Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

Katılımcı sayısı
729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 151 RS

    445 61.04%
  • 151 RSİ

    57 7.82%
  • ASYA 150T

    58 7.96%
  • SUKIDA

    10 1.37%
  • WUXY

    12 1.65%
  • DİĞER

    147 20.16%

MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4181
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    aynen kardesim orası öyle =)
    aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
    ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum

    kelepceyi kendim takabilirdim
    yağını da çokca kez değiştirdim zaten
    ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim
    zaten ayaz hertaraf
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4182

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı !Lk£® adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardesim orası öyle =)
    aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
    ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum

    kelepceyi kendim takabilirdim
    yağını da çokca kez değiştirdim zaten
    ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim
    zaten ayaz hertaraf
    Bende bu sene buji'yi kendim denistiriyim dedim. Actim o öndeki kapagi, buji'yi gördum. Yanimda kuzen vardi, sert asil kanka dedi. ilk basta fazla asilmadim baktim cikmiyor böyle ya allah dedik cektim . Yeni buji taktik felan iste, geri monte ettim herseyi, piston dönuyor icinde, basinc var cilindirin icinde ama gel gelelim buji ateslemiyor yana döne cözum ariyoruz bu ara en sonunda sorunu bulduk, asilirken buji'nin götundeki bakir tipli bir parcayin facasini assa almissim onu denistirdik motor calisti

  3. #4183
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    mondial çosmus ya bu aralar atv de ve vitesli lerde yeni model 250 liklere başlamısşlar çıkarmaya
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  4. #4184

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı banarlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondial çosmus ya bu aralar atv de ve vitesli lerde yeni model 250 liklere başlamısşlar çıkarmaya
    Bu ara fiyatlarda almis kayafi gidiyor gercekten ama o krom jantli atv'ye hasta oldum ya

  5. #4185
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  6. #4186
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    mondi şart değil be kardeşim, 2. el cbr lara falan bak diyeceğim ama
    cc büyütmekte kararlıysan bilemem =) veya 2. el seymiyosan
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  7. #4187

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı banarlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin
    Bizim burda onlarin kopyasi var, biraz göz attimda 250cc'nin hakkini vermiyormusssss yazmislar, titresim yuksek devirlerde boy gösteriyormus ama o paraya verdikleri motor kategorisinden 10/10 almis

  8. #4188

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    S.a arkadaslar Siz değerli dostlara bir sorum olacak.bende de rs 151 var gayet normal canavar qibi çalışıyodu.2 hafta yattı motor ondan sonra çalıştırdığımda çalıştı şöle bir 1 2 saat gezdim hiç durdurmadan ondan sonra seyir halindeyken motor boğulur gibi oldu hafif gaz kestim istop etti .Sonra ertesi gün epey bi (ayak marşından)uğraştıktan sonra çalıştı.fakat gene boğulur gibi oldu bi tık yok çalışmıyor.Nedeni ne olabilir ??


    Cevap için şimdiden tşkkrler..

  9. #4189
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    aynı sorun bendede ilkbahar aylarında boy gösterdiğinde sorun hava filtresi kaynaklı idi
    kesin bi bilgim olmamakla beraber orası olabilir diyim
    en iyisi götür ustana bi tanı koysun ona göre bi yol izlersiniz
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  10. #4190

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Eyw tşkkr ederim yorum için .Bi de istop ettiğinde yağ damlatıyodu.

  11. #4191
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    motor kitlemiş olmasın sakınnn yağsız kalıp
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  12. #4192

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Yağını yeni değiştirmiştim ya.Bi de hava filtresini açtım baktım sıkıyorum filtreyi yağ çıkıyor :S bitmiş yani.

  13. #4193

    Üyelik
    04 Haziran 2010
    Şehir
    isanbul\beykoz
    Motosikleti
    Mondial (151 RS)
    selam arkadaşlar nasılsınız umarım ıyısınızdır. ya benım akü bitti ayak marjıyla çaliştırmayı denedım olmadı benzınde yoktu benzın koydum yine aynı :( acaba bujıdemi sorun wardır

  14. #4194
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı darkboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar nasılsınız umarım ıyısınızdır. ya benım akü bitti ayak marjıyla çaliştırmayı denedım olmadı benzınde yoktu benzın koydum yine aynı :( acaba bujıdemi sorun wardır
    gecmiş olsun önemli bi sorun yok.karbüratöre bağlı benzin deposundan gelen hortumu cıkar.içine çek benzin geldimi geri tak.tekrar ayak marsına bas hadi yap gel hemen

  15. #4195

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Bana yardımcı olacak kimse yokmu ? xD

  16. #4196
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı Firari35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana yardımcı olacak kimse yokmu ? xD
    arkadas senin buyuk bir ihtimal yağ sekmanında problem.filtre yağlanması normal bi durum değil.ancak sekman aşınırsa yağ kaçağını filtrede toplar

  17. #4197

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Hadi ya ozamn sekman kurtarırmı yoksa komple motor mu ? xD

  18. #4198
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı Firari35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi ya ozamn sekman kurtarırmı yoksa komple motor mu ? xD
    normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin

  19. #4199

    Üyelik
    04 Haziran 2010
    Şehir
    isanbul\beykoz
    Motosikleti
    Mondial (151 RS)
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gecmiş olsun önemli bi sorun yok.karbüratöre bağlı benzin deposundan gelen hortumu cıkar.içine çek benzin geldimi geri tak.tekrar ayak marsına bas hadi yap gel hemen
    :D geçen yolda aynısı oldu benzın az wardı rampa cıkıodum ıkı ıstop ettı sonra bı kac kes denedım baktım oldu allahatan rampanın sonuna geldım elımı gazdan çekınce ıstop ettı bı daha calısmadı dedım benzın komple bıttı kesın neyse abi .. göturdum tamırcıye dedı bole bole ztn ıcınde hortum war o catlamıs dedı ondan bıde benzın koyalaım dedı aldım bıdonu elıme aldım benzın geldım :D doldur abı dedım aynı dedgın gıbı yaptı sonra 10 tl mı aldı boruyuda 25 tl degstırrım dedı tmm dedım bıraz gezdım aksam saglam şekılde koydum sabak calıstıramdım tekrar benzın koydum hartumlardan benzın çektım banamsın demedı acaba bujıden kaynaklanıor olmasın abi ya

  20. #4200

    Üyelik
    13 Ekim 2010
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin



    Haklıymışşşın Kardesim aynen dediğin gibi olmuş.Dün Götürdüm bizim abiye aynı şeyleri söyledi.komple motor yaptırıyorum.Peki Motor açmak 150 tL tutarmı ? xD 150 dedi yaw .:D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler