğini söylüyor ama adamlar 3 kuruş fazla verelim bize sat diyolar.Valla satıcının da kafası karıştı.Fiyatı 100 lira daha yükseltmeye çalıştı en son orada kaldık.Kısmetse perşembe noter devirini yapacağız.Daha fiyatta anlaşamadık.Motoru kaçırmak da istemiyorum ama ortada verilen bir söz var.Ne olursa olsun adamın sözünü tutmaması da hoşuma gitmedi gibi.Bu işlerden de fazla anlamıyorum zaten.Bakalım neler olacak....

    Motor da bu bu arada...
    http://www.sahibinden.com/3000_km_de...XQQdisplayitem


    Fikirlerinize ihtiyacım var...

    Ayrıca eklemek istiyorum.Motorun gerek kalkışı olsun; gerek hızlanması olsun benim çok hoşuma gitti.SPEC0PS hocam dediğin devir olaylarına bakamadım fazla.Zaten çok hız yapılacak yol da yoktu.En fazla 85'e kadar çıktı.Bir de motor için satıcı şunları söyledi.Motor ilk aldığında çok atakmış ufak tefek gazlarda bile tekere kalkıyormuş.Bu yüzden biraz gazını kıstırmış.Durum aynen böyle.
    Yardımlarınızı bekliyorum...

  16. #836

    Üyelik
    10 Eylül 2006
    herkese merhaba,

    öncelikle yazılanlardan çok faydalandığımı belirtmek isterim.emeği geçenlere çok teşekkürler.bu forumda tecrübeli arkadaşlardan kararsız kaldığım bir konuda yardım istiyorum.piaggio scooter almaya niyetliyim.şehir içi kısa mesafe olarak kullanacağım.düşündüğüm modeller 0 km olarak;

    1-piaggio beverly 250s
    2-piaggio x9 - 0 km kalmışsa- 250
    3-piaggio x8 - 0 km kalmışsa- 250

    tavsiyelerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum.fizik olarak uzun boylu olduğum için bu modellerde karar kıldım,belirtmeden geçmeyeyim.şimdiden çok teşekkür ederim.

  17. #837
    mhyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2007
    Şehir
    Ümraniye,Levent/İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    İtalyancılar kaybolmuşlar malesef

  18. #838

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Alıntı pulka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba,

    öncelikle yazılanlardan çok faydalandığımı belirtmek isterim.emeği geçenlere çok teşekkürler.bu forumda tecrübeli arkadaşlardan kararsız kaldığım bir konuda yardım istiyorum.piaggio scooter almaya niyetliyim.şehir içi kısa mesafe olarak kullanacağım.düşündüğüm modeller 0 km olarak;

    1-piaggio beverly 250s
    2-piaggio x9 - 0 km kalmışsa- 250
    3-piaggio x8 - 0 km kalmışsa- 250

    tavsiyelerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum.fizik olarak uzun boylu olduğum için bu modellerde karar kıldım,belirtmeden geçmeyeyim.şimdiden çok teşekkür ederim.

    Ben sana tam anlamıyla yardımcı olamıcam cunkı saydıgın motorları kulanmadım sadece fıkır verıyım, beverly dıyerlerıne nazaran sankı daha ınce trafıkte avantaj saglar, tekerlerı daha buyuk yol tutus ve kasıslerde avantaj sağlar, dıyerlerıne gore bence daha sportıf tarzı var, 250s modelı enjeksıyonlu olan modelmı bılmıyorum ama enjeksıyonlu modelını alırsan yakıtı daha az harcadıgı kesın orantılamak gerekırse 500cc enjeksıyonlu nexus kulanan arkadaslar sakın kulanımda kılometrede 100 kurus yaktıgını soyluyorlar (Benım ıcın bır mucıze şoktayım) artık 250cc enjeksıyonlu kac yakar sen dusun..

    Alıntı mhyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyancılar kaybolmuşlar malesef
    3000km deki runner için fiyat bence uyun cunkı 5 den asaya veren olmaz, noter masrafın 175ytl olucak ruhsatıda 1 ay ıcersınde uzerıne almak zorundasın bunuda muamelecıye yaptırsan 100/150ytl gidebilir bilgin olsun.

  19. #839
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    Benelli BN251
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sana tam anlamıyla yardımcı olamıcam cunkı saydıgın motorları kulanmadım sadece fıkır verıyım, beverly dıyerlerıne nazaran sankı daha ınce trafıkte avantaj saglar, tekerlerı daha buyuk yol tutus ve kasıslerde avantaj sağlar, dıyerlerıne gore bence daha sportıf tarzı var, 250s modelı enjeksıyonlu olan modelmı bılmıyorum ama enjeksıyonlu modelını alırsan yakıtı daha az harcadıgı kesın orantılamak gerekırse 500cc enjeksıyonlu nexus kulanan arkadaslar sakın kulanımda kılometrede 100 kurus yaktıgını soyluyorlar (Benım ıcın bır mucıze şoktayım) artık 250cc enjeksıyonlu kac yakar sen dusun..
    Yok canım nerdeee? Ama 100.000 lira yakmasamda 120-130.000 lira gibi bişey yakıyorum sakin kullanımda. Eski karbüratörlü 250cc motorum bile 140.000 in üstünde yakıyordu.

    Alıntı pulka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba,

    öncelikle yazılanlardan çok faydalandığımı belirtmek isterim.emeği geçenlere çok teşekkürler.bu forumda tecrübeli arkadaşlardan kararsız kaldığım bir konuda yardım istiyorum.piaggio scooter almaya niyetliyim.şehir içi kısa mesafe olarak kullanacağım.düşündüğüm modeller 0 km olarak;

    1-piaggio beverly 250s
    2-piaggio x9 - 0 km kalmışsa- 250
    3-piaggio x8 - 0 km kalmışsa- 250

    tavsiyelerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum.fizik olarak uzun boylu olduğum için bu modellerde karar kıldım,belirtmeden geçmeyeyim.şimdiden çok teşekkür ederim.
    Bu arada hoşgeldin arkadaşım. Şimdiden hayırlı olsun diyelim. Verdiğin 3 modelin teknik açıdan özellikleri neredeyse aynı. Piaggio Beverly 250s modelini ilk defa duyuyorum yalnız. 250ie olabilir mi o? Eğer öyle enjeksiyonlu o model ve yakıtta bir hayli farkedecektir. Bunun haricinde tamamen senin göz zevkine kalmış. Bana sorsan X9 250 benim ilk tercihim olurdu çünkü diğer ikisini pek beğenmiyorum. Yani karar senin, üçü de şehir içinde oldukça rahat kullanabileceğin sorunsuz modeller...
    Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!

  20. #840
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Alıntı atlantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok canım nerdeee? Ama 100.000 lira yakmasamda 120-130.000 lira gibi bişey yakıyorum sakin kullanımda. Eski karbüratörlü 250cc motorum bile 140.000 in üstünde yakıyordu.



    Bu arada hoşgeldin arkadaşım. Şimdiden hayırlı olsun diyelim. Verdiğin 3 modelin teknik açıdan özellikleri neredeyse aynı. Piaggio Beverly 250s modelini ilk defa duyuyorum yalnız. 250ie olabilir mi o? Eğer öyle enjeksiyonlu o model ve yakıtta bir hayli farkedecektir. Bunun haricinde tamamen senin göz zevkine kalmış. Bana sorsan X9 250 benim ilk tercihim olurdu çünkü diğer ikisini pek beğenmiyorum. Yani karar senin, üçü de şehir içinde oldukça rahat kullanabileceğin sorunsuz modeller...
    http://www.sahibinden.com/orj_cantal...XQQdisplayitem

    Beverly S(Spor model) yukarıdaki ilanda örnek fotoğrfaları mevcut temel olarak bir farkı yok renkler farklı kullanılmış sadece ama fiyatı yüksek bu yüzden aynı özellikteki bir motosikleti rengi biraz farklı olduğu için daha fazla ücret ödeyerek almak biraz duygusal...
    ..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..

    Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî


    REKLAM ALANI
42. sayfa BirinciBirinci ... 32404142434452 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler