Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 250 den diversion f e geçmiş biri olarak diyorumki o uzun yolda aldığın titreşim varya ellerin parmak uçların bile uyuşur hani cbr 250 kullanıp uzun yol yaptın ve sonunda ölü gibi yorgun olursun işte o titreşimin T si bile yok +200 hızlarda bile .konfor 10 numara 5 yıldız volki34 scooterda bile kesinlikle bu rahatlık yok inan tam bir safkan sport touring bu diversion f
    alıcaksan kesinlikle f modelini al yani tam karenajlı olanını almalısın rüzgarı hiç hissetmiyorsun çünkü f model ile. hem görünüşü itibariyle n ve s modelinden daha güzel
    rüzgar konusunda haklısınız ama görünüş itibariyle daha güzel diye genellemeniz saçma olmuş, görsellik kişiden kişiye değişir bence naked motor daha yakışıklı zaten öyle olmasa adamlar tek model üretirlerdi zevkler kişiden kişiye farklıdır.
    okican, Warnom ve scooboy bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482

    Üyelik
    12 Aralık 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    Bence N de F de tasarım olarak doyurucu, arkadaş CBR 250'den dolayı grenajlı motorlara sempatisi olduğu için söylemiş gibi... Ama zaten sadece F geliyor galiba artık, çıplak versiyon yok listede... İkinci el ayrı mevzu ama 0km 2014'de sadece F gelecek gibi..

  3. #483

    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion
    Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bana da yarım karenajlı Diversion modeli güzel geliyor. Mini etekli bir hatunun bikinili ya da dar kot pantolonlu hatundan daha çekici geldiği gibi

    İzlenimlerimi aktardığım yazımda yazmayı unutmuştum. Alette düşük devirlerde muhteşem bir tork var. Normalde 4 silindirli makinaların düşük devirleri zayıf olur derler bu hiç öyle değil. Rölantiden itibaren etkileyici bir çekişe sahip, çoğu zaman vites düşürmenize hiç gerek bırakmıyor. Düşük devirden çok kolay toparlayıp hızlanabiliyor. O derece ki 6. viteste hiç gaz vermeden motoru bayıltmadan stop ettirmeden kaldırabiliyorsunuz
    Volki34 ve mbuyuk bunu beğendiler.

  4. #484
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Seleyi bu şekilde nasıl yapmışlar bir bilginiz ya da bu konu hakkında yürütebileceğiniz bir mantık var mı Benim aklım almadı şahsen. Racing'lerde ki gibi çift sele olmuş. Eee hadi birini kilit mekanizmasının olduğu yere oturttun, diğer sele nereye oturucak? Çok hoşuma gitti bu. Sizce böyle bir şey yapma imkanımız var mıdır?

    fz6_fazer ve barodi bunu beğendiler.

  5. #485

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    istanbulda bu iş için sadece bu tür işlerle uğraşan yerler var hem ucuz ve güzel iş çıkaran yerler var.

  6. #486
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Bugün prensipte anlaştık bir arkadaşla. Yarın aranıza 2013 naked modeliyle katılabilirim.

  7. #487
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seleyi bu şekilde nasıl yapmışlar bir bilginiz ya da bu konu hakkında yürütebileceğiniz bir mantık var mı Benim aklım almadı şahsen. Racing'lerde ki gibi çift sele olmuş. Eee hadi birini kilit mekanizmasının olduğu yere oturttun, diğer sele nereye oturucak? Çok hoşuma gitti bu. Sizce böyle bir şey yapma imkanımız var mıdır?

    http://i.hizliresim.com/xGpp66.jpg
    Amerika daki modellerde standart sele

  8. #488

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    http://www.motosay.com/iletisim.html burası yapıyor sanırım

  9. #489

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    sayfa ölmüş canlanın !!!



  10. #490
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    benim artık amortisör keçe ve yağını değiştirmem lazım tavsiye edebileceğiniz bi yer varmı bu işi titizlikle yapacak? zonguldakta yaşıyorum ama farketmez heryere gidebilirim yeterki uygun ve iyi yapsın

  11. #491
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Selam arkadaşlar; güzel paylaşımlar olmuş sayfada. Ben de 2011 ABS li bir N kullanıcısıyım İzmirden. Keyifli sürüşler

  12. #492
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    aleyküm selam, ben yetersiz buluyorum paylaşımları açıkçası, sorulara yeterli cevap bulamıyoruz katılım az, muhtemelen xj6 kullanıcılarının sayısının azlığındandır. geçenlerde amortisör yağı değişimi için birşey sordum günlerdir yazan olmadı fazer cbr forumu olsa 10 kişi yazardı
    scooboy bunu beğendi.

  13. #493
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Evet motorumdan şu ana kadar çok memnunum fakat sayfası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
    Bir soru veya yaşadığımız bir şeyi yazıyoruz günler sonra hala son mesaj olarak kalıyor.
    Canlanın beyler.
    Geçen gün yamaha kızıltoprak delta da orjinal koruma takozu ve givi topcase tutacaklarını
    takdırdım. Servisi gayet iyi, hoş sohbet,relax bir ortamdı beğendim.
    Bu arada 1 aydır araştırdığım iki kalem malzemenin yabancı sitelerden bile ucuza malolduğunu
    belirtmek isterim.

  14. #494
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Evet çok aktif değil ama yinede bazı paylaşımlar olmuş, hareketlendirelim hepberaber o zaman...




  15. #495
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    s.a arkadaşlar epeydir foruma girmedim. güzel paylaşımlar olmuş. bu arada sormak istediğim bişey var şu soğuk kış günlerinde bile motorum 100 105 dereleri görüyor başka bir akadaşta var oda aynı. özellikle şehiriçinde kış günü bile fan açıyor sanırım yakıt düşsün motor daha sağlıklı çalışsın diye. sizlerde bu olay nasıl paylaşırsanız sevirim.

  16. #496
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    kış ayında 90 derecenin üzerine çıktığını görmedim ama ben karadenizde yaşıyorum kışın genelde 10 derece civarında oluyor, 15 derecenin üzerinde de sıcaklık olmuyor siz antalyadasınız sonuçta 18 dereceleri buluyordur. çok fazla dur kalklarda olabileceğini düşünüyorum ama çok fazla dur kalk yapmıyorsanız radyatör suyunu değiştirmeniz gerekebilir eğer 2009 2010 model falansa motosikletiniz. zaten normalde 3 senede bir radyatör suyunun değişmesi lazım aslında.

  17. #497
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Birkaç gündür sıkışık bağdat caddesine giriyorum. Dur kalklarda 100c yi görüyor bazen ama
    hafif uzamada 85 civarına düşüyor. Bu kadar soğuk havada 100 dereceye çabuk çıkması
    normalmi bilmiyorum. (genelde 1.vites 3-4bin devirde)

  18. #498
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    buda benim KARAŞİMŞEK



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

    motorun modeli 2011 ama daha km si çok düşük daha 2014 ün sonuna kadar falan sıkıntı yapmaması lazım 3 sene olarak düşünürsek. ayrıca burdur bucakda diğer bahsettiğim değerli bir hocamın söyledikleride bu yönde sanırım motorun çalışma prensibi böyle. hız 90 100 km lere gelinde dediğiniz gibi 80 85 derecelere düşüyor ama yavaş gidince fırlayıveriyor. fırlaması sorun değil ama kaç dereceden sonra temkinli olmalıyız onu bilmiyorum. birçok motor 120 125 130 derecelere çıkıp sıkıntı yapmıyor diye duydum. bizim xj6 da durum ney acaba.

  19. #499
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Şehiriçi 100 derece civarı, akan yolda 81 falan görüyorum şu sıralar...

    tehlikeli bir sıcaklığa gelince zaten uyarıyor motor (sıcaklık göstergesi yanıp sönerek), 117 dereceye kadar normal diyor kitapçık...


  20. #500
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Fevzi bey size tiger egzost hakkında özelden bir mesaj atmıştım. Ya görmediniz yada ben gönderemedim.
    Tiger ı aradım sizin videoyu ve resimleri gördükten sonra.
    Ne kadara mal olur? ve ne kadar zamanda takılır diye.
    Fakat konuştuğum kişi malesef motorunuz uygun değil yapamayız dedi.
    Ben motorun stock egzozundan pek memnun olmasamda son bir kaç günlük
    gezilerimde hareket halindeyken sesin hiç te az olmadığına karar verdim.
    Sormak istediğim. Normal haliyle bu kadar ses yaparken uzun yolda sizi
    rahatsız ettimi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler