Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

St Kanuni GT250 Comet

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mz etz
    Varmı ST kanuni gt 250 comet aldım lanet olsun bu motora diyen varmı çok memnum diyen hadi kullananlar biliglendirin bizleri...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    yav yakıt kapasitesi 17 diyo benimki 14 bilemedin 15 de doluyo. 2 lt neresi alıyo

  3. #43
    xxrated - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    S&t Kanuni GT250
    motorum mükemmel allah nazardan saklasın uzun kısa cross hertürlü yolda ben depoyu tamamen bitirdim birgün tam 16,4 litre aldı
    seT By eXe

  4. #44
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    bu motor süper. kendi lansmanında en iyisi bu 250 cclik naked 30 beygir digital gösterge duruşu gidişi hepsi mükemmel. ama işin içinde kanuni olunca? hep soru işareti kalıyor insanın aklında .. kara bir geçmişe sahip olan bu firma neden bu güzel markanın satışını servisini üstlenip bizleri kıllandırıyor anlamıyorum.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  5. #45

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mz etz
    evet işte orda biraz sorun var ama motor için deger sanırım

  6. #46

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    arkadaşlar bu kadar bok atma politikasına rağmen cumartesi günü s&t sivas bayiisine gittim ve bir adet s&t kanuni gt 250 comet aldım siyah ancak motorum 2011 olması için temmuz ayının ilk günü fabrikadan çıkacak ve 3 temmuzda allah nasip ederse elimde olacak.
    işin bilgi kısmına gelince motorsikletler s&t grup fabrikasından herşeyi montajlı sadece ön tekeri ve direksiyonu sökük olarak geliyor yani burada kanuni'nin bir mudahelesi söz konusu değil. makina için neredeyse bir kötüleme kampanyası oluşturulmuş., insanlar belkide hayatlarında selesine bile oturmadıkları bu makinayı alabildiğine kötülüyorlar, bu makinanın daha önce 650 comet'ini kullanmış birisi olarak tek kelime ile mükemmel motorlar olduğunu söyleyebilirim, ve bu motoru alacağımı söylediğim arkadaşların hemen ilk söyledikleri şey hemen krank kırıyor cümlesi oldu. ancak bu motor değil yamaha ilede 300 km redline'de giderseniz yamahada krank çizer ve kırar o sebeple çok fazla boş konuşan arkadaşlarımız var, ayrıca bu arkadaşlarımın hiç birisi daha önce gt 250 ye binmediler hatta bir çoğu bu motoru görmedi bile ancak iş ahkam kesmeye gelince herkes prof. kesiliyor. alın kardeşim bu motoru binin az yaksın çok gitsin...

  7. #47
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu kadar bok atma politikasına rağmen cumartesi günü s&t sivas bayiisine gittim ve bir adet s&t kanuni gt 250 comet aldım siyah ancak motorum 2011 olması için temmuz ayının ilk günü fabrikadan çıkacak ve 3 temmuzda allah nasip ederse elimde olacak.
    işin bilgi kısmına gelince motorsikletler s&t grup fabrikasından herşeyi montajlı sadece ön tekeri ve direksiyonu sökük olarak geliyor yani burada kanuni'nin bir mudahelesi söz konusu değil. makina için neredeyse bir kötüleme kampanyası oluşturulmuş., insanlar belkide hayatlarında selesine bile oturmadıkları bu makinayı alabildiğine kötülüyorlar, bu makinanın daha önce 650 comet'ini kullanmış birisi olarak tek kelime ile mükemmel motorlar olduğunu söyleyebilirim, ve bu motoru alacağımı söylediğim arkadaşların hemen ilk söyledikleri şey hemen krank kırıyor cümlesi oldu. ancak bu motor değil yamaha ilede 300 km redline'de giderseniz yamahada krank çizer ve kırar o sebeple çok fazla boş konuşan arkadaşlarımız var, ayrıca bu arkadaşlarımın hiç birisi daha önce gt 250 ye binmediler hatta bir çoğu bu motoru görmedi bile ancak iş ahkam kesmeye gelince herkes prof. kesiliyor. alın kardeşim bu motoru binin az yaksın çok gitsin...

    Motorunu alır almaz Hyo Cometin yanına cek yavaşca ıkısınede goz gezdır.

    Kumanda panlleri, aynalar kablolar kanuni ( çin malı ) Bunlar sadece uzaktan farkettıklerım. İçinde ne gıbı degısıklık var bılmıyorum.

    2011 olma meselesıne gelınce 3 gunde elınce olacagına gercekten ınanıyormusun Çok safsın walla

    2011 olabılmesı ıcın 2011 de trafıge cıkması lazım senın bahsettiğin model konusu farklı.

    motoru satmak ıstedıgınde trafığe cıktıgı tarıh model tarıhı olur ki bu da aracın yasını verır.

    sen motora 6 ay bıneceksın de motor 6 ay eskımemıs olacak yok daha neler.

    Hayırı olsun gule gule kullan
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  8. #48

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Ben 1000km reyi yeni geçtim ilk bakımı yapıldı, redline ile işim yok ama bazen 1. ve 2. vitesleri 9bin devre yaslıyıp öyle vites değişiyorum ses 7bin devirden sonra çok hoş, 3. vitese vardığımızda hızmız 100km reye yaklaştığı için zaten motorda 2 silindir oldugundan sesi duyamıyorsunuz ayrıca 1. ve 2. vitesteki gibi tork olmuyor 3. vitesten sonra bu sebepten 3. vites ve sonrasında 6/7bin devirde vites değişerek ilerliyoruz 5. viteste 7bin devirde 120km hız yapıyor redline varmasına daha 3bin devir var buda solama için yedekte duruyor bu kulanım tarzı ile hem sportifliğinin gücün tadını cıakrıyoruz hemde motorumuz problem yaşatmıyor.

    Kısacası 5. viteste redlineda 10bin/11bin devirde gitmek zaten mantıklı değil cünki 8 bin devirde gitmenizle 11bin devirde gitmeniz arasında çok fark yok sesi zaten duyamıyorsunuz o süratte e aradakı hız farkıda cok az neden redline ye sokasınızkı motoru.Hem kısa süreli 2bin3bin devirden başlıyıp hızlıca 9 bin devre cıkan bir ses duymak ve o torku hisetmek çok daha zevkli bence :D

  9. #49
    fthinky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    bende 2008 hyo alacağım, alacağım kişi, devir göstergesi sapıtıyor bazen dedi (dijital gösterge) ustaya göstermiş, kronik demiş sizdede oluyor mu acep

  10. #50
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Hali hazırda 10.000 gibi bir bütçem var bu hafta içinde motor alacağım. Diyorum şöyle temiz bir Comet alayım 4-5 bine gerisi ile de farklı planlarım var. Ama kullanıcılarından (etrafımda 4 tane GT250R kullanıcısı var ve yolda beni delirtecek kadar sakin kullanan insanlar) kötü yorumlar aldığım için tırsıyorum. Aslında yakıt konusu çok iyi, az yakıyor ve acil durumda da yetecek akdar hızı var. Tamam belki 150'ye bilmem kaç saniyede ya da dakikada çıkıyor ama o kadar yakıta o motorla da ancak o olur. Büyük motordan sonra sarmaz seni bir haftada alırsın eline motoru diyor herkes. Bir türlü çözemedim olayı.

    İlle bütün parayı verip üzerine borçlanıp aldıracaklar yine bir Kawa. Abi benzinciye çalışıyorum resmen. Bir İstanbul gezisi yaptık 4 motor, yakıt tüketimleri delirtti beni ya...

    2006 Hyo GT250R İstanbul'a hepimizden bir 15-20 dakika sonra vardı yakıt tüketimini 1 birim kabul edersek ben ( ER6-F) yaklaşık 2 katı, ER6-N yaklaşık 2.2 katı, R1150GS yaklaşık 2.8 katı yakıt yaktık. Tamam biz 200ün altına nerdeyse hiç inmedik ama cebimiz de epey yandı.

    Adam sakin sakin (bilmiyroum belki de onun basan hali bize sakin geliyordu) geldi, bizim sıf gidişle yaktığımız benzinle geri döndü 3 gün de okula çıktı geri döndü bizimle. Delirecektim. İzmit'e döndüğümüzde hala 3 çizgi gösteriyordu deposu yakacaktım motoru.

    Şimdi diyorum ki, git al temiz bir Comet (R'ına kesinlikle o paralar verilmez) hem belki adam olur adam gibi kullanmayı öğrenirsin hem daha çok gezersin. Ama gözüm korktu açıkcası. ER6-N le gelen arkadaşın bir de Hyo XRX125'i var. Tabiri caizse motorun annesiyle epey münasebeti olmasına rağmen tık demedi makina yıllardır. Şimdi düşünüyorum sadece bu modeli mi sorunlu bu markanın? Ya da sadece xrx125 mi çok dayanıklı?

    Bir de torku baya bir az. Biraz daha torklu olsa dişli oynamasıyla yakıt ekonomisi daha da arttırılabilir. 1 kere uzun yol yaptım gt250r ile gayet rahat gelmişti bana. 140a tık diye zorlanmadan kastığımda da redline'da 165e çıkmıştı.

    Aslında bu makinaya 6. vites koysalar sanırım bu kötü şan oluşmazdı. Ama o da ayrı teknoloji gerektiriyor.

    Şimdi bu kadar şeyi neden yazdım?

    1- Ekonomik kullanımda (Sabit 120-130 ile) yakıt tüketimleriniz nedir? Litre/100km olarak yazarsanız sevinirim. (Acaba diyorum eleman bizi mi yedi bu kadar az yakıyor derken? )

    2- Çok alakasız 4 model arasında kaldım. En ekonomiği Comet. ER6-F , N - Comet - Z750...

    Gel de çık işin içinden...

    Başka bir deyişle sen olsan ne yapardın?
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  11. #51
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı mogli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hali hazırda 10.000 gibi bir bütçem var bu hafta içinde motor alacağım. Diyorum şöyle temiz bir Comet alayım 4-5 bine gerisi ile de farklı planlarım var. Ama kullanıcılarından (etrafımda 4 tane GT250R kullanıcısı var ve yolda beni delirtecek kadar sakin kullanan insanlar) kötü yorumlar aldığım için tırsıyorum. Aslında yakıt konusu çok iyi, az yakıyor ve acil durumda da yetecek akdar hızı var. Tamam belki 150'ye bilmem kaç saniyede ya da dakikada çıkıyor ama o kadar yakıta o motorla da ancak o olur. Büyük motordan sonra sarmaz seni bir haftada alırsın eline motoru diyor herkes. Bir türlü çözemedim olayı.

    İlle bütün parayı verip üzerine borçlanıp aldıracaklar yine bir Kawa. Abi benzinciye çalışıyorum resmen. Bir İstanbul gezisi yaptık 4 motor, yakıt tüketimleri delirtti beni ya...

    2006 Hyo GT250R İstanbul'a hepimizden bir 15-20 dakika sonra vardı yakıt tüketimini 1 birim kabul edersek ben ( ER6-F) yaklaşık 2 katı, ER6-N yaklaşık 2.2 katı, R1150GS yaklaşık 2.8 katı yakıt yaktık. Tamam biz 200ün altına nerdeyse hiç inmedik ama cebimiz de epey yandı.

    Adam sakin sakin (bilmiyroum belki de onun basan hali bize sakin geliyordu) geldi, bizim sıf gidişle yaktığımız benzinle geri döndü 3 gün de okula çıktı geri döndü bizimle. Delirecektim. İzmit'e döndüğümüzde hala 3 çizgi gösteriyordu deposu yakacaktım motoru.

    Şimdi diyorum ki, git al temiz bir Comet (R'ına kesinlikle o paralar verilmez) hem belki adam olur adam gibi kullanmayı öğrenirsin hem daha çok gezersin. Ama gözüm korktu açıkcası. ER6-N le gelen arkadaşın bir de Hyo XRX125'i var. Tabiri caizse motorun annesiyle epey münasebeti olmasına rağmen tık demedi makina yıllardır. Şimdi düşünüyorum sadece bu modeli mi sorunlu bu markanın? Ya da sadece xrx125 mi çok dayanıklı?

    Bir de torku baya bir az. Biraz daha torklu olsa dişli oynamasıyla yakıt ekonomisi daha da arttırılabilir. 1 kere uzun yol yaptım gt250r ile gayet rahat gelmişti bana. 140a tık diye zorlanmadan kastığımda da redline'da 165e çıkmıştı.

    Aslında bu makinaya 6. vites koysalar sanırım bu kötü şan oluşmazdı. Ama o da ayrı teknoloji gerektiriyor.

    Şimdi bu kadar şeyi neden yazdım?

    1- Ekonomik kullanımda (Sabit 120-130 ile) yakıt tüketimleriniz nedir? Litre/100km olarak yazarsanız sevinirim. (Acaba diyorum eleman bizi mi yedi bu kadar az yakıyor derken? )

    2- Çok alakasız 4 model arasında kaldım. En ekonomiği Comet. ER6-F , N - Comet - Z750...

    Gel de çık işin içinden...

    Başka bir deyişle sen olsan ne yapardın?

    Kardeş seni cok ıyı anlıyorum. Comet 250 den sonra Kawa Kle500 e bınıyorum kullandığım hız yıne aynı max 140 daha 150 yı gecmıslıgım yok ama yakıt konusunda resmen canım yandı. 100 km de 5.5 litre yakıyor namussuz. Cometle 4 litreyı gecmedi tuketımım. Sakın kullanımla 3.7 gibi yakıyordu kı suankı ıle buyuk fark.

    Rahatlık ve performans konusuna gelınce cometın dıgerlerınden gerı kalır yanı yok.

    Benım hatam Hyosung yazısını sılıp yerıne Bılınen bır marka yazmamak oldu

    Tek sorunu ıkı saat ınsanlara cınlı oldugunu anlatmaktan sıkılmam.

    Diğer seceneklere gelınce ER6 lar ıcınde oldukca ekonomık oldugu soylenıyor.

    Yanı Comet gıbı 140-150 kullanırsan uzun yolda sanırım 100 km de 4 lıtreye dusebılırsın. Er6 topıcınde sureklı ekonomık olusu konusuluyor.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  12. #52
    detone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005

    gt 250 n

    Arkadaşlar burayamı konur bilmiyorum ama gt 250 kullanıcıları olarak burda gördüğümden affınıza sığınarak yazıyorum 2007 16800 km motorum satılık...ilgilenen varsa ...http://www.sahibinden.com/4_000_tl_2...XQQdisplayitem

    Tarkan günal....mersin....

    sagılarımla.....

  13. #53
    detone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005

    gt modellerine aparat çanta..satılık

    Arkadaşlar motorumu satıyorum ..birde özel yaptırdığım çanta aparatı ve çantayıda isteyene ayrıca satıyorum resim koymayı beceremediğimden ilanı yazıyorum...
    aparat + çanta 200 tl

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-gt250-n/detay

  14. #54
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 2008 hyo alacağım, alacağım kişi, devir göstergesi sapıtıyor bazen dedi (dijital gösterge) ustaya göstermiş, kronik demiş sizdede oluyor mu acep
    evet bazen bende de oluyor ama tamamen elektriği kesip tekrar çalıştığında düzelen bir sorun....genelde motorun start öncesi yaptığı işlemden önce marşa basmadan dolayı kaynaklanıyor..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  15. #55

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunu alır almaz Hyo Cometin yanına cek yavaşca ıkısınede goz gezdır.

    Kumanda panlleri, aynalar kablolar kanuni ( çin malı ) Bunlar sadece uzaktan farkettıklerım. İçinde ne gıbı degısıklık var bılmıyorum.

    2011 olma meselesıne gelınce 3 gunde elınce olacagına gercekten ınanıyormusun Çok safsın walla

    2011 olabılmesı ıcın 2011 de trafıge cıkması lazım senın bahsettiğin model konusu farklı.

    motoru satmak ıstedıgınde trafığe cıktıgı tarıh model tarıhı olur ki bu da aracın yasını verır.

    sen motora 6 ay bıneceksın de motor 6 ay eskımemıs olacak yok daha neler.

    Hayırı olsun gule gule kullan


    evet motorumu aldım ve daha öncede bir hyo kullanıcısı olduğum için dikkatle inceledim hiç fark yok hatta plastik aksamların kalitesi daha iyi diyebilirim.

    kablo ve diğer aksamlarının görebildiğim kadarı ile tamamını inceledim ve sadece arka silindirdeki egsoz üzerindeki parcada china yazıyordu başka çin malı bir parça bulamadım. diğer parçaların üstlerinde korea yazıyordu.

    çok fazla safmışım gerçekten ben 3 gün demiştim ama siparişten iki gün sonra motor geldi, bu yönden kanuniyi kutluyorum.

    2011 meselasi ise otomobillerdede bu kural geçerli sadece ben yanlış analmışım temmuz 1 değil ağustos 1 tarihi itibari ile trafiğe çıkan tüm araçlar istesende istemesende 2011 olarak kaydediliyor.

    son olarak ise 400 km yol oldu daha önce bit gt 650 kullanıcısı olarak, alın kardeşim bu motoru kullanın verilen paranın her kuruşuna değer bir makina.
    kimselere aldırmayın. daha detaylı bilgi isteyenler olursa bana pm ile ulaşabilirler.

  16. #56
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Ben ST lerı fuarda ınceledım.

    Kumanda panellerı ve aynalar kanunının dıger modellerınde kullandıkları ıle aynı ıdı. Fuara ozel yapmış olabılırler.

    Sana ıkı gunde Tuzladan gelmış. Koreden degil.

    Hyosung markasını tercıh etmekde cok ısabetlı olmuş. Yenı motorun hayırlı olsun gule gule kullan.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  17. #57

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ST lerı fuarda ınceledım.

    Kumanda panellerı ve aynalar kanunının dıger modellerınde kullandıkları ıle aynı ıdı. Fuara ozel yapmış olabılırler.

    Sana ıkı gunde Tuzladan gelmış. Koreden degil.

    Hyosung markasını tercıh etmekde cok ısabetlı olmuş. Yenı motorun hayırlı olsun gule gule kullan.
    teşekkürler harbitürk iyi dileklerin için.

    kesinlikle hyosunglardan daha iyi diyebilirim arada geçen zamanda kendilerini geliştirmişler görünen bu.

    2 günde koreden gelmesini beklemek aptallık olur tabiki depolarından geldi demekki stoklu çalışıyorlar.

  18. #58

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    rodajımı bitirmiş bulunuyorum rodaj süresince artı ve eksi yönlerini anlatmaya çalışayım:
    öncelikle orjinal lastikleri kesinlikle beş para etmez kesinlikle makinaya viraj yaptırmıyor, kesinlikle lastikle hemen değişmeli.

    yakıt olarak rodaj süresince 100km de 3.5 litreyi geçmedi bakımdan sonra dahada düşeceğini ümit ediyorum.

    plastik aksamları gayet iyi vidalarda ve somunlarda genel olarak bir gevşeme olmadı ben tedbiren bir kere sıktım.

    makinada titreşim yok denecek kadar az tek kalemde 215 km yol yaptım ve ellerimde çok az karıncalanma oldu.

    motor gücü bir 250 cc lik makina için çok iyi diyebilirim hatta rakipsiz denilebilir.

    rüzgara karşı mukavemetini yeterli bulmadım bu yönden eksi diyebilirim.

    zincir olarak hiç gerdirme ihtiyacı duymadım galiba zincir kalitesi olarak bişeyler yapmışlar sadece yağladım ve gezdim.

    makinanın kısa farları yeterli ancak uzun farları düzgün performans vermiyor.

    depo tam olarak 16.5 litre alıyor 17 değil yani ben daha fazlasını aldıramadım.

    sele ve artçı selesi rahat ancak artçı selesi biraz yüksek olduğu için frenlemelerde artçı tepenize çıkabiliyor.

    dijital göstergeler ve beyaz rengi çok hoş dikkat çekiyor.

    motorda ses çok az illaki ekstra bir ekzoz yapmak lazım.

    sivas için konuşacak olursam servis çok ilgili çok güler yüzlü hemen her sorununuz için tabiri caizse kendilerini parçalıyorlar, adamların lugatında olmaz diye bişey yok.


    şimdilik aklıma gelen bunlar arkadaşlar. kullandıkça paylaşmaya devam edeceğim.

  19. #59
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sele ve artçı selesi rahat ancak artçı selesi biraz yüksek olduğu için frenlemelerde artçı tepenize çıkabiliyor.
    Bunun için naçizane önerim artçılarınıza fren yapma anında elleriyle depodan destek almalarını söylemeniz olabilir. Böylece kayma minimuma inmiş olacaktır

  20. #60

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    yine makinayı kullanmaya devam ediyorum ve kilometrem 2500 e yaklaştı ikinci bakıma gideceğim servise.
    şimdi makinadaki eksi yönleri dillendirmeye başlayacağım:
    öncelikle makinada 140 km den sonra rüzgarlı havada kafa salınımı başlıyor ancak rüzgarsız havada böyle bir sorun yok. şimdilik sebebini araştırıyorum. fabrikaya mail attım bakalım ne cevap verecekler.
    geçen hafta arka frenlerim tutmamaya başladı hemde anide servise gittim balataları söktüler ve usta balatanın yandığını söyledi herhalde ayağım frende kalmış olabilir diye düşündüm ama bana garip geldi.
    makinanın virajları eğerki lastikler değişirse eminim mükemmel bir hal alacak ancak bu shinko denen lastik diyemiyorum plastik parçası yeri tutmuyor.
    yakıt konusuna gelince makinanın yakıtı tapa gaz ile efendi sürüş modu arasında adeta uçurum var. efendi sürüş modunda 10 kuruş yakarken km'ye tapa gaz 150-160 gidildiğinde 18-20 kuruş seviyesini zorluyor, anlam veremedim çok uçurum var.
    herkes farlardan şikayetlenmiş ancak farlarım kesinlikle mükemmle hatta gece karşıdan gelen her araba kısa hüzmelere bile selektör yapıyor bence gayet güzel farlar var.
    devir saati problemlerinden bahsetmiş arkadaşlar öyle bir sorun yaşamadım .
    makinanın ön çamurluk tekerleğe çok yakın mıcıra falan girdiğinizde arasına taş alıp ses yapıyor beni fena halde sinir etti.
    ön tekerde cometlerde tek disk var ben onu çift disk yapma fikri içerisindeyim yapınca haber veririm zaten.

    yağ soğutma rafyatörüne fan yapma fikriyatı içerisindeyim km saatindende bir çıkış alıp hız 50 km'nin altına düştüğünde fan devreye girecek üstünde çıkacak. veya yağların çalışma ısısını öğrenip o sıcaklığın üstüne çıktığında devreye sokup çalışma ısısına ulaşınca fanı kapatmak.
    tabiki iki dadet michelin lastik siparişi verdim. gelince sizinle paylaşırım.
    egsoz meslesine gelince kendi egsozu tırt ancak araştımalarıma göre smokehead diye bir marka varmış ercan motor yapıyomuş ve çok iyi diyorlar carbon modellerine, eğer yolum düşerse makinaya taktırabilirim.

    bunların dışında makina 10 numara diyebilirim verilen parayı hak eden bir alet bu arada dün iki kişi 80 km yolculuk boyunca 140 ın altına düşmedi ciğeri sağlam makina diyebilrim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)