Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

Katılımcı sayısı
729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 151 RS

    445 61.04%
  • 151 RSİ

    57 7.82%
  • ASYA 150T

    58 7.96%
  • SUKIDA

    10 1.37%
  • WUXY

    12 1.65%
  • DİĞER

    147 20.16%

MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2221
    K_R_A_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    151 RS
    Öncelikle herkese selamlar

    Arkadaşlar bu hava şartları benim güzelim motorumu mahvetti.Bi çamura sapladık motoru çıkartana kadar akla karayı seçtik araba gibi aynı anasını satim.Bi güzelde devirdim motoru çizdim :(.Şimdi arka diskten ses geliyor (cıyıkcıyıkcıyıkk depo zıngırdamasını saymıyorum zaten zangır ZIngırrr.....).

    Arka fren tutmuyor ama disk ısınıyor ????

    Motor kalkışta ilk vitesden diğer vitese geçerken belirgin vurmalar yapıyor(muhtemelen kayışı yedik ).Bide ön farlar şase yaptı yanmıyor (resimleri koyacam yarın motorun en son halini görün ağlıyacaksınız zaten)

    Vallaha motoru servisede hiç emanet edesim yok.Ne olursa burdan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.
    Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin!!! 151 RS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2222
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı Yorgun Demokrat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorlar 3 seri çıktı hepsinin kilometreli farklı. mesela bir araba 95 km hızla gidiyorsa 1. seri 90 2. 100 3. seri 130 gösteriyor. tam gösteren yok.
    Alıntı Yorgun Demokrat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 3 seri çıktı dediğimde ilk çıkan modellerin aynaların şekli farklı oradan bilebilirsiniz bunlar 130 gösteriyor km. 2. seri koltukları farklıdır düzdür kırmızı ve mavi bunlarda az gösterir 3. serini koltukları tırtırlıdır. bunlarda 5 km fazla gösterir. görüşlerinizi bekliyorum
    Ben birşey anlamadım arkadaş anlayan varsa lütfen bana da anlatsın.
    Benim motorum 1.seri(İstanbul'a ilk geldiğinde aldım),selesi tırtıllı,al yazmalı,gidiyor nazlı nazlı
    gaza gelme;kaza gelmesin

  3. #2223

    Üyelik
    05 Kasım 2006
    Bak arkadaşım sana bişey soracam senin motorun en fazla kaç yapıyor. atı anlatmak istediğim senin motorun 1. seri aynaları ovel değil daha kaba asya 150t lerle aynı olması gerekiyor eğer böyleyse km fazla gösterir. anlatmak istediğim bu motorlarda bi farklılık yok sadece km saatleri farklı. bazı arkadaşlar bujinin nerde olduğunu bile bilmiyor motordan anlamayan bu motora binemez kardeşim motor hava yapsa adi diyecek elinden gelse. moturunuz benzini bittiğinde eğer havasını almasına bilmiyorsanız yolda kalırsınız. ben söyleyeyimde yolda kalmayın sonrada adi demeyin. depodan gelen benzin hortumu var orada 3 başlı bir bağlatıya giriyor oradanda iki tanesi karbüratöre gidiyor. bi tanesine birdaha 3 hortum bağlanıyor bu bağlantı yerinden kelepçesiz olanı çıkartacaksın onu ağzına alıp içine çekeceksin 1dk benzin gelir diye bekleme gelmez. o vakum benzini karbüratöre basar bukadar. bilmeyen varsa öğrensin yolda kalmasın. garanti konusundada ne sıkıntınız var anlayamadım servis bir motorun 2500 e kadar herşeyini değiştirmek zorunda biz öyle yapıyoruz. 2500 den sonra yıpranması doğal olan parçaları değiştirmiyoruz. motorunuz nesi bozuldu değişek mi değişmeyek mi söyleyeyim sürücü hatasından kaynaklanan arızayı garantiye almazlar. buji ile ilgilide buji selenin altından SÖKÜLMEZ!!!!!!!! Koltuğun onunde bi tane kapak var orayı açıp oradan sökeceksin sökmesi kolay ama takması biraz zordur ama uğraşın kendiniz yapın elin adamına 5 ytl niye veresiniz ki. değiştireceksen champion bosh veya NGK tak temizleyeceksen tırnağın arasını zımparala bişeyle temizle arasındaki açıklık 0,6 0,7 mm olması gerekir arasını fazla açarsan motorun hızı artar bujin kaldırmazsa gaz keser geç çalışıma olabilir. kapatırsan iyiçeker çabuk çalışır. moyorun hava filtresinin oradaki kauçuğu 3000 den sonra sökersen yakıt azalır çekiş düşer hız artar gaz kesme olabilir motora bağlı. MOTORA SİZ BAKIN MOTORDA SİZE BAKSIN ARKADAŞIM!!!!!!

  4. #2224
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı Yorgun Demokrat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak arkadaşım sana bişey soracam senin motorun en fazla kaç yapıyor. atı anlatmak istediğim senin motorun 1. seri aynaları ovel değil daha kaba asya 150t lerle aynı olması gerekiyor eğer böyleyse km fazla gösterir. anlatmak istediğim bu motorlarda bi farklılık yok sadece km saatleri farklı.
    Merhaba yukarıdaki soruna göre forumu baştan beri okumadığın anlaşılıyor kardeşim.Bu topiğe bayağı emeğimiz geçti istersen biraz oku.Daha önce de ASYA 150 T ile 151 RS kilometre karşılaştırılmaları yapılmış ve asyanın en az bir 20 km daha fazla gösterdiği tesbit edilmişti.Benim motorun km'si gayet normal gösteriyor.150 HS ler farklı olabilirler ama diğerlerinin hepsi aynı.Yani versiyonla alakalı değil de direkt o motorun km saati ile ilgili hatalı göstermeler olabiliyor.

    Alıntı Yorgun Demokrat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motordan anlamayan bu motora binemez kardeşim motor hava yapsa adi diyecek elinden gelse. moturunuz benzini bittiğinde eğer havasını almasına bilmiyorsanız yolda kalırsınız. ben söyleyeyimde yolda kalmayın sonrada adi demeyin. depodan gelen benzin hortumu var orada 3 başlı bir bağlatıya giriyor oradanda iki tanesi karbüratöre gidiyor. bi tanesine birdaha 3 hortum bağlanıyor bu bağlantı yerinden kelepçesiz olanı çıkartacaksın onu ağzına alıp içine çekeceksin 1dk benzin gelir diye bekleme gelmez. o vakum benzini karbüratöre basar bukadar. bilmeyen varsa öğrensin yolda kalmasın.
    Bu yorumunda da birşeyler anlatmak istemişsin.Güzel ama biraz eksik sanıyorum.Yani diyelim ki benzin bitti yolda kaldık.Daha sonra depoya biraz benzin döktük ve senin dediğin gibi benzin musluğu vakum girişini emdik ve bir müddet bekledik.Sonra da marşa basarak çalıştırmalıyız .Evet buraya kadar doğru ama motor yine de çalışmıyor ne yapacağız.Bu durumda depodan gelip te benzin musluğuna giren hortumu da çıkarıp benzin gelip gelmediğini kontrol etmek;gelmiyorsa biraz emerek benzin gelişini sağlayıp; yerine hemen takmak daha sonra da önceki işlemleri tekrarlamak gerekiyor.Bu depoda benzin bittiğinde oluşan bir durum ve eğer az benzin doldurmuşsak ;benzin kendi kendine aşağı akamıyor seviyelerle ilgili bişey.Eğer depoyu tam doldurursanız aşağı basınç yapıyor ve sorun olmuyor.Ama az koymuşsanız bunu yapıyor.

    Görüşmek dileğiyle...
    gaza gelme;kaza gelmesin

  5. #2225
    batuhan_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    arkadaslar su müzik sistemini resimli anlatabilir misiniz.cd calarım war.(discman) olur sanırım.amfi mi neyse onu da yarın temin etcem.ama nasıl baglıcam yardımlarınızı beqliyorum.

  6. #2226
    K_R_A_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    151 RS
    Yorgun demokrat:
    Arkadaşım belli motordan A dan Z ye anlıyorsun.Bu 1.2.3. seriyi bi kenara bırakıp engin bilgilerinden paylaşsak?
    Nede olsa sen serviste ustasın. Hergün elinden onlarcası geçiyor.Yani bu motorların genel sorunları ve artıları ile ilgili herşeyi biliyorsun.Biraz daha harareti düşürüp sohbet niteliğinde konuşalım.

    Benim kafama takılan bağzı şeyler var;
    *Bu hava filitresindeki sünger olayı nedir?Nasıl yapabiliriz ?Artıları ve eksileri nelerdir?
    *Genel sorunlardan biriside ayak marşından gelen gıcık ses.Ben sordum adam tornada burç yaptıracaksın dedi.Yaptırsak nasıl olur? Kalıcı bir çözümmüdür?
    *Gidondaki boşluk.Servisdeki usta ön maşa bilyalarının açıkda bulunmasından kaynaklandığını söyledi.Açıkda bulunduğundan dolayı her türlü şeye mağruz kaldığını ve bunun yüzünden çok kısa bir sürede yıprandığını söylediler.Varmıdır bunun bir çözümü?
    *Motoru ilk aldığım 5000 km de motor devri 4000/d gösterdiğinde 60km hız ile giderken şimdiki gözlemim aynı benzin,aynı yol,aynı ağırlıkla aynı hızı 5000/d de gidebiliyorum.Sence bunun kayışla bir ilgisi olabilirmi?Motorumu pizzacı motoru gibide kullanmıyorum(kalkışlarda songaz yada toprak yola gelince pati çektirme vs...)Kayışımda herhangi bir esneme yıpranma olmuş olabilirmi?Farklı bir kayışın hıza kalkışa ne gibi bir etkisi olabilir?
    *Hangi buji daha iyi yada hangisi bu motora en iyi ateşlemeyi verir?
    Sen ustasın bunlar sana basit şeyler gelebilir ama ben motordan çok anlamadığım için benim çapımda bana sorun olarak yansıyor.Ben yapamasamda en azından yaptıracağım kişiye bir şekilde yön vereyim.Az çok söküp sağını solunu kurcalıyorum ama bir yerde kilitlenip kalıyorum.Biraz anlasam zaten bu motoru servisdekilere emanet etmem.Ayda bir revizyonunu yaparım komple.
    Cevaplarını bekliyorum görüşmek dileğiyle.
    Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin!!! 151 RS

  7. #2227

    Üyelik
    06 Kasım 2006
    ben motorumu bu yaz aldım 2006 çıkışlı ve koltuğu düz değil ama tırtıklı benim motorum hangi seride oluyor ve hangi seri en iyi performans gösteriyor(hız ve çekiş bakımından ) ben hava filtresinin yanındaki küçük kaucukğun birazını söktüm ama hava filtresi toz içindeydi bu heranhibir sorun veya hız kaybı yaşatırmı motorum 380 km de ve şu an 100-105 km yapıyor en fazla bunlar istisna zamanlarda yaptığım şeyler başka zaman zorlamıyorum motoru yardım ederseniz çok sewinirim şimdiden teşekkürler

  8. #2228
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Arkadaşlar Merhaba...!
    151 RS Aktarma kayış değişimi,merak edenlere:

    Cumartesi gecesi birden koptu,yolda kaldım .Eve gelip minibüsü aldım ve motoru eve getirdim.Pazar günü değiştirdim.Civardaki motorculardan 25 ytl karşılığı aldığım kayışı,kendi yaptığım varyatör stoper aparatı ile varyatöru sökerek değiştirdim.Eğer benzer bir aparatınız yoksa sökmeyi denemeyin,bir ustaya değiştirin yoksa varyatör tribününe zarar verebilirsiniz.

    Bu arada yeni aldığım kayışla eskisini karşılaştırdım.Ölçüsü aynı fakat eski kayış incelmişti.Bu da performans kayıplarına neden oluyormuş ki bunu yenisini takınca anladım.Zamanla anlamadan yitirdiğimiz performans geri geldi motorun ivmelenmesi çok güzel oldu.Ayrıca marş dişlisi ve burçlarını da yağladım şimdi çok kolay basılabiliyor.

    Kopan kayış:


    aparat:


    sökme şekli:


    kanalından çıkmış ağırlıklar görünüyor:




    varyatör yağlama:


    dişli ve buçların yağlanması:


    yeni kayış:
    gaza gelme;kaza gelmesin

  9. #2229
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    Kac kilometrede koptu kayisin? Ben simdiye kadar 13 bin km yaptim ve iki kere deyistirdim. Bahsetigin ivme artisi gercekten his edilebilinir. Peki o aparat olmadan (bir penze veya ingiliz anahtari ile) deyistirmemiz mümkün olamaz mı?
    all you need is love

  10. #2230

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial RS 151(Pert Oldu)-Honda Cbf 250 (2005)
    ben motorumu bu yaz aldım 2006 çıkışlı ve koltuğu düz değil ama tırtıklı benim motorum hangi seride oluyor ve hangi seri en iyi performans gösteriyor(hız ve çekiş bakımından ) ben hava filtresinin yanındaki küçük kaucukğun birazını söktüm ama hava filtresi toz içindeydi bu heranhibir sorun veya hız kaybı yaşatırmı motorum 380 km de ve şu an 100-105 km yapıyor en fazla bunlar istisna zamanlarda yaptığım şeyler başka zaman zorlamıyorum motoru yardımınızı bekliyorum teşekkürler.....
    Cbf 250 2005

  11. #2231
    Bradley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Asya 150 T
    1-Motorinn kardes bende motorumun kayısını bir kontrol etmek istiyom ..Simdi o scooterda siyah ana kapagi sokerken neler yapıoz kayısı cıkarmıcam sadece ana kapagi sokcem drek sokeyiimi ........


    2.Arkadaslar scooterina performas hava filitresi takan arkadas varmi bir kac kisi takmis sesi biraz toklastiriyormus performansta biraz artiyomus kullanan arkadaslar varsa bende almak istiyorum ..Üzerinde zaten 5 ytl lik adi bi hava filitresi var ..........

  12. #2232
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı intercom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kac kilometrede koptu kayisin? Ben simdiye kadar 13 bin km yaptim ve iki kere deyistirdim. Bahsetigin ivme artisi gercekten his edilebilinir. Peki o aparat olmadan (bir penze veya ingiliz anahtari ile) deyistirmemiz mümkün olamaz mı?
    Km 4100 civarı ama ben öyle uslu binmiyorum ki yahu sanki kopsun diye uğraşıyorum .Haa bir de benim evin yolu bayağı dik.Araba ile kaptırmazsan bayılıyor öyle dik yani.Her gün burayı inip çıkıyorum + bazen de 2 torba kömür taşıyorum bir de ben ort.150 kg ve çok dik bayır bayağı zorluyor.Tabii bununla kalmıyor ve bir de sağdan eksozu soldan yan sehpayı sürtmiyeyim diye(her sefer de sürterim hani ) durarak ve kalkış yaparak geçtiğim dar bir oluk (70 cm genişlik)ta cabası.Ee bu kadar dayandığına şükrediyorum yani...

    Öyle bir aparatla dahi zor söktüm inanın.Hatta aparatın pimlerinin girdiği delikler bile deforme oldu.Zira servis onu havalı tabanca ile söküyor.Motor kompresöre binince somun havalı tabancaya yeniliyor.Kısacası En uygunu yine havalı tabanca.Benim yoktu ama mecburen alacağım yakında.Eğer araya biryere levye fln sıkıştırabilirseniz de olabilir belki ama inanın bijon gibi sıkılmıştı yav.Bütün damarlarım kasıldı yanii

    İvme artışına gelince gerçekten fark etti.Motor daha iyi hızlanıyor.Bugün otobanlarda idim yine.Avrupa yakasına geçtim.boşlukta biraz gazladım yine 122 km/h yaptı.Epeyidir denememiştim.Ama sanki kayış farketti son sürate diyebilirim.


    Alıntı Bradley adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-Motorinn kardes bende motorumun kayısını bir kontrol etmek istiyom ..Simdi o scooterda siyah ana kapagi sokerken neler yapıoz kayısı cıkarmıcam sadece ana kapagi sokcem drek sokeyiimi ........
    Marş kolunu ve diğer vidaları söktükten sonra kapağı sökebilirsin.İlk sökümde aradan conta çıkıyor.Yırtmadan alabilirsen iyi ama yırtılsa da takma kafana.Zira gereksiz bir conta.Zaten çoğu servis yırtıp atıyor.Bundan sonra marş milini aradaki ikinci bir mil daha var onu da söküp karşı burçlarını ve dişlileri yağlayabilirsin.Ben öyle yaptım şimdi marşa gayet kolay basılıyor.Kayışı ve üzerinde çalıştığı koniklere ve de arka kavrama kısımlarına yağ sürmemeye dikkat et.Ön varyatör ve arka kavrama kısımlarını da uygun takımsız sökmeye çalışma.Ön varyatör sökülebilinip merkezkaç ağırlıkların yatağı yağlanabiliyor ama emin ol orda yağ uzun müddet durmuyor.Arkadaki kayar konik ise kendinden yağlı; keçe bozmadığı sürece yağlama gerektirmiyor sanırım.Bunlardan başka bir de kapağın ön kısmındaki körüğün ağzında bir süzgeç bulunur.Bunu da benzinle temizleyebilirsin.Kavramaya soğuk hava gelebilmesi için daima süzgeç temiz olmalıdır.

    Ek not: Haa bir de civata arttırırsan bana ver benimkilerden biri düşmüş alttan yaw

    Destan oldu yine şimdilik hoşçakalın..
    gaza gelme;kaza gelmesin

  13. #2233
    Bradley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Asya 150 T
    motorin kardes o dedigin yerleri hangi yagla yaglayayim ????

  14. #2234
    K_R_A_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    151 RS
    Bu hava filitresindeki sünger olayını bi türlü çözemedim. Şu sünger konusunu bi baştan alsak?
    Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin!!! 151 RS

  15. #2235

    Üyelik
    16 Kasım 2006
    arkadaşlar ben de geçen ağustos başı bir 151 rs aldım
    marşa yanlış bastığımdan olsa gerek 2 ay sonra aküyü öldürdük
    Daha sonraki 2. ayda da öbür akü gitti şimdi 3. aküyü aldık

    Bulunduğum yerdeki servis dürüst biri değil. Aydın'daki OTM firmasının fiyatlarının iki katını uyguluyor.Bugün yeni bir manifolda, aküye ve buji ve buji başına toplam 60 milyon verdim. Akşamleyin bu forumu buldum.
    Derdim şu: Yoldayken motor boğuldu ve istop etti.İlk bakışta manifoldtaki yırtığı gördük. Onu değiştirdik ama motoru ayakla çalıştırmaktan en son ayak milini de boğazından kırdık. Motor ayakla çalışmasına çalışıyor ama gazı verince boğuluyor ve stop ediyor. Bugün yeni parçaları ve yeni aküyü taktık ama anahtarı çevirip marşa basınca zayıf bir tık sesinden başka bir şey olmuyor. Ayak milini daha sonra takacam. Sadece şu an için marşın elle niye almadığını tahmin edebilen bir arkadaş varmı (bu tık sesi ne, ne eksik). Yardımlarınız için şimdiden sağolun.

  16. #2236
    batuhan_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    151 için suan para hazır.2007 yi sizce beqliyim mi sizce.bi de fiyatta ucuzlama olabilir mi. kış die .

    marşa yanlıs basma nasıl oluo. gaz wermeden basma falan m

  17. #2237
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı ike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben de geçen ağustos başı bir 151 rs aldım
    marşa yanlış bastığımdan olsa gerek 2 ay sonra aküyü öldürdük
    Daha sonraki 2. ayda da öbür akü gitti şimdi 3. aküyü aldık

    Bulunduğum yerdeki servis dürüst biri değil. Aydın'daki OTM firmasının fiyatlarının iki katını uyguluyor.Bugün yeni bir manifolda, aküye ve buji ve buji başına toplam 60 milyon verdim. Akşamleyin bu forumu buldum.
    Derdim şu: Yoldayken motor boğuldu ve istop etti.İlk bakışta manifoldtaki yırtığı gördük. Onu değiştirdik ama motoru ayakla çalıştırmaktan en son ayak milini de boğazından kırdık. Motor ayakla çalışmasına çalışıyor ama gazı verince boğuluyor ve stop ediyor. Bugün yeni parçaları ve yeni aküyü taktık ama anahtarı çevirip marşa basınca zayıf bir tık sesinden başka bir şey olmuyor. Ayak milini daha sonra takacam. Sadece şu an için marşın elle niye almadığını tahmin edebilen bir arkadaş varmı (bu tık sesi ne, ne eksik). Yardımlarınız için şimdiden sağolun.
    Anlaşılan 4.aküyü alma zamanı gelmiş Şimdi genel olarak sorun aküde gibi gözükmekte.Yani akün boşalmış sanıyorum.Bunun sebebi de büyük ihtimalle sarj etmiyor olabilir.İlk önce şarjını ölç ; şöyle yap :Motorunu bir şekilde çalıştır ve çalışırken kutup başını çıkart.Stop etmiyorsa şarjda sorun yok denilebilir ama emin olunmaz.Zira bobine ayrı akım,şarja ayrı akım gidebilir.Yani motor çalışsa da şarj arızalı olabilir.Stop ediyorsa zaten kesin şarj arızalı demektir.En iyisi bir elektrikçide ölçtürmek.Şarjda sorun yok ise akü bitikse aküyü değiştir.Yok bunlar da sağlam ise marş rolesini değiştir.o da sağlam ise marş motorunu kontrol ettir. Sana kolay gelsin...
    gaza gelme;kaza gelmesin

  18. #2238

    Üyelik
    16 Kasım 2006
    motorinn ilgilendiğin için sağol dediklerini yapacam ve seni haberdar edecem.

  19. #2239
    Bradley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Asya 150 T
    Motorinn, o dedigin burclari nasil bir yagla yaglicam ...solersen hemen sokmeye baslicam simdi yagi ne yagiysa alcam

  20. #2240
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı Bradley adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorinn, o dedigin burclari nasil bir yagla yaglicam ...solersen hemen sokmeye baslicam simdi yagi ne yagiysa alcam
    Tavsiyem gres yağıdır.Bilya ve keçecilerde küçük tüp şeklinde bulabilirsiniz.Bir kenara atın ara sıra lazım olur
    gaza gelme;kaza gelmesin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler