O kadar masraf edecegıne sat buyuk motor al neden ugrasıyorsun.
O kadar masraf edecegıne sat buyuk motor al neden ugrasıyorsun.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
1- Kanuni, S&T Motors'un Türkiye'deki distribütörü diye biliyorum. S&T ile, motorun üzerinde kendi isimleri de görünecek şekilde anlaşmışlar sanırım (S&T Kanuni şeklinde). Motorlar Kore'de üretiliyor. S&T, Hyosung'u satın almış 2007'de. Fark o. Motosikletler Kanuni değil yani
2-İkinci el eski model Hyosung'lara bulaşmanın pek sağlıklı olmayacağını söylüyorlar zira o zamanki distribütör (emin değilim ama Hysoung'tu sanırım) takımı taklavatı alıp Türkiye'den gitmiş. Bu yüzden, eski modellerle yeni modeller arasında mekanik açıdan dağlar kadar fark olmasa da yedek parça sıkıntısı yaşanabileceğini söylüyorlar.
3-Yeni (2012-2013 model galiba) GT 250 R ve GT 250 comet arasındaki tek fark grenajlarmış. Onun dışında her şey aynıymış. Bunu duyduğumda çok şaşırmıştım (Belki eskilerinde de öyledir, ondan emin değilim).
4-Yeni modellere (2012-2013 galiba) enjeksiyon ve devir kesme sistemi gibi özellikler eklenmiş. Devir kesme sistemi ise şu krank kırılması olayına çözüm için eklenmiş sanırım.
5-S&T Kanuni'nin fabrikası Tuzla'daymış, istenen model mevcutsa motoru İstanbul'daki yetkili bayilere bir gün içinde teslim ediyorlarmış.
6-Bunları Kadıköy S&T Kanuni BAY-MOTO bayisinde üstü başı yağ içinde Hyosung tamir etmeye çalışan bir ustadan dinledim ve ufak bir kısmını da Internet'ten araştırdım. Aklımda kalanları yazdığım için küçük hatalar olmuşsa düzeltebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)