Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Honda Africa Twin XRV 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Kusura bakmayın,baya zaman sonra cevap yazabildiğim için.Vallaha ne yalan söyleyim çok isterdim almayı ama malesef araba aldım ve borca girdim.Bu aralar askıya aldım africa işini.Ama hala youtube da africa videolarını izledikçe içim gidiyor.İleride Allah kerim
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202

    Üyelik
    02 Mayıs 2012

    99 AFRİCA TWİN ALDIM GÜMRÜKTEN

    99 AFRİCA TWİN 750 ALDIM GÜMRÜKTEN BU MOTORSİKLETE RUHSAT ÇIKARAMIYORUM.TRAFİK UYGUNLUK BELGESİ İSTİYOR YANİ TÜM TEKNİK BELGESİ.HERHANGİ BİR AFRİCA NIN TEKNİK BELGESİ OLABİLİR DEDİLER YARDIMCI OLMAK ADINA.AFRİCACI ARKADAŞLARIM İVEDİ YARDIM İSTİYORUM BU MOTORO BİNMEK İSTİYORUM.LÜTFEN TRAFİKTEN TESCİLDEN SİZE AİT OLAN AFRİCANIN UYGUNLUK BELGESİNİ FOTOKOPİSİ BANA YETERLİ OLACAKTIR.NORMAALDE OLMUYOR AMA YARDIMCI OLACAKLAR.ASLININ AYNISIDIR GİBİ BİR KAŞEYE GEREK YOK.ÇOK ACİLLLLL YARDIMMMMM LÜTFENNNN SESİMİ DUYUN VE YARDIM EDİN.MAİL ADRESİM senolpolatci@gmail.com cep numaram:532 492 57 92.bende aranızda olmak istiyorum saygılarımla

  3. #203

    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Selam arkadaslar,
    1990 modeli ile 2003 model arasindaki Africa Twin lerde dis gorunus itibari ile herhangi bir fark varmi?
    1990- 1991- 1992 ve 199 modeller arasinda motor gucu ve yakit acisindan farklar oldugunu okudum ancak, dis gorunus itibari ile aralarindaki farklari tam olarak anlayamadim.Bilgisi olan bir arkadastan aciklamasini rica ediyorum

  4. #204
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Evladiyelik motor dedikleri bu olsa gerek
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  5. #205

    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Bir daha africa ya binmek mi asla..
    2 yila yakin kullandim baslarda çok beðeniyordum
    fakat çok eksiði olan bir motosiklet
    freni tutmaz vs yazmakla bitmez...
    býrakýn þu afrikayý
    nineyi ne kadar süsleseniz de nine ayný nine..
    ne demiþler:

    eskide rahmet olsa bit pazarýna nur yaðardý

    (:

  6. #206

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Niye kardeş ya.Hayırdır neler geldi başına bi anlatsanda herkes anlasa Afrikanın kötü yanlarını!
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  7. #207

    Üyelik
    27 Haziran 2012
    copy-pastedir
    Herkes efsane diye baðýrýr durur.. bende baþlarda öyle düþünüyordum ama hiç öyle deðil ..
    Nedenini merak ediyorsunuzdur söyliyeyim..

    1- soðuk havada nazlanýr çalýþmaz elinde gazý tutarsýn yada jigle açmalýsýn...(ufacýk soguk buna dahil)
    2- soguk havada düzgün çalýþamaz biraz hararetli olmasý lazýmdýr o yuzden kýþ için hic avantajlý deðildir..
    3- Dediðim gibi frenleri tutmaz, siz ön frene basarsýnýz önce amortisör katlanýr ondan sonra sürtünme-yavaþlama-durma yaþanýr.. (öne çok yaylanmakta)
    4- hýzlanma... 5 viteslidir bu uzun yol için berbat biþi neden diye soracak olursanýz 90-100 arasý motor genelde tekler sanýrým karbratrun geniþlediði aralýk orasý o süratte kalmak isterseniz iki ileri bir geri olur durur..
    5- 5vites 4,500dd 100-105 km ulaþýr vibrasyona merhaba..
    6-bütün agýrlýk ön orta kýsýmda virajlarda sorun yaratmakta
    7- ön e agýrlýk cok geldýgýnden sürekli 20,000 de direksiyon bilyalarý bozuluyor..
    (2 ayagýnýz varsa alýp deneyýn dýreksýyon ortada sabýt kalýyor!! yer yapýyor)
    8- benzin pompasý bozulup yolda býrakýyor..
    9- ön lastik çok ince anekee II adlý lastýkle viraja girerseniz, kendýnýze yazýk edebýlýrsýnýz..
    10- selesi çok rahatsýz ne yapsam çözüm olmadý 4 ayrý süngerden yaptýrdým gene olmadý adv sele yapabýlecek býrsey yok yaptýranlarýnki de bi ilginç duruyor..
    11- þasi sürekli çürüyor yaþýndan sebep ama nedense bmw bu kadar çürümüyor..
    12- Berbat biçimde rüzgardan etkileniyor (viyadükte rüzgar olunca 2 þerit zýplýyor... köprülerde sürekli yan seyehat ediyor ybr 125 den farký yok yan yan gidiyor..)

    Bunlar eksileriydi..

    Artýlarý ise:

    1- Az benzin sarfiyatý (100-110u geçmezseniz yoksa normalde 4,4 yakýyordu 180-190 arasý 4,4 x 2 = çok yakar (:
    2- hararet sorunu yok
    3- ucuz ve yaygýn parça


    daha aklýma gelmedi

    bu arada ben motoru aldýgýmda 24,000 km deydi..

  8. #208

    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    151 RS
    Bir endurocu olarak elimdeki enduronun üzerine büyütmeyi istediğim nadir endurolardan biri. (640 ADV ve Tenere ihtimaller dahilinde) Bu sorun olarak anlatılan şeylerin çoğu tipik olarak her enduroda görülen karakteristik özelliklerdir. Sele rahat değilmiş yok titreşimmiş falan filan gibi. Şunu kabul edelim ki endurocu kişisi hiç bir zaman tatlı su motorcusu olmamıştır. O zor şartların adamıdır. O kişi bunların lafını bile etmez.
    AT'ye gelince. AT için bir tek söz söylenebilir o da şu: "AT Honda'nın bugüne dek ürettiği tek ADVENTURE endurodur" Sağlamlığı bir kenarda dursun en basitinden depo hacminden ve menzilinden bile anlayabilirsiniz bunu. "Bir depo ile neredeyse 500Km yol"

    Yani kısacası; "AT bir ADV'dir"

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

    Yazmayı unutmuşum benim enduroda havalar soğumaya başlayınca jikle istiyor. Yüksek tork+yüksek stroke = jikle

  9. #209

    Üyelik
    23 Eylül 2012
    merhaba arkadaşlar yaşım 18 2002 bir afrika sahibiyim kırmızı mavi beyaz size sadece sunu söylemek istiyorum 2002 olmasına karşın hala 2012 BMW motorlara kafa tutabiliyor 14.500 liraya aldım bu yaz gercekten verdiğim para helal olsun türkiyede africa cılar için bi site yok bende alman sitelerinde dolasıyorm herkes insalla africa gbi bir motor sahibi olur ve sakın unutmayın motor sevgiliniz gibi olmalıdır :D

  10. #210
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    Alıntı memetozjan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar yaşım 18 2002 bir afrika sahibiyim kırmızı mavi beyaz size sadece sunu söylemek istiyorum 2002 olmasına karşın hala 2012 BMW motorlara kafa tutabiliyor 14.500 liraya aldım bu yaz gercekten verdiğim para helal olsun türkiyede africa cılar için bi site yok bende alman sitelerinde dolasıyorm herkes insalla africa gbi bir motor sahibi olur ve sakın unutmayın motor sevgiliniz gibi olmalıdır :D
    Hayırlı olsun Mehmet Bey, bende Africa Twin arıyorum ama bulamadım 2001 modeli için 14.500 isteniyor ama baya bi pahalı. Merak ettiğim motorun durumu nedir, nasıl kondisyonda, parça bulma problemleri varmı biraz anlatabilirseniz güncelleyelim burayı.
    Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.

  11. #211
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    Cevap verebilecek kimse yokmu sattımı herkes motorunu
    Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.

  12. #212
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    hepiniz Varadero mu aldınız
    Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.

  13. #213

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Kardeş bu başlığın hareketi yok gibi.Ayda yılda birileri çıkıp birşeyler karalıyor işte.Sanırım africa da günden güne ilgiyi kaybediyor.Eee zaman geçtikçe oda yaşlanıyor haliyle.Performansı ve diğer bilgiler için önceki sayfalarda,istediğin bilgileri bulabilirsin sanırım.
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  14. #214
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı zattaras adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    copy-pastedir
    Herkes efsane diye baðýrýr durur.. bende baþlarda öyle düþünüyordum ama hiç öyle deðil ..
    Nedenini merak ediyorsunuzdur söyliyeyim..

    1- soðuk havada nazlanýr çalýþmaz elinde gazý tutarsýn yada jigle açmalýsýn...(ufacýk soguk buna dahil)
    Galiba pek motosiklet deneyimi yok beyefendi/hanımefendinin.Soğukta tek marşta çalışan karbüratörlü motosiklet bulursanız haber verin parası neyse ben alayım.
    2- soguk havada düzgün çalýþamaz biraz hararetli olmasý lazýmdýr o yuzden kýþ için hic avantajlý deðildir..
    Haha.Buna cevap bile vermiyorum.Ya gerçekten tecrübesiz ya da hep son model enjeksiyonlu motosiklet kullanmış.
    3- Dediðim gibi frenleri tutmaz, siz ön frene basarsýnýz önce amortisör katlanýr ondan sonra sürtünme-yavaþlama-durma yaþanýr.. (öne çok yaylanmakta)
    Çoğu enduro zaten frenaj bu şekilde mevcuttur.AT nin frenleri o zamanlarda çıkmış bir motosiklet için hiç fena değildir.
    4- hýzlanma... 5 viteslidir bu uzun yol için berbat biþi neden diye soracak olursanýz 90-100 arasý motor genelde tekler sanýrým karbratrun geniþlediði aralýk orasý o süratte kalmak isterseniz iki ileri bir geri olur durur..
    Yok soğukta çalışmazmış yok teklermiş.O motosiklette karbüratör dediğimiz benzin hava karışımını ayarlayan bir sistem vardır,sanırım bilmiyosunuz ama belirli aralıklarla bakımının yapılması gerekir.Ayrıca bu motor otobanda yarışmak için yapılmamıştır.O vites oranlarının sebebi arazide hatayı tolere etmektir.
    5- 5vites 4,500dd 100-105 km ulaþýr vibrasyona merhaba..
    Evet o devirde çok az vibrasyonludur.Her motorun titreşimli çalıştığı bir devri vardır.Ayrıca bu fazer değil.Sınıfındaki az titreşimli motorlardandır.
    6-bütün agýrlýk ön orta kýsýmda virajlarda sorun yaratmakta
    Bu asfalt makinesi değildir safkan adventure motorudur.Viraj yapmak için zaten enduro alınmaz.Ayrıca alıştıktan sonra pegleri yere sürene kadar yatabiliyorsunuz.
    7- ön e agýrlýk cok geldýgýnden sürekli 20,000 de direksiyon bilyalarý bozuluyor..
    (2 ayagýnýz varsa alýp deneyýn dýreksýyon ortada sabýt kalýyor!! yer yapýyor)
    Hiç böyle birşey duymadım.
    8- benzin pompasý bozulup yolda býrakýyor..
    Herhalde koca yazıdaki tek doğru bilgi.Evet bu maalesef doğrudur.AT nin tek kötü huyu.Fakat mitsubishininkini takıyorsunuz.Sorun çözülüyor.Bir daha da yolda kalmıyorsunuz.
    9- ön lastik çok ince anekee II adlý lastýkle viraja girerseniz, kendýnýze yazýk edebýlýrsýnýz..
    ''Viraja nasıl girilir'' diye bir kitap yok ne yazık ki.Çalış biraz.Anakee ile de hayvan gibi tutunur ayrıca.
    10- selesi çok rahatsýz ne yapsam çözüm olmadý 4 ayrý süngerden yaptýrdým gene olmadý adv sele yapabýlecek býrsey yok yaptýranlarýnki de bi ilginç duruyor..
    O sele nedense KTM de de aynı olmasına rağmen kimse ''KTM nin selesi çok yoruyor'' demiyor.Çöl geçme makinesi çünkü bu.Hem alıyorsun bir touratech ya da corbin on numara oluyor.Ben de imal ediyorum ayrıca bu selelerden ayrıca.Özel mesaj atana indirim yaparım.
    11- þasi sürekli çürüyor yaþýndan sebep ama nedense bmw bu kadar çürümüyor..
    Şasi çürümüyor.Şasenin boyası elektrostatik olmadığından çıkıyor sadece.Ayrıca hangi BMW nin çürümüyor?2007 model gıcır gıcır gs ile 15 yıllık motoru kıyaslıyorsan zaten bence sorunu bir daha düşün.
    12- Berbat biçimde rüzgardan etkileniyor (viyadükte rüzgar olunca 2 þerit zýplýyor... köprülerde sürekli yan seyehat ediyor ybr 125 den farký yok yan yan gidiyor..)
    Motor yüksek,süspansiyonu yumuşak.Tabii ki yan rüzgarlardan etkilenecek.

    Bunlar eksileriydi..

    Artýlarý ise:
    Bunları bile yanlış yazmış dostumuz

    1- Az benzin sarfiyatý (100-110u geçmezseniz yoksa normalde 4,4 yakýyordu 180-190 arasý 4,4 x 2 = çok yakar (:
    Tel jantlı tüplü lastikli enduro ile 180-190?
    2- hararet sorunu yok
    3- ucuz ve yaygýn parça
    Parçası pek ucuz değil maalesef.Honda acımasız parçada.

    daha aklýma gelmedi

    bu arada ben motoru aldýgýmda 24,000 km deydi..
    Bir dostumuzun burada copy pastelediği postu cevaplama ihtiyacı hissetim.Büyük bir ihtimalle tecrübesizken sıkıntılı bir AT almış,bakımlarını tamirini falan da becerememiş.
    Gerçi orta sehpaya iki ayak diyen adamı da pek sallamamak lazım.Bu arkadaş sonra gidip bir tane BMW almıştır kesin,yazın Şile'ye gidip geliyordur oyuncağıyla.fazer ile arada bir tokatlıyorum bunları,iyi geliyor.

    İyi oluyor aslında,siz gidip almanın dünya dolaşmak için yaptığı makineleri Boru Döşeme Tic. Aş.'den 40000 Euroya alın,onunla etiler-sarıyer gidip gelin.Kışın brandasını koyup şirket garajına güvenlik klübesinin dibine bırakın.Aman siz binmeyin afrikalara.Piyasası düşsün,biz değerini bilenler faydalansın.
    Wozy bunu beğendi.
    Kolpa Adamları

  15. #215
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir dostumuzun burada copy pastelediği postu cevaplama ihtiyacı hissetim.Büyük bir ihtimalle tecrübesizken sıkıntılı bir AT almış,bakımlarını tamirini falan da becerememiş.
    Gerçi orta sehpaya iki ayak diyen adamı da pek sallamamak lazım.Bu arkadaş sonra gidip bir tane BMW almıştır kesin,yazın Şile'ye gidip geliyordur oyuncağıyla.fazer ile arada bir tokatlıyorum bunları,iyi geliyor.

    İyi oluyor aslında,siz gidip almanın dünya dolaşmak için yaptığı makineleri Boru Döşeme Tic. Aş.'den 40000 Euroya alın,onunla etiler-sarıyer gidip gelin.Kışın brandasını koyup şirket garajına güvenlik klübesinin dibine bırakın.Aman siz binmeyin afrikalara.Piyasası düşsün,biz değerini bilenler faydalansın.
    Sonunda bir kişi çıktı arkadaşım ben yazdan sonra(sezon sonunu beklemekten değil mali işlerden dolayı) bi enduro alacağım. Şu aralar KTM990 bakıyorum ama aklım hala AT'larda. bayılıyorum ama etrafımdaki herkeste soğutmaya çalışıyor işte yok eski yok modası geçmiş hepsine hadi leeen diyorum geçen öğle arasındayken bi tanesi bi geçti aklım gitti(keşke gitmeseydi durdururdum kesin) şimdi bana kimse kendi motorunu övmeden ne olduğunu bi yazsın. Ne arızalarla karşılaşılıyor neresine bakmalıyım *** en önemlisi abartmadan bi fiyat söyleyin baba fikrim olsun en azından. sevgiler (hadi eller klavyeye)
    Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.

  16. #216
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Öncelikle belirtmekte fayda var hepsi adventure tarzında olsa da,AT ler BMW ve KTM tayfasına pek hitap eden araçlar değildirler.

    Özellikle bir KTM nin sağlamlığı,güvenilirliği vs. hakkında çok yorum duymamamızın sebebi KTM kullanıcılarının pragmatik motorcular olmalarıdır.Bunlar bizim gibi forumlara giren,ışıklarda gördüğü mopedli eleman ile iki muhabbet eden,ince eleyip sıkı dokuyan tipler değildir.Bunlar-belki de haklı olarak- motordan sadece sürüş keyfi ve adrenalin beklerler.KTM lerin enjeksiyonun verimsiz olması,depo menzilinin çok kısa olması,o fiyatta bir motosiklet için çok da sağlam olmaması bunları pek rahatsız etmez.İyi para kazanan meşgul tiplerdir;boş zamanlarında yarışlara girer en çetin şartlarda motoru sınırlarına kadar zorlar ve garajına sırıtarak döner.

    KTM 990 rigid case i ve gelişmiş V motoru ile AT nin varisidir.KTM aşırı gücü ve teknolojisi ile arazide de asfaltta da africadan üstünken, AT ise sağlamlığı ve depo menzili olarak üstündür.AT gerilla işi iken,KTM yardırma makinesidir.Konu biraz da burada alım gücü.Pırıl pırıl 2002 kasa bir AT yi gözümün önünde 14 e sattılar.KTM 990 ise birinci elde orta sınıf bir sedandan daha pahalı.

    Africanın orjinal pompası yedeğe geçince veya benzin azalınca toktok eder durur.Başka da bir sıkıntısı yoktur.Açıkçası 750 shadow dan inip 750 at ye binmek güç olarak tatmin eder mi bilmiyorum.Ama eğer siz veya başka bir arkadaşımız aldığı at ile sorun yaşadığında ,bir grup AT ci olarak Ataşehir'deyiz özel mesaj atın bana ulaşın yardımcı oluruz.
    Wozy bunu beğendi.
    Kolpa Adamları

  17. #217
    Wozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 990 ADV - HND XR650R
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle belirtmekte fayda var hepsi adventure tarzında olsa da,AT ler BMW ve KTM tayfasına pek hitap eden araçlar değildirler.

    Özellikle bir KTM nin sağlamlığı,güvenilirliği vs. hakkında çok yorum duymamamızın sebebi KTM kullanıcılarının pragmatik motorcular olmalarıdır.Bunlar bizim gibi forumlara giren,ışıklarda gördüğü mopedli eleman ile iki muhabbet eden,ince eleyip sıkı dokuyan tipler değildir.Bunlar-belki de haklı olarak- motordan sadece sürüş keyfi ve adrenalin beklerler.KTM lerin enjeksiyonun verimsiz olması,depo menzilinin çok kısa olması,o fiyatta bir motosiklet için çok da sağlam olmaması bunları pek rahatsız etmez.İyi para kazanan meşgul tiplerdir;boş zamanlarında yarışlara girer en çetin şartlarda motoru sınırlarına kadar zorlar ve garajına sırıtarak döner.

    KTM 990 rigid case i ve gelişmiş V motoru ile AT nin varisidir.KTM aşırı gücü ve teknolojisi ile arazide de asfaltta da africadan üstünken, AT ise sağlamlığı ve depo menzili olarak üstündür.AT gerilla işi iken,KTM yardırma makinesidir.Konu biraz da burada alım gücü.Pırıl pırıl 2002 kasa bir AT yi gözümün önünde 14 e sattılar.KTM 990 ise birinci elde orta sınıf bir sedandan daha pahalı.

    Africanın orjinal pompası yedeğe geçince veya benzin azalınca toktok eder durur.Başka da bir sıkıntısı yoktur.Açıkçası 750 shadow dan inip 750 at ye binmek güç olarak tatmin eder mi bilmiyorum.Ama eğer siz veya başka bir arkadaşımız aldığı at ile sorun yaşadığında ,bir grup AT ci olarak Ataşehir'deyiz özel mesaj atın bana ulaşın yardımcı oluruz.
    İstanbul'a geldiğimde sizlerle görüşmek ve artçınız olmak isterim Mart ya da Nisan gibi geleceğim kesin tarihi ise motosiklet fuarı için verebilirim. Sizlerle görüşüp biraz bilgi almak istiyorum
    Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.

  18. #218
    CygnusBursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA///SinandedeLi
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2013
    merhaba dostlar uzun zaman sonunda foruma yeniden girebildim gecen sene 1990 modelbir africa aldım motosikletten yana bir şikayetim yok geçtiğimiz ay ufak bir kaza gecirdim kafa grenajı yan sol grenaj gidon ayna takımı ön sinyaller kırıldı ön sol amörtisör borusunda hafif bi yamukluk var motosikletimi yeniden toplama kararı aldım internette biraz araştırma yaptım ve 96-97 modelin kovalarıyla beraber takım olarak amörtisörünü buldum sizden ricam bir bilgili arkadasın bana yardımcı olması 96-97 modelin ön amörtisör takımı 90 modele uyarmı yardımcı olursanız sevinirim
    Düş peşindeysen Düş peşime

  19. #219
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    tekirdağ sahilde bir vstromla birlikte ilerlerken(muhtemelen bir gezideler) yola aniden çıkan araçtan çok güzel bir kontrayla sıyrıldı.az ilerde de mola vermişken bi foto çekmeden edemedimendurolar tipsiz olur yada eh işte olur benim gözümde ama bu ne güzel ne çirkin.ama çok sevimli olduğu kesin.yolda bırakmaz diyolar, olurda yolda kalsam bununla, geçip karşısına bakınca kızamam alete:D

    maşallah diyeyim




  20. #220

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    En yakışıklı motorlardandır africa.Kaç yaşında olursa olsun.
    HELLAS bunu beğendi.
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler